We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Boht zbar-10 stitching ha like ap fold kar b check kren koi extra thread nazar ni ata clip krny k liay. Custom shirts k lia ideal ha behtreen fit ata. Fabric b bht acha use krty hain skin ko bilkul... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

​⭐☆☆☆☆ Horrible Experience — Wrong Order & Short Refund ​Terrible experience from start to finish. They ruined the customization on my jersey, offered no apology, and ignored my basic questions on Wh... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Initially contatced them via whatsapp to enquire about UK delivery costs for some fotoball jerseys. Responses were quick and very detailed. Ordered through whatsapp, paid via bank transfer and items a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing quality i loved the jerseys. I ordered three and never the less they were perfect amazing service amazing quality

Bedrijfsgegevens

  1. Sportkledingfabrikant

Geschreven door het bedrijf

The Shoppies started in 2017 as an online store and has grown into one of Pakistan’s leading sportswear brands. At theshoppies.pk, we offer a wide selection of sportswear and related products, catering to diverse needs and budgets. Over the years, we have also established ourselves as a top sportswear manufacturer, proudly delivering premium-quality sports uniforms to customers worldwide.


Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

89 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 55% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(89)

61 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

​⭐☆☆☆☆ Horrible Experience

​⭐☆☆☆☆ Horrible Experience — Wrong Order & Short Refund
​Terrible experience from start to finish. They ruined the customization on my jersey, offered no apology, and ignored my basic questions on WhatsApp. After countless follow-up messages and phone calls to send the item back, they actually refunded less money than what was owed to me. What an awful lot to deal with. I’m taking the loss just to be done with them forever. Avoid buying from here.

19 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Shoppies

Antwoord van The Shoppies

Hi, we’re genuinely sorry to hear about your experience. We understand your frustration regarding the customization of your jersey, the communication issues, and the concerns about the refund amount.

This is certainly not the experience we want our customers to have, and we’d like the opportunity to review your order and understand exactly what happened. Please contact us with your order details at info@theshoppies.pk or WhatsApp us at +92 336 9264264 so our team can investigate the matter and address any outstanding amount if applicable.

We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate you bringing this to our attention.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality experience

I ordered some shirts from them and got the best quality in that price range
Will order again soon and also would love to recommend them to my friends and family

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing Quality and Service

We ordered our Canadian Nationals Cricket Club uniforms as well as customized Pakistan uniforms from Shoppies, and the quality was amazing. The material, stitching, printing, colours and overall finish were all done really well, and the uniforms looked even better in person.

What we appreciated most was their customer service. With customized orders, sometimes small faults can happen, but Shoppies made sure any issues we had were taken care of and corrected properly. They were helpful throughout the process and made sure we were satisfied with the final product.

Overall, we had a great experience with Shoppies. Great quality, great customization and, most importantly, they stand behind their work and take care of their customers. Definitely recommend them for custom cricket and team uniforms!

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Order not recieved still after 3 weeks

I had placed an order for 4 football jerseys on 26th July 2026, and confirmed the order and recieved an email of confirmation on the same day. it was stated that the order would be delivered in 2-3 days, but till now, today, it is 14th august 2026, the order has still not been delivered to my address. i have tried to contact the company on whatsapp, instagram, and have emailed on their stated gmail address, but experienced very poor conversation on whatsapp and instagram, and no response on mail. i have also tried calling them and out of the several times i called, they only picked up once, and said that one of the shirts was out of stock, and it would be restocked that day and delivered to me in the next 2-3 days. still i do not have my order with me. I also asked for a tracking slip, they sent me a courier slip with the tracking id, but after checking the courier website and contacting the courier themselves, i was informed by the courier company that the shoppies hadnt even handed my order to the courier yet, and it is still that same way. I did not hope i would face such dissapointment from this company, Bad Review.

14 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disappointments and Scams

I ordered a few shirts on 21 July 2026. Communication went smoothly at the start – they were always available and really friendly.

As soon as the prepayment had been transferred, the problems began; after a week, there were no replies to my messages, either on WhatsApp or by email.
When you message them several times a day, the reply is that it will be dispatched in 2–3 days. If you then wait 2–3 days, you get the same reply.
If you follow up again, the reply comes with a picture of a possible shipping label. If you go to the courier’s website, ‘Leopards’, the details are registered but the items haven’t been dispatched. The courier also confirms that they never actually received the parcel; it was merely registered.

This delivery timeframe was very important to me, as the shirts need to be sent to Germany. I could have given them to someone to take there. But I missed that opportunity. Now I have another chance for the items to make it to Germany, but there’s no sign of success.

If the goods have not reached me by Friday 7 August 2026, I will lodge a complaint via the authorities and the State Bank of Pakistan.

You are at fault, and I will not let this go.

21 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Shoppies

Antwoord van The Shoppies

Hi, we’re genuinely sorry for the frustration and inconvenience caused by the delay with your order. We understand how important the delivery timeframe was, especially given your plans to have the shirts taken to Germany.

We’d like to look into your order personally and clarify the current status of the shipment, as well as address any concerns regarding the communication and delivery process. Please send us your order details at info@theshoppies.pk or contact us directly on WhatsApp at +92 336 9264264 so our team can investigate this promptly and work toward a suitable resolution.

We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate you bringing this matter to our attention.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Didnt give me a refund or my jerseys.

They havent sent my order or given me a refund for over a month now, not replying to calls or messages or emails, when you leave a review on their page, they delete it, just got scammed of 5k.

14 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Shoppies

Antwoord van The Shoppies

Hi, we’re sorry to hear about your experience. Please share your order details with us at info@theshoppies.pk and provide your bank details so we can look into the matter and assist you with the refund. You can also contact us on WhatsApp at +92 336 9264264

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered customized jerseys and paid in…

Ordered customized jerseys and paid in full. No response from the shop and still awaiting for delivery even after lapse of more than 15 days

29 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Shoppies

Antwoord van The Shoppies

Hi, we’re truly sorry for the inconvenience and frustration caused. Please share your order details at info@theshoppies.pk or WhatsApp +92 336 9264264. We’ll look into the matter and make sure it’s properly addressed.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Tracking Number Didn't Work and No Customer Support

placed my order and on 18 July I received a shipment slip from The Shoppies. However, the tracking number did not show any tracking details. After sending the slip, the company did not respond to my messages or provide any update. I contacted them multiple times but received no proper reply. Based on my experience, their customer service and communication were very disappointing. I hope they improve their support and provide accurate tracking information to customers

18 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extremely disappointing

Extremely disappointing! I recommend not to order from here. I placed my order month ago, and the payment was deducted but there was no confirmation msg. I contacted them multiple times on whatsapp, instagram, mail but there was no response. When the delivery finally came after a month the guy said payment is not made. And they wont pick your call to resolve your issue

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer Service and Wrong Order

They WERE good with their service 1-2yrs ago but now just trash. Ordered 3 shirts (not customized) which took 3 weeks to get delivered (that too to Isb). Then one of the shirt was of wrong size. Asked them to change it, no response despite sending them 20-30+ msgs for 8-10 days before I got CAN YOU SHARE YOUR ISSUE, MAIN DEVICE IS NOT ABLE TO ACCESS OLD MSGS...had to keep msging them 10-15 days again with no response..then replied with HAVE YOU SENT THE SHIRT BACK? like wth?? Instead of saying sorry or smth, first thing you say is this? Rubbish service..They had great potential but will be remain L till they improve their customer service..they won't get back to you unless you keep calling+msging them for 10-15 days atleast..it's better to get it from somewhere else where even if it costs you Rs100-500 more, it's better rather than just overthinking if you'll get the right order or not, will they respond back when will I get my order etc, I'm not going back to this place and also taking away 4-5 other friends or their clients away from them..PLEASE STAY AWAY FROM THIS SCAM...

27 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have ordered 3 shirts and paid 50%…

I have ordered 3 shirts and paid 50% advance for those. Its been a month now, they dont pick the call , no or wage response on the whatsapp . No confirmation yet when i will receive my delivery.

Seems Scammers, or they are bot ready to commit to anything.

15 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Shoppies

Antwoord van The Shoppies

Hi, we’re genuinely sorry to hear about your experience. We understand your frustration regarding the delivery delay, communication, and especially receiving the wrong shirt.

We’d like the opportunity to look into your order and resolve the outstanding delivery-cost issue for you. Please share your order details and the issue you’re facing with us at info@theshoppies.pk or WhatsApp us at +92 336 9264264. Our team will review your case and assist you as quickly as possible.

We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate you bringing this to our attention. We hope to have the opportunity to make things right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Worst customer service

Worst customer service
I ordered more than a week ago and transferred the money
No reply to me and they are ignoring my calls
Return my money plz

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Shoppies

Antwoord van The Shoppies

We sincerely apologize for the frustration you've experienced. This is not the level of service we aim to provide.
We'd like to investigate this matter and resolve it as quickly as possible. Please email your order number, payment proof, full name, and contact number to info@theshoppies.pk so our team can review your order immediately and provide an update.

Thank you for bringing this to our attention. We appreciate your patience and will do our best to resolve this promptly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

too much worst experience ever

too much worst experience ever, i paid online immediately after placing an order but the company did not sent any confirmation email or msg, the replies were too late also on delivery day the rider asked for COD (cash on delivery) even though i have paid it online, they didn't even update their payment status or something else, disappointingly i have to returned the order, after that i contact them again about payment status but same thing delaying whole 1 day they replied just OK and some after their female customer server send the voice note "that order went for delivery but you had returned it" seriously disgusting service ever

22 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Shoppies

Antwoord van The Shoppies

We're truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating this must have been. This is not the standard of service we strive to provide, and we sincerely apologize for the inconvenience caused.

It appears there may have been a communication or order processing issue, and we'd like the opportunity to investigate what happened. Please email your order number, payment proof, and contact details to info@theshoppies.pk so our team can review your case thoroughly and work towards a fair resolution.

We value every customer and continuously work to improve our order processing and communication to ensure a better experience. Thank you for bringing this to our attention—we hope to have the opportunity to make this right.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible Customer Service - Wrong Size Sent & Being ignored


​I ordered the France football shirt in size 13-14, but I urgently need to exchange it for a Size Medium. The package has already arrived, but it does not fit.
​I have been trying to contact the team to arrange an exchange, but nobody is answering my WhatsApp messages or attending my phone calls. It is incredibly frustrating to be completely ignored after spending money with you.
​Please contact me immediately to arrange a return and send out the Size Medium shirt. Highly disappointed with the communication.

15 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo The Shoppies

Antwoord van The Shoppies

Hi, we’re genuinely sorry to hear about your experience. We understand your frustration regarding the delivery delay, communication, and especially receiving the wrong shirt.

We’d like the opportunity to look into your order and resolve the outstanding delivery-cost issue for you. Please share your order details and the issue you’re facing with us at info@theshoppies.pk or WhatsApp us at +92 336 9264264. Our team will review your case and assist you as quickly as possible.

We sincerely apologize for the inconvenience and appreciate you bringing this to our attention. We hope to have the opportunity to make things right.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer