We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Reviewsamenvatting

Gemaakt met AI, op basis van recente reviews

Rekening houdend met 86 recensies, de meeste recensenten waren ontevreden over hun algehele ervaring. Veel mensen vonden de prijzen te hoog, vooral voor eten en drinken, dat vaak van slechte kwaliteit was en koud geserveerd werd. Klanten ervaarden lange wachttijden bij attracties en eetgelegenheden, en er waren veel storingen bij attracties, wat leidde tot frustratie en gemiste ritten. Ook was er veel kritiek op de drukte in het park en het gedrag van andere bezoekers, waaronder roken en asociaal gedrag. Sommige mensen waren echter tevreden over de vriendelijkheid van het personeel en de kwaliteit van bepaalde achtbanen. Zij vonden het park schoon en de wachttijden kort, en genoten van de intensere attracties die Walibi biedt.

Waar mensen het meest over praten

Location

Recensenten benadrukken dubbelzinnige aspecten van de locatie, waarbij sommigen het park zelf geweldig vinden... Toon meer

Staff

Klanten merken consistent dubbelzinnige ervaringen met het personeel op; sommigen prijzen de vriendelijkheid,... Toon meer

Service

Gebruikers beschrijven negatieve interacties met de service, waarbij velen ontevredenheid uiten over lange... Toon meer

Price

Klanten uiten hun ontevredenheid over de hoge prijzen, waarbij velen de bedragen die worden gevraagd als... Toon meer

Product

Klanten delen dubbelzinnige meningen over het product, waarbij sommigen de attracties vermakelijk vinden en... Toon meer

Reviews die deze samenvatting vormgeven

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

15/8 naar Walibi geweest. Ondanks Lowlands was de verkeersbegeleiding naar de parkeerplaats soepel. De attracties zijn vooral geschikt voor jongeren. De 50 plussers onder ons hebben er, liefhebbers d... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Veelste druk! We waren zelf met spooky days maar na afloop werd het gigantisch druk voor de fright night. Het was niet normaal, walibi moet dit echt veranderen naar een aantal bezoekers per dag en daa... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Als alle attracties open zouden zijn, zou je hier een hele dag kunnen doorbrengen. Vandaag waren we na 3u al het park rond. De meeste attracties waren gesloten en diegene die open waren, vielen consta... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Park is erg gedateerd. Slecht onderhouden en bijgehouden. Attracties in storing. Weinig enthousiast personeel en eten bestellen duurder langer dan de wachttijden voor de attracties. Kaartjes zijn bij... Toon meer


Bedrijfsgegevens

  1. Amusementscentrum
  2. Pretpark
  3. Evenementenmanagementbedrijf
  4. Evenementenbureau
  5. Kaartverkoper voor evenementen

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Walibi Holland is a theme park in Biddinghuizen, Netherlands.


Contactgegevens

  • Spijkweg 30, 8256 RJ, Biddinghuizen, Nederland

  • walibi.nl

1,9

Slecht

TrustScore 2 uit 5

407 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Leuke pretpark

Leuke pretpark! Eten is nu eenmaal prijzig in een pretpark,maar ik moet eerlijk toegeven dat de prijzen wel erg abnormaal hoog zijn voor wat je krijgt. Walibi moet hier iets mee doen.

27 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Rustige dag

Lees veel slechte recensies maar herken daar niet veel van. Gisteren geweest en echt top dag gehad. Scheelt natuurlijk dat het een rustige dag was maar vrijwel alle attracties waren open. Genoeg personeel die ook allemaal vriendelijk en behulpzaam waren. Park was leuk aangekleed voor de zomer met extra foodtrucks. Broodje beenham was prima. Verder de Horeca niet bezocht dus kan niet over oordelen. Alleen al de achtbanen Untamed, Lost Gravity, Xpress, Speed of sound en Goliath zijn een bezoek aan het park waard. Ik geef 4* en geen 5* vanwege 1 groot nadeel: el Condor!!! Hoe kunnen ze deze achtbaan nog laten draaien! Eigenlijk niet meer verantwoord. Beetje ruw is niet erg voor een achtbaan maar deze stuiterde over de track en kan mensen serieus nek/rug letsel bezorgen. Tijd om de 30 jaar oude Condor met pensioen te sturen!

23 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Matig park

Vandaag geweest. Een rustige dag was het, niet veel/lang hoeven te wachten bij de attracties.
We waren er om 10uur en rond 1400 1430 uur waren we er klaar mee
Om 10uur waren nog veel attracties gesloten.
Veel eettenten zijn de hele dag gesloten alle achtbanen zijn open.
Ik mis enorm de samenhang tussen de attracties en het thema van het gebied waar deze attractie in staat.
Het is niet gezellig, muziek staat vrij hard overal.
Veel jongelui met asociaal gedrag.

Voor dit geld ga ik volgende keer liever naar een ander park

23 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wat een ty-fus smerig k-ut park

Wat een ty-fus smerig k-ut park. Vanwege me lengte kan ik geen f-uck. Kon nergens in. Ik dacht oh leuk rio is tijdelijk gesloten. Efe later is ie open, in de tussen tijd had ik friet zo koud dat Australiëers het als softijs zien. Dis we gingen van de andere kant van dat ty-fus park naar rio. En was ie god-verdomme weer gesloten. En daarna naar uitgang gelopen terwel ik bedreigd werd met ogen van drillers met hun broek onder hun billen. (Kom op gast ik zie je naat.) Ze keken je aan of ze je wouden veer krachten. Tenslotte was er geen eene f-uck om parkeer kaartjes te kopen en konden we gewoon doorijden naar 🏠. En nu zit ik aan spontanen explosieve verticale diarree terwel we op de terugweg door de ganzen weg rijden.

16 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Eens maar nooit meer.

Bij binnenkomst werden we verzocht zelf onze kaartje te scannen en.stinden 3 medewerkers samen met elkaar te praten ipv gasten hartelijk welkom te heten.

Eenmaal binnen lijkt het een gezellige dag te worden met vrolijke muziek, maar in hetzelfde uur sloeg wat ons betreft de sfeer om. Veel pubers, onbenullige jongeren die de sfeer niet ten goede komen.

De muziek op de paden staat te hard en zorgt er zelfs voor (denk ik) dat de sfeer wat hard/grilliger is.

Het eten is niet goedkoop en drinken met herbruikbare bekers is ook een gedoe. Je betaald 1,50 statiegeld voor je beker. Welke je terugkrijgt als je de beker inlevert. Het inleveren kost nogal wat moeite. Kan maar op 2 plekken. Je krijgt dat een bonnetje welke je moet scannen en vervolgens je gegevens moet invullen. Na 3 werkdagen krijg je je geld terug.

Sommige attracties zijn gesloten en gaan open als je een medewerker aanklacht. Raar principe eigenlijk.

Het park is eigenlijk meer een veredelde kermis. En sommige attracties een afgeleide van de Efteling. Geef mij dan maar de Efteling waar een serene sfeer hangt. In plaats van puberszweet en rondhangende ego's.

15 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slechte service

Standaard email ontvangen en er wordt geen oplossing gezocht.
Vind dit echt niet kunnen! gaat het alleen nog maar, om geld binnen te halen!

5 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Asociale organisatie

Personeel schuilt achter een masker van vriendelijkheid maar probeert er alles aan om geen moeite te hoeven doen voor je. Achter die neppe glimlachen schuilt puur gedestilleerde luiheid en egoīsme. Liefst zitten ze de hele dag op hun reet voor hun geld. (Moderne Nederlandse cultuur)
Voor simpele vraagjes die niet zoveel intelligentie vereisen (bijv. hoe laat is het?) zijn ze nog net competent genoeg om antwoord te geven. Zodra je om een hand vraagt voor hulp wijzen ze je af en sturen ze je weg omdat het vanwege zogenaamde "procedures".

Achtbanen zijn wel leuk behalve de Condor waar veel mensen lichaamsklachten aan overhouden. Als je van plan bent om hier te bezoeken is het advies om onafhankelijk te blijven van hun zogenaamde "service", want die hebben schijt aan je.

27 juni 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Park is verwoest

Mensen wat in hemelsnaam hebben jullie gedaan met dit ooit zo bruisend parkje!?
Dit was ooit een mooi Thrillpark met meestal goede recensies. De attracties hadden een redelijk mooi thema.
Ik hoop dat de directie goed luistert naar feedback van hun klanten want het gaat nu niet de goede kant op. Het thema is compleet om zeep geholpen door Leisure Expert Group en huidige directie

Haal alsjeblieft die lelijke graffiti weg en herstel de gebieden weer.
Persoonlijk heb ik geen last gehad van weinig treinen bij de attracties maar ik zie wel dat die klachten bijzonder vaak genoemd worden.
Ik heb altijd een grote passie voor dit park gehad.
Het is zeer verdrietig om te zien hoe laag dit scoort bij de meeste mensen.

Ik hoop op verbetering

Groeten Immanuël van Lieshout

1 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Dramatische achtbaan

Voor het eerst na jaren weer naar Walibi om het toch nog een extra kans te geven. Helaas de eerste attractie die ik deed was al vreselijk genaamd de Condor, tijdens de rit zo veel schokken en bewegingen dat ik hier met pijn aan me nek en rug uitkwam. De rest van de achtbanen waren wel oke begon goed en eindigde slecht. De enige die echt goed was was untamed. Helaas ook weinig sfeer in het park en veel storingen

30 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Het zou zogenaamd rustig zijn volgens…

Het zou zogenaamd rustig zijn volgens de kalender van walibi… nou als ze dat rustig noemen! Overal lang wachten en je wordt eigenlijk verplicht om zo’n fast lane pass te kopen. Ver lopen van de ene achtbaan naar de andere en het allerbelangrijkste: het ontbreekt totaal aan sfeer!

6 mei 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Koffie oplichtingstruc

Koffie oplichting. Je koopt een herbruikbare beker koffie voor een dikke €7,50 en de dame zegt dat je ze overal op tientallen plekken kunt hervullen of inleveren. Er zit borg op de bekers. Na alle kioskjes gehad te hebben kwamen we erachter dat er maar 2 plekken zijn waar je ze kunt laten hervullen en alleen bij de uitgang kun je ze inleveren. Zelfs het kioskje waar we de koffie kochten, nam de bekers niet in. Ik vind het park prachtig hoor maar dit koffie verkooptrucje is gewoon erg slecht.

30 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

1e paasdag lekker weertje WALIBI!!

1e paasdag lekker weertje we gaan naar Walibi wat kan er mis gaan?
Het was rustig in het park!!!! We hoefden bijna nergens te wachten, zonde van onze speedpas van €35 euro.
Je zou verwachten dat het park na de wintersluiting eens goed schoongemaakt zou zijn…. Euhh nee? Niet dus.
Walibi werkte deze dag met gesubsidieerde mensen, benieuwd hoe lang dit gaat duren.
Ikzelf heb het 2 keer aan de stok gehad met een medewerker omdat ze het gewoon niet begrijpen ze worden zelfs boos.
Het eten en drinken in pretparken is al tijden schandalig duur maar in Walibi is het heel prijzig en niet te eten, echt belachelijk. AANBIEDING:
2 flesjes water (van 0.25 cent p.s) voor €6 !! Kan ik mijn telefoon ergens laden? Neee je kan een powerbank kopen. Ach jongens toch…
Ik zou nog wel even kunnen doorgaan met klagen maar nee …. Kort samengevat?dagje naar leuk pretpark? Ga niet naar Walibi!
( Wij in ieder geval niet meer)

31 maart 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Misleiding Walibi voor extra omzet

Via vakantieveilingen twee overnachtingen gekocht bij Walibi met een dag parkbezoek. Vorig jaar ook gedaan en dat beviel goed. Je mag je huis in na 16:00 en je moet voor 17:00 inchecken dus gepland om rond 16:30 aan te komen zodat je de spullen van de hele familie kan installeren, bijkomen van de reis door heel Nederland en dan de volgende dag een geweldige dag in het park...en dan tevreden en moe lekker naar bed en de laatste dag de auto inpakken en voor 10:00 uitchecken....NIET DUS!! Net als vorig jaar word dit beloofd...maar in de kleine lettertjes onderaan is wat toegevoegd.....dat je alleen het park in mag op de dag van aankomst!!! Wie verzint dit????? waarom hebben we anders twee overnachtingen? Juridisch gezien hebben we geen poot om op te staan want het staat in de kleine lettertjes...maar ik noem het ordinaire MISLEIDING! Daar sta ik dan met 4 kinderen die wel kunnen janken! Onze hele wintervakantie verknalt. Volgens de receptie kunnen de tickets voor het park onder geen beding verzet worden........ohja...als we nog even 106,25 extra afrekenen kan het wel! Nogmaals, het staat inderdaad sinds dit jaar in de kleine lettertjes in de voorwaarden maar niet op de introductiepagina waar je dit koopt...en dat valt bij mij onder misleiding. Auto geleend, geld opzij gezet, met 4 kinderen even er uit...jammer. Volgende dag maar de auto ingepakt en weggegaan. De receptie zei dat ze toch hoopte dat we nog een keer komen.....NOOIT MEER!

3 januari 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Terug van 2 dagen walibi brights…

Terug van 2 dagen walibi brights nights. we hadden een 4 persoonshuisje erg schoon netjes goed onderhouden. personeel was overal erg vriendelijk gezellige sfeer op het park voor ons een geslaagde mini vakantie. Top

26 december 2023
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer