We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Reviewsamenvatting

Gemaakt met AI, op basis van recente reviews

Rekening houdend met 86 recensies, de meeste recensenten waren ontevreden over hun algehele ervaring. Veel mensen vonden de prijzen te hoog, vooral voor eten en drinken, dat vaak van slechte kwaliteit was en koud geserveerd werd. Klanten ervaarden lange wachttijden bij attracties en eetgelegenheden, en er waren veel storingen bij attracties, wat leidde tot frustratie en gemiste ritten. Ook was er veel kritiek op de drukte in het park en het gedrag van andere bezoekers, waaronder roken en asociaal gedrag. Sommige mensen waren echter tevreden over de vriendelijkheid van het personeel en de kwaliteit van bepaalde achtbanen. Zij vonden het park schoon en de wachttijden kort, en genoten van de intensere attracties die Walibi biedt.

Waar mensen het meest over praten

Location

Recensenten benadrukken dubbelzinnige aspecten van de locatie, waarbij sommigen het park zelf geweldig vinden... Toon meer

Staff

Klanten merken consistent dubbelzinnige ervaringen met het personeel op; sommigen prijzen de vriendelijkheid,... Toon meer

Service

Gebruikers beschrijven negatieve interacties met de service, waarbij velen ontevredenheid uiten over lange... Toon meer

Price

Klanten uiten hun ontevredenheid over de hoge prijzen, waarbij velen de bedragen die worden gevraagd als... Toon meer

Product

Klanten delen dubbelzinnige meningen over het product, waarbij sommigen de attracties vermakelijk vinden en... Toon meer

Reviews die deze samenvatting vormgeven

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

15/8 naar Walibi geweest. Ondanks Lowlands was de verkeersbegeleiding naar de parkeerplaats soepel. De attracties zijn vooral geschikt voor jongeren. De 50 plussers onder ons hebben er, liefhebbers d... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Veelste druk! We waren zelf met spooky days maar na afloop werd het gigantisch druk voor de fright night. Het was niet normaal, walibi moet dit echt veranderen naar een aantal bezoekers per dag en daa... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Als alle attracties open zouden zijn, zou je hier een hele dag kunnen doorbrengen. Vandaag waren we na 3u al het park rond. De meeste attracties waren gesloten en diegene die open waren, vielen consta... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Park is erg gedateerd. Slecht onderhouden en bijgehouden. Attracties in storing. Weinig enthousiast personeel en eten bestellen duurder langer dan de wachttijden voor de attracties. Kaartjes zijn bij... Toon meer


Bedrijfsgegevens

  1. Amusementscentrum
  2. Pretpark
  3. Evenementenmanagementbedrijf
  4. Evenementenbureau
  5. Kaartverkoper voor evenementen

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Walibi Holland is a theme park in Biddinghuizen, Netherlands.


Contactgegevens

  • Spijkweg 30, 8256 RJ, Biddinghuizen, Nederland

  • walibi.nl

1,9

Slecht

TrustScore 2 uit 5

407 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Walibi Fright Nights, veel te druk

Walibi Fright nights bezocht op 20/10/2024. We waren rond half 1 bij het park, maar door de drukte bij de ingang duurde het enige tijd voor we echt binnen waren. Tas en jas controle, verder prima en dit begrijp ik ook.
Al bij het eerste toilet gebouw geen wc papier aanwezig.
Gezien de lange wachttijden bij de achtbanen (+-1 uur) gekeken voor single shots, deze stonden te koop voor 20 euro per 4 attracties eenmalig. Echter ineens die dag was het 20 euro p.p. per attractie. Dus alsnog bijna 80 euro per persoon om 1x sneller in de achtbaan te kunnen. Een upgrade naar de gold fastlane kost je 60 euro p.p, dus 240 euro extra. Ongelooflijke prijzen... Aangezien we al 280 euro betaald hadden voor entree en spookhuizen.
Hierdoor maar 2 achtbanen kunnen doen.
Er stonden daarnaast overal rijden.
Op een broodje kebab heb ik zeker 45 min mogen wachten.

Tijdens Fright nights een ontzettende drukte. Door de drukte en het willen verhogen van de capaciteit vallen de huizen ook tegen. Je word er als het ware doorheen gedrukt waardoor je in het spookhuis stil komt te staan.
We hebben grote uitloop gehad bij een huis waardoor we helaas onze dure kaartjes a 20 euro p.p voor het Slaughterhouse niet hebben kunnen verzilveren. We waren kapot in de benen, en moe van het wachten de hele dag.

Al met al vond ik het tegenvallen gezien prijs/kwaliteit verhouding.

20 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Tip!

Tip! kom optijd als je ook in de attracties wil. we waren er om 10:00 en waren bij alle achtbanen direct aan de beurt. daarna meer dan een uur wachttijd.
Spookhuizen waren leuk, eng maar ook erg kort. gemiddelde wachttijd voor een spookhuis was 45 min. Ook in het park was het enorm druk...
Verder hebben we erg gelachen en zijn we vaak geschrokken van goede jumpscares en actors

20 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Walibi Fright Night (een wandelende koortsdroom)

Ik snap wel waarom het Walibi Frightnights heet ja… Je schrikt je kapot van de prijzen en de hele ervaring is een grote koortsdroom. Rijen zijn zolang dat ik ondertussen mijn belastingaangifte kon doen, overal zitten twaalf jarige kinderen te vapen en medewerkers zijn strontchagrijnig. Dat snap ik opzich wel.

Je kan je dagje een stuk leuker maken door een fastlane priority ticket te halen. Jammer genoeg moet je hier wel een hypotheek voor afsluiten, want met een gezin van vijf ben je dan (dit is geen grap) €1187,50 kwijt.

Ik zou echt niemand aanraden om naar dit park te gaan!

19 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fright night niet eens 1 ster waard

Al bij binnenkomst begon de ellende. Het parkeren was onduidelijk en chaotisch geregeld, en blijkbaar had ik voor niks een parkeerkaartje van 12 euro had gekocht.

Over de hele dag hebben we maar 2(!!!!!!!) attracties kunnen doen. De wachttijden waren bizar lang. In de app stond bij deze achtbaan 80 minuten en op het bord bij de rij stond 60 minuten wachttijd, maar we hebben zeker twee uur en 15 min in de rij gestaan.. Vlak voordat we eindelijk aan de beurt waren, moesten we helaas weg omdat we een tijdslot hadden gereserveerd voor een Haunted House (ook 12,50 euro per persoon extra). Ook daar weer bizar lang wachten; 50 minuten in de rij voor een rondje spookhuis van maar 5 minuten.

Veel en veel en veel te druk.

Wat het extra vreselijk maakte, was dat er in de rijen van de attracties ontzettend veel gerookt werd, ook (veel) wiet. We werden misselijk van de geur, die overal te ruiken was.

Ook voor ons is dit een ‘Eerste keer en nooit meer.’ Te slecht voor woorden!

19 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

1ste keer nooit meer was het geld niet…

1ste keer nooit meer was het geld niet waard. 4 spookhuis tickets erbij gekocht,met tijdslot niet te doen enorm lang wachten ,waardoor we de laatste gewoon hebben moeten overslaan…verder ook geen vermaak in de enorm lange wachtrijen, wat het enig sinds nog goed zou kunnen maken, verder nog extra dure tickets moeten kopen voor 2 achtbanen, anders hadden we nog niet eens een attractie kunnen pakken…. Veel en veel te druk en te duur

19 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Fright nights

Zondag 13 oktober naar Walibi fright nights gegaan. Alleen maar drukte, geen ruimte om te bewegen of om überhaupt stil te staan. Je werd namelijk zo omver gelopen. Moet echt een limiet aan gasten komen want je hier konden de acteurs nauwelijks hun werk doen. Naast de drukte was de fright nights wel leuk in thema. Maar ik vond persoonlijk het eten extreem duur! 7,00 voor 12 poffertjes en een chip twister voor 4,50. Ben meerdere keren naar fright nights gegaan maar vind t helaas echt flink achteruit gegaan.

13 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

nog geen eens 1 ster waardig

nog geen eens 1 ster waardig, verschrikkelijk. 2 attracties gehad over de hele middag. bij een attractie kon je in de rij gaan staan 2 uur en 10 minuten wachttijd, bende gek 💀. fright nights tickets kopen voor de spookhuizen met tijdslot en daar ook nog eens super lang in de rij moeten staan. verschrikkelijk. ga er nooit meer naar toe. houdoe!

13 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Review halloween fright night of beter Pay Night

Voor het eerst, tevens ook laatste keer dit gedaan.

De aankleding en 3 scare zones zijn wel leuk en goed gemaakt. Het is erg onduidelijk hoelaat en waar een show is.

Om 18 uur is de opening van de Fright Night met Eddie en die duurt amper 5 minuten en dat was het.

Voor alle overige Halloween entertainment moet je een schandalig grote portemonnee hebben. Ieder onderdeel moet je voor betalen.

Ik heb geen probleem om iets extra te betalen voor evenementen maar 15 tot 25 euro per experience is toch wel extreem boven op je entree.

Dit was eens en nooit weer

6 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

voorlopig even niet hard gaan

Het was erg rustig de dag dat we gingen op een zaterdag.
Wat natuurlijk goed is dat je overal snel in kan.
Maar theming is echt ver te zoeken en sfeer.
Kinderen die mee waren 12 en 10 wilde om 14 uur naar huis vonden het saai.
Geen dark rides de achtbanen die er staan zijn er wel een aantal goed maar ook verouderd en ruw.
Onderhoud is matig in het gehele park.
Tegenvaller na jaren niet geweest te zijn

21 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Harteloze klantenservice

Met de valentijnsactie tickets gekocht en te laat omgewisseld (zijn blijkbaar maar 3 maanden geldig). Stom van onszelf natuurlijk, maar goed een foutje kun je maken.
We namen contact op met de klantenservice om te kijken of we voor onze besteedde 90 euro toch iets konden regelen. Een beetje klantenservice zou op zijn minst een kortingcode aanbieden o.i.d. maar Walibi niet.

"Ze konden niets voor ons doen" behalve 3x de voorwaarden opsturen waar "we zelf akkoord mee zijn gegaan".

Echt, ik begrijp dat wij zelf een fout hebben gemaakt. Maar enige coulance in deze toch al dure tijden zou toch wel netjes zijn...
De manier van communiceren laat wel blijken dat ze geldbeluste harteloze mensen zijn daar. Bah!

20 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Vandaag geweest

Vandaag geweest, alle achtbanen kunnen doen omdat wij optijd in het park waren. Daarna werd het al snel vrij druk maar opzich nog best goed te doen. Eettentjes echt extreem weinig keuze, broodje kebab was groot en goed gevuld alleen echt mega droog vlees, zo zonde.

Dit park begint echt gedateerd te worden, letterlijk de enige attractie met een gaaf decor is de x press. Waarom niet bij de rest van de achtbanen ook zo aanpakken?

De oude achtbanen die er staan worden echt oud en rijden al jaren niet meer soepel. Je kan er wel steeds een nieuw verfje opgooien maar dat lost het probleem niet op :-)

Er is verder niks leuks op de achtergrond van Walibi. Geen showtjes, artiesten of andere leuke dingen. Saai van attractie naar attractie lopen. Wel goeie achtergrond muziek maar dit staat echt hard. Ik heb me prima vermaakt, maar ik hoef er niet nog een keer heen. Al helemaal niet voor eten en drinken, niks aan daar.. lekker zelf meenemen en buiten de schoolvakanties gaan op een doordeweekse dag met korting!

Het meest smerig is nog wel 15 euro vragen voor een parkeerticket terwijl je gewoon door de slagbomen kon rijden? Excuse you?

31 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Niet bij yummy tummy eten! Geld verspilling.

De park zelf is echt een aanrader, vriendelijk personeel en leuke attracties maar qua eten, NIET BIJ YUMMY TUMMY ETEN!! om 6 uur gingen we daar heen en er werd tegen ons gezegd dat wat we maar wouden, op was. vervolgens bestelde we de mexiaanse nacho’s met pulledpork en de taco’s. Niet te eten, helemaal niet pittig, geen smaak en niet vullend. Ze stonden maar met 2 mensen in de keuken, allebei spraken slecht nederlands en begrepen zelf ook niet hoe alles werkte. Het was beter geweest op gewoon naar die ene snackbar te gaan in het park. Een teleurstelling voor het laatste deel van onze tijd daar. Misschien is het anders s’middags.

22 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Met twee maten wordt er gemeten! Bij Sugar Shot geen drinken meer bestellen, is geen aanrader. Koop het beter ergens anders.

Lekker een dagje Walibi en je ziet mensen Frozen Fanta halen bij "Sugar Shot". Je loopt naar binnen en ziet mensen weglopen met een gemixte smaak (rood en blauw). Je bestelt bij de kassa een Frozen Fanta gemixte smaak (rood en blauw), maar vervolgens krijg je te horen dat dit niet mogelijk is omdat ze een beperkte voorraad hebben. Als je twee koopt, dan kunnen ze het wel mixen, wat volkomen onzin is. Want mixen maakt geen verschil of je 1 of 10 bekers bestelt. Je doet een beetje van elke smaak.
Ik heb mijn Frozen Fanta ergens anders kunnen halen, waar het met een glimlach van vriendelijk personeel en zonder onzinnige argumenten wordt gemixt.
Jullie lopen klanten mis!

29 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ik heb tickets gekocht online

Balen!! ‘s avonds Tickets online gekocht voor de volgende dag! Vervolgens niet gekregen! Ik heb direct de dag erna contact opgenomen en er werd gezegd dat ik langs de service Bali kon gaan. Hier na 30 minuten wachten mijn bewijs van betaling opengelegd, en netjes 2 tickets gekregen in mijn mail… Maar bij de ingang deden deze tickets het niet!

Ze zeiden dat we ons opnieuw moesten melden bij de service desk. Opnieuw 30 minuten? We waren er echt klaar mee, en zijn vertrokken.

Ik wens echt mijn aankoopdag terug! + een vergoeding voor de gemaakte kosten (parkeerkosten + reiskosten). Dit is niet de manier hoe jullie met bezoekers omgaan toch?

27 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Geweldige Service

Ik heb altijd heerlijk genoten van dit park, helaas door medische omstandigheden vandaag iets minder doordat de main rides niet lukte. Hiervoor naar de guest service gegaan en echt tip-top perfecte service heb ontvangen. Ik vind de oplossing die Walibi mij vandaag heeft geboden echt een van de beste services als niet de beste, die ik heb mogen ontvangen. En ondanks dat ik baalde van de rides, heb ik hierdoor nog een positieve ervaring en dag gehad.

Mijn dank is zeer groot aan de guest service !

26 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DÖNNER KEBAB HEEL VIES

De dönner kebab was echt niet te eten, het was super koud en proeft niet naar kebab. Het broodje was heel droog en ligt er al tijden. de “kebab” lag in een grote bak en is niet vers. de knoflooksaus gooit mevrouw ook nog naast het broodje. Sla valt uit het broodje tijdens het eten en je hele kleren zitten er onder. Al met al geen aanrader en veel te duur!!!

23 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Sinds Six Flags niet meer in het park…

Sinds Six Flags niet meer in het park geweest. Maar moet zeggen het is flink verbeterd sinds die tijd. Had een leuke dag met de kinderen.

Maar single rider Rijen zijn niet altijd sneller. Bij een attractie met drie of 4 mensen op een rij is dit goed te doen, maar doe dit niet waar mensen met zijn tweeën in een karretje zitten. Bij de Goliath van ellende maar in de normale rij gaan staan. Terwijl zo’n rij volgens mijn bedoeld is voor die ene in het gezin dat even snel toch die achtbaan wilt pakken. Los dit gewoon op door 1 karretje voor single riders te reserveren.

En dan nog die godjes met hun fast pass.

13 augustus 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rijbewijs/mobiel.

Mobie, rijbewijs, ov verloren tijdens de rit Untamed.
Mocht tasje niet meenemen tijdens de rit, overal staat vermeld, geen dure spullen achterlaten, dus heb je geen keuze om waardevolle spullen mee te nemen in de attractie.
Gelijk gemeld bij het personeel, dat ik het verloren ben tijdens de rit in de attractie, moest terugkomen bij het sluiten van het park. Personeel niet echt de moeite gedaan om te zoeken.
Wij konden zo de plek aanwijzen via de app lost my IPhone, maar dit mocht niet.
Nu wordt door personeel en klantenservice gezegt, app iLost te kijken.
Kan nu niet auto rijden geen rijbewijs,geen trein, al mijn persoonlijke foto's en persoonlijke en belangrijke melding staan op mijn IPhone 15.
Alles had zo eenvoudig kunnen zijn.
En nu maakt Walibi het zo moeilijk voor mij.
Elke dag wordt gezegt we gaan kijken, en verder komen ze niet want mijn spullen liggen gewoon onder de achtbaan.
Neem dit Walibi zeer kwalijk dat ze geen moeite doen

30 juli 2024
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer