Vega Produce Reviews 

213
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Product and Delivery Issues: - The avocado fruit was totally mashed and mushy - The bitter melon is yellowish instead of a fresh green color - The Chinese squash was mashed and broken into... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Downside of living in the Appalachian sticks is lack of cool produce ...hello internet and Vega Produce!!! The internet before I found Vega Produce offered breadfruit flour, dehydrated breadfruit, jar... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My order arrived very fast! They even sent me an email stating it would be arriving later than expected but it was not late to me. The fruit arrived with ice packs which kept them cold until I got hom... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Overall good experience, shipping time is appropriate for my location. All produce was fresh except 1 malanga had a little rot at the tip but no big deal, just cut it off a little. I wish they could... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Groenteboer
  2. Groente en fruit groothandel
  3. Kruidenierszaak

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Shop now fresh vegetables and fruits right to your door! Exotic and Fresh specialty Asian, Gourmet, Tropical Fruits, Vegetables, and Roots.


Contactgegevens

3,5

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

213 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,5

Alle reviews

(213)

2 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I am delighted with the Indian eggplant…

I am delighted with the Indian eggplant I ordered. They are not easy to find. All of the ice packs in the box were completely melted and the box was quite warm on arrival. The herbs I ordered were wilted. I also ordered walnuts and cashews which turned out to be out of stock so I was refunded for them. I was disappointed that the nuts were not available.

1 augustus 2022
Logo Vega Produce

Antwoord van Vega Produce

Thank you for your feedback! We are glad you enjoy the Indian eggplant. Regarding the packaging, recently the warm weather is causing problems with the freshness of our products; we are working on better packaging to solve this problem. We will contact you so we can repair the inconvenience caused.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The fruit arrived

The fruit arrived green and as it started to ripen they started to show signs of bruising and mold. I emailed customer service with pictures of the fruit and they only offered a partial refund or a replacement.
Update - Vega Produce did give me a full refund....The papaya was as I stated and started getting moldy within a week of when I received the shipment.

2 juli 2022
Logo Vega Produce

Antwoord van Vega Produce

Hi! We are very sorry for the experience you have had with us.

Your request had to be processed differently; The quality product was good when you received it, and after days it went wrong. We understand that you didn't like the fruit color, and your request was accepted and revised.

We hope the total refund was a satisfactory solution for you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I am satisfied of jackfruit you send it…

I am satisfied of jackfruit you send it to me but if jackfruit is bigger size is better because jackfruit is my favorite fruit. The lychee is okay but the box is spill out because the box is flimsy and I hope next time the box is securely tight.

19 juni 2022
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Guaranteed fresh product,

I decided to order fruits and vegetables online because I couldn't go outside. I had difficulty ordering online at first because the first time I ordered it disappointed me, which is why I decided to switch stores. Fortunately, I came across this store, and they have all the goodies I necessitate. They will undoubtedly ensure that your order is delivered to you fresh and complete. Affordably priced, with a simple online transaction. A five-star rating!

2 april 2022
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Many of the same items are shipped…

Many of the same items are shipped month after month. We were hoping for a bit more variety. Also, it would be nice to have a list of what is included in the box and preparation ideas.

17 januari 2022
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The produce arrive on time

The produce arrive on time, the only issue was that one of the gel pack spill all over the produce.

16 oktober 2021
Logo Vega Produce

Antwoord van Vega Produce

Hi! We are very sorry to hear about this. Thank you for your feedback. We are working very hard to resolve the type of these problems. We will contact you via email to see how we can make it up to you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wonderful!

Wonderful customer service and delicious quenepas! I haven’t had them since I was a kid and after finding Vega produce I ordered immediately and was very happy. Quick delivery and delicious fruit.

12 september 2021
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The quenepas were over ripped and…

The quenepas were over ripped and breadfruit was unbridled. They needs to send out better quality of produce. Will buy again If they take actions on these issues.

4 september 2021
Logo Vega Produce

Antwoord van Vega Produce

We are working to do our job better every day and appreciate you for contacting us. We like to apologize for all the inconvenience you had with your last order. We will be reviewing your order, and we will contact you via email to see how to resolve this issue.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

not satisfied

When I finally received Eve my produce The ice was melted And the produce was brwn And hat. I had to throw it away.

1 september 2021
Logo Vega Produce

Antwoord van Vega Produce

Hi Yolanda, thank you for your review. We will contact you via email to identify what could happen with your order and see how to make it up to you.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer