Tile Kingdom Reviews 

177
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,3

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

At the back of Bow village, near Crediton there is a hidden gem. Tile Kingdom is a very special ceramic warehouse with an excellent range of tiles, some of which are exhibited in their brand new dis... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I can highly recommend Tile Kingdom as we recently purchased The Verona tile in Loft White. Jane was the wonderful person who took my call when I enquired about stock. She was exteremly professi... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really surprised that I received whole tiles……somehow I presumed these samples would be much smaller sample sizes for ease . One could still have an idea of the colours and materials ! However, it i... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought 11sq meters of The Glacia Porcelain tile 300x600. The minute they were installed they started taking in water. Tile kingdom have done absolutely nothing but pass the buck between the supplier... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Tegelwinkel

Geschreven door het bedrijf

We are a family run business based in Devon with many years of experience in the tiling industry. We specialise in high quality ceramic, porcelain, mosaic, and natural stone tiles as well as 20mm outdoor porcelain pavers. We pride ourselves on providing a great service as an online retailer of tiles to homes across the UK, as well as being able to offer a personalised service to local businesses and customers. As a family-owned business, you can trust us to give your family the same care and attention that we give to ours.


Contactgegevens

4,3

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

177 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 75% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,3

Alle reviews

(177)

42 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service is excellent I phoned…

Customer service is excellent I phoned to see when my delivery was it should have been, today I was told 30 min later phone call sorry update from delivery co it definitely tougreat customer service didn't have to ring me back but took the time too.

28 april 2024
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Service

Really pleased with my new bathroom tiles. The best price I could find online. They arrived by courier on time. Well packaged and in perfect condition. Would recommend!

19 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible service worst company ive…

Terrible service worst company ive dealt with be very careful. Ordered tiles and was sent a alternativetile which wasnt even bad quality. Informed and there said tiles are perfect but my tiler said its poor quality and not co.patible to 2mm joints...There took 25% off the refund plus collection charge. Over £300 lost... be very careful stay far from these people

4 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Tile Kingdom

Antwoord van Tile Kingdom

We are sorry to hear you had a less than satisfactory experience with our company. We strive to offer impeccable service, as was the case with your order. We informed you that the tile you had ordered was temporarily out of stock and offered you the choice of placing your tiles on back order or cancellation and even provided you with a similar alternative for consideration. We also offered to price match the alternative at considerable cost to ourselves. After considering all options, you asked to be sent the alternative tiles with the agreed discount, which were delivered promptly. When we received your complaint of faulty tiles, we had them thoroughly examined by our supplier’s Quality Control Department who confirmed that they were in perfect condition. The charges you incurred for returning non- faulty goods were in alignment with our Terms and Conditions and are standard for this industry. We arranged collection for you and issued your refund promptly. We feel that we have offered you extremely good service and hope that you can appreciate our cooperation with your requests at every stage of this process.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Extortionate delivery fee

Sample tile was fine but they fail to mention until purchasing the extortionate cost of delivery, £32 worth of tiles and £25 for delivery making it over £55 all in.

29 februari 2024
Logo Tile Kingdom

Antwoord van Tile Kingdom

Hello,
It is unfortunate to read this review, especially when we haven’t been approached directly to offer an explanation first.
We offer FOC shipping on all samples and FOC shipping on all orders above £300. This is clearly marked on the homepage of our website and on a scrolling banner on every single page of our website. Orders that fall below this threshold are subject to a reasonable £25 pallet delivery charge. This is well below the industry average.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good service

Tiles arrived safely, well packed and in good condition. Website easy to navigate and telephone staff very helpful. Really good service and competitively priced product

8 februari 2024
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast delivery and competitive price

Fast delivery and competitive price. We were looking for a specific tile to match our existing, and they were hard to come by. Not only did Tile Kingdom have them in stock, but their price was the best we could find. Delivery by pallet within 5 working days, what a service!

18 januari 2024
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I'm very happy with the tiles.

I'm very happy with the tiles. Although not tiled yet.
I spent a long time searching for those specific tiles as seen them a few years ago and didn't know if they were still available.
Delivery was very prompt.
I called before ordering, and spoke to a very helpful lady who confirmed that the tiles were in stock.
A happy customer!

9 december 2023

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer