Leuke en efficiënte manier om oude items een 2e leven te geven. Aanpak is vriendelijk, klantgericht, gemakkelijk en snel. Ik vond het een prima ervaring!

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
Een doos vol met echt mooie spullen, tin, koper, kettingen van 100 jaar oud met prachtige halfedelstenen en meer wordt een "geweldig" bod op gedaan van, schrik niet ...., wel EUR 24 :-( ! Wat een stel... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Duidelijke omschrijving zodat je weet hoe te handelen. Snel antwoord en een goede prijs ontvangen. He op sturen van het pakket is gratis
Gemakkelijk. Prijs die ik verwachtte. Complimenten aan de telefoniste. Ik zat te wachten op telefoontje en kreeg bericht dat ik niet bereikbaar was. Degene die mij had moeten bellen had er duidelijk... Toon meer
Bedrijfsgegevens
Geschreven door het bedrijf
The simple, trusted way to sell your unwanted valuables. More than 1 million customer boxes processed across Europe and the UK. Free, safe and insured service.
Contactgegevens
Toekomst 4, 6921 PW, Duiven, Nederland
- hello-eu@vintage.com
- vintage.com
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 88% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 1 week
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Goed verpakt, maar een desillusie.
Onlangs het pakket terug ontvangen met daarin mijn videocamera, Marklin Trein en een muntenset. Ik moet zeggen het was keurig verpakt, maar niet beter dan ik het zelf gedaan heb.
Bij het openmaken zag de camera in de tas er prima uit. De trein was verkeerd in de verpakking geperst, waardoor deze niet dicht gemaakt kon worden. Dat hebben ze opgelost door de (originele) verpakking met tape dicht te plakken. Hetzelfde tape als waarmee de doos was dicht gemaakt. Die treinverpakking kan ik dus niet meer als origineel verkopen.
De munten set was uit het doosje gehaald, dus uit de fluwelen verpakking. Het zat er in een plastic zakje los bij. Die munten kunnen dus ook niet meer als nieuw verpakt en verkocht worden. Er zullen ongetwijfeld krassen op zitten door het bij elkaar in een plastic zakje te doen.
Als laatste zat er een plastic zakje in de doos wat niet van mij is. Daarin zat een soort gesp voor kleding of haren.
Al met al een zeer discutabele ervaring, waarbij ik mij afvraag hoe deskundig de personen zijn die de toegezonden spullen moeten beoordelen. Het zijn voor mij amateurs.
Ik doe dit in ieder geval nooit meer.

Antwoord van Vintage.com
Alles is wordt heel duidelijk…
Alles is wordt heel duidelijk uitgelegd,
Het bod had ik hoger verwacht, is moeilijk in te schatten wat bepaalde artikelen waard zijn voor jezelf en voor Arcavindi!

Antwoord van Vintage.com
Het is een fijne manier van werken
Het is een fijne manier van werken, opsturen aanbod krijgen en als het niet bevalt terugsturen! Alles zonder kosten.
Jammer dat je niet weet wat het beste artikel was dat je hebt opgestuurd! Niet van alles hoef ik de prijs te weten maar van de beste 2 bv zou al fijn zijn!

Antwoord van Vintage.com
Prima service maar een teleurstellend bod
Het aanmeldproces ging helemaal prima. Infofolder en verzendlabel ontvangen. Alles goed ingepakt (paar vintage camera's, oude horloges, vintage sieraden (geen goud) etc. Het duurde een tijdje voordat er een bod kwam van € 35,--. Voor een van de camera's hadden we op MP al een bod van € 15,-- gehad dus ik ben niet met het bod akkoord gegaan en was enigszins teleurgesteld. Maar goed, spullen terug gevraagd wat ook weer enige tijd duurde. Uiteindelijk alles weer netjes ingepakt retour ontvangen. Dus goede service, maar een bod wat tegenviel. Houd rekening met langere wachttijden.

Antwoord van Vintage.com
Goede communicatie en nette retourzending
Ik heb een doos met spullen gestuurd. Helaas was er geen markt voor, maar ze hebben mijn spullen goed verpakt weer retour gezonden.
Heel tevreden.

Antwoord van Vintage.com
Good so happy that this opportunity…
Good so happy that this opportunity possible is

Antwoord van Vintage.com
Super goed bedrijf
Alles verliep echt super snel. Vriendelijk personeel en ik heb een super goed bedrag gekregen voor mijn oude spullen. Zo blij mee. Zeer goed bedrijf
doen
goed geholpen, snel uitbetaald, aardige mevrouw aan de telefoon
Snelle en degelijke afhandeling en een…
Snelle en degelijke afhandeling en een zeer acceptabel bod. Ben heel erg tevreden.

Antwoord van Vintage.com
Duurde best vrij lang
Duurde best vrij lang. Had iets hoger bod verwacht en liever per mail dan
dat ik zelf moet bellen.
Wel aardige vrouw aan de telefoon.
Geld nog niet binnen

Antwoord van Vintage.com
Voor de tweede keer alles kapot retour…
Voor de tweede keer alles kapot retour gekregen. Het eerste pakket eigenlijk veel te weinig gekregen . Mensen niets meer sturen naar deze afzetters. Ze lijken heel vriendelijk.......

Antwoord van Vintage.com
Ik werd continu goed op de hoogte…
Ik werd continu goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken. Dat was voor mij helemaal niet nodig, want spullen die ik heb opgestuurd lagen toch al jaren in de kast. Prima bieding gekregen op zaken die ik al heel lang niet gebruikt heb. Een heel mooi concept, dus.

Antwoord van Vintage.com
Ik ben heel tevreden over dit bedrijf
Ik ben heel tevreden over dit bedrijf. Alles werd keurig afgehandeld, ik werd op de hoogte gehouden van de gang van zaken. Daarna telefonisch heel erg netjes te woord gestaan en alles is keurig afgehandeld. Een echte aanrader!!

Antwoord van Vintage.com
Had behoorlijk wat spullen opgestuurd…
Had behoorlijk wat spullen opgestuurd maar pakketje is nooit aangekomen bij arcavindi
Zij hebben alles in het werk gesteld om het pakket te achterhalen maar is niet gelukt dan geven ze aan dat dan hun verantwoordelijkheid gaat gelden en zij dus hun verzekering inschakelen
Heb er wel regelmatig achteraan moeten bellen maar uiteindelijk na 3 maanden is het keurig afgehandeld een leuk bedrag gekregen maar we zullen nooit weten of er bij taxatie meer waarde in zat
Verder wel dat iedereen die ik aan de telefoon heb gehad erg vriendelijk was
aan

Antwoord van Vintage.com
Zeer duidelijke en eerlijke info…
Zeer duidelijke en eerlijke info vooraf. Je weet waar je aan toe bent.
Bij bellen vriendelijk te woord gestaan en geloofwaardige info ontvangen die overeenkwam met info vooraf.
Alles wordt je gemakkelijk gemaakt en verzenden is heel efficiënt.
Uiteindelijk een bod gekregen dat wat lager lag dan gehoopt maar uiteindelijk redelijk en acceptabel.
Het bedrag stond de volgende dag op mijn rekening.

Antwoord van Vintage.com
Snelle afhandeling
Snelle afhandeling, goede tussentijdse communicatie over stappen in proces.

Antwoord van Vintage.com
Amateurs
Duurde weken voor ik een bod op de inhoud van mijn volle doos kreeg. Bod was € 33, hetgeen ik geweigerd heb, alleen al de mooie grote antieke Christofle visvork is al 3x zoveel waard. En dat was maar een klein onderdeel van de inhoud. Ik ben volledig afgeknapt op deze amateuristische wijze van taxeren. Ik denk dat ze alleen goud en zilver op de weegschaal leggen en op basis daarvan een bod doen, hetgeen het bod volgens de telefonist bevestigde (€33 voor vooral de sieraden). De rest van de inhoud deed er blijkbasr niet toe.

Antwoord van Vintage.com
laag bod en kapot horloge retour.
Een doos met horloges gestuurd, een bod gekregen van, suprise, surprise (dat lees ik hier vaker) €30. Echt te weinig vind ik. Afgeslagen en doos terug ontvangen met een beschadigd horlogeglas. Zonder, ik had het aan iemand kunnen geven en nu kan ik het weggooien. Hierover geschreven en na aandringen per email, nu 15 euro compensatie geaccepteerd. Al met al is het een soort van gokken en op goed geluk, besef ik. Zou ik niet meer doen, noch aanraden.

Antwoord van Vintage.com
Zorg voor variatie in je aanbod!
Ik vind het gemak waarmee je je pakket kunt opsturen echt een pluspunt. Het ontvangen bedrag is behoorlijk hoog, eigenlijk had ik geen idee van sommige artikelen.
Daarom zou ik het wel heel fijn vinden om de opbrengst per item te horen. Ik heb nu nog steeds geen idee welk artikel hoog gescoord heeft of misschien juist heel laag.
Wat een farce!
Ik heb een hele verhuisdoos met waardevolle spullen opgestuurd: versterkers, een camera, verzilverd bestek, sieraden, horloges en meer. Vervolgens vijf weken gewacht op een bod. In die periode ontving ik wel meer dan twintig e-mails, maar inhoudelijk gebeurde er niets.
Uiteindelijk kwam er een bod van €24. Voor de volledige doos. Serieus?? Serieus!
Ik heb direct aangegeven dat ik alles terug wilde. Dat duurde vervolgens nog eens ruim vier weken voordat mijn spullen weer terug waren.
Mijn ervaring: veel communicatie, maar een extreem laag bod en een erg lang proces. Voor mij nooit meer.

Antwoord van Vintage.com
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.