vidaXL Reviews 

1.415
•
TrustScore 3 uit 5

3,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Οι φωτογραφίες είναι παραπλανητικές. Δείχνουν το προϊόν πολύ, πολύ μεγαλύτερο, τοποθετημένο στο πάτωμα, δίπλα σε πόρτα και σε μεγάλη γλάστρα με μεγάλο φυτό. Κάτι που ΔΕΝ ανταποκρίνεται στις μικροσκ... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Πηρα ενα τραπεζι κήπου RATTAN πολύ ωραία ποιοτητα, ευκολο στη συναρμολογηση!Η παραγγελία μου ήρθε κ 1 μέρα νωρίτερα! Σίγουρα θα το πρότεινα!

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Would expect finer quality. Received the bed with wrong instruction manual . Had to guess and find by myshelf the correct manual to at vidalxl website. The screws provided were very poor quality. And... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We work as furniture assemblers and this brand -> VidaXL is the worst quality, hundreds of pieces for even small furnitures, missing items (screws, parts etc.) and very poor colours & overall quality... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Algemene winkel

Geschreven door het bedrijf

Η vidaXL είναι ένας διεθνής διαδικτυακός πωλητής λιανικής όπου μπορείτε να βρείτε ό,τι χρειάζεστε για το σπίτι, τον κήπο, το γκαράζ και τις εργασίες «κάν'το μόνος σου». Η ιδέα μας βασίζεται στην προσφορά μιας ευρείας γκάμας προϊόντων που επιτρέπουν στους ανθρώπους να «ζήσουν καλύτερα για λιγότερα». Χρησιμοποιώντας απλές λύσεις μείωσης του κόστους που δεν επηρεάζουν αρνητικά την ποιότητα των προϊόντων, είμαστε σε θέση να κάνουμε τα προϊόντα μας προσβάσιμα για όσο το δυνατόν περισσότερους ανθρώπους. Όλες οι διαδικασίες από την ανάπτυξη και την αγορά προϊόντων, το μάρκετινγκ και τις πωλήσεις, την εφοδιαστική αλυσίδα και την εξυπηρέτηση πελατών βρίσκονται στα χέρια μας. Με αυτόν τον τρόπο διατηρούμε τον πλήρη έλεγχο της λειτουργικότητας, της ποιότητας και του κόστους των προϊόντων μας.


Contactgegevens

3,0

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,0

Alle reviews

(1.415)

135 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I did receive my product after 3 weeks

I did receive my product after 3 weeks, thankfully it was all good, the did send a email to inform me about the delayed delivery but i was worried! The product was well packaged also and just like the pictures!

8 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo vidaXL

Antwoord van vidaXL

Dear Customer,

Thank you for sharing your feedback. We appreciate your understanding regarding the delayed delivery and are glad to hear that the product arrived in good condition, was well packaged, and matched the pictures. Should you need any further assistance, please feel free to contact us at feedback@vidaxl.gr.

Kind regards,
Eula
VidaXL

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product with excellent…

Excellent product with excellent delivery service

9 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo vidaXL

Antwoord van vidaXL

Dear Customer,

Thank you for your positive feedback. We are delighted to hear that you are satisfied with both the product and the delivery service.

Kind regards,
Eula
VidaXL

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

μεγαλη καθαστερηση

10 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo vidaXL

Antwoord van vidaXL

Αγαπητέ Θανάση,

Εκτιμούμε τα σχόλιά σας και λυπούμαστε αν δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες μας όσων αφορά την παράδοση παραγγελίας.

Κάνουμε οτι μπορύμε για να παραδοθεί το προϊόν σας έγαιρα. Σε ορισμένες περιπτώσεις οι χρόνοι παράδοσης μπορέι να είανι μεγαλυτεροι.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι σας στείλαμε προσωπικό email για την διευκ΄ρινηση παραγγελίας.

Ευχαριστούμε για την κατανόηση σας μέχρι στιγμής και περιμένουμε απάνηση στο email μας.

Klara/vidaXL

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All was ok!

All was ok. The product came quickly and costumer support very helpful.

9 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo vidaXL

Antwoord van vidaXL

Dear Panagioti,
Thank you for contacting us!

We are so happy that finally the issue was resolved, and you are happy with it.

Thank you in advance for your cooperation and we look forward welcome you again as a customer in the future.

Have a nice day!
Klara/vidaXL

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Έχει καθυστερήσει η παραγγελία μου και…

Έχει καθυστερήσει η παραγγελία μου και μεθαύριο θα φύγω από το εξοχικό μου.Αρα δεν θα παραλάβω.Τηλεφωνικη επικοινωνία δεν υπάρχει και η ηλεκτρονική επικοινωνία είναι χωρίς αποτέλεσμα.
Mετά από την τηλεφωνική μας επικοινωνία έμεινα ικανοποιημένος από την διευθέτηση του θέματος.

9 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo vidaXL

Antwoord van vidaXL

Αγαπητέ Βασίλη,
Σας ευχαριστούμε που επικοινωνήσατε μαζί μας!

Λυπούμαστε ειλικρινά, που ακούμε ότι είστε απογοητευμένοι με την παράδοση παραγγελίας.

Εκτιμούμε ιδιαίτερα που μοιραστήκατε την εμπειρία σας μαζί μας μέσω αυτής της κριτικής. Εκτιμούμε πολύ τα σχόλιά σας, καθώς μας βοηθούν να εντοπίσουμε τομείς προς βελτίωση και να συνεχίσουμε να βελτιώνουμε τις υπηρεσίες και τα προϊόντα μας.

Η ικανοποίησή σας είναι η ύψιστη προτεραιότητά μας και αναλαμβάνουμε να επιλύσουμε την ανησυχία σας το συντομότερο δυνατό.

Κατόπιν τηλεφωνικής επαφής, χαιρόμαστε ιδιαίτερα που κατεφέραμ να μιλησουμε και διευκρινήσαμε το στάδιο παραγγελίας σας. Σύντομα θα λαβετε και ένα email απο εμάς και αν χρειστείτε επιπλένο βοήθεια , μπορέιτε να ξαναέρθετε σε απφή μαζί μας μέσω email.

Σας ευχαριστούμε εκ των προτέρων για τη συνεργασία σας και περιμένουμε την απάντησή σας.

Καλή σας ημέρα!
Klara/vidaXL

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Η παραγγελεια μου ήταν να παραδωθει…

Η παραγγελεια μου ήταν να παραδωθει σήμερα αλλά δεν παρέλαβα

9 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo vidaXL

Antwoord van vidaXL

Αγαπητή Άντζελα,

Εκτιμούμε τα σχόλιά σας και λυπούμαστε αν δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με τα προϊόντα που παραγγείλατε.

Καθώς προσπαθήσαμε να έρθουμε σε τηλεφωνική επαφή μαζί σας αλλά δεν τα καταφέραμε, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι σας έχουμε στείλει email ώστε να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε και να σας βοηθήσουμε περαιτέρω στο ζήτημά σας.

Ευχαριστούμε για την κατανόηση σας και περιμένουμε απάνηση στο email μας.

Klara/vidaXL

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Delayed order

It has been three weeks that I have made my order and still not received

20 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo vidaXL

Antwoord van vidaXL

Dear Peny,

We appreciate your feedback and are sorry if you haven't receive your order yet.

As we tried to get in contact with you by telephone but could not, we have sent you a private message via email, asking you more details, so that we can establish communication and help you further.

Thank for your reply and kind regards,
Klara/vidaXL

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

the product coming after 1-1-26

the product coming after 1-1-26

2 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo vidaXL

Antwoord van vidaXL

Dear customer,

We appreciate your feedback and are sorry if you received your order delayed .

We have sent you a private message, asking for more information about your order and your contact email, so that we can establish communication and help you further.

Thank for your reply and kind regards,
Klara/vidaXL

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Die Teile waren zum Teil zerbrochen und…

Die Teile waren zum Teil zerbrochen und nicht zu gebrauchen

1 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo vidaXL

Antwoord van vidaXL

Dear customer,

We appreciate your feedback; we can help you further in English or Greek language.

We are really sorry if you received a broken /item.

We have sent you a private message, asking for more information about your order and your contact email, so that we can establish communication and help you further.

Thank for your reply and kind regards,
Klara/vidaXL

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Η παραγγελιά μου έγινε 16/12 και δεν…

Η παραγγελιά μου έγινε 16/12 και δεν έχω παραλάβει ακόμα ενώ έλεγε σε 5-7 εργάσιμες. Ακόμα βρίσκεται σε επεξεργασία η παραγγελία

16 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo vidaXL

Antwoord van vidaXL

Αγαπητέ Θάνο,

Εκτιμούμε τα σχόλιά σας και λυπούμαστε αν δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες μας όσων αφορά την παράδοση παραγγελίας.

Κάνουμε οτι μπορύμε για να παραδοθεί το προϊόν σας έγαιρα. Σε ορισμένες περιπτώσεις οι χρόνοι παράδοσης μπορέι να είανι μεγαλυτεροι.

Θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι χαιρόμαστε ιδιαίτερα που τελικά καταφέραμε να μιλήσουμε και καταφέραμε να διεκρινήσουμε την κατάσταση παραγγελίας.

Ευχαριστούμε για την κατανόηση σας μέχρι στιγμής και περιμένουμε απάνηση στο email μας.

Klara/vidaXL

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The purchase is more than two weeks and…

The purchase is more than two weeks and still have not got it

14 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo vidaXL

Antwoord van vidaXL

Dear customer,
We appreciate your feedback and are sorry if you are not completely satisfied with the products you ordered.

We want to apologise for the inconvenience caused you.

As we did not receive any answer to our email, if you still need help and would like to help you, please contact us again via email to: webcare_global@vidaxl.com. The relevant department will get in contact with you in order to help you further.

Thank you for understanding.

Have a nice day!
Klara/vidaXL

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Καθυστέρηση απαράδεκτη

Καθυστέρηση απαράδεκτη

14 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo vidaXL

Antwoord van vidaXL

Αγαπητή Στέλλα,

Εκτιμούμε τα σχόλιά σας και λυπούμαστε αν δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με τις υπηρεσίες μας όσων αφορά την παράδοση παραγγελίας.

Κάνουμε οτι μπορύμε για να παραδοθεί το προϊόν σας έγαιρα. Σε ορισμένες περιπτώσεις οι χρόνοι παράδοσης μπορέι να είανι μεγαλυτεροι.

Καθώς προσπαθήσαμε να έρθουεμ σε τηλεφωνική επαφή μαζί σας αλλά δεν τα καταφέραμε, θα θέλαμε να σας ενημερώσουμε οτι σας έχουμε στείλει email ώστε να μπορέσουμε να επικοινωνήσουμε και να σας βοηθήσουμε περαιτέρω στο ζήτημά σας.

Ευχαριστούμε για την κατανόηση σας και περιμένουμε απάνηση στο email μας.

Klara/vidaXL

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It has been 14 days and i still havent…

It has been 14 days and i still havent received the package. Not only that, but i received a message telling that there has been a unsuccesful delivery one particular day that everyone was at home! unacceptable!

28 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo vidaXL

Antwoord van vidaXL

Dear Peny,

We appreciate your feedback and are sorry if you haven't receive your order yet.

As we tried to get in contact with you by telephone but could not, we have sent you a private message via email, asking you more details, so that we can establish communication and help you further.

Thank for your reply and kind regards,
Klara/vidaXL

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Η μεταφορική εταιρεία που διαχειρίζεται…

Η μεταφορική εταιρεία που διαχειρίζεται τις αποστολές είναι πρώτον πολύ αργή και το κυριότερο δεν παρέδωσε το προϊόν με αποτέλεσμα να ταλαιπωρούμαστε με συμπλήρωση της φόρμας για απωλεσθέντα και μη παράδοση ! Επίσης καμμία ενημέρωση για χρόνο παράδοσης ! Δεν θα ξαναγοράσω προϊόντα από vidaxl και δεν το συνιστώ

28 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo vidaXL

Antwoord van vidaXL

Αγαπητή Marina,
Εκτιμούμε τα σχόλιά σας και λυπούμαστε αν δεν είστε απόλυτα ικανοποιημένοι με τα προϊόντα που παραγγείλατε.

Είμαστε σε ευχάριστη θέση να αναφέρουμε οτι ύστερα απο πολλές επικοινωνίες και ανάλυση ζητήματος, τελικά μπορέσαμε να βρούμε την κατάλληλη λύση στο ζήτημά σας.

Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που συμφωνήσατε με την προτεινόμενη λύση και μείνατε ικανοποιημένοι, καθώς αυτο είναι πολύ σημαντικό για εμάς σαν εταιρία.

Να έχετε μια όμορφη ημέρα!
Κλάρα/vidaXL.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

It's a month since I ordered and my…

It's a month since I ordered and my order didn't arrive yet

26 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo vidaXL

Antwoord van vidaXL

Dear Eleni,

We appreciate your feedback and are sorry if you haven't receive your order yet.

As we tried to get in contact with you by telephone but could not, we have sent you a private message via email, asking you more details, so that we can establish communication and help you further.

Thank for your reply and kind regards,
Klara/vidaXL

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still haven't received the item.

23 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo vidaXL

Antwoord van vidaXL

Dear Lindsey,

We appreciate your feedback and we are sorry if you are not completely satisfied with the products you ordered.

Thank you for the information provided, we have identified your order in our system.

As we have tried to contact you by phone but were unable to, we would like to inform you that we have sent you an email so that we can contact you and assist you further with your issue.

Thank you for your understanding and we look forward to hearing from you.
Have a nice day!
Klara/vidaXL

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You have to choose better couriers

You have to choose better couriers. ACS that is delivering to me doesn’t provide sufficient information. I still haven’t received my order.

19 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo vidaXL

Antwoord van vidaXL

Dear Apostolos,

We appreciate your feedback and are sorry if you are not completely satisfied with our carrier shipment order.

We are really sorry for you being so unhappy customer and you did not agree with the solutions already provided.

If you change mind, and need further assistance with your issue, please email: webcare_global@vidaxl.com , so we can assist you further.

Have a great day!
Klara/vidaXL

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer