Total Sheds Reviews 

213
•
TrustScore 4 uit 5

3,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered an 8x8 composite shed in May. It arrived a couple of weeks later. The quality of the component parts is very good and the precision of each of the panels is excellent making assembly straig... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Total Sheds fabulous service, easy to order from EBay, delivered & installed on exact day and timeframe they advised. Chris & Vinny built & installed our new shed & have done a great job. Very nice &... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered an 18x8 shed from B&Q on the Tuesday and what a shock it arrived 2 days later. Shed arrived in good condition no damage found, very easy to assemble, liked the flexibility of the design... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid, you are reading this you have be warned. Appaling I would never buy a shed from here again, shed arrived then roof arrived 3 days later, contacted customer service not interested at all, shed q... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Tuincentrum

Geschreven door het bedrijf

Total Sheds provide quality garden buildings made to measure to your requirements. Fitting service available!


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

213 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 50% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(213)

38 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good looking shed!

Shed was well packaged and looks very pleasing in the garden. We did re enforce some bits inside for our own piece of mind but very happy with our shed. Order Number 1085154

10 april 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

From the moment i spoke to someone in…

From the moment i spoke to someone in the office, being able to explain our needs, to confirmation on the product and payment and delivery date, all has gone smoothly. Chris, and Vinny were professional and polite as they cracked on and did the build 20’by 6’ shed, i have no problem in recommending this company or their hard working staff, having travelled from Birmingham to Cornwall nothing was too much trouble.

26 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very friendly and polite

Very friendly and polite. Asked questions and very helpful with advice and tips. The quality of the shed is superb and I can't wait to use it. Very pleased with the service and would highly recommend anyone looking to buy a shed at a very reasonable price and excellent quality.

20 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality for the price

We bought the shed via Eurocell. It was delivered in good time as promised. However, quality really poor. Several pieces were broken/cracked, nearly all the joints didn't fit together properly so lots of additional work needed to correct all that. Now it's raining and the shed is leaking all over. Roof is the only bit that is watertight. We cannot use the shed as it's soaked inside. We have complained to Eurocell as we paid £1500 for it, not cheap. But no response.

15 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Total Sheds

Antwoord van Total Sheds

Thank you for your feedback, and we are sorry to hear about the issues you have experienced with your shed.

As your purchase was made through a third-party retailer, Eurocell, we are not the direct point of sale. In such cases, the contract of sale and initial customer support sits with the retailer, and we would always recommend that warranty or product concerns are raised with them in the first instance so they can log and progress the case appropriately.

That said, we are sorry to hear that you have experienced broken or cracked components and issues with assembly and water ingress. This is not the standard we expect from our products, and any such reports would normally be investigated under warranty where reported through the correct channel with supporting photographs and details.

With regard to the performance of the shed, timber buildings will require correct installation, treatment, and maintenance to ensure weather resistance. If panels are not seated correctly during assembly, this can also contribute to water ingress, so we would always recommend a full inspection to ensure all fixings and joints are correctly aligned and secured.

We are also sorry to hear that you have not yet received a response from Eurocell, and we appreciate how frustrating that must be. We would encourage you to continue chasing them so the matter can be formally logged and reviewed.

We regret that your experience has not met expectations and appreciate you taking the time to provide your feedback.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vinny and Chris(hope I remembered the…

Vinny and Chris(hope I remembered the names correctly) delivered the shed at half 11 this morning, and got straight to work in building the shed, I was amazed and impressed by how quickly they did it, they made it look easy. Job well done lads, thank you for going the extra mile and putting a sign up on the shed door for us too. Very pleased, we will be able to get all our garden and camping equipment inside.

28 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I want to be objective here

I want to be objective here. The finished product for the price is very good. You do need to be handy at DIY. Hence the name! I had a few issues along the way and these required 2 overnight remedial deliveries. The customer service department are very efficient and deal with problems quickly without hesitation. (Thank you Jason!) The issues are mainly from quality control. Silly errors that shouldn't happen. Overall not a bad purchase.

12 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great job by Chris

Chris arrived on time, lovely friendly chap, had our lovely pent 8 x 6ft shed up in no time flat, even threw in a little window box on the front AND did us a favour of cutting some loft insulation in half for us whilst he had the tools out. Great service.

31 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Chris and Vinnie did an excellent job…

Chris and Vinnie did an excellent job of installing a fantastic quality shed four is. I would without hesitation, recommend the excellent customer service and communications as reasons to buy from Total Sheds!

10 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent value shed

Excellent small shed..really solid..unlike some that are out there..Chris and Vinney built it for me in very quick time..top pair of lads ..very pleased with them..would highly recommend total sheds ..very quick delivery and good communication..

5 september 2025
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer