Banner for TVape

TVape  Reviews 

152
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Total ease of use, prepared my order straight away for shipping. Provided full tracking details from warehouse to delivery. Everything absolutely spot on. Really pleased with everything

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience, always have things that other places sell out fast, living in the uk and being shipped from Germany isn’t Amazing for delivery times (still less than 2 weeks) but everything else is... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

asked about a product, they said they would email me when in stock, then offered a discount if I was interested in purchasing anything else, I was going to anyway, so that was a nice bonus, really hel... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

well first, let's start by saying that the customer service is second to none! wanted at first, Tronian Gammatron but also wanted the Utillian glass bubbler at the discount price? no problem and go... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Vaporizer winkel

Over TVape

Geschreven door het bedrijf

The TVape Advantage: Selection, Support, and Quality

Geschreven door het bedrijf

At TVape, we make it easy to find the perfect vaporizer with a wide range of devices from all the major brands—Zeus, Puffco, Utillian, Tronian, PAX, and more. Whether you’re just starting out or a seasoned enthusiast, our team is here to guide you before, during, and after your purchase, helping you choose the right device and accessories. We back every product with easy returns, reliable warranties, and responsive technical support, so you can shop with confidence. Our competitive pricing, price-matching policy, and dedication to quality make Tvape the go-to destination for vaporizer hardware. TVape – premium hardware, trusted brands, expert guidance, and an experience built around you.

Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

152 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 85% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(152)

136 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vape feels cheap

Vape feels cheap . I haven’t even used it because I want to send it back but TVape are trying to charge me £25 to return the item . Customer Service were no help and wouldn’t even offer store credit . Avoid this company at all costs . Now I have a vape that I don’t want . I bought the litl Sneaky and it feels plasticky and poor and don’t want to use it . SAVE YOURSELF MONEY AND TIME . Don’t buy from TVape

5 augustus 2026
Logo TVape

Antwoord van TVape

Dear Robert,

Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize that your experience with the Litl Sneaky and our customer service did not meet your expectations.

Our return policy was shared with you regarding the applicable return shipping costs, and we regret that the policy and the resolution offered did not work for you. We understand your disappointment and are sorry that we were unable to provide an outcome that met your expectations.

We appreciate your feedback and will take it into consideration as we continue working to improve both our products and customer experience.

Kind regards,
TVape Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good

Another update on 01/09/2026 at 8.24pm

Najat had responded and now I can see both of my orders in my account so currently waiting on the replacement Utillian 850 to arrive but the service definitely improves with every hour so let's hope I get my order safe and sound !

Based on the current experience I will recommend TVape as a company and will buy more from them.

Thank you

Another update on 01/09/2026 at 16:32

I can see it's moved now and In Transit at Coventry National Hub so fingers crossed but still no reply from TVape with the screenshot of the order ls in my account?

Update on 01/09/2026

It's been right shambles !
I have received no item and no updates with the tracking and no response from Ahmed!
I keep getting a lot of promises but the item is still not showing up in my account in my orders and I have asked to provide the proof screenshot as Ahmed was claiming that they can see it at their end on their system but when I have asked to provide the screenshot as the proof I have received no response and the radio silence as it's clearly a lie!
The item hasn't moved in tracking for 5 days and now I am not getting any help at all ! No item, no refund , no replacement! Terrible service! I am going to take it further as this is absolutely terrible experience and I definitely won't recommend as I have received nothing but hassle after receiving a faulty item and now not receiving any refund or a replacement and no coherent response!
Absolutely disgusting!

4 augustus 2026
Logo TVape

Antwoord van TVape

Dear Tatsiana,

Thank you for your feedback, and we sincerely apologize for the frustration and inconvenience you experienced.

We understand your concerns regarding the faulty screen and battery performance. We have **approved the return for your order and are arranging a replacement as requested**.

Please follow up with our customer service team so we can provide you with the necessary return instructions and continue assisting you with the replacement.

We’re sorry again for the inconvenience and appreciate the opportunity to resolve this for you.

Kind regards,
TVape Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly Recommended

asked about a product, they said they would email me when in stock, then offered a discount if I was interested in purchasing anything else, I was going to anyway, so that was a nice bonus, really helpful too. Thank you.

14 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Reasonably quick service

Reasonably quick service, had trouble with tracking as Tvape gave me an invalid tracking number, but the product arrived only a week or so late

6 juli 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible service did not get my parcel had no refund after asking g several times still no answer

I havent recieved my order i have called the delivery company they have lost it have emailed several times asking for a refund ive had no reply

27 juli 2026
Logo TVape

Antwoord van TVape

Dear Gillian,

Thank you for your feedback, We sincerely apologize for the inconvenience and frustration caused by the delivery issue and the delay in receiving your refund.

We initially worked with the carrier to locate the parcel and have it delivered to you. However, once it became clear that the investigation was taking longer than expected, we proceeded with issuing the refund as you requested.

We understand how frustrating it is to have to follow up multiple times, and we apologize that your experience did not meet our expected level of service. We appreciate your patience and understanding.

Kind regards,
TVape Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great company

Great company. I have had issues with two devices (same make) and both times they have been so easy to deal with. Giving me a credit for the items without any hassle. Cant recommend them enough. I haven’t tried any other vape sites and don’t think I’ll ever need to.

23 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

So far Lisa’s advice and help has made…

So far Lisa’s advice and help has made my medical marijuana journey super simple. Really grateful for the help. Hoping it arrives around the same time as my medicine so I can get started right away. Will update my review if things don’t go to plan.

16 juli 2026
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer