VUSH Reviews 

724
•
TrustScore 3 uit 5

3,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

They're alright the only issue is after a few years the charger decides too not charge properly with the magnetic connecters If they done it like others where you directly plug it into the toy it... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

REPEAT CUSTOMER! I was on the early Vush train & my trusty companion (Rechargeable Precision Tip Bullet Vibrator) died at the beginning of a long overseas stint. I replaced with the exact same product... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Product broke a couple weeks outside of warranty period and was ignored until being told they could not do anything. Customer service was terrible, every email took ages to get a reply to. The product... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The best sex toy I have EVER owned. I have so many and have tried all different shapes, sizes and types but for me personally I appreciate the thought they have for our Clit loving girlies in the maki... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Sex toy-winkel
  2. ook in
  3. Sexshop

Geschreven door het bedrijf

We’re big believers that self pleasure is the key to self love, which is why Vush products are designed to make you feel good (inside and out!) and to empower you to embrace the brilliance of your body, just the way it is. Check out our 1500+ 5 Star Verified Yotpo Reviews! https://www.vushstimulation.com/pages/reviews


Contactgegevens

3,2

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

724 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,2

Alle reviews

(724)

15 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Stopped working after 4 months.......................

I purchased the Empress 2 late April and here we are in early September with it not working .Unless you read the warranty page prior to purchase most customers would be unaware that this company expects the original packaging to be kept for the warranty period .You will need the receipt AND a video .Video taken -try submitting it.Ihave taken a video only 17 seconds long of what is required but their system won't upload it as it's apparently over 20MB .These are all hurdles to stop Vush being responsible for what is an expensive product that looking at these reviews keeps failing .Just be like Sexyland -package it up send it back -SO EASY .The ongoing bad reviews should stop people buying the Empress 2 .Please read the VUSH warranty page prior to purchase...........................

UPDATE -I have had a response from VUSH .As someone who is not great with technology it's turned into a really frustrating experience .After purchasing 4 toys from them in the last 8 months I will not be back again or be recommending VUSH to anyone else .

3 september 2023
Review zonder uitnodiging
Logo VUSH

Antwoord van VUSH

Hi there,

Thank you so much for taking the time to leave us a review, we're so so sorry to hear there has been some trouble with your toy 💕

Unfortunately, we don't accept returns to test for faults due to hygiene reasons. If you don't have your original order number, that's absolutely no stress! If you pop us over an email we're always more than happy to track that down for you. It's also no trouble at all if you don't have the original packaging, this just helps us track down the batch number if you do! Our customer service babes are always on hand if you need any help or extra info 🥰

We ask for a quick video of the item to double check if the toy needs troubleshooting or if it is faulty, in which case we are always happy to send out a replacement right away! Unfortunately, we cannot check for faults from a still image.

If you have any questions or concerns please reach out any time, our virtual doors are always open and we'd love to help! ✨

Lots of (self) love,
The VUSH team x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The Empress 2 is AMAZING!!

The Empress 2 is AMAZING! Best vibrator I’ve ever owned.
And the customer service of Vush is the best I’ve ever received - discreet, prompt, helpful and playful on words.

1 september 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Best clit sucking vibrator on the…

Best clit sucking vibrator on the market hands down! I’ve tried 3 different ones, can’t remember their official names but tried all different price ranges and none had the suction down pact as much as the Empress 2! Also they’re a really good company with customer service which is a bonus!

17 augustus 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I Never even got my purchase and am so…

I Never even got my purchase and am so disappointed. I placed my order and it took over 2 week before I asked to cancel the order. After reaching out to inquire about my order after more than a week, I was told that orders generally take 1-3 business days to ship. And after two weeks I still didn't hear anything. Be aware.

17 juli 2023
Logo VUSH

Antwoord van VUSH

Hi Shannon,

Thank you so much for taking the time to leave us a review 💕

We're so sorry to hear about the delay with your order on this occasion! All orders are usually dispatched within 1-2 working days and with our customer in 2-4 so we can't apologise enough that your order didn't reach you in the time we would have wanted. We can see our Customer Service babes have refunded you in full for your order but should you need anything at all in the future please reach out at info@vushstimulation.com.

Lots of (self) love,
The VUSH team x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo VUSH

Antwoord van VUSH

Thanks so much for leaving us a review, Imogen! We're so happy to hear those good vibes reached you quickly 💕

Lots of (self) love,
The VUSH team x

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I never received my product

I never received my product. It says delivered but I don’t have it or a notice from ups to pick it up.

17 juni 2023
Logo VUSH

Antwoord van VUSH

Hi Cameron,

Thank you so much for leaving us a review 💕

Our customer service babes have been in touch to let you know that your order is still in transit - as per the information on our website and product pages, sadly it can take up to 4 weeks for orders to reach our lovely Canadian customers. This depends on international border checks and local customs offices so sadly we aren't able to anticipate delays - we can't apologise enough that your order did take a little longer on this occasion!

You can find all of our shipping information on our website here -
https://www.vushstimulation.com/pages/ship

If you need anything at all please reach out to the team and we would love to help 🥰

The VUSH team x

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I want to love them

I want to love them, I really do. And in my experience the customer service has been pretty helpful. But fool me once…I have now purchased 3 toys and all three have died and malfunctioned in some odd way. The first one just never turned on again one day. The second would only work when it was in one awkward position. Currently sitting next to the third that just won’t turn off. No idea what to do except let it wear itself out. I want to love this company because when the toy works, it’s great. But how many can I continue to buy knowing I’m spending not a small amount of money for something that just doesn’t last?

16 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo VUSH

Antwoord van VUSH

Hi there,
Thank you so much for taking the time to leave us a review 💕
We take product quality and customer satisfaction extremely seriously - so we are really sorry that this has happened. If you could kindly reach out to our lovely customer service team on info@vushstimulation.com they would love to help you out on this one!
The VUSH team x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Empress 2 broken. Vush to the rescue!

I order the empress 2 and received it quickly and discreetly.
The product was amazing and did more then I'd bargained. 5 stars for the time it did work.

It has now broken, it's lost all suction ability. It still powers on but just has no suction. I'm absolutely gutted because it really is a great product and being just over the 12 month warranty guarantee Vush have responded to my repair/replacement request stating they are not obligated to offer a working resolution.
However, following this review, they contacted me (see below) and were more than helpful and kindly offered me a very fair resolution.

The empress 2 is good, better than good, and I'm very grateful for Vush having made this product and providing fantastic customer service.

17 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo VUSH

Antwoord van VUSH

Hi Eloise,

Thanks so much for getting in touch 💕

Oh no, we're so sorry to hear about the trouble with your Empress! Unfortunately we can't seem to find an order for the Empress linked to your email address, if you could kindly send over an email with your order details to info@vushstimulation.com we would love to take a look into this one for you 🥰

The VUSH team x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

very effective!

I love the different vibration settings it's perfect! and the package arrived very quickly and discreetly!

16 april 2023
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant!

Quick service, brilliant products, great communication

16 maart 2023
Logo VUSH

Antwoord van VUSH

Hi Michael,
Thank you so much for taking the time to leave us such a lovely review - we hope you're loving those good vibes ✨
The VUSH team x

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing packaging and fast and…

Amazing packaging and fast and communicative delivery

16 maart 2023
Logo VUSH

Antwoord van VUSH

Thank you so much for leaving a review - we're so thrilled you're loving those vibes ✨💕
The VUSH team x

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Clearly up to 5 working days

Clearly up to 5 working days. I placed my order march 15th. I recieved my things on march 29th. I dont get it. Would be more honest if you are clear and obvious on your site or when I placed my order that it can take that long from you to me (in canada for a visit) 14 days..?? So my friend has to ship my order backnto where I live, in sweden. Not a great service at all…

15 maart 2023
Logo VUSH

Antwoord van VUSH

Hi Kent,
Thank you so much for taking the time to leave us a review 💕
We're so sorry to hear your order didn't reach you in the expected time frame, we always want to get those good vibes to you ASAP!
As per the information on our website and product pages, sadly it can take up to 4 weeks for orders to reach our lovely Canadian customers. This depends on international border checks and local customs offices so sadly we aren't able to anticipate delays - we can't apologise enough that your order did take a little longer on this occasion!

You can find all of our shipping information on our website here -
https://www.vushstimulation.com/pages/ship

Please reach out any time you need anything at info@vushstimulation.com, our virtual doors are always open 🚪✨

The VUSH team x

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don’t waste your money!

I bought the Empress 2, and was SO disappointed. All I got was a sore clitoris, and it’s so loud! Since they won’t take returns (which I understand), I asked for a partial refund, since I only used it once, and will never use it again. They refused. Also, they won’t publish my review I wrote on their site.

20 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo VUSH

Antwoord van VUSH

Thank you so much for taking the time to leave us a review 💕
Unfortunately, as stated on our website, all sales on working products are final once the hygiene seal has been broken - due to the nature of our products. We’re so sorry you don’t love your vibe, unfortunately no every toy is perfect for every body.
We would absolutely love to offer recommendations on a toy that may work better for you, please reach out to us at any time at info@vushstimulation.com - our emails are always open 🥰
The VUSH team x

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No refund…..

It’s been over a month and still no refund (which also took far too long to even register). Insanely poor service and insane wait on refunds.

21 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo VUSH

Antwoord van VUSH

Thank you so much for taking the time to leave a review 💗
We're so, so sorry to hear there's been such a delay on your refund! We absolutely wouldn't want to keep you waiting that long. Please kindly reach out to our lovely customer service team on info@vushstimulation.com any time and we would love to help you out!
The VUSH team x

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I placed my order on the 13th March…

I placed my order on the 13th March with “express delivery”
No updates since the order confirmation!
Should be dispatched within 1-2 working days.
The online chat is useless. These products are not cheap and you can’t get a response. I’m growing more concerned by the day I’m going to have a lot of work to do to get my money back!

17 maart 2023
Review zonder uitnodiging
Logo VUSH

Antwoord van VUSH

Thank you so much for taking the time to leave us a review 💕
We're so sorry again to hear of the trouble with your order! We can see our customer service babes have sorted this one for you but please do not hesitate to reach out at any time on info@vushstimulation.com, our virtual doors are always open 🥰
The VUSH team x

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I have purchased two of the empress…

I have purchased two of the empress vibrators and have had both of them stop working within 6 months, I have had one replaced and that also stopped working.
Very disappointed with the price you pay to have the item stop working within 6 months

15 maart 2022
Review zonder uitnodiging
Logo VUSH

Antwoord van VUSH

Thank you so much for taking the time to leave us a review 💕

Oh no - we are so sorry to hear this! At VUSH, we care deeply about product quality + customer satisfaction, so we apologise profusely that this has happened to you twice! If you could kindly reach out to our customer service babes at info@vushstimulation.com, we would love to help you out with a replacement or a refund 🤗

The VUSH team x

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer