We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I got several pieces of equipment in a bundle from uclips. Top notch in every regard. The D handles are awesome with the clips on the end so I can use them for single hand tricep work, overhead or ext... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently ordered the UClips and wanted to say they have been an excellent addition to my home gym and the service from the company was excellent. The Uclips make it possible to do many new exercises... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So after a bad experience in April when I ordered the W Grip and it took months because of a delay i got it. Which wasn't optimal but the company was having issues at the time. John reached out to me... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered early september. No emails or updates. i've chased and finally got a message to say stock lands in the UK mid october. this was not made clear and judging by the masses of negative feed... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Fitnesswinkel

Geschreven door het bedrijf

Born from the challenge of training in small spaces with limited gear, Uclips was created to bring more versatility to your gym. We design weightlifting equipment that helps you maximize your workouts within the space you have — turning the gear you already own into powerful, multi-use tools. If we can help one person train smarter, lift safer, or reach their goals with confidence, then Uclips is a success. Check us out on socials or at uclips.co!


Contactgegevens

3,8

Goed

TrustScore 4 uit 5

86 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 95% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,8

Alle reviews

(86)

62 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Enjoying many Uclips great products!

It appears my item is arriving today and on time which is great. This is a revision of my previous review. I'm enjoying and getting a lot out of the smile handles and W bar. Looking forward to making big gains with the Back Bar which is on its way!

8 juli 2026
Logo Uclips

Antwoord van Uclips

Hi Joaquin,

I'm glad the you enjoy the Smile Handles and the W grip, and I'm excited for you to try the back bar!

Best,
Eliott

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Great product. Excellent diameter in the grip and helps target the triceps perfectly

25 juni 2026
Logo Uclips

Antwoord van Uclips

Glad you like it, thanks for sharing! :)
Eliott

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered the beginning of March the item…

Ordered the beginning of March the item arrived in June.

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uclips

Antwoord van Uclips

Hi Gary,

We had pre-orders live in your market that is why the item arrived after so much time. My apologies if this was unclear. I hope you like your order!

Kind regards,
Eliott

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The product i purchased is very good…

The product i purchased is very good quality and well made. I purchased the smile handles and Wgrip. Order came well package and delivered on time.

25 mei 2026
Logo Uclips

Antwoord van Uclips

Hi Tracey,

Glad you like it and thank you for sharing!

Kind regards,
Eliott

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

3 months to get this equipment

3 months to get this equipment. My last order took 2 months. They dont resond to emails either. onlt their instagram page

25 mei 2026
Logo Uclips

Antwoord van Uclips

Hi Steven,

Thank you for being a returning customer, it genuinely means a lot.

Looking at your order history, both of your orders happened to fall during pre-order windows: your first was when we were initially opening our Australian warehouse, and your second covered our new attachment range before stock arrived. I completely understand the wait has been frustrating, and I appreciate your patience through both of them.

The good news is that stock is now fully available in Australia, orders are being picked and dispatched next day, with delivery typically within 2–5 business days from here on out.

I also want to make sure we haven't missed any messages from you. Could you confirm the email address you've been writing in from? We've worked through all inquiries to support@uclips.co up to yesterday and want to make sure you're covered.

Best,
Eliott, Founder

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Avoid if you live in the UK/EU

Edit 2: I received the W Grip around the middle of June, and I deliberately did not post any updates until I had properly tested it.

After using it for a while, I can honestly say that, unfortunately, it was not worth either the money or the wait. In my opinion, it is essentially a standard V bar with a few minor modifications.

One thing that I noticed is the gritty mechanism. It was not smooth at all, so I ended up disassembling it and applying industrial grade grease to make it operate smoothly. I was also quite surprised to find that no washers had been used where the handles connect to the central piece. also the rotation mechanism relies on a very cheap plastic bushing! , no ball bearing att all.

Another unexpected disappointment was the rotating handles. I originally thought this would be a great feature, but after using them I actually found that attachments that have fixed handles with a rotating swivel or pivot feel much more natural. Of course, that may simply come down to personal preference.

Overall, I have changed my rating from 1 star to 2 stars. The reason for the extra star is that the materials themselves are actually quite good. However, considering the price paid and the long waiting time, I expected a much better designed and better finished product.

————
Edit 1 (2nd June): this morning I received a reply from customer service confirming my order will be processed in the next 2 weeks as inventory is being restocked. Will keep updating this accordingly.

Original review:
Avoid if you live in the UK.

I paid good money for a W Grip and a Smile Handle on 25 April. The website was not clear that these were pre-orders, especially with a large “Add to Cart” button suggesting the items were available.

More than a month later, there is still no shipping update. And When I previously contacted customer service, I received what appeared to be a generic response with no meaningful information. I honestly started wondering whether I had been scammed, although I still hope the order will eventually be sent, whenever that may be.

In hindsight, I should have checked the Trustpilot reviews before ordering. Having done so now, my experience seems consistent with many others.

I also noticed that the US version of the website does not appear to show the same pre-order dates. I’m not sure how the conflict in the Middle East affects the UK/EU market but not the US market. Perhaps UK customers are simply considered less important.

Based on my experience, I would advise people to avoid ordering. Save yourself the money, frustration, and headache.

24 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uclips

Antwoord van Uclips

Hello,

Thank you for taking the time to share your experience, I'm sorry it hasn't met your expectations.

To clarify on the pre-order visibility: we do display the estimated dispatch date in bold above the add to cart button, and it's also included in your order confirmation email. That said, I understand the button itself can still create confusion, and it's something we're actively working to improve.

Regarding the difference between the US and UK/EU: we've had stock in the US for three years as our original market, which is why there's no pre-order there. We set up UK and EU fulfillment centres specifically to offer customers in those markets fast and affordable shipping once stock arrives — the alternative would be shipping from the US at $75–$100 per order, which isn't a reasonable ask. UK and EU customers matter just as much to us.

I'm sorry our customer service response felt generic. I don't have your order details here, but if you share your order number I'll look into it personally.

The good news: your shipment is on track to arrive at our warehouse end of this week, and we expect to fulfil your order by Friday or Monday at the latest.

Best,
Eliott, Founder

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick reliable service

I have back ordered twice now, and recieved items both times just days after stated date of availability

25 mei 2026
Logo Uclips

Antwoord van Uclips

That's great to hear, thank you very much for sharing Andrew! :)
Eliott, Founder

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I placed my order Feb15 and now June16…

I placed my order Feb15 and now June16 and still never received anything.

15 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uclips

Antwoord van Uclips

Hi Tariq,

I believe we spoke on instagram, I apologize for the pre-order being delayed and we sent you a full refund for the order.

Best,
Eliott, founder

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Order not shipped want money back

***refund received on May 15***UPDATE on request of refund 13 May: sent multiple email to their customer support, engaged with the founder on Trust Pilot. I received only unclear promises to check where the package is or refund. My explicit request of refund has been completely ignored. Every dollar counts I know as well as every customer because customers bring money together with investors that will assess first the company reputation. I’m closing day 1 with no money back and a package that the company is unable to locate not to have to admit that they didn’t shipped or are out of stock.

Please note: I am continuing to update this review so everyone can set proper expectations before buying and to show how long it will take to get a refund for unshipped item. Please read the review till the end and make sure to catch all the updates.
I ordered on May 3 2026 2x Smile Handles.
On may 12 the shipping agent didn’t receive yet my order to plan a proper delivery date.
When I placed my order the item was not in back order and there wasn’t any information related to back order items. Uclips is not providing any support and is simply silent. I reached out to them through multiple channels and all my requests of information have been ignored. Today is May 12 2026. I don’t know what’s the status of my order and all the evidences suggest that it has not been dispatched the next day following the order as per the company shipping commitment. I want my money back and will never buy anymore from this company. Very unhappy with this shipping experience and now I only hope to get my money back.

Update 1# of May 13 2026
Just right after the Trust Pilot review their customer service started getting back to me after my many attempts to reach out to them (all ignored during the past 2 days). Fact#1: they are not able to locate my order. Fact#2: even after my clear request to cancel my order and get my money back the refund hasn't been initiated. Fact#3: I'm only receiving soft push backs such as "we understand your concern", "we are sorry for what happened", "we will manage your request once we hear back from the team".
There something really wrong in all this and even a simple thing such as a refund is turning into a nightmare.

Update #2: On May 13 right after my Trust Pilot review I'm receiving on this public platform an answer from Elliot, founder of Uclips. I feel here not only all the discomfort of a bad experience but also some personal details such as the country of destination publicly disclosed. Which is something that needs a further clarification from Elliot. There is a confirmation that Uclips is unable to detect the parcel and is offering a refund if the package won't arrive between May 15 and May 19. In any case the parcel will be refused and Uclips will have to bear shipping cost of return as well as custom duties once it entries back the US because I already purchased elsewhere another pair of handles. As I said everything is very unclear as well as this new tracking number that I should be supposed to receive. I won't have satisfaction until I don't receive my money back.

Update#3: after 10 days of silence the company is showing up now only offering to track the package and provide information or refund. After taking my money in a normal world there shouldn’t be any option but refunding a customer, considering that I already bought other handles elsewhere and I don’t want to deal with anything from UClips. Offering to locate the package and provide more information on that shouldn’t be an option but an obligation to who already paid and having to deal with such a lack of support and consideration. I’m surprised that such basic obligation is not mentioned in the company T&C.

3 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uclips

Antwoord van Uclips

Hi Toni,

Your order was fulfilled on May 4th and the tracking link was sent to your email. I did not include the tracking number here for privacy.

Your smile handles are expected to arrive between May 15 and May 19 because you're outside the US. The 1 to 4 business days shipping time applies to the US, I will specify that on the website. Apologies for the confusion.

However, I do see that the tracking has not updated in a while, I told the staff to either locate the package or send you a refund.

The reason you're receiving soft push backs is because until we pinpoint the status of the package we can't execute the right action. It could well be in your home country about to arrive or lost in transit. Once we figure that out we'll either send you a refund or the package will get delivered. Hope that helps, and again I apologize for the bad experience.

However, our policy states that we do not cover return shipping costs: https://uclips.co/policies/refund-policy

I have urged the warehouse to update us on the status of the package and will send the refund or status of the package asap.

Update: we confirmed the order was fulfilled by our warehouse on the 4th, but the carrier has lost the package in transit. I initiated the refund to the same payment method used, it will show in your account in a couple business days. My sincere apologies for your experience.

For the record, I answered your review a few hours after you posting on May 12, figured out the issue today (May 13), and initiated the refund immediately after that. So I would not say your request has been ignored.

Best,
Eliott, founder

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Item not shipped in reasonable timeframe

Ordered a forearm exercise device, was told it was on pre-order and expected to arrive in the warehouse in 'late april'. It is now the middle of May and no update on a shipping date. Refund requested.

12 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uclips

Antwoord van Uclips

Hello,

I don't have access to your order number so I can't tell in which market (i'm guessing outside the US) and where in the pre-order queue you are but I apologize for the long wait. Supply chain has been delayed by a few weeks because of recent conflicts in the middle east. We'll send you the refund asap, would you like us to send you an email once the inventory arrives? We ship using 2 to 4 business days carrier services.

Kind regards,
Eliott, founder

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

STAY AWAY

I would love to give a positive review, but I have never received the product. I wanted to change my order to a different product, but seeing the reviews now, I'm looking for a way to cancel my order, but there is no way to do so on the website, even their support email no longer works. Very disappointing because their product looked promising. Stay away until you see positive reviews...

23 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uclips

Antwoord van Uclips

Hi Julien,

Did you contact support@uclips.co? We will cancel your order if you want, you'll notice all the bad reviews are coming from outside the US as we get our stock in. Once we have our inventory in stock our logistics will finally catch up. For context, our back bars arrived in Canada on the 8th, they're being shipped from Vancouver to our 3PL in Toronto. The original ETA was the 15th of May but the forwarder is now saying they will arrive on the 27th. Let us know what you would prefer, we'll accomodate. We' can send an email out when stock has arrived, we'll just ship the pre-orders in priority.

Best,
Eliott - Founder

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stay well clear

Stay well clear, customer service scokcking, they clearly don’t handle any stock and now want me to wait a further mount for for them to receive it. I have requested a refund and they bow say I got 10 days to wait for my refund. An absolute disgrace and don’t waste your time

8 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uclips

Antwoord van Uclips

Hi Jason,

Apologies for the confusion, we try to make the pre-order clear on the website. It should not take 10 days for the refund to reach your account, I see it has already been initiated so you should get it within three business days. For the UK our next batch is arriving on the 24th, I can have the team email you when they in stock and they'll be shipped to you within two days after you order.

Best,
Eliott, founder

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible

I ordered in March. After weeks i was told items would be delivered at the end of April. After i chased again i was told a June delivery, but no fixed date was given. I asked to be sent what is currently in stock if full order cant be delivered. Then i was asked to pay an additional delivery fee. Cant rate low enough. i want a full refund.

28 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uclips

Antwoord van Uclips

Hi Pat,

I'm sorry about this, what's your order number? I'll have the team send you what is in stock without extra charge. If you would rather have a refund I understand.

If you can't answer here, please send a screenshot to support@uclips.co and the team will take care of it.

Best,
Eliott, founder

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Cancelled my order as im not prepared…edited

Cancelled my order as im not prepared to wait the length of time others seem to have waited...if you dont have stock, MAKE IT CRYSTAL CLEAR. You will avoid all of these negative reviews if only you make it clear when people will receive what they paid for.

Ordered 20th April, never shipped by the estimated date so i chased at the time. Advised stock would be landing end of April, not ideal but fair enough..i chase again as were now in May to be advised that stock is all gone and my batch will be end of May. Im not willing to play this game like others appear to have done.

Youve clearly spent alot of moeny advertising and creating what looks to be an excellent product, but the website doesnt clearly show something is on back order...maybe it does on a PC but it certainly doesnt on mobile. You need to fix this.

Sadly, ill be looking at alternatives now that i can get in a reasonable timeframe.

Communication is absolutely everything when you cant deliver something youve received the money for. Its not for the customer to chase for delivery dates.

Should you change this going forward, and make it clear for all, i may revisit and try again.

Not sure if you will take this on board but 2 really simple tips, from someone who works in procurement.

1. Instead of add to cart, make the button pre order with an estimated date.

2. If people have preordered, keep them upto date with accurate dates. Its really not difficult to do.

Editing my review after purchasing. Checked website and emailed the company asking if they were in stock to which they replied that they are. So ordered. Came next day tracked.

Absolutely brilliant piece of kit, which i knew it would be looking at them. Premium quality and the most versatile handles ive used

4 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uclips

Antwoord van Uclips

Hi Sean,

Thanks for the feedback, I'll look into an app that can do this. We put the pre-order dates on the product pages it seems it's not enough, the add to cart button customization is a great idea.

I apologize for the bad experience, once we have consistent stock in our warehouses outside the US this will not be an issue anymore.

kind regards,
Eliott - founder

Update reply:

Thank you so much for giving us another shot, it truly means a lot. I'm glad we could provide good service and the product met your expectations! This is typically our service outside pre-orders. Thanks again for sharing! :)

Best,
Eliott

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Really disappointed as ordered a range…

Really disappointed as ordered a range of products yet the company haven’t been able to deliver despite the quoted timescales on their website. The product was ordered based upon usage reviews but the company need to improve massively on their delivery timescales and manufacturing provision as they are just letting potential new customers down - who won’t come back again.

2 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uclips

Antwoord van Uclips

Hey,

I apologize for the poor experience. I'm guessing you're outside the US where our operations are still catching up. We're doing our best to get inventory, the first round of pre-orders were sent out earlier this week, I don't know your order number so I can't say when the inventory would have arrived for your order.

That said, I'm sure we can make it up once the inventory arrives in your market. Please send us an email at support@uclips.co and say I (Eliott) sent you so my team can forward me your email, and I'll take care of it.

Best,
Eliott, Founder

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Items say “ships next day” and hasn't shipped for 2 weeks

Items say “ships next day” and “delivery in 1-3 business days” on web page. I am two weeks after order, and a week post estimated delivery date provided after purchase. So far no product has arrived, in fact company site says they haven't even done anything with my order. There is a ton of advertising but no products I guess.

12 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uclips

Antwoord van Uclips

Hi Lin,

I don't know your order number but I'm guessing it's outside the US. If so we're running pre-orders for all products except U clips. You can see the pre-order date on the product page under the star rating for reference. Sorry about the confusion! If this doesn't work for you please let us know and we can cancel your order immediately.

Eliott, Founder

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Delivery, who the hell knows when.

Order apparently should have been for 7th April, then told end of April. We're at the end of April with no updates. I see on here we're now using "the war" as cover, is that Ukraine, Israel, Venezuela, Sudan, Myanmar or Iran? Customer service are about a responsive as a dead hedgehog.

I'm guessing that these are all coming on the really slow boat from China, I think you're probably better ordering from Aliexpress as they can at least deliver in reasonable timescales.

I also see on here responses saying a few days on the 16th April, it's now the 24th and still nothing.

I'd give a review on the product, if it ever arrives.

Update: it's now the 5th June, the May shipping date didn't happen and it looks like it's been pushed back further.

6 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uclips

Antwoord van Uclips

Hi Lee,

The war in Iran caused issues with the transit route through the Strait of Hormuz which is why we were 3 weeks late on our first shipment.

You could try to order from Aliexpress but most of our products are unique and patented in China which is why it would be difficult. Since you have been waiting for a while I'm guessing it's one of our new products (not the U clip).

Depending on your order number you may be part of the first batch or second batch of inventory arriving. The first batch arrived last week the second is arriving around the 25th of May.

Your order will arrive, it will be worth the wait. My apologies for the inconvenience as we launch our catalog in your market.

Eliott, Founder

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Smile handle falling apart ripping away from all 4 eyelets.

Well I am disappointed to say, I spoke too soon. I reached out to customer service as requested via email with pictures and I am yet to get a response from them. And I also sent a follow up email and still nothing.

I know I’m just one person but I am in the service business and to me every customer counts, and I make sure I respond to my customers as quickly as possible to at least acknowledge them so they know they are being taken care of.

Below was my initial review.
I had high expectations based upon all the great reviews but after first hand use I see a major safety concern, as both of my smile handles are tearing away from the brass eyelets and that is a concern as if they fail while in use it can cause a potential injury.

The big thing that would make these better is the material with the D rings should have been doubles up and double stitched with better eyelets.

Due to these concerns sadly I will no longer use these in my gym.

After a quick response and resolution to replace my handles by Eliott the founder of U Clips. I felt that it is was only right to change my rating.

Customer service was above and beyond and unexpected.

Thank you Eliott these are the 3rd U Clip products I’ve owned and I am glad to see you stand behind your product.

11 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Uclips

Antwoord van Uclips

Hi Josh,

Sorry to hear about your safety concerns for the Smile Handles. I understand your worry about the strap, it was a common cosmetic issue with our previous design and we did make the improvements that you mentioned in our new design.

Just so you're aware the space between the eye ring and the strap you are talking about does not support any load, it's strain from the lack of elasticity from the strap. The weakest link in the handle is the D ring, the handles that have failed have all been from the D Ring and not the strap. With that said we're open to sending you replacements with the new design, just send my team an email at support@uclips.co and we'll figure it out.

Best,
Eliott

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer