Vaaroom Ltd Reviews 

578
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Repeat guest! Top-notch as always, a brilliant motorhome and brilliant service from A-Z. Thanks to the Vaaroom team for an amazing experience. Will definitely use you in the future, as always.

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent Company, 2nd year using them for a festival close to where they are located in Romford Good quality motorhomes and great customer services Will be booking again next year

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

We had an excellent time going round Scotland. The motorhome depot was very friendly, Marie and Al gave us enough information and we're always on hand. The van cooker hob didn't stay on but we stil... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service from Romford depot and head office. Clean, reliable vehicles. Have hired twice now ( VW campervan ) . On trip was to Scotland, and my most recent was the Cotswolds. No issues at all.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Camperverhuurbedrijf

Geschreven door het bedrijf

The UK's No. 1 Motorhome Hire Company


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

578 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(578)

25 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Christmas camper adventure

From a casual enquiry to full two week booking - all interactions with the guys at Vaaaroom has been amazing from email exchange and phone calls with Sharon to pre departure checks and demonstration from Nikki - nothing was too much nor any silly question we had gone unanswered, the camper itself was immaculate and fully equip for what we needed it for and very easy to drive and navigate, I cannot recommend these guys enough so much so shall be booking again for a long weekend this month with a larger camper. Drop them an email and start your adventure
Many thanks

19 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Vaaroom Ltd

Antwoord van Vaaroom Ltd

Thank you so much for your kind words and glowing review! We’re thrilled to hear you had such a fantastic experience with us—from your initial enquiry all the way to your Christmas camper adventure.

It’s great to know that Sharon and I could assist in making your trip smooth and enjoyable. We’re especially pleased you found the camper immaculate and fully equipped for your needs.

We can’t wait to welcome you back for your next adventure this month, and we’ll ensure your larger camper is just as perfect for the journey!

Thanks again for choosing Vaaroom—we truly appreciate your recommendation. Drop us an email anytime, and we’ll be ready to help.

Best regards,
Niki
Vaaroom Motorhomes

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We Excellent Service and a Memorable Experience! had an amazing experience with…

We had an amazing experience with Vaaroom Motorhome Hire, and I can’t thank Niki enough for making it so seamless and enjoyable. From the moment we got in touch, Niki was professional, friendly, and incredibly helpful, ensuring everything was perfectly organized for our trip.

The motorhome was immaculate and fully equipped, making our adventure stress-free and comfortable. Niki went above and beyond to explain how everything worked, ensuring we felt confident and ready to hit the road. His dedication to providing exceptional customer service truly stood out.

If you're considering hiring a motorhome, I highly recommend Vaaroom. Thanks to Niki, we had a fantastic experience that we’ll cherish for years to come! 🚐✨

Wouldn't hesitate to book again!

3 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Vaaroom Ltd

Antwoord van Vaaroom Ltd

Thank you so much for your kind words and glowing review! It means the world to us to hear that you had such a fantastic experience with Vaaroom Motorhome Hire.

We’re thrilled that the motorhome met your expectations and that you found it comfortable and well-equipped for your adventure. I’m especially glad to know that my efforts to make the process seamless and enjoyable made a positive impact on your trip.

Your recommendation is truly appreciated, and it was an absolute pleasure assisting you. We’d be delighted to welcome you back for another memorable journey anytime!

Best wishes,
Niki
Vaaroom Motorhome Hire

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Yet again the team did good

Yet again the team did good, Sharon especially with her assistance in getting me the best option that was required

8 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Vaaroom Ltd

Antwoord van Vaaroom Ltd

Dear Chris,

Thank you so much for your kind words! We’re thrilled to hear that you had another great experience with us. Sharon is fantastic at finding the perfect options for our customers, and we're glad her assistance made a difference.

We truly appreciate your continued support and can’t wait to welcome you back for your next adventure!

Best regards,
The Vaaroom Motorhome Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Disastrous experience


A five-seater caravan was hired for five days. After refueling on the first journey, a fuel leak was detected. The vehicle was known to have a defective valve, but this was not disclosed at handover. Roadside assistance couldn't rectify the issue. The leak caused significant inconvenience, necessitating hotel accommodations and rendering the vehicle unusable for cooking. A dispute was raised, and a £200 compensation was received, which was insufficient compared to the loss. The experience was disastrous. Issuing a defective vehicle that compromises safety is unacceptable. Strongly advised against hiring from this provider.

23 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Vaaroom Ltd

Antwoord van Vaaroom Ltd

We're sorry to hear about your experience and appreciate your feedback. We strive to ensure every customer has a positive journey with us, and it's clear we fell short in your case.

While Fiat Assist did confirm that the fuel tank overfill pipe had a manufacturer error, they assured us it was safe to travel and use the motorhome in full. Nonetheless, we understand that this caused significant inconvenience. The vehicle should not have impacted your ability to cook or require hotel stays, and we regret any confusion.

We did our best to address your concerns and offered a £200 compensation as a gesture of goodwill. We take all feedback seriously and use it to improve our services. We hope to regain your trust in the future.

Thank you, Vaaroom Motorhome Hire

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I hired a camper for one week and…

I hired a camper for one week and initially all ok. On return the check in guy pointed out a small piece of the rear Perspex window was broken off. I know that I did not cause this damage and checked to outgoing photographic images. Surprisingly there was no photo taken of the damaged window. I challenged this and was advised that I must have damaged it as was not broken on my collection. I disputed this but have still been charged. Communication is appalling and days pass with little or no response. Vey disappointed and I will not use this company again. I believe I was treated unfairly and dishonestly.

26 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Vaaroom Ltd

Antwoord van Vaaroom Ltd

Dear Allen,

Thank you for taking the time to share your feedback. We genuinely value every customer’s experience, and we are sorry to hear that you were disappointed with our service.

As per the Vaaroom terms and conditions, you opted for the Full Cover, which reduced your liability for any damages to £250. After our comprehensive 120-point post-hire vehicle health check, we unfortunately identified a new crack in the motorhome’s bedroom window, which was not present in the pre-hire condition checklist. The cost of replacing the window is £590 (excluding delivery and installation), but as per your Full Cover, your liability was limited to £250.

We understand how frustrating this situation is, especially since you feel certain the damage wasn’t caused during your hire. Please know that we take great care in documenting the condition of our vehicles, both before and after hire, and follow a transparent process. We strive to be fair and have even waived the parking charge as a gesture of goodwill for being a valued repeat customer.

It's disheartening to read your review, particularly as a family business that prides itself on treating each guest with care and attention. We are pleased to hear that your trip itself went well and that you enjoyed the experience. However, receiving a one-star review is difficult, especially after the efforts we’ve made to minimize your costs.

Once again, we apologize if our communication fell short, and we will work on improving this aspect of our service. We hope to regain your trust in the future.

Best regards,
The Vaaroom Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful campervan

Wonderful campervan, large interior, beds already set up at back of van. I am 6ft 4, so was a bit worried I would fit in the beds or be able to stand up, but the beds were beyond my expectations, If you were even as tall as 6ft 7 I am pretty sure you would be able to lay down straight in them. Overall a great experience that I will definitely do again.

20 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Vaaroom Ltd

Antwoord van Vaaroom Ltd

Thank you Jon, great to see your frame was not an issue in the king size beds in our vans!! We cannot wait to welcome you and family and friends again very soon.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

**DO NOT USE IF going off Grid**

**DO NOT USE**
Hired 6 berth home for a long weekend at a show jumping event. Needed to be off-grid. At least 7 x motorhomes hired from this company for this event.

Non of the gas fridges worked and caused us to throw away £100’s of food.

No accountability taken. No offer to contribute towards food.

Taking further actions.

If using off-grid. Avoid.

16 september 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Vaaroom Ltd

Antwoord van Vaaroom Ltd

Hi Steven,

Apologies for the delay in my reply but I wanted to check the pre hire and post hire checks on the Motorhome and I can confirm that the fridge was working correctly both before your hire and on the day of return and the van went back out the next day with no fault.

We also provide a how to guide to reset the fridge on your unique Customer Page for all of our Guests in case of an issue on the road.

I understand that this will not rectify your complaint but I have to be balanced and unbiased when investigating any complaint and for you to state that non of the fridges worked on gas across 7 of our brand new 2024 Motorhomes is untrue.

We have also made the checks on the remaining Motorhomes and the fridges on all of them are working normally on gas.

Regards

Lee

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Hiring a camper for the first time…

Hiring a camper for the first time seemed daunting, but the team made it easy.
The vehicle itself was superb and a pleasure to drive - perfect for our needs. All our questions were answered quickly either over email or in person. We had no problems or quibbles when returning the vehicle. Our deposits were returned as promised and on time. Will definitely book again.

8 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Vaaroom Ltd

Antwoord van Vaaroom Ltd

Than you Barry for taking the time to write a review, we really appreciate the feedback and cannot wait to welcome you back again. Can I just ask what we could have done to make this a 5 star experience so we know for next time you do book? Thank you from Lee Smith Managing Director.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We hired a 6-berth motorhome for a 9…

We hired a 6-berth motorhome for a 9 day tour around Wales. My wife did the driving (thankfully). The motorhome was fantastic. When we picked it up from the Romford depot, we were shown how to change the toilet, empty the waste water etc. In hindsight, I should have recorded all that as there’s a few things to pay attention to if you’re a novice. My wife coped heroically with some very narrow roads, and we returned the Motorhome in pristine condition. Everyone at Vaaroom was a pleasure to deal with. Wouldn’t hesitate to recommend them

19 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Vaaroom Ltd

Antwoord van Vaaroom Ltd

Thank you Mark, great to hear you enjoyed the Motorhome experience and would recommend Vaaroom. We cannot wait to welcome you and family and friends again very soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great long weekend in 6 berth Motorhome.

Hired a 6 berth motorhome for the bank holiday weekend to take a trip to the Cotswolds. Customer service was great. Very helpful and always there to answer any questions ahead of picking up the motorhome. Pick up was easy. Drove to the Romford Depot and left our car there. We had a brand new 24 plate motorhome. In pristine condition. So comfortable and clean. We had a great weekend! Would highly recommend Vaaroom. Everything was so easy and the motorhome was great. Will definitely hire from Vaaroom again.

22 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Vaaroom Ltd

Antwoord van Vaaroom Ltd

Thank you Natasha, we appreciate your time taken to leave this review. Great to hear that the team delivered 5 star service once again and we cannot wait to welcome you and family and friends again very soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Definitely will hire again

Would definitely hire again
All the staff were really helpful from when I looked to book to the pick up and drop off
I had lots of questions as had never gone away in a motorhome before but they were all answered patiently
Everything was explained every step of the way
Beautiful clean motorhome with plenty of room
Perfect pick up point

9 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Vaaroom Ltd

Antwoord van Vaaroom Ltd

Thank you Janette it was our pleasure to welcome you as a first time Motorhome Hirer and I will thank the staff personally. We are so pleased you enjoyed your trip and hopefully we will see you and family and friends again very soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

These guys are awesome; book here look no further

These guys are outstanding. Amy was ultra helpful and very friendly and the team at the depot for collection were simply wonderful with myself; the twins and the puppy. Thank you ever so much.
Flexible
Helpful
Friendly
Book with these guys is my advice
Ronan

29 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Vaaroom Ltd

Antwoord van Vaaroom Ltd

Thank you Ronan I will thank Amy and the Romford team personally for their high levels of Guest service. Please come back soon so that we can welcome you and the family once again.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Order a VW Camper for Glastonbury

Order a VW Camper for Glastonbury. Great service from the team, easy communication and the car was in excellent condition and spotlessly cleaned! Value wasn’t too bad compared to other vendors. Only issue I had was they closed one of their stores which meant I had to travel further to collect but they proactively compensated me for the inconvenience. Will 100% use again!!

26 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Vaaroom Ltd

Antwoord van Vaaroom Ltd

Thank you Christo so good to see loyal Guests that return each year are still receiving the same 5 star service from the team. We cannot wait to welcome you and family & friends again next year!!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hired a camper van for Lattitude…

Hired a camper van for Lattitude Festival, The van was spotless & all ready to go when we arrived, Staff were super helpful.

25 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Vaaroom Ltd

Antwoord van Vaaroom Ltd

Thank you James we appreciate your time taken to write this review. I will thank the team personally and we cannot wait to welcome you and family and friends again very soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

5 star service

5 star service, great van, easy to deal with, it was a pleasure hiring from Vaaroom. Great prices as well.

20 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Vaaroom Ltd

Antwoord van Vaaroom Ltd

We very much appreciate the time taken to write this review and great to see another happy Guest. Come and see us again very soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Motorhome was perfect size and very…

Motorhome was perfect size and very clean and virtually brand new. Great service by all the staff I dealt with.

13 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Vaaroom Ltd

Antwoord van Vaaroom Ltd

Great to hear you enjoyed the brand new Weinsberg Motorhome and I will personally thank all the staff for providing a 5 star service. We cannot wait to welcome you and family & friends again very soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service. had a brilliant time.
Kids loved the motor home. Planning another adventure soon.

18 april 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Vaaroom Ltd

Antwoord van Vaaroom Ltd

Thank you Nicholas we really appreciate you taking the time to write a review and we cannot wait to welcome you and Family & friends again very soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had a great long weekend away ..,

Had a great long weekend away renting a VW Camper with Vaaroom..
All paperwork pre-done before picking up so very quick to get on the road..
Amy was very good at calling back and pricing up etc ..

12 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Vaaroom Ltd

Antwoord van Vaaroom Ltd

Thank you for taking the time to write this review we very much appreciate it. I will thank Amy for her continued 5 star service and we cannot wait to welcome you and family and friends again very soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Van at a very good price

Great Van at a very good price. Office Staff extremely helpful.

15 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Vaaroom Ltd

Antwoord van Vaaroom Ltd

Thank you Michael I will thank the staff personally and we cannot wait to welcome you and family & friends again very soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A little gem, but keep it quite!

It hurts me to write this as I don’t want anyone to know what a little gem I have found in Vaaroom!! They are so nice and helpful, I hired my first camper van from them a VW T6.1. What a godsend at the British Grand Prix, so happy with it I’ve extended the hire for another week for Goodwood. Sharon so nice and explains the hire process so clearly, I would highly recommend you give them a go, they don’t disappoint

5 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Vaaroom Ltd

Antwoord van Vaaroom Ltd

Thank you Mr Davis we are so glad you are enjoying our Nomad Campervan. I will thank Sharon personally for her dedication to Guest service and we cannot wait to welcome you and family and friends again very soon.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer