Truegrace Reviews 

175
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

TG products are always lovely, I am a regular returning customer. My last order disappeared in transit when in the hands of the delivery company, I informed TG who promptly sent out a replacement parc... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I placed a small order of True Grace products which arrived within a couple of days. Room diffuser refills of my favourite fragrances. I like to have different fragrances in different rooms and my fri... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

True Grace? True classics! Been using them for years. Delivery always prompt and reliable. Truly memorable fragrances - recent converts to the oils - and we’ve become huge fans of their dining candles... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great communication, quick delivery and the diffusers last so long and keep there smell - wonderful product. Just bring back the old patterned bottles - I miss them!

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kaarsenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Makers and purveyors of fine perfumed goods, toiletries and dining candles. All our products are hand-finished in our carbon-neutral factory utilising age-old techniques and sustainable ingredients & packaging. Founded in 2003, we remain an independently owned business.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

175 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(175)

72 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to order

Easy to order - quick delivery

22 april 2025
Logo Truegrace

Antwoord van Truegrace

Thank you for the feedback Marion. Glad you found our site easy to use.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to navigate the website.Large…

Easy to navigate the website.Large range of products and fragrances to choose from.Paticularly drawn to Amber,Fig and Moroccan Rose.I use the leaves in my wardrobe and on door handles.

23 april 2025
Logo Truegrace

Antwoord van Truegrace

Thank you for the great feedback, Caroline. Glad you found our website easy to use and you enjoy our scents

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful candles

Beautiful candles, long lasting smell, highly recommended.

25 maart 2025
Logo Truegrace

Antwoord van Truegrace

Thank you for the positive feedback, glad you enjoy our candles.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Update on my previous review.

Update on my previous review.
Still have not received my goods.
The company had the audacity to asked me for a review!
This is the worst service I've experienced for years.
I will be asking for a refund or charge back on my credit card.

2 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Truegrace

Antwoord van Truegrace

Hi Kay, Our customer service person has already spoken to you and processed the refund for you at 3.20pm today. It will take 3-5 days to appear in your account.
Sorry for your poor experience.
Thanks
TG

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful dispatch times and Refund failed!

*Edit to say the money has been refunded on 31/03/2025.

Ordered on the 8th of March by 23rd March they had still not been dispatched. Emailed true grace to cancel my order, to which they agreed and cancelled the order. However I’ve now received a notification from PayPal saying the refund had ‘failed’ and been ‘cancelled’ by True Grace.
Emailed True Grace to try get this resolved as a matter of urgency due to the outstanding refund, and have been ignored. Yet they’re still sending out marketing emails?

I’ve had to get PayPal involved to try and recover my money.

8 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Truegrace

Antwoord van Truegrace

Hi Scott, Sorry to hear you had issues with your order and getting a refund. I can see you have now received your refund, but I have asked our customer service team member to get in touch. Again, please accept our apologies for all the issues.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Re-ordered Fig refill

Re-ordered Fig refill, which had been out of stock for some time.
Disappointed that the batch I received - 2 bottles - don't seem to have the intensity of perfume or the same "reach" into the rooms.

19 februari 2025
Logo Truegrace

Antwoord van Truegrace

Hi Jess, thank you for the feedback. Your details were passed on to our customer service team and they should have been in touch to resolve now.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A really good product always look…

A really good product always look forward to lighting a new candle for the first time

21 februari 2025
Logo Truegrace

Antwoord van Truegrace

Glad you're a fan of our candles. Thank you for taking the time to leave a review.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bad bad bad

Delivery never arrived and after 2 weeks the goods seems to be damaged somewhere. Disaster!

21 februari 2025
Logo Truegrace

Antwoord van Truegrace

Hi Toni, Sorry to hear your delivery never arrived. I have passed on your details to our customer service team, who will be in touch about either a refund or a replacement. Again, please accept out apologies.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy to order and loyalty scheme…

Easy to order and loyalty scheme generous . The scents are glorious and long lasting

20 februari 2025
Logo Truegrace

Antwoord van Truegrace

Thank you for the positive feedback Jo. Glad to hear you're enjoying our Loyalty scheme!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer