15/8 naar Walibi geweest. Ondanks Lowlands was de verkeersbegeleiding naar de parkeerplaats soepel. De attracties zijn vooral geschikt voor jongeren. De 50 plussers onder ons hebben er, liefhebbers d... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Bedrijfsgegevens
- Amusementscentrum
- Pretpark
- Evenementenmanagementbedrijf
- Evenementenbureau
- Kaartverkoper voor evenementen
Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen
Walibi Holland is a theme park in Biddinghuizen, Netherlands.
Contactgegevens
Spijkweg 30, 8256 RJ, Biddinghuizen, Nederland
- walibi.nl
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Het pretpark is goed maar het eten is…
Het pretpark is goed maar het eten is niet te vreten koude patat droge kipnuggets
Leuke pretpark
Leuke pretpark! Eten is nu eenmaal prijzig in een pretpark,maar ik moet eerlijk toegeven dat de prijzen wel erg abnormaal hoog zijn voor wat je krijgt. Walibi moet hier iets mee doen.
Leuk park aangebrande poffertjes
Leuk park, alleen aangebrande poffertjes, vrouw was met andere dingen bezig dan de poffertjes, verder leuk
Rustige dag
Lees veel slechte recensies maar herken daar niet veel van. Gisteren geweest en echt top dag gehad. Scheelt natuurlijk dat het een rustige dag was maar vrijwel alle attracties waren open. Genoeg personeel die ook allemaal vriendelijk en behulpzaam waren. Park was leuk aangekleed voor de zomer met extra foodtrucks. Broodje beenham was prima. Verder de Horeca niet bezocht dus kan niet over oordelen. Alleen al de achtbanen Untamed, Lost Gravity, Xpress, Speed of sound en Goliath zijn een bezoek aan het park waard. Ik geef 4* en geen 5* vanwege 1 groot nadeel: el Condor!!! Hoe kunnen ze deze achtbaan nog laten draaien! Eigenlijk niet meer verantwoord. Beetje ruw is niet erg voor een achtbaan maar deze stuiterde over de track en kan mensen serieus nek/rug letsel bezorgen. Tijd om de 30 jaar oude Condor met pensioen te sturen!
Matig park
Vandaag geweest. Een rustige dag was het, niet veel/lang hoeven te wachten bij de attracties.
We waren er om 10uur en rond 1400 1430 uur waren we er klaar mee
Om 10uur waren nog veel attracties gesloten.
Veel eettenten zijn de hele dag gesloten alle achtbanen zijn open.
Ik mis enorm de samenhang tussen de attracties en het thema van het gebied waar deze attractie in staat.
Het is niet gezellig, muziek staat vrij hard overal.
Veel jongelui met asociaal gedrag.
Voor dit geld ga ik volgende keer liever naar een ander park
Wat een ty-fus smerig k-ut park
Wat een ty-fus smerig k-ut park. Vanwege me lengte kan ik geen f-uck. Kon nergens in. Ik dacht oh leuk rio is tijdelijk gesloten. Efe later is ie open, in de tussen tijd had ik friet zo koud dat Australiëers het als softijs zien. Dis we gingen van de andere kant van dat ty-fus park naar rio. En was ie god-verdomme weer gesloten. En daarna naar uitgang gelopen terwel ik bedreigd werd met ogen van drillers met hun broek onder hun billen. (Kom op gast ik zie je naat.) Ze keken je aan of ze je wouden veer krachten. Tenslotte was er geen eene f-uck om parkeer kaartjes te kopen en konden we gewoon doorijden naar 🏠. En nu zit ik aan spontanen explosieve verticale diarree terwel we op de terugweg door de ganzen weg rijden.
Eens maar nooit meer.
Bij binnenkomst werden we verzocht zelf onze kaartje te scannen en.stinden 3 medewerkers samen met elkaar te praten ipv gasten hartelijk welkom te heten.
Eenmaal binnen lijkt het een gezellige dag te worden met vrolijke muziek, maar in hetzelfde uur sloeg wat ons betreft de sfeer om. Veel pubers, onbenullige jongeren die de sfeer niet ten goede komen.
De muziek op de paden staat te hard en zorgt er zelfs voor (denk ik) dat de sfeer wat hard/grilliger is.
Het eten is niet goedkoop en drinken met herbruikbare bekers is ook een gedoe. Je betaald 1,50 statiegeld voor je beker. Welke je terugkrijgt als je de beker inlevert. Het inleveren kost nogal wat moeite. Kan maar op 2 plekken. Je krijgt dat een bonnetje welke je moet scannen en vervolgens je gegevens moet invullen. Na 3 werkdagen krijg je je geld terug.
Sommige attracties zijn gesloten en gaan open als je een medewerker aanklacht. Raar principe eigenlijk.
Het park is eigenlijk meer een veredelde kermis. En sommige attracties een afgeleide van de Efteling. Geef mij dan maar de Efteling waar een serene sfeer hangt. In plaats van puberszweet en rondhangende ego's.
De kipnuggets bij a cock a doodle
De kipnuggets bij a cock a doodle waren zeker weten niet van vlees maar van karton/plastic
Slechte service
Standaard email ontvangen en er wordt geen oplossing gezocht.
Vind dit echt niet kunnen! gaat het alleen nog maar, om geld binnen te halen!
Asociale organisatie
Personeel schuilt achter een masker van vriendelijkheid maar probeert er alles aan om geen moeite te hoeven doen voor je. Achter die neppe glimlachen schuilt puur gedestilleerde luiheid en egoīsme. Liefst zitten ze de hele dag op hun reet voor hun geld. (Moderne Nederlandse cultuur)
Voor simpele vraagjes die niet zoveel intelligentie vereisen (bijv. hoe laat is het?) zijn ze nog net competent genoeg om antwoord te geven. Zodra je om een hand vraagt voor hulp wijzen ze je af en sturen ze je weg omdat het vanwege zogenaamde "procedures".
Achtbanen zijn wel leuk behalve de Condor waar veel mensen lichaamsklachten aan overhouden. Als je van plan bent om hier te bezoeken is het advies om onafhankelijk te blijven van hun zogenaamde "service", want die hebben schijt aan je.
Park is verwoest
Mensen wat in hemelsnaam hebben jullie gedaan met dit ooit zo bruisend parkje!?
Dit was ooit een mooi Thrillpark met meestal goede recensies. De attracties hadden een redelijk mooi thema.
Ik hoop dat de directie goed luistert naar feedback van hun klanten want het gaat nu niet de goede kant op. Het thema is compleet om zeep geholpen door Leisure Expert Group en huidige directie
Haal alsjeblieft die lelijke graffiti weg en herstel de gebieden weer.
Persoonlijk heb ik geen last gehad van weinig treinen bij de attracties maar ik zie wel dat die klachten bijzonder vaak genoemd worden.
Ik heb altijd een grote passie voor dit park gehad.
Het is zeer verdrietig om te zien hoe laag dit scoort bij de meeste mensen.
Ik hoop op verbetering
Groeten Immanuël van Lieshout
Zeer slecht 1 kar in de baan bv en meer…
Zeer slecht 1 kar in de baan bv en meer dan 70 min wachten 4 stoeltjes niet bruikbaar. Ouwe rommel is het aan het worden.
Dramatische achtbaan
Voor het eerst na jaren weer naar Walibi om het toch nog een extra kans te geven. Helaas de eerste attractie die ik deed was al vreselijk genaamd de Condor, tijdens de rit zo veel schokken en bewegingen dat ik hier met pijn aan me nek en rug uitkwam. De rest van de achtbanen waren wel oke begon goed en eindigde slecht. De enige die echt goed was was untamed. Helaas ook weinig sfeer in het park en veel storingen
Het zou zogenaamd rustig zijn volgens…
Het zou zogenaamd rustig zijn volgens de kalender van walibi… nou als ze dat rustig noemen! Overal lang wachten en je wordt eigenlijk verplicht om zo’n fast lane pass te kopen. Ver lopen van de ene achtbaan naar de andere en het allerbelangrijkste: het ontbreekt totaal aan sfeer!
Koffie oplichtingstruc
Koffie oplichting. Je koopt een herbruikbare beker koffie voor een dikke €7,50 en de dame zegt dat je ze overal op tientallen plekken kunt hervullen of inleveren. Er zit borg op de bekers. Na alle kioskjes gehad te hebben kwamen we erachter dat er maar 2 plekken zijn waar je ze kunt laten hervullen en alleen bij de uitgang kun je ze inleveren. Zelfs het kioskje waar we de koffie kochten, nam de bekers niet in. Ik vind het park prachtig hoor maar dit koffie verkooptrucje is gewoon erg slecht.
1e paasdag lekker weertje WALIBI!!
1e paasdag lekker weertje we gaan naar Walibi wat kan er mis gaan?
Het was rustig in het park!!!! We hoefden bijna nergens te wachten, zonde van onze speedpas van €35 euro.
Je zou verwachten dat het park na de wintersluiting eens goed schoongemaakt zou zijn…. Euhh nee? Niet dus.
Walibi werkte deze dag met gesubsidieerde mensen, benieuwd hoe lang dit gaat duren.
Ikzelf heb het 2 keer aan de stok gehad met een medewerker omdat ze het gewoon niet begrijpen ze worden zelfs boos.
Het eten en drinken in pretparken is al tijden schandalig duur maar in Walibi is het heel prijzig en niet te eten, echt belachelijk. AANBIEDING:
2 flesjes water (van 0.25 cent p.s) voor €6 !! Kan ik mijn telefoon ergens laden? Neee je kan een powerbank kopen. Ach jongens toch…
Ik zou nog wel even kunnen doorgaan met klagen maar nee …. Kort samengevat?dagje naar leuk pretpark? Ga niet naar Walibi!
( Wij in ieder geval niet meer)
De expres moet je de beugels laten…
De expres moet je de beugels laten maken want die zitten heel erg los voor de rest top achtbaan
Misleiding Walibi voor extra omzet
Via vakantieveilingen twee overnachtingen gekocht bij Walibi met een dag parkbezoek. Vorig jaar ook gedaan en dat beviel goed. Je mag je huis in na 16:00 en je moet voor 17:00 inchecken dus gepland om rond 16:30 aan te komen zodat je de spullen van de hele familie kan installeren, bijkomen van de reis door heel Nederland en dan de volgende dag een geweldige dag in het park...en dan tevreden en moe lekker naar bed en de laatste dag de auto inpakken en voor 10:00 uitchecken....NIET DUS!! Net als vorig jaar word dit beloofd...maar in de kleine lettertjes onderaan is wat toegevoegd.....dat je alleen het park in mag op de dag van aankomst!!! Wie verzint dit????? waarom hebben we anders twee overnachtingen? Juridisch gezien hebben we geen poot om op te staan want het staat in de kleine lettertjes...maar ik noem het ordinaire MISLEIDING! Daar sta ik dan met 4 kinderen die wel kunnen janken! Onze hele wintervakantie verknalt. Volgens de receptie kunnen de tickets voor het park onder geen beding verzet worden........ohja...als we nog even 106,25 extra afrekenen kan het wel! Nogmaals, het staat inderdaad sinds dit jaar in de kleine lettertjes in de voorwaarden maar niet op de introductiepagina waar je dit koopt...en dat valt bij mij onder misleiding. Auto geleend, geld opzij gezet, met 4 kinderen even er uit...jammer. Volgende dag maar de auto ingepakt en weggegaan. De receptie zei dat ze toch hoopte dat we nog een keer komen.....NOOIT MEER!
Ik heb een abbo op walibi en het is…
Ik heb een abbo op walibi en het is altijd leuk geweldig park veel leuke en aardige medewerkers vergelijk ff met die knakworsten van Slagharen hier werken ze tenminste redelijk door
Terug van 2 dagen walibi brights…
Terug van 2 dagen walibi brights nights. we hadden een 4 persoonshuisje erg schoon netjes goed onderhouden. personeel was overal erg vriendelijk gezellige sfeer op het park voor ons een geslaagde mini vakantie. Top
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








