We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid at all costs! Ordered a kids Xmas calendar at November 2025. It never arrived. Disappointed child. I’ve sent about 10 emails which I get a responses of chat GPT that makes no sense at all. I’ve... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I ordered a hoodie and was happy with the fit and feel. The material is soft and comfortable. Shipping was okay.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company sells fake goods. The items I ordered were for children, and the products sent are poorly made and extremely unsafe. Selling counterfeits is illegal practice in the UK. When challenged, t... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered 3 x pendant lights which were similar money to John Lewis. They arrived damaged and squashed due to being put in small boxes and being of poor quality metal, very thin. I immediately contact... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Decoratie- en interieurwinkel

Geschreven door het bedrijf

Nalani is an international online retailer specialising in interior and sculpture design pieces. Our collections focus on timeless home décor, elevated by carefully selected accessories that complement modern living spaces. New arrivals added regularly.


Contactgegevens

1,7

Zeer slecht

TrustScore 1.5 uit 5

24 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 39% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t touch with a barge pole

Don’t touch with a barge pole. I ordered a ceiling light. After repeated requests for an order update I finally received the light 24 days later. It bore no resemblance to the light id ordered, was badly packaged and broken. It was a very cheap substitute for the item I’d ordered. I’ve asked for a refund but I guess I’ll have to chase to get one.

18 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Read the reviews to late

Read the reviews to late. Avoid like the plague!! Ordered to lights never turned up. Offered 110% discount if reordered. Requested refund. Told it would be in my bank account within days. Never turned up. Started a dispute with credit card and their response was 20 days to refund!!! If I could I wouldn’t have given one star. Lie upon lie!!!

11 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid at all costs

Avoid at all costs! Ordered a kids Xmas calendar at November 2025. It never arrived. Disappointed child. I’ve sent about 10 emails which I get a responses of chat GPT that makes no sense at all. I’ve been offered a refund then told it’s my fault as I wasn’t at home when they attempted delivery (I can see on tracking delivery was never attempted). Asked to pay more for item to be delivered again. Their emails are infuriating because it’s like talking with a robot that doesn’t understand anything. Have reported to bank as fraud and bank has refunded me.

25 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid this company!!!

Avoid this company!!!! I wish I had read the reviews before I bought from them.
I purchased a clock (£86) which did not work!
Long story very short, I emailed them to return the clock, what followed was a lot of back and forth, they tried their best to try and persuade me to keep the clock!!!
Why on earth would I keep a clock that can’t keep time????!!!!
Finally I was asked to pay for a returns label to Germany ((£8) when the label came it was addressed to Birmingham!!!!! The whole process so far has taken nearly 2 months and I’m still waiting for my money back!
Awful company, terrible products even worse customer service!!!!!!
Avoid, avoid, avoid!!!!!!!!!!!

17 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible store & customer expereience

The item wasn't delivered. Whilst possibly not their fault, they are responsible for ensuring goods reach the customer. They refused to take corrective actions. Thank goodness for Section 75

31 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Store is a scam

Store is a scam. Avoid!

12 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nalani

Antwoord van Nalani

Hey CB,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations. This is certainly not the level of service we aim to provide.

We would appreciate the opportunity to look into this further and find a suitable solution. Please contact our support team directly with your order details, so we can assist you personally.

Thank you for bringing this to our attention. Cheryl

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam - Cheap replicas

False advertising, fake and damaged goods, awful customer service.
Will not give proper refund for damaged goods. Products sent from China not UK so take much longer than promised 5-9 days.
Do not buy from this company.

9 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nalani

Antwoord van Nalani

Hey Zilt,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations.

We would appreciate the opportunity to look into this further and find a suitable solution. Please contact our support team directly with your order details, so we can assist you personally.

Thank you for bringing this to our attention. Cheryl from Nalani

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Goods not received

Goods not received - Website looks professional / genuine but SCAM

23 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nalani

Antwoord van Nalani

Hey Lisa,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re sorry to hear that your experience did not meet your expectations. This is certainly not the level of service we aim to provide.

We would appreciate the opportunity to look into this further and find a suitable solution. Please contact our support team directly with your order details, so we can assist you personally.

Thank you for bringing this to our attention. Cheryl, customer service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

COUNTERFEIT SUPPLIER

AVOID THIS COMPANY THEY ONLY SUPPLY COUNTERFEIT PRODUCTS.

UPDATE - NaLani have replied and claim to know nothing about this despite me have an email trail with their “customer services” team since the 18th December. I have all the images to prove that the used Squishmallow Branding online which led me to order from them, and then they supplied something that was a complete rip off and not even close in terms of quality or size. I’ve instigated a chargeback through my bank since NaLani refuse to accept they’ve been caught out. I’ve also shared all images and the email trail between us with Jazwares, the actual license holders for Squishmallow products, and they will be looking in Nalani’s use of their branding and imagery without permission.

As I stated - this company is to be avoided. They supply fake products and then duck and dive at trying to avoid refunding the customers they ripped off, if they can’t afford to refund customers then I wonder how strong their cash flow position is?

18 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nalani

Antwoord van Nalani

Hey Marc,

We take this allegation very seriously. We do not sell counterfeit products, and all items we offer are sourced from verified suppliers.

We have no record of this issue being reported to our support team. We kindly ask you to contact us directly with your order details so we can investigate this matter thoroughly and resolve any misunderstanding.

Cheryl

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

scammers trading under the de-listed…

scammers trading under the de-listed name, my request for a refund for two jackets total circa £130 was going back and forth until I reported them to the Companies House and threatened to go to Trading Standards and police also. I then received an apologetic email asking that I ignore all previous correspondence and finally was sent a return label for which I was charged £10 as they allege that the parcel needs to go somewhere in Europe. The return address was in UK... Then another back and forth to get the actual refund weeks after they received the jackets. Total scam and I wish I read these reviews before placing an order.

20 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nalani

Antwoord van Nalani

Hey Magda,

We’re sorry to hear that you’re dissatisfied with your experience. Our business is registered, active, and compliant with applicable regulations.

Regarding returns, our policy clearly states that return shipping costs may apply and that items can be returned to different fulfilment locations in EU depending on availability and logistics. This information is provided prior to purchase.

We regret that the communication process took longer than expected and acknowledge that this caused frustration. Once your return was received and processed, the refund was issued in line with our procedures.

We remain available to address any outstanding concerns directly and encourage customers to contact our support team so matters can be resolved efficiently and transparently.

Kind regards,
Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company sells fake goods

This company sells fake goods. The items I ordered were for children, and the products sent are poorly made and extremely unsafe. Selling counterfeits is illegal practice in the UK. When challenged, the company refuses the full refund that consumers are entitled to by UK law. It offers instead replacement (fake) goods, store credit, partial refunds and also offers the opportunity to give it another £15 (apparently for p&p for a return that’ll result in a refund). I have reported them to trading standards. But still don’t have my money back…

16 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nalani

Antwoord van Nalani

Hey,

We take claims regarding product safety and authenticity extremely seriously. We do not sell counterfeit goods, and all products we supply are sourced from verified manufacturers and suppliers.

We have no record of unresolved safety concerns being raised through our official customer support channels. Our returns and refund process complies with applicable UK consumer regulations, and available resolutions—including refunds or replacements—are communicated clearly to customers at the time of purchase.

We regret that this experience has caused frustration. To enable us to investigate this matter properly and resolve it as quickly as possible, we ask that you contact our customer service team directly with your order details.

Kind regards,
Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No Return. No Customer Service from Nalani and sent product I didn’t order. They refuse to accept their error. AVOID NALANI

Ordered a set of lamps and there are 3 choices of colour - gold, nickel and black. I ordered nickel and gold arrived. I’ve emailed 6 times, sent numerous emails with photos and still I don’t have either a returns option or a replacement alternative. Order #1325. Never had to deal with such a poor company. I spent money at #Nalani in good faith to purchase a product and received rubbish and have been treated like rubbish!!!

15 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nalani

Antwoord van Nalani

Hey Discerning123,

We’re sorry to hear about this experience. Receiving the incorrect colour is certainly not what we aim to deliver. Our support team is currently reviewing your case under order #1325, and we will ensure this is resolved with an appropriate replacement or return option. Thank you for your patience while we work to correct this.

Kind regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scammers!!!

I have also been scammed! Waited and waited for my daughters Squishmallow advent calendar to arrive and when it has it is nothing like Squishmallow. Bits are falling off, facial features are drawn on. An absolute disgrace! Do not buy from these people!

12 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nalani

Antwoord van Nalani

Hey Lisa,

We’re sorry to hear that you feel this way. We encourage you to contact our customer service team directly with your order details so we can review your case and work toward a resolution.

Kind regards,
Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered the Squishmallow advent…

I ordered the Squishmallow advent calendar - it is a complete joke. The item is not an official one - it appears handmade by children - some of the faces is actually drawn on in pen. Complete fabrication. They have delayed and are trying to get out of processing a refund. DO NOT TRUST THIS WEBSITE.

10 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Nalani

Antwoord van Nalani

Hi Sasha,

We’re sorry to hear about your experience and take these concerns seriously. The advent calendar supplied is not advertised as an official Squishmallow licensed product.

Regarding your refund, our records show that your request is currently being processed in line with our returns policy. We do not delay refunds intentionally, and any processing time is communicated during the return process.

If you believe there has been a misunderstanding or you require an update on your case, please contact our customer service team directly with your order number so we can assist you further.

Kind regards,
Customer Service

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is obviously a scam

This company is obviously a scam. Do not buy from them!!! I also have not received my squishmallow calendar and they are refusing to refund me my money.
UPDATE: Received the package eventually on 23 December. It’s very poor fake squishmallows which is badly made. An absolute scam.

9 december 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer