Topicgirl Reviews 

75
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The items I received were very small. and I reached out to customer service and they immediately gave options for returning or reordering. for a small fee of shipping. They resent me all three items i... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

First of all, the customer service team is excellent. I wasn't happy with my order, because the sizing ran very small and the cut did not suit me very well. However, the team responded to my inquiry i... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service, shipping takes over 3 weeks, and don’t expect to get a refund if unsatisfied. Do not buy from this site.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

My crop boxy tees came in pretty quick. However, the medium size I chose was a bit smaller than expected. The team responded to my email in no time offering options to ensure I receive the sizing I ne... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. T-shirtwinkel

Geschreven door het bedrijf

Discover the perfect outfit for any occasion at Topicgirl. Explore unique T-shirts, crop tops, hoodies, and more—each piece designed to celebrate youth and individuality. Embrace your unique style with us.


Contactgegevens

3,4

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

75 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 96% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,4

Alle reviews

(75)

75 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very nice quality product and wonderful…

Very nice quality product and wonderful help desk to work with when there was a problem. Highly recommend 🙂

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Topicgirl

Antwoord van Topicgirl

Thank you so much for your support! 😊
We’re so happy you love our products. We’ll keep creating more fun styles and providing the best experience for our amazing customers.

Hope to see you again soon! 💕
Best wishes! ✨

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

This was my first time ordering and I…

This was my first time ordering and I love the quality of the shirt but the size was a bit small. I did have to change sizes and I wasn’t a fan of how we had to complete the return/ exchange process.

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Topicgirl

Antwoord van Topicgirl

Hi there 😊

Thank you so much for recognizing the quality of our products. We truly appreciate your support! ❤️

Regarding the exchange request, I’m wondering if there may have been a misunderstanding during our previous communication. We’d be more than happy to help you with the exchange process.

Once you see this message, could you please send us your order number? I’ll personally arrange the easiest and most convenient exchange solution for you, and we’ll do our best to make sure you’re completely satisfied. 😊

Wishing you all the best! ✨

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Shipping didn’t take to long

Shipping didn’t take to long, I did want to exchange a shirt for a different size. Customer service was easy to work with.

23 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Topicgirl

Antwoord van Topicgirl

Thank you so much for your kind words and support! ❤️

Knowing that you’re happy with our products and service means the world to us. Your satisfaction inspires us to keep doing our best every day. ✨

We can’t wait to have you shop with us again. Wishing you all the best and sending you our warmest regards! 💕

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They were great

They were great! They worked with me and made custom modifications to multiple shirts so that I could get exactly what I wanted. I have worked with them multiple times to get custom shirts and I love them all! I have also gotten refunds and new replacement shirts just for the price of replacement shipping. Their customer service has been friendly and helpful and has gotten back to me quickly as well.

19 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Topicgirl

Antwoord van Topicgirl

Thank you so much for your kind support and for recognizing our products and service! 😊

Your satisfaction is our greatest motivation and the reason we continue to improve every day. 💕

We truly appreciate your trust and look forward to welcoming you back again soon. ✨

Wishing you all the best! ❤️

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible product quality

Terrible product quality. I ordered two tees. The fabric has a plastic feel and the printed images are blurry.

15 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Topicgirl

Antwoord van Topicgirl

Hi there 😊 Thank you for sharing your feedback!

Our products are made with 95% cotton and 5% spandex, which provides good moisture absorption and stretch. Compared with polyester fabrics, cotton blends are less likely to create static and don’t have the synthetic or plastic-like feel that some polyester fabrics may have.

Of course, we understand that everyone has different preferences when it comes to fabric feel and comfort. 😊

We’d also like to ask — if you’re not satisfied with the quality of your item, have you reached out to us regarding a return or exchange? We’d be happy to help you find a solution.

Please feel free to contact us anytime if there’s anything we can assist with.

Thank you! 💕

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I loved the shirts

I loved the shirts, it just took 5-6 weeks to ship. However, when I emailed them, they were very polite and helpful!

14 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Topicgirl

Antwoord van Topicgirl

💖 Thank you so much for your honest feedback!

We sincerely apologize for the shipping delay caused by the fire near our warehouse in May. We truly appreciate your patience and understanding during that unexpected situation.

Thank you again for recognizing our products and service. Your support means a lot to our team! ❤️

We look forward to welcoming you back again soon.

🌷 Best wishes to you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slow shipping & misleading customer service

I ordered my item w/ an estimated arrival of about 2 weeks out. I contacted customer service to cancel the order since it had been 2 weeks & I still had not received any email confirmation that the item was processed & shipped. After a lot of back & forth, they replied asking if I was sure I wanted to cancel my order since their product was high quality & my item was packed & ready. I asked how long it would take to arrive since by now, it had been 1.5 months & they said approx 7 days. I decided to just proceed, but as soon as I confirmed via email, I got another email saying that my item would take another 7 days to process before shipping out. I replied again requesting to cancel since I did not appreciate that the prior email was misleading. They replied stating that my item was going to be shipped. Finally got the item about 2mos after ordering and it looks like a picture that was blown up (image is pixelated) & ironed onto the shirt. Complete waste of money & time. I’ll likely wear this shirt to sleep as I just don’t even want to deal with a return or risk not getting a refund given their customer service isn’t great.

13 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Topicgirl

Antwoord van Topicgirl

Hi there 😊

We sincerely apologize for the delay with your order. In May, our warehouse was affected by a nearby fire, which caused unexpected shipping delays. We promptly posted an announcement on our website homepage to keep our customers informed.

Our products are made with 95% cotton and 5% spandex, which provides excellent softness, breathability, moisture absorption, and stretch. Unlike polyester fabrics, cotton blends are less likely to create static and don’t have that synthetic “plastic-like” feel.

Of course, we completely understand that everyone has different preferences when it comes to fabric and comfort.

If you would like to return your order for a refund, please feel free to contact our customer service team. We’ll be happy to assist you and help process your request based on your needs.

Thank you again for your order and for your understanding. 💕

Wishing you all the best! ✨

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Excellent quality slow delivery but worth it.

I don’t understand any review saying poor quality. I feel like the shirts were very high quality. I had to wait almost a month to get them but it was honestly worth it. So much so that I have already placed another order for 10 more shirts. The crop is amazing! I would only say if you’re gonna order the t shirts are everyone sizing not women’s. So order smaller than you think.

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Topicgirl

Antwoord van Topicgirl

😊 Thank you so much for your kind words and for recognizing our products and service! We’ll keep working hard to make your experience even better.

📏 Regarding sizing, we encourage everyone to refer to the size chart on our website, as everyone has different preferences when it comes to fit. Some people prefer a looser style, some like a more classic fit, and others prefer a more fitted look.

💖 We truly appreciate your valuable suggestion and feedback.

✨ We look forward to welcoming you back again in the future!

🌷 Best wishes to you and your family.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love my new shirt

Love my new shirt! The quality is great and their customer service was fantastic. They were responsive, helpful, and genuinely cared about making sure I was happy with my purchase. It's refreshing to find a company that stands behind its customers. I would definitely order from them again!!

10 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Topicgirl

Antwoord van Topicgirl

😊 Thank you so much for your recognition of our products and service! We’ll continue striving to do even better.
💖 We look forward to welcoming you back again soon.
🌷 Best wishes to you!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Incorrect shirt was sent but then after…

Incorrect shirt was sent but then after requesting they refund me, they sent the correct shirt and expedited shipping. Got the correct shirt just a few days later!

17 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Topicgirl

Antwoord van Topicgirl

😊 Thank you very much for being satisfied with our products and service.

We also sincerely appreciate that, among the return, refund, and exchange options, you chose our exchange service. 💖

Thank you for your patience and support throughout the process.

We look forward to welcoming you again in the future! ✨

Best wishes to you! 🌷

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service was very helpful

Customer service was very helpful. I needed to exchange a shirt for a new size and they helped answer all of my questions.

1 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Topicgirl

Antwoord van Topicgirl

😊 Thank you so much for being satisfied with our products and service!

💖 We also truly appreciate your choice to proceed with an exchange.

📦 Your replacement package has already been arranged for shipment by our warehouse team.

⏳ Please kindly allow some time for your new package to arrive.

🙏 Thank you for your patience and continued support throughout the process.

✨ We look forward to serving you again in the future!

🌷 Best wishes

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid at all costs!

I ordered a shirt from this company. It took a month and me emailing them about how long it had been since I ordered the shirt with no shipping updates for them to finally reply some lame AI excuse. Two more weeks later there was movement and it arrived. This shirt was the worst material and looked terrible. Don’t order from them!

17 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Topicgirl

Antwoord van Topicgirl

😊 Hi there,

We're very sorry for the shipping delay. Our warehouse was unfortunately affected by a nearby fire in May, which caused delays in shipping orders.

As for the fabric, our products are made from 95% cotton and 5% spandex, which provides good moisture absorption and a comfortable amount of stretch. Compared with polyester fabrics, it is less likely to create static electricity and doesn't have the same synthetic feel. Of course, we understand that everyone has different preferences when it comes to fabrics and materials.

Regarding the return and refund, we mentioned in our previous email that we could help you process the return and refund, but unfortunately we haven't received a reply from you yet.

If you've seen our email, could you please reply to us when you have a chance?

Thank you. 😊

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Better Business Bureau rates F

Better Business Bureau grade is an F due to being an illegitimate business.

This might explain the fake Shop tracking info on the confirmation email.

28 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Topicgirl

Antwoord van Topicgirl

Hi there 👋

We wanted to reach out regarding your order. Due to a warehouse disruption caused by a nearby fire on May 9th, our shipping process was delayed, which unfortunately led to an increase in negative reviews. We sincerely apologize for the inconvenience this has caused 🙏

Please rest assured that we are a legitimate business. I’ve checked your order and it has already been shipped. You can track it here:
https://t.17track.net/en#nums=LP1000054381543CN

If you have any questions after receiving your package, feel free to contact us anytime—we’re here to help and will make sure any issues are fully resolved.

Thank you so much for your understanding and support 💛

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

It took two months to receive my order…

It took two months to receive my order of three shirts- they did respond to my emails saying there was a fire in the warehouse (which is clearly in china) and that’s why it took so long. I feel like they should have sent an email to their customers about the delay. Also, the shirts are a cheap material (they don’t really feel like cotton, but a mixture of poor materials) and the images on the shirt are just vinyl and not screen printed on.
UPDATE:
Customer service did get back to me and they were very helpful. The shirts did shrink quite a bit, but two of them were wearable. They refunded the third shirt so I updated my review from 1 to 3 stars

26 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Topicgirl

Antwoord van Topicgirl

Hey there 😊

We’re really sorry for the delay in shipping caused by a fire near our warehouse on May 9. We posted an announcement on our homepage as soon as it happened and have been continuously updating it with the latest progress. We’re sorry if you missed it 🙏

Our products are made with a 95% cotton + 5% spandex fabric. Unlike polyester, this material doesn’t create static or have that “plastic-like” feel. That said, we completely understand that fabric preference is personal for everyone.

If you’re not happy with the item, please feel free to contact us to arrange a return. Thank you so much 😊

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best crop tops!

I love their clothing! I've recently started wearing crop tops and they have the best selection with the funniest sayings/pictures. I am probably up to 10 tees and will definitely be ordering more! Customer service also can't be beat!!

25 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Topicgirl

Antwoord van Topicgirl

Thank you so much for your support and for recognizing us 🙏✨
We truly strive to consistently provide great products and service that you can trust and enjoy.

We look forward to seeing you again 😊
Wishing you a wonderful day! 🌷

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy ordering and resolving of issues

I ordered 3 shirts in May of 2026 and received all three about 3 weeks later. I had no trouble ordering or receiving my items. One item, however, had a printing error and was missing a letter. I emailed the company and received a response the following day. I sent over a photo of the shirt and the error and their customer service representative was very apologetic of the printing error and immediately fixed the issue by shipping me a replacement shirt. The issue was dealt with swiftly which was appreciated.

24 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Topicgirl

Antwoord van Topicgirl

Hey there 😊 thank you so much for your feedback.

We’re really sorry about the printing issue caused by an error at the factory. We’ve already arranged a replacement product for you, so please kindly wait a little longer 🙏

We’ll also keep pushing the logistics team to speed up the delivery for you 🚚💨

Wishing you a wonderful day 💛

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Stellar Customer Service

Even tho I can’t review the actual shirts yet. I wanted to leave them a 5 star review just for the customer service and communication alone. Sadly my package was stolen off my front porch. So I didn’t get the shirts. But customer service has been absolutely fantastic with their help and communication. Such a kind company and even though they had nothing to do with the package being stolen they still went above and beyond to help me!! Will definitely order from them Over and over again!

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Topicgirl

Antwoord van Topicgirl

😊 Thank you very much for your support and recognition. We will always do our very best to provide assistance and compensation whenever it is within our ability and responsibility to do so.

Customer satisfaction has been our goal from the very beginning and remains our goal every step of the way.

We sincerely look forward to serving you again in the future! 💛✨

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed an order in May prior to…

I placed an order in May prior to reading the reviews. That was a huge mistake on my part. I think this may be a scam company. I have not received any updates to my order, which is a bummer. I ordered these tops for my honeymoon.

26 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Topicgirl

Antwoord van Topicgirl

Update:

Hi there 😊

Your package was successfully delivered on June 28th! 📦✨
You can check the delivery details here:
https://t.17track.net/en#nums=LP1000050439286CN

We’ve also sent you a customer feedback survey to learn whether you’re satisfied with your purchase and if there’s anything else we can help you with. 💕

If you have any questions or need any assistance, please feel free to reach out anytime. We’ll be happy to help you! 😊

Wishing you all the best! ✨




Hi there, I’m really sorry for the unpleasant experience.

Our warehouse was recently affected by a nearby fire, which has unfortunately caused delays in shipping.

Part of your order has already arrived at our warehouse. I’ve sent you an email to ask whether you’d like us to ship the items that are already in stock first, and then send the remaining items as soon as they arrive.

We’d really appreciate it if you could check your email and reply when you have a moment. Thank you so much for your understanding.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This has to be a scam

Second Update: I never received a refund as you stated. You took my $51.07 and never sent the items I ordered. You have yet to send the items OR issue a refund. Stop lying. This is 100% a scam. Once something is shipped, you can’t stop it in transit. It was never sent! What you sent me was a bogus tracking number from a company that scammers use. This is now a dispute between you and my bank for fraud.

Update: I have not received the items and I was provided a fake tracking number. The company keeps asking if I want them to still ship the items. I think they forgot they sent me a fake tracking number. I ended up disputing this transaction with my bank. There was no refund or resolution.

This has to be a scam. It’s been almost two weeks and I still haven’t received a tracking number let alone my package. I wanted these items for a trip but I’m starting to think it isn’t going to happen. This company is giving scam artist energy. From the reviews it seems like I’m not the only one.

31 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Topicgirl

Antwoord van Topicgirl

Update:
Hi there,
We had already shipped your order on June 18th. However, you requested a refund on June 19th, so we had to recall the shipment and process your refund. As a result, the tracking link is no longer valid.
After your refund was completed, I sent you an email with a suggestion: we could send you one item for free as a goodwill gesture to show our sincerity, but it seems there may have been a misunderstanding.
If you’re still interested, I’d be happy to keep this offer open for you.


Hi there, thank you so much for your order! 😊

Due to a fire near our warehouse on May 9th, our facility was seriously affected, which has unfortunately caused shipping delays.

For any customers who prefer not to wait, we are fully honoring our refund policy. 💛

If you would like a refund, please send your order number and refund request to our customer service email, and we will process it for you as soon as possible.

Wishing you a wonderful day! 🌷

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I really wish there was an option for…

**update** In response to your reply, i have not received any emails from you guys about any updates on my order. I have sent many emails asking for a tracking number everytime you guys tell me my order is being sent off.. all i want is my order to be sent to me asap and to be provided a tracking number****
I really wish there was an option for zero stars. This company HAS to be a scam. I placed an order in April and still have not received anything. The excuse about the warehouse fire doesn't seem true because why wasn't my order sent out BEFORE this supposed fire on May 9th? I keep getting these ridiculous computer generated responses and keep being told my order will be shipped in 5-7 days. I asked for a refund and they lied and said they have looked up my order and it was confirmed my package was packed and being dispatched, this was on May 26th!!! I just want my order!

28 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Topicgirl

Antwoord van Topicgirl

**update**
Hi there 👋
Your order has now been fully shipped. Since the products arrived at our warehouse at different times, and we were worried about making you wait too long, we sent out everything that arrived first. As a result, your order has been split into two packages 📦📦.
Here are the tracking links for both shipments. Tracking updates usually take around 3 days to appear:
https://t.17track.net/en#nums=YF0000261446US
https://t.17track.net/en#nums=YF0000261717US
We sincerely apologize again for the shipping delay caused by the unexpected warehouse incident.
Thank you so much for your patience and understanding 💛
Wishing you all the best!

Topicgirl



Hi there! 😊
We’re really sorry for the shipping delay caused by the recent fire.
We sent you a message earlier letting you know that some of your items have already arrived. We’d like to ship those to you right away. The remaining items should arrive within the next 3–5 days. Would you be okay with this plan? If you have any other preferences, please let us know!
Just reply to this message, and we’ll handle everything according to your instructions immediately.
Looking forward to your response!
Wishing you a great day! 🌸

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer