The Wall Exchange Reviews 

93
•
TrustScore 5 uit 5

4,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Their slatted wall panels are fantastic. Not going to lie I was sceptical about how easy they are to fit, but they really are simple - especially withe the INCLUDED dry wall screws. I was also very... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service and extremely prompt delivery of excellent accoustic panels. I needed 3m lengths which this company has and all three sides of the slat are covered unlike other companies who only co... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Couldn’t rate the company higher enough! We haven’t fitted the panels yet but so far the customer service has been outstanding! I was a bit unknown on what to order and having ordered multiple samples... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Arrived quickly, delivery was very helpful. However as I wasn’t in they left outside which was helpful however it wasn’t covered in packaging in Jan which is not ideal. Trimming was relatively easy ho... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Decoratie- en interieurwinkel

Geschreven door het bedrijf

Transform your interior with The Wall Exchange - passionate about bringing affordable, stylish wall panels to homes and businesses across the UK. Whether you're looking to refresh your living room, create an impressionable office entrance, or add warmth to a retail space, we have the perfect product solution.


Contactgegevens

4,8

Uitstekend

TrustScore 5 uit 5

93 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,8

Alle reviews

(93)

40 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product, easy to fit

Very easy to order amd swift delivery. The panels look great as a full height headboard to the bed.

They were easy to cut to size and fit onto the wall as they come with all the black screws which are invisible once attached through the felt.

I have already had two friends say they want them now!

12 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Walnut waterproof

The waterproof all-walnut panel procured for our kitchen boasts a sleek and impressive finish. It exhibits remarkable quality and proved to be effortlessly installed. The Wall Exchange website offers a convenient platform to acquire all essential accessories, complemented by its user-friendly interface. The exemplary customer service, notably the assistance provided by Conner throughout the ordering process, merits special acknowledgment. Thank you.

3 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

3 sided veneer sets them apart

I am extremely pleased with the natural oak panels I purchased from The Wall Exchange. We chose the black felt option to use on the main wall behind our TV. The three-sided veneer sets these panels miles ahead of their competitors, giving them an incredibly beautiful finish. Additionally, the customer service provided by The Wall Exchange is exceptional. They were quick, efficient, and paid great attention to detail about their products. I wouldn't hesitate to use their services again. Thank you, The Wall Exchange!

26 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I’m thrilled with the work undertaken…

I’m thrilled with the work undertaken in fitting my wall panels. The attention to detail was nothing short of exceptional and the quality of workmanship unsurpassed by any contractor I have used previously. I recommend this company without hesitation.

1 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fabulous product

Fabulous company - customer service were really helpful in getting back on questions I had!

Love the Reeded panels I bought for my bedroom, exactly the look I was going for!

12 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DONT BUY THESE TIMBER WALL PANELS

I ordered 12 timber wall panels from this company, panels where delivered within two days. The boxes the panels arrived in where damp bordering on wet.

When i opened the boxes i found 6 of the panels damaged, 4 of which i could cut off as the panels where too long, the other 2 where snapped completely around 4 inches up from the bottom.

On four other panels the last timber was 5mm lower than the rest of the panel which i have had to remove and reattach in the correct position. Another 2 panel had timbers that had not been stapled correctly and where coming off the panel( i stapled these back on)

The two panels which where snapped,where supposed to be delivered the following friday, i waited in all day and nothing arrived, no contact from the company telling me why, which meant my joiner who was fitting them will have to return for a second day costing me another £150.

After contacting the company about the failed delivered, i was promised it would be looked into and a new delivery date will be given. I HAVE NOT HEARD ANYTHING BACK SINCE

ORDER NUMBER:100566

1 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Logo The Wall Exchange

Antwoord van The Wall Exchange

Hi Jay, I’m sorry to hear you are not happy with your experience, I’m not sure if there is an issue with your emails as our support team has reached out a few time explaining the delay with the delivery company. Regarding your other complaint this is new information to us as you have not mentioned this previously please email our support@thewallexchange.co.uk with the defect panels and we can arrange a refund or replacement for you

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have used this company for Slatwall…

I have used this company for Slatwall in my room and bedroom - it elevates the whole room and brings that much needed finishing touch to the walls. Super easy to install, excellent quality compared to others. I have also ordered and installed the Wall Panelling, again easy to install, excellent service and looks fab. Highly recommend this company, shout out to George.

1 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am over the moon with the wall exchange…

I am over the moon with the wonderful service I have received from the wall exchange. They have gone above and beyond to meet my requirements and deliver amazing quality products! There are so many gorgeous products to choose from to suit everyone’s style - couldn’t recommend the wall company more. So happy with my order!!😍

13 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5* quality products

5* quality products, I researched for a long time for quality wood panels that were reasonably priced! I am absolutely over the moon with my panel wall!
Customer service is also second to none, fast responses and so friendly and helpful. Would definitely recommend!

15 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Super fast delivery of all the…

Super fast delivery of all the materials we ordered. Also the quality of the waterproof slat wall panels is amazing! We can’t wait to get our project finished. Staff are super friendly and very helpful too

13 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Perfect in every way!

Nothing but very very high regard for this company. They provided my business with wall panels for a restaurant we where renovating. Everything from initial enquiry down to point of sale was on point. Fantastic, efficient communication, professional, friendly & everything was done in a timely manner.

The panels themselves are extremely high quality and was easy to install and looks out of this world. I have one very happy customer. So happy with them, I bought some more for my own lounge. If you are looking for wall panels, look no further. Very highly recommended and definitely be back again. Thanks guys!

11 juni 2024
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer