We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ordered clock 5th December, was notified of lead time 7-10 business days. Nothing arrived and no communication despite a number of emails sent. Finally got a response to say that the clocks are du... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered a Thomas Kent large wall clock to replace one which had stopped working. Timeframed’s price was £50 cheaper than John Lewis which I was surprised at (but very pleased!). I also got fre... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order #10754 Ordered nearly a month ago (6th September) and yet to hear anything from them on delivery times despite emailing twice. Customer service seems non-existent. Happy to change my review i... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Superb company. I purchased a beautiful Thomas Kent clock which was a saving of at least £20 on the current RRP. Great communication throughout and clock arrived safely in perfect condition. I couldn’... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Decoratie- en interieurwinkel

Geschreven door het bedrijf

Time perfectly framed... We are a family run company who just love beautiful clocks & watches. We pride ourselves on offering fantastic value for money and service that is second to none. Wall clocks, mantel or desk clocks we cater for all styles. Read what our customers say about us HERE Clocks & watches are works of art in themselves, they can be as important and as inspiring as paintings and sculptures. Clocks & watches have been focal points in people’s homes; part of the décor and furnishing as long as they’ve existed. And even today, they can be a focal point like a fireplace – or the television… So whether your taste in interior design is traditional or contemporary, soothing or sensational you’ll find lots to inspire you here from wall clocks to outdoor clocks, watches & accessories.


Contactgegevens

3,4

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

30 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 25% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

How long do items take to receive from…

How long do items take to receive from this company! The reviews talk about ‘fast’ delivery and great service and I’ve received neither! Sent 2nd message I agree with the review further down, is this a genuine company! Ordered item, that’s not pre order, on 27/9 and still no sign of it. Don’t bother ordering from this company, pay more and get the product you’ve ordered elsewhere.
Further, as per review below, you do not have 400 reviews on trustpilot!!! You have 8! And I’m sure they’re genuine reviews.

You have not sent any emails to me! And furthermore, people are entitled to share their experiences good and bad, unfortunately if you provide poor service and don’t communicate with your customers, some will take to the Internet to offer other customers the options of whether they buy from you or not. I think that trustpilot is a fair platform I’ve always found it really useful, I think your opinion of trustpilot is because you do not like having a bad experience shared with other potential customers. If I were a business I’d use it to make my business better! Lets face it your previous reviews suggest this it not the first time products have not been received from you.
I have emailed you back with copies of my attempted contact with the you with no reply from you, however I’ve purchased elsewhere so all that needs to happen now, is that you at least provide some service and refund me back asap having sat on my payment for the last month.

25/10/23
UPDATE
As clearly shown your are rude and incorrect, firstly I don’t have 3 different surnames I have my married name and my name at birth like mist married women! how absolutely rude you are! Secondly I did not get your email even in my spam because if I had I would have responded to it …doh!
Stop suggesting you sent an email because if you hadn’t had a reply from a customer for over 3 weeks did it not occur to you to reach out to them again if you allegedly did so in the first place. It’s interesting that you lam-blast trustpilot because you’ve had a review you don’t like. Look in the mirror at your service and how you have aired your laundry, maybe I should go to GDPR for your business telling a global audience I have 3 names which is not only untrue (Libellous) and 2 you have disclosed my personal information! If this review serves nothing else than you have proved you are not a nice company to deal with…..shocking! And thank you for emailing that you have refunded my order I paid you a number of weeks ago…..interest accrued? Hope you are better able to ‘service’ customers going forward and if you further disclose any of my personal information again I will take it further. You clearly like looking through peoples profiles….very odd behaviour.

27 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Timeframed

Antwoord van Timeframed

UPDATE 25TH OCTOBER! we have refunded you this morning, this would have been the case if you had read your email we sent on the 2nd October 'Good afternoon, Lynda. I am so sorry, it looks like our stock was wrong and we no longer have this clock, is there an alternative at all?' you didn't email us, you didn't ring us, you joined an online chat that we can't monitor 24/7. You say we should have done many things in your lengthy review but if you check your email you will see that it was delivered to your inbox. We are only a small family run business and we do try our very best, I can see from your reviews to other companies that we will never change your mind and this is the perfect platform for you. We are so sorry that we couldn't full fill your order but we can't move forward with a situation when customers don't read or search their inbox. It also doesn't help when you are using three different surnames. The time it took you to write your scathing review could have been used to email or ring us. Again please accept my upmost apologies.

Good Evening, I am replying at this late hour because we value or customer service and reputation, Have you contacted us about this previously? we don't have any customer with your name, can you please email us and we will of course try our upmost to resolve this. the 400 reviews on our website are all 100% genuine from genuine customers! Trustpilot is not a fair platform at all because it allows people to write damaging and untruthful statements! You also don't mention the positive reviews on this site?

Update! we emailed you on the 2nd October, this was the email we sent you....

Good afternoon, Lynda. I am so sorry, it looks like our stock was wrong and we no longer have this clock, is there an alternative at all?

Kind Regards,
Liz.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic service and great pricing for…

Fantastic service and great pricing for my new clock.
Fast delivery and the clock is nicer than I expected.
Looking forward to getting it put up in my new office.
Would highly recommend and will be using again.
Graeme

6 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Timeframed

Antwoord van Timeframed

Thank you so much Graeme, glad you are pleased.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Karlsson Cuckoo Clock

I ordered a Karlsson "Cuckoo Clock from Timeframed it is available in lovely colours Black, White, Grey, Jungle Green and Olive Green, I ordered the Grey as it would match my room, I was told they were out of stock but that was fine and as soon as they were available it was dispatched to me very quickly, it is a lovely little clock, instead of the traditional cuckoo it has a little bird which tweets on the hour, it has been greatly admired by lots of visitors to my home and is a great talking point, the tweety bird stops at 9pm and starts again in the morning so it does not disturb you during the night, the customer service was excellent and the delivery very prompt ,as this is the second clock I have purchased from this company I would not hesitate in using Timeframed again

8 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Timeframed

Antwoord van Timeframed

Very kind words, thank you so much.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great clocks

We have bought 2 clocks from this company over the past 2 years and have been delighted with both of them. The service has been great both times and we will certainly use again.

15 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Timeframed

Antwoord van Timeframed

Thanks so much Dave.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

I really wanted a cuckoo clock but they were out of stock. The company managed my expectations and were honest about delivery times especially at peak holidays etc. I am so pleased I was patient as I love love love my clock. I had to go back to them to confirm some instructions I'd misplaced them, not their fault. They explained and sent me out some more.

29 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Timeframed

Antwoord van Timeframed

Thanks so much for your review, Sarah.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The clock was delivered promptly and…

The clock was delivered promptly and very well packaged. Really delighted with the clock and the whole experience from ordering through to receipt.

15 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Timeframed

Antwoord van Timeframed

Thank you, Steve

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very rude customer service

Very rude customer service, my clock came after 8 weeks. I would avoid.

10 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Timeframed

Antwoord van Timeframed

Hello, Ameena. We are so sorry it took so long for your clock to arrive. Was it okay in the end?

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered my clock on 1st December

I ordered my clock on 1st December. It's now 15th January and there's no communication or sign of it. Not happy as paid for Express delivery and expected it a long time ago. Starting to worry this might be a hoax shop now???

1 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo Timeframed

Antwoord van Timeframed

We are so sorry you weren't happy with our service Karen. This was a pre-order product and was clearly stated on our website, we constantly updated the information that was given to us by the manufacturer and I can see your clock was delivered on the
Wednesday 22 Feb 2023 at 09:18 I really do hope it was worth the wait and would ask if you could comeback to your review and maybe consider changing it. So sorry again. Your comments saying we are a 'hoax' shop is very very damaging!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t trust this company

I ordered something special for my boyfriend for Christmas which said December delivery allow two weeks. I bought it 30 Nov so should have been here well in time for Christmas. Two weeks after my order I messaged asking about delivery and they said December no guarantee for Christmas. When I complained that they had said allow two weeks they said they never promised that and the ‘December delivery’ on the website sits above any automated email. They were not apologetic, they were not understanding they just pushed the blame on to me. I chased again Christmas week and was told January delivery. They asked if I would like a refund, I said no I’d like the clock… what comes into my inbox - a refund. So now it’s 5 days until Christmas and I don’t have a gift. I actually cried. I emailed straight back to be told I’m still on the priority list and will get the clock, they just don’t want to hold my money. How am I meant to trust them? I’m so demoralised but the whole experience.

20 december 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Timeframed

Antwoord van Timeframed

We are so sorry that you were not happy with our service, the product was a pre-order item that was clearly stated in the description, the information was direct from the manufacturer which we constantly updated. The reason we refunded you was we didn't think it was fair you waiting any longer and wanted to give you the opportunity to source one elsewhere.We have nearly 400 positive reviews from genuine customers on our website. So sorry again.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer