US Legal Forms Reviews 

136
•
TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Website is hard to understand when it comes to free trials and billing. I was under the impression I was doing a 7-Day free trial and could cancel at any time. Therefore, I put in my credit card infor... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ok So the Yearly cost is a bit of a distraction at first, because you expect to pay the $9 a month to get access to your amazing contracts!!! When i was charged it over drafted my bank account, which... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Not only did they have all the templates I would need for consulting with other business genres with a very wide, state specific bandwidth, but the one price per month is extremely reasonable and at... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

US Legal Forms is our go-to online site for legal documents. The forms are completely downloadable with detailed explanations and instruction. No walking step by step through an online questionnaire... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Juridische dienstverlening

Geschreven door het bedrijf

US Legal Forms is the destination site for consumers, small businesses, attorneys, corporations, and anyone interested in the law, or in need of legal information, products or services.


Contactgegevens

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

136 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 66% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,2

Alle reviews

(136)

7 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a horrible website low quality…

This is a horrible website low quality and bad customer service as soon as I bought it I wanted a refund. Didn't get it.

17 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo US Legal Forms

Antwoord van US Legal Forms

Kenneth hi! We are very sorry if our site did not match your expectations!
On the refund situation though we could only repeat what our Support has already told you, I'm afraid:
Our records show that you have used the service, documents download included. Thus, sorry, this is not a refund case.
We've double-checked though that your account is fully canceled to make sure you are not charged for another monthly plan in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

FALSE ADVERTISING---DON'T USE THEM

UPDATE:
Yes, I was told that a full refund would be processed.
However, it seems that it wasn't going to happen until I mentioned Trustpilot and BBB and that the reviews said the same thing. If a person does not really push, then they may just give up and get a partial refund. I still think it is a very shady way to do business. The description, obviously has been a problem for years. Fix the description! (Oh, but why fix it when you get many people to pay that won't fight for the refund.)

I, like many other people, signed up thinking it would be $15.00 payment a month and after a month I could cancel. Instead they CHARGED me an annual fee of $180.00

IMMEDIATELY, I contacted the customer service. I was told "If you sign up for a monthly plan, will be billed $59./month". No where was there mention of $59.00 /month. Then was told that they can change my subscription to a one-month subscription MONDAY and issue a partial refund of $121.

When I responded to Sandy in Customer Service the only response was "We do not offer a subscription for $15"

In looking at review on Trust Pilot as well as the Better Business Bureau, I was one of MANY. Some signed up and it was $8.00 a month at that time. I guess they have gone up on prices.

This is horrible!

3 februari 2023
Review zonder uitnodiging
Logo US Legal Forms

Antwoord van US Legal Forms

Pam hi! Sorry for any confusion caused with this pricing thing! Our Support informed me that you've been in communication with them today and that a full refund has been issued for you.
We hope this settles the case. Apologies for any inconveniences caused!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sandy the Customer Guru!

Sandy in Customer Service is wonderfully kind and a great communicator. She was very helpful in addressing my issue with login credentials and took the time to advise me on account options that would meet my needs. Way to go Sandy!

1 december 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

14 years and counting... :)

I have used this since I started renting out my home in 2008. I don't regret it and I am glad they have stayed in business. I put a lot of trust in their documents for accuracy to current requirements in the verbiage. Awesome and I love it!

7 november 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Misled at time of purchase

Very convenient, however a bit misleading. The monthly subscription is $8/month, but at checkout I was charged $96. I wasn't expecting that and honestly wouldn't have purchased if I had known it was to paid for a year upfront. I only plan to use this one time. On the Q&A a question is asked "What if I use this one time" and the answer said it was much cheaper with the monthly subscription and the customer can cancel at any time. Well, I was charged for the year upfront, so I guess I can't cancel at any time then...

23 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Logo US Legal Forms

Antwoord van US Legal Forms

Jennifer hi!
Please allow me to explain the pricing in more detail here. The annual price is indeed always paid upfront
and is for the users to save up to 80% as compared to monthly prices. In contrast, the monthly charge is paid throughout the year but it is somewhat higher.
For example: the regular monthly price for the Premium plan is $59 but it is reduced to $15 if you pay the whole 12-months sum upfront.
For the Basic plan, it is $39 monthly OR $8 per month if paid annually.
Since you've downloaded a form already, we are unable to offer you a 100% refund, sorry. However, we can refund you for the "unused" period of the service. If this is something you would like to proceed with, please email care@uslegal.com. Thank you!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful experience

Awful experience! I filled out my Last Will and Testament, POA, and Living Will using these forms. I sent them back completed as instructed and received an email saying they were in process of being reviewed and finalized by the company. A month later I had not heard another word and emailed them at the contact number for assistance. Got back an email asking me a couple of questions that I amswered. The next email I get says the issue has been closed. $128 later and I still have nothing. I DO NOT recommend this company at all! I work hard for my money and it didnt bother them to take it from me and give me nothing in return!

15 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo US Legal Forms

Antwoord van US Legal Forms

Angie hi! If your email finishes with ******man@yahoo.com, then we found the right case. Our Support told me you haven't responded to the two last emails we've sent you. Could you please check the Spam folder? The very last email from us was sent by the agent called Shawanda. We will be waiting for your reply. Hope to see this settled very soon!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best

This is the best, I am so happy to use some of this information on my own company
Make everything si easy

10 oktober 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchased 5 minutes ago

Purchased 5 minutes ago - document that was presented on website is NOT what I am can download from their inventory... this is giving me a bad case of buyers remorse... they did answer phone when I called for assistance, but that is the only good thing I can say at this writing. can only say "buyer beware" at this writing until i get my simple document downloaded.

13 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo US Legal Forms

Antwoord van US Legal Forms

We are very sorry for the confusion and the inconvenience caused by a technical glitch! We've already made corrections in our library of forms.
If you require more information on this case or anything else regarding US Legal Forms, please email care@uslegal.com.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This is a horrible scam

This is a horrible scam. Do not use their services. Their ad says $8/month, but does NOT say a full year's subscription is needed for this pricing. If you want just one form, FAQ tells you to subscribe to their services and then cancel. They don't tell you that cancellation will not be retroactive, meaning, you will end up paying for the whole 12 months, when you cancel after downloading one form. Also, their form sucks. Shame on you.

7 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo US Legal Forms

Antwoord van US Legal Forms

Many thanks for providing your feedback, and we are very sorry for the confusion caused!
Please note that you are totally eligible for a refund for the unused months. Please contact our Support here:
https://support.uslegalforms.com/
We'll do our best to settle this as soonest!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer