We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Reviewsamenvatting

Gemaakt met AI, op basis van recente reviews

Rekening houdend met 86 recensies, de meeste recensenten waren ontevreden over hun algehele ervaring. Veel mensen vonden de prijzen te hoog, vooral voor eten en drinken, dat vaak van slechte kwaliteit was en koud geserveerd werd. Klanten ervaarden lange wachttijden bij attracties en eetgelegenheden, en er waren veel storingen bij attracties, wat leidde tot frustratie en gemiste ritten. Ook was er veel kritiek op de drukte in het park en het gedrag van andere bezoekers, waaronder roken en asociaal gedrag. Sommige mensen waren echter tevreden over de vriendelijkheid van het personeel en de kwaliteit van bepaalde achtbanen. Zij vonden het park schoon en de wachttijden kort, en genoten van de intensere attracties die Walibi biedt.

Waar mensen het meest over praten

Location

Recensenten benadrukken dubbelzinnige aspecten van de locatie, waarbij sommigen het park zelf geweldig vinden... Toon meer

Staff

Klanten merken consistent dubbelzinnige ervaringen met het personeel op; sommigen prijzen de vriendelijkheid,... Toon meer

Service

Gebruikers beschrijven negatieve interacties met de service, waarbij velen ontevredenheid uiten over lange... Toon meer

Price

Klanten uiten hun ontevredenheid over de hoge prijzen, waarbij velen de bedragen die worden gevraagd als... Toon meer

Product

Klanten delen dubbelzinnige meningen over het product, waarbij sommigen de attracties vermakelijk vinden en... Toon meer

Reviews die deze samenvatting vormgeven

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

15/8 naar Walibi geweest. Ondanks Lowlands was de verkeersbegeleiding naar de parkeerplaats soepel. De attracties zijn vooral geschikt voor jongeren. De 50 plussers onder ons hebben er, liefhebbers d... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Veelste druk! We waren zelf met spooky days maar na afloop werd het gigantisch druk voor de fright night. Het was niet normaal, walibi moet dit echt veranderen naar een aantal bezoekers per dag en daa... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Als alle attracties open zouden zijn, zou je hier een hele dag kunnen doorbrengen. Vandaag waren we na 3u al het park rond. De meeste attracties waren gesloten en diegene die open waren, vielen consta... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Park is erg gedateerd. Slecht onderhouden en bijgehouden. Attracties in storing. Weinig enthousiast personeel en eten bestellen duurder langer dan de wachttijden voor de attracties. Kaartjes zijn bij... Toon meer


Bedrijfsgegevens

  1. Amusementscentrum
  2. Pretpark
  3. Evenementenmanagementbedrijf
  4. Evenementenbureau
  5. Kaartverkoper voor evenementen

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Walibi Holland is a theme park in Biddinghuizen, Netherlands.


Contactgegevens

  • Spijkweg 30, 8256 RJ, Biddinghuizen, Nederland

  • walibi.nl

1,9

Slecht

TrustScore 2 uit 5

407 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Helemaal naar walibi met 2 pubers

Helemaal naar walibi met 2 pubers, wat een teleurstelling, dichte achtbanen, in storing of kapot. 3 achtbanen kunnen doen tussen 10.00 tot 16.00 uur.
Bizar veel geld voor een ticket en dat voor een pretpark in vergane glorie, :-(

29 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Wat een ramp!

Wat een ramp!
3 uurs rijden, s’ochtends aangekomen en volle goesting aan onze dag begonnen. Helaas is het moeilijk een attractie te doen… constant zijn ze allemaal kapot, 2 keer vastgehangen in attractie… en dat met een 8 jarige dochter. Sluit je park en doe een grondig onderhoud dit is de 43 euro per ticket echt niet waard!

29 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

te veel mensen binnen laten waardoor…

Veel te veel mensen binnen laten waardoor alles stagneert en je als mieren achterelkaar aan loopt. Eten en drinken wachtrijen van 40 minuten. Koffie beker waar je voor betaald, die je daar vervolgens niet meer kan inleven, dat kan alleen in de restaurants van park, dus weer aansluiten in een rij van 20 min om je beker in te leveren, vervolgens gooi je ze maar weg in een rij om een beker in te lever te gek voor woorden maar dit lever Walibi wel meer geld op zo. Zorg voor inleverpunten voor bekers. De wachtrijen voor spookhuizen, eten drinken, attracties zijn onbeschrijfelijk lang. De intree is al behoorlijk en dan verwacht ik er wel iets voor terug. Vervolgens nog eens extra betalen voor de spookhuizen! te gek voor woorden, 10 tot 20 Euro voor 1 huis waar je binnen 5 min uit bent. Het is ook niet meer gezellig de sfeer is ver te zoeken, het is niet meer een gezellig uitje nee het park buit je uit, hoe haal ik de portemonnees zo snel mogelijk leeg. Walibi is niet groot en helaas nog steeds hetzelfde als vroeger mag wel eens wat aan gedaan worden het is oud en aan het geld kan het niet liggen die stroomt wel binnen. Compensatie zou ook heel fijn zijn van jullie kant.

25 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dramatische ervaring

Dramatische ervaring: belachelijk om 20.000 mensen in t park toe te laten. Tussen 16.00 en 20.30 uur hebben mijn kind en nichtje precies 1 attractie kunnen doen (wachttijd 1 uur en 40 minuten). Ze misten daardoor de dure clinic en kregen bij volgende attractie na 40 min wachten te horen dat er technische storing was. € 129 armer en een vette teleurstelling rijker, bedankt Walibi!

27 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Mwa ervaring

27-10-24: Parkeren goed geregeld, ingang voor tassencontrole dramatisch duurde bijna een uur, park was druk maar zeker rond 16.00 uur niet meer te doen. Eten was giga duur en kwalitatief niet geweldig. Personeel wel vriendelijk. Lange wachttijden, 1 attractie ging na 40 minuten wachten kapot maar kregen wel een compensatie bon, dat was netjes. Maar voor de rest zou ik volgend jaar minder mensen toelaten, daarvoor is het park wel iets te klein

27 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Deze Walibi ervaring was eens maar nooit meer

Deze Walibi ervaring was eens maar nooit meer. Het was veel en veel te druk in het park, attracties waren gesloten, bij de attracties die open waren stond je tussen anderhalf en twee uur te wachten. Voor de spookhuizen moet je extra betalen en ook daar sta je binnen 5 minuten weer buiten. In totaal 2 attracties kunnen doen en 1 spookhuis bezocht waarvoor ik € 129 euro betaald heb voor 2 personen.

27 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wij zagen er zo naar uit naad ons…

Wij zagen er zo naar uit naad ons jaarlijks uitje, maar viel dit jaar heel erg tegen park was te vol echt te vol veel attracties waren gesloten. Ook de acteurs waren matig dit jaar voorgaande jaren waren ee veel meer en was alles ook veel beter aangegeven met de scare, zones nu weinig beligd ook zag je de acteurs bijna niet ivm te veel mensen.maar ook het weg willen komen van parkeerterrein is drama 2 uur vast gestaan op het terein het liep niet goed door en de verkeers regelaars staan er maar wat bij op hun mobieltje weg komen is DRAMA!!

26 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ombeschoft behandeld door medewerker(s)

Wij hadden ons enorm verheugd op een dagje Walibi en zijn hier maar liefst vier uur voor onderweg geweest. Helaas begon onze dag bij de ingang al met een enorme tegenvaller. We hadden van tevoren niet door dat je verplicht moest reserveren, iets wat absoluut niet duidelijk stond aangegeven.

Toen we aankwamen en dit probleem wilden uitleggen, werden we zeer onvriendelijk te woord gestaan door een medewerker genaamd Jarno. In plaats van begrip of enige bereidheid om mee te denken, kregen we een onbeschofte reactie en werd er nul moeite gedaan om ons te helpen. Na die lange reistijd hadden we toch wel iets van klantvriendelijkheid en service verwacht. We mochten wel nog tickets kopen om het park te betreden, waar slaat dit op?

Door deze houding was onze dag bij Walibi al verpest voordat we überhaupt binnen waren. Een park dat zo met zijn bezoekers omgaat, verliest helaas ons vertrouwen. We zijn met een zeer slecht gevoel terug naar huis gegaan en zullen niet snel nog eens terugkeren.

27 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Halloween Fright night

Halloween Fright night
Ik ga niet meer wat een teleurstellende vertoning
Veel minder scare zones minder acteurs minder verlichte attracties
Erg jammer dit, zijn vorig jaar geweest en toen was t echt leuk met mooie zones acteurs verlichting enz.
Me zonen en ik vinden dit heel jammer

26 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Walibi fright night was indd een horror…

Walibi fright night was indd een horror verhaal.

Ik heb mijn auto voor de ingang moeten verkopen om de entree te kunnen betalen, en toen ik eenmaal binnen was, had ik geen geld meer over om iets engs te doen! Voor elke attractie nog eens apart betalen, het leek wel een kermis... in Dubai! Het spookhuis was zo schribarend dat al mijn centjes zijn weggerend.

Walibi noemt het 'Fright Night', ik noem het 'Frustrated Wallet Night.' Heb na afloop zelfs even gecheckt of ik geen lening kon afsluiten om naar de wc te mogen."

26 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Walibi Fright night is echt achteruit…

Walibi Fright night is echt achteruit gegaan. Als eerst wil ik zeggen dat echt heel veel attracties gesloten waren. Dit maakte de andere attracties te druk (gemiddeld 1,5 uur - 2 uur wachten voor een rit van 1minuut).

Overal vape/sigaret rokende 13,14, 15 jarige. Het park was overvol, te druk om te kunnen genieten.

Weinig Halloween acteurs vergeleken voorgaande jaren.

Prijzen van eten leken ook weer te zijn gestegen en de kwaliteit van het eten was erg laag. Blikjes en flesjes hebben statiegeld maar kan je nergens inleveren. Lijkt ook weer een nieuw verdienmodel te zijn.

Fright night was een van mijn favoriete uitjes maar ik denk dat ik volgend jaar zal oversla. :(

26 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rampzalig!

Dit bezoek was niet eens 1 ster waard. Ben hier gister geweest. Bij aankomst gefouilleerd. Werd niet eens goed uitgevoerd. Dat merkte ik wel toen ik direct bij binnenkomst even naar de wc ging waar iemand aan een ander vroeg of die hem wat te snuiven kon aangeven. Belachelijk. Een park waar kinderen komen? Volgende punt betreft de beveiliging. Die is nauwelijks te zien. Overal opgefokte tieners die agressief rondlopen en een grote bek hebben naar andere bezoekers. Het is wel duidelijk dat er een bepaald soort doelgroep overheersend is in dit park. Dit wordt dan ook gestimuleerd door het park zelf aangezien er overal standaard rapmuziek te horen is en liedteksten van lil kleine met "drank en drugs en alle tieners zeggen ja tegen mdma". Is dit de bedoeling van een gezellige avond uit in een pretpark waar veelal gezinnen zijn met jonge kinderen? Er heerst duidelijk een wanbeleid waarbij de organisatie laat blijken dat ze niks geven om een prettige ervaring voor jong en oud. Het is louter een uitgaansgebied vol opgefoktheid, drugsgebruik, ruzies, etc. Naast deze grote domper betaal je een ticket van rond de 46,50 euro per persoon. Als nietswetende bezoeker loop je vervolgens een park naar binnen waar je dure entree voor hebt betaald om vervolgens gemiddeld 12,50 euro te betalen per attractie. Zelfs een spookbos kostte 12,50 euro. Waarom betaal je dan entreekosten? De efteling is dan tien x zo goedkoop. Bovendien was er een gemiddelde wachttijd van 45 minuten. De meeste attracties/bezienswaardigheden waren zelfs de rest van de dag uitverkocht. Wij hebben letterlijk een aar rondjes gelopen in de misselijkmakende massa van opgefokte tieners en konden zelfs nergens naar binnen wat attracties betreft. Zelfs het spookbos was uitverkocht. We zijn maar naar een speelhal gegaan waar je wat simpele spelletjes kan doen die je ook op de kermis hebt. Het enige voordeel aan de kermis is dat er geen entree betaalt hoeft te worden. Desalniettemin dank voor de inzet van de acteurs, veel sterkte aan hen die iedere dag het vervelende gedrag van veel bezoekers moeten trotseren. Wij komen nooit meer terug in ieder geval. Een zeer slechte ervaring, pure tijdsverspilling.

25 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Leuk, echter veels te druk en duur

Voor een dagje Walibi Halloween mag je flink je portemonnee trekken. Veels te duur en heftig druk! Het was letterlijk koppen lopen. Park opzich goed aangekleed en leuk gedaan. Maar de wachttijden ondanks tijdslot haalt het plezier er wel vanaf. Ook de rijen voor de attracties veels te lang waardoor je tussen het bezoek van de huizen het niet redt om een attractie mee te pakken. Laten we zwijgen over de prijzen van een kroket en dergelijke.
Resumé: leuk gemaakt maar veels te duur en veeels te druk!

25 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

mishandeling kinderen door beveiliging Walibi

Kinderen zijn meegenomen door beveiligers van TSC beveiliging, in een hok opgesloten, gefouilleerd, tassen doorzocht en geïntimideerd zodat ze nooit meer een beveiliger zullen vertrouwen.
En wat hadden ze misdaan?
Ze liepen alleen naar een andere attractie dan de ouders…

24 oktober 2024
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer