vjackets.com Reviews 

20
•
TrustScore 2 uit 5

2,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered and still haven't received my order,They don't even respond to my emails asking how far are they with my order, It's been months now. Do not order from them.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a pink velvet dinner jacket and what arrived was not the colour I ordered nor the correct size. I emailed to return and get my money back but no response. I wish I had read the reviews. THI... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I Ordered The DUnkin Donuts X Super Bowl Tracksuit For My Son From Them. I Want to say i am really impressed by their quality and customer services. My order arrived hassle free and on time. I Really... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love my husband's jacket!! Had a big event here in Texas ordered a special jacket for him, got it in on time and the quality and material was perfect!! Can't say thank you enough!! Highly recommend!!


Contactgegevens

2,1

Slecht

TrustScore 2 uit 5

20 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 60% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,1

Alle reviews

(20)

5 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered a pink velvet dinner jacket…

I ordered a pink velvet dinner jacket and what arrived was not the colour I ordered nor the correct size. I emailed to return and get my money back but no response. I wish I had read the reviews. THIS IS A SCAM.
DO NOT UNDER ANY CIRCUMSTANCES ORDER ANYTHING ON THIS SITE

28 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very poor communication, could be total scam

Very poor communication. In fact, none, since the original order confirmation. They took my money and I've heard nothing. This is not the way online retail works today. I should have a progress report and an expected shipping date. It's been going on eight weeks and I've heard nothing.

Update: The vendor responded that I should contact their What’s App which they monitor they claim. Here is my verbatim communication with their customer service on What’s App:

Sat Feb 21: Order #3327 -- it's been seven weeks and I've heard nothing.
I purchased via PayPal and they have customer support who answers.

Sun Feb 22: Order #3327 I'm still waiting for an answer please on the status of my order.

Sun Apr 26: I am attempting again to get status of order 3327.

Sun Apr 26: Thank you for contacting Vintage Jackets! Please let us know how we can help you.

Sun Apr 26: My order 3327 never arrived

[No response]

19 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo vjackets.com

Antwoord van vjackets.com

For the quickest assistance, we encourage customers to contact us through our customer support phone number, WhatsApp, or email, as our team actively monitors these channels.

In your email, you mentioned that you intended to open a PayPal dispute if the order was not canceled. Based on your request, we processed a full refund through PayPal.

Please note that PayPal charged us approximately $16 in non-refundable payment processing fees as part of the refund process. However, we did not deduct these fees from your refund. You received the full amount that you originally paid, and we absorbed the PayPal refund fees ourselves.

Our goal has always been to resolve customer concerns fairly and professionally while ensuring that our customers receive the support they need.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This place is a scam I still have not…

This place is a scam I still have not got my order. It’s been over six months.

17 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo vjackets.com

Antwoord van vjackets.com

We have thoroughly reviewed our order records using the name you provided, and our support team has also conducted a comprehensive search. Unfortunately, we were unable to locate any order associated with your name. We genuinely want to resolve your concern, so if you could provide your order number, registered email address, or tracking number, we will be happy to investigate further and assist you promptly.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam Company

I wish I'd read some reviews before making a purchase. The communication is horrible, they lied and said the jacket was shipped but it had not. A month later after contacting PayPal, they finally shipped it. The quality is more and sizing is off. Now of course I can't cont at them for return instructions. DO NOT WASTE YOUR TIME AND MONEY.

9 november 2025
Review zonder uitnodiging
Logo vjackets.com

Antwoord van vjackets.com

Dear Customer,

Thank you for sharing your feedback. We are sorry to hear that you were dissatisfied with your experience.

To clarify the situation, a PayPal dispute was opened for this order. After reviewing the evidence submitted by both parties, PayPal ruled the case in our favor and closed the dispute accordingly.

Despite the outcome of the PayPal case, we were still willing to assist you and accept the return as a gesture of goodwill. Our support team provided you with the return address and detailed return instructions via email. Additionally, our Refund & Return Policy, including the return procedure, is clearly available on our website.

In your last email to us, you stated:

"I will send you the tracking information as requested as soon as I have it."

However, we never received a return tracking number, shipment confirmation, or the returned package. As of today, the product has not been returned to us.

Without receiving the returned item, we are unfortunately unable to process a refund or exchange, as the product must first be returned in accordance with our published return policy.

We remain committed to resolving genuine customer concerns fairly and professionally. If you still wish to return the item, please contact us with the return tracking number so we can verify the shipment and assist you further.

Thank you for allowing us the opportunity to clarify the facts surrounding this order.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM!!!

SCAM!!!

Don't order with them they are a scam. Ive ordered a coat a month ago and it never came. Now Im trying to get my money back.

7 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo vjackets.com

Antwoord van vjackets.com

We have conducted a thorough review of our records using the name provided in your review, but unfortunately, we could not locate any order associated with those details. We genuinely want to resolve any issue you may have experienced. Please contact us with your order number, registered email address, or tracking number so we can identify your purchase and assist you as quickly as possible.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Love my husband's jacket!

Love my husband's jacket!! Had a big event here in Texas ordered a special jacket for him, got it in on time and the quality and material was perfect!! Can't say thank you enough!! Highly recommend!!

1 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Scam- Zero customer service

Delivery took longer than expected. Needed to return due to sizing issue. I emailed them everyday for 3 weeks and thru chat and will not respond to help me return and get refund. I highly suggest you do not order through this website. The phone number listed doesn’t work either. Out $180! Not happy at all.

13 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo vjackets.com

Antwoord van vjackets.com

Dear Paige,

Thank you for taking the time to share your feedback. We sincerely regret that your experience did not meet your expectations.

After carefully reviewing your order (#2602), we would like to clarify a few important points for transparency.

Your order was successfully delivered via UPS on **March 21, 2025**, and the item shipped was a **Small (30)**, which is the exact size selected at the time of purchase.

Regarding your return request, we have been willing to assist you from the very beginning. We provided our return address on multiple occasions via email and remained in continuous communication throughout the process. Our records also show that the last email in the conversation was sent by our support team, and we did not receive any further response after that.

Additionally, as of today, we have not received the returned package or any return tracking number that would allow us to monitor the shipment.

According to our published **Refund & Return Policy**, return requests made after the eligible return period are normally not accepted. However, as a gesture of goodwill and in an effort to resolve your concern, we have been prepared to make an exception and accept your return even beyond the timeframe stated in our policy.

Unfortunately, despite our willingness to help, we have not yet received the returned item or any shipment confirmation from your side. Once the package is returned and the tracking details are shared with us, we will be happy to inspect the item and proceed according to the agreed resolution.

We value every customer and always strive to resolve concerns fairly, professionally, and in good faith. If you still wish to proceed with the return, please reply to our latest email or send us the return tracking number so we can assist you without further delay.

Thank you for giving us the opportunity to clarify the situation.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Placed & paid for a Denver Broncos…

Placed & paid for a Denver Broncos Cheerleaders jacket December 23,2024 over 2 months later still nothing. I have texted numerous times as to when I can expect the jacket. No replies. Last month I noticed that they took down the add for the jacket only to be replaced by stuff from Yellowstone. I've tried to call the line was immediately busy with no one responding. Also noticed reading other "customers reviews " that there is 2 or 3 month delay from time of purchase to posting a review, which all claim to be "EXCELLENT ". I'm beginning to think that this company is a SCAM and I've been taken as another victim!

23 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Knock off, not what is pictured.

I ordered my husband a Seahawks starter jacket, and it is clearly not what was pictured. It has no Levi’s tag, and the stitching is non-existent, there are only cheap patches on the back. I reached out to customer service for a replacement, and after chatting back and forth to find my order, I was ignored. This company is a fraud.
UPDATE: The company has still refused to accept my return even after I submitted pictures that it is not the coat pictured online. They offered a 50% refund, and asked me to take down my review. I said that I wanted a full refund because I did not get what I paid for.

27 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo vjackets.com

Antwoord van vjackets.com

Dear Allison,

Thank you for taking the time to share your feedback. We are sorry to hear that you were not satisfied with your experience.

We would like to clarify a few points for transparency. From the beginning, our support team remained in communication with you and carefully reviewed the photos you provided. Based on our assessment, the item you received matched the product specifications and description available on the product page.

While we respectfully disagreed that the product was incorrect, we still wanted to reach an amicable resolution. As a goodwill gesture, we offered a 50% partial refund, allowing you to keep the item without the inconvenience of returning it.

When this option was not acceptable to you, we also informed you that you were welcome to return the item for further resolution in accordance with our return process. Our support team remained available throughout the communication and did not refuse to assist you.

We make every effort to provide accurate product descriptions, sizing information, specifications, and images so customers can make informed purchasing decisions before placing an order. Our goal has always been to resolve customer concerns fairly and professionally.

We value every customer and remain committed to providing assistance whenever needed. If you would still like to discuss this matter further, our support team is available and will be happy to assist you.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This company is a scam

This company is a scam. I bought a Denver Nuggets jacket over a year ago and it never came. They use to answer my emails but have ghosted me over the last few months. The jacket was already paid for and they stole my money.

13 december 2023
Review zonder uitnodiging
Logo vjackets.com

Antwoord van vjackets.com

Dear Brad,

Thank you for sharing your feedback.

We take all customer concerns seriously and have thoroughly investigated your review. After carefully checking our order database, customer records, email inboxes, live chat history, and all of our customer support channels, we were unable to locate any order, inquiry, or communication associated with the name Brad Fischer or with the product you mentioned.

At this time, we are unable to verify your purchase or identify any transaction related to your review.

We also noticed that this review was posted more than a year after the alleged purchase. Before posting a public review, we would have appreciated the opportunity to verify the details with you. A quick phone call or an email to our customer support team would have allowed us to check whether the order was actually placed with our store and help resolve any issue if one existed.

We genuinely want to resolve any concern if you are indeed one of our customers. We kindly ask that you contact us directly and provide your order number, registered email address, payment transaction ID, or any other purchase details so that we can investigate the matter thoroughly and assist you accordingly.

Our goal has always been to provide transparent customer service and resolve genuine concerns fairly and professionally. We look forward to hearing from you and finding a solution if this purchase was made through our store.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM SCAM SCAM

SCAM SCAM SCAM! DO NOT BUY FROM THIS WEBSITE. I purchased a very expensive jacket from this website in February..and it’s about to be May. I somehow was able to track it but for the past 2 months it still said it never shipped. Suddenly i checked my app again a few days ago and the package completely disappeared. I’ve sent countless emails trying to get a refund and cancel my order, but i’ve received no response from them. Hoping this website gets shut down somehow but DO NOT BUY. If you see a good review from this website it’s probably fake or bought because there is just no way.

30 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I Ordered The DUnkin Donuts X Super…

I Ordered The DUnkin Donuts X Super Bowl Tracksuit For My Son From Them. I Want to say i am really impressed by their quality and customer services. My order arrived hassle free and on time. I Really Appreciate their Such efforts. Big Thumbs Up For Them By Me.

2 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This business deserves a Negative…

This business deserves a Negative review. I ordered from them on Christmas Day. I never received a shipping confirmation so on January 9th I cancelled the order. This company never responded to any of my emails or Whatsap messages except when I finally said to cancel my order since the product never shipped. I have asked countless times for refund as I have not received the order and its been a month and there has been no refund to my Paypal account. Please read other reviews on this company. They are a fraud. They take pictures off other websites to show they are "authentic" and then when you get the product (if you ever do) it is a knock off product, poorly made and looks nothing like the pictures. Do not fall for this scam. They are not an American company as advertised and there is no way to contact them about your order so even if you think you can return the product with their strict rules, you are wrong. There is no one on the other side available to help.

Vjackets.com- You were warned about my reviews. I will continue to post on every website I can until I am refunded my money.

9 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This store sent me a very poorly made

This store sent me a very poorly made, fake NFL hoodie. They used a stock photo for the item and described it as the real NFL hoodie. The item was expensive. When I contacted the store about the return process, they gave me an address in Pakistan to return the item. They refused to send me a return label and now I am out the money to send the cheap, fake item back to their “warehouse” in Pakistan. They pretend they are here in the United States.

26 december 2023
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer