15/8 naar Walibi geweest. Ondanks Lowlands was de verkeersbegeleiding naar de parkeerplaats soepel. De attracties zijn vooral geschikt voor jongeren. De 50 plussers onder ons hebben er, liefhebbers d... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Bedrijfsgegevens
- Amusementscentrum
- Pretpark
- Evenementenmanagementbedrijf
- Evenementenbureau
- Kaartverkoper voor evenementen
Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen
Walibi Holland is a theme park in Biddinghuizen, Netherlands.
Contactgegevens
Spijkweg 30, 8256 RJ, Biddinghuizen, Nederland
- walibi.nl
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Hele fijne mensen van de ehbo!
Hele fijne mensen van de ehbo!
Helpen echt goed.
Park is ook mooi alleen de prijzen voor eten en drinken zijn soms echt bizar!
Leuke winter activiteit
Na 13 jaar niet naar Walibi geweest te zijn nu met de dochter net 9 jaar weer naar Walibi lekker in de kerstvakantie naar Bright Nights. En wat is het park mooi versierd! onze dochter vond de show erg leuk. Alle lampjes zijn super mooi en het is super gaaf om in het donker in een ritje te maken in een achtbaan. Al het personeel wat wij zijn tegen gekomen was super aardig en behulpzaam. Ook de eindshow was super mogelijk gaan we komende zaterdag nog een keer!
Bright nights grote teleurstelling
Zaterdag bright nights bezocht, wat een teleurstelling. Vol enthousiasme stonden we om 12 uur met zijn 4 tjes in de rij. Eerst ff lekker gezellig een latte drinken samen, stonden heerlijke stroopwafel lattes op het bord. Maar helaas ze de melk was op (huh? je bent net open) en dus geen koffie. Nou dan maar een koffie tentje verder. Na flink zoeken een koffietentje met starbucks. Was inmiddels al tegen enen. We willen een koffie bestellen, maar het meisje achter de corner zegt dat ze eerst de rotzooi van de volgende dag gaat opruimen en dan pas bestellingen gaat aannemen. Huh? Je had al om 12 uur open moeten gaan? Dit is de enige plek waar je wat lekkers bij de koffie kunt krijgen. Chagrijnig verwijst ze ons naar de enige koffie apparaat, met ellenlange rij, ga daar maar heen voor je koffie.
Nou ja, na onze koffie dan maar lekker het park in. Alle achtbanen zijn gesloten. Door de weersomstandigheden. Was droog en rond de 0 graden. Nergens op de site was te lezen dat de achtbanen dan dicht zouden zijn. Dan maar schaatsen. Nou ja, klunen. Op de schaatsbaan kun je niet schaatsen, zo glad is het.
Veel eetkraampjes zijn dicht, bij de andere flinke rijen.
Uiteindelijk gaan er 2 achtbanen tijdelijk open, maar die hebben dan ook flinke wachtrijen.
Wij verheugen ons op een ritje in het reuzenrad in het donker met de lichtjes. Maar helaas, veel attracties gaan om 16.30 - 17.00 uur dicht. De attracties die tot 20.00 open zouden blijven waren al dicht. Nog maar een rondje door de lichtjes gelopen en rond 18.00 zwaar teleurgesteld naar huis. We snappen dat de weersomstandigheden bepalen of attracties kunnen rijden, maar waarschuw hiervoor op de site. Bied restitutie aan en laat de attracties die wel aan kunnen dan langer open.
Slechte service en achtbanen dicht!
Wij gingen vandaag naar Walibi bright nights. Met volle enthousiasme kwamen we het park in, al snel volgde een grote teleurstelling, want er waren maar liefst 2 achtbanen open ( vanwege het koude weer ) wij snappen dat het niet verantwoord is als ze de achtbanen laten rijden met deze kou, maar had dat dan op z’n minst gemaild zodat mensen een andere datum konden kiezen. Ook was de service bij de snackbar erg slecht. Het personeel doet alsof ze alle tijd van de wereld hebben terwijl er een rij staat van 90 min, belachelijk! Ook rekent het personeel extra kosten ( iets dat 6,50 hoort te kosten gewoon voor 7,90 laten betalen ) onzin dus! Wij hebben altijd hele leuke dagjes gehad in Walibi helaas viel dit vandaag een beetje tegen. De lampjes waren wel heel leuk en er was ook een schaatsbaan. We hebben dan ook wel genoten, maar helaas niet zoals we hadden gehoopt.
Single riders worden benadeeld
Vandaag in mn eentje naar het pretpark geweest en bij elke attractie de 'single rider' rij gekozen.. bij de attractie 'zero gravity' viel het me op dat ze hoofdzakelijk de karretjes aan het vullen waren met mensen uit de 'gewone' wachtrij en uit de 'fast lane'.. wanneer een rit dan nog twee of drie stoeltjes vrij had, werd de gehele 'gewone' wachtrij afgegaan en mochten setjes van twee of drie van achter in de rij naar voren om het karretje vol te maken.. de rij met 'single rider' werd alleen aangesproken wanneer er echt maar een (1) stoeltje in het karretje overbleef.. hoe moeilijk is het om gewoon een keer twee of drie single riders in het karretje toe te laten?
Medewerker negeerde mij
Ik ging een dagje naar Walibi Holland met school, wat normaal heel erg leuk is, maar dit keer absoluut niet! Ik werd gepest in de wachtrij van een achtbaan, dus ik zocht een medewerker om mij te kunnen helpen, maar hij negeerde mij gewoon!!! Wat klantonvriendelijk zeg!
Voor mij niet meer
Door mijn gestalte kon ik maar in een beperkt aantal atracties. Het was megadruk, dus lange wachtrijen, om iets te eten in de hacienda, een uur aanschuiven voor eten dat echt niet te vreten en veel te duur was.
Verschrikkelijke klantenservice
Op 25 oktober ben ik naar Walibi Fright Nights gegaan en heb ik mijn telefoon per ongeluk uit de achtbaan laten vallen. De medewerker van de achtbaan zei dat er elke avond werd gezocht en dat ik mijn telefoon s' avonds weer terug zou krijgen. Maar die avond bij de servicebalie werd mij verteld dat ze pas na het weekend zouden zoeken. Die dinsdag daarna heb ik Walibi gebeld en deze medewerker zei dat ik tot 4 november moest wachten. Mijn moeder heeft contact gehad met een andere werknemer en hij zei dat ze elke dag zoeken dus als hij nog niet gevonden is, dat ik hem niet meer terug krijg. Iedereen die ik spreek zegt iets anders en ik weet niet waar ik aan toe ben. Niemand geeft duidelijkheid en de medewerkers klinken altijd ongeïnteresseerd. Het maakt hen niks uit dat ik mijn telefoon, rijbewijs en ov-kaart kwijt ben en niks meer kan. Walibi moet duidelijker zijn hierin, als ik had geweten dat ik mijn telefoon na 1,5 nog steeds niet terug zou hebben had ik eerder een nieuw rijbewijs, sim-kaart en studenten-ov kunnen aanvragen. Walibi gaat er verschrikkelijk mee om en de klantenservice slaat nergens op. Ik ben niet de enige die dit overkomt dus er zou beleid voor moeten zijn. Het boeit Walibi simpelweg niks.
Daarnaast heb ik bij Walibi zelf een klacht ingediend en op de website werd vermeld dat er binnen 2 dagen contact met mij opgenomen zou worden. Maar ik heb natuurlijk niks van ze gehoord.
Geld verspillen? Kom naar Walibi🤠
Allereerst de overkill van mensen misschien lekker voor de portemonnee van Walibi maar voor de bezoeker is het geen pretje om meer als de helft van de tijd te wachten in de lange rijen!
Totaal 6uur lang rondjes gelopen waarvan totaal 3 atrackties in geweest .Ook in het park ( slecht de wegen te vinden vanwege het donker .. er mogen wel wat meer route lampjes staan met Halloween night.
Mijn advies de helft minder mensen dan is de prijs van €45 nog wel waard .
Ook het eten is veels te duur en matige kwaliteit.
Ik vrees dat dit na 38jaar mijn laaste Walibi was tenzij jullie dingen gaan veranderen.
Vreselijke drukte
Het is veelstedruk ,ze zouden de helft van de mensen minder moeten binnenlaten,zodat iedereen de kans krijgt om daadwerkelijk en paar attracties meer in te kunnen,maar nee overvol laden en alleen maar in de rij staan echt naar,en dan ook nog vervolgens dat je gewoon een kaartje hebt voor de entree de dystopia achtbaan nog geld apart voor vragen ook!!!!!hoe durven ze ,schaam je diep smerige oplichters...helemaal uitgekeken op deze naaistreken,er waren nog veel meer mensen die dit ook echt belachelijk vonden en gaan ook nooit weer erheen.
Waardeloos alles geregeld.
Brutale verkeersregelaars . Agressieve security. Te druk. 19 attracties dicht. Agressieve jeugd . Etc etc Ga er nooit meer naar toe.
Sta je eind van de avond tijdens…
Sta je eind van de avond tijdens frightnight gezellig te kijken hoe mensen spelen bij de kraampjes word er uit het niets tegen je geschreeuwd dat je de andere kant op moet. Terwijl de rest door mag spelen.
vandaag 02-11-2024 bij fright nights…
vandaag 02-11-2024 bij fright nights geweest, we hadden er heel veel zin in... 91 euro betaald voor 2 kaartjes iets meer dan een uur gereden, dus ook benzine geld ingepompt.....
aangekomen moet je parkeren op een gras veld , daar begint het al ... velden zndr nummers of wat dan ook...
10 minuten gelopen voordat je bij lange rij komt voor visitatie of zo iets.... dan nog daarna lange wachtrij voor kaartje te scannen.....
kan bijna Alleen maar in het park met de pin betalen....
1 uur en 40 minuten in wachtrij gestaan voor een achtbaan...
niks van gezien uiteindelijk , want baan was weinig tot niet verlicht...
verder niet in andere attracties geweest vanwege wachrij...
15 euro betaald voor 2 broodjes hamburger waarvan 1 nog rauw aan de binnenkant was, wel een nieuwe gekregen...
restaurant langzame werknemers, lopen op ooie dooie....met 0 % motivatie...
weinig angst momenten meegemaakt want je zag geen reet door de drukte...
vervelende blagen van 14 a 18 jaar oud , die aan het vervelen zijn en geen fantsoen hebben..
te weinig zitplaatsen...
en de andere scare dingen moet je toch echt appart nog kaartjes halen ......
en vooral niet naar de winkeltjes gaan.... want je schrikt je kapot.
zijn van half 3 tot half 10 gebleven...
jammer dat er zoveel ouders zijn die de advies leeftjd ook niet serieus nemen,...
loopt ook gewoon veel kleine kinderen...
voor ons nooit meer......
Eerste en laatste keer en NOOOOOOOIT…
Eerste en laatste keer en NOOOOOOOIT meer. Belachelijk prijzen en verre van goed.
Begin dit jaar 2 dagen phantasialand geweest met hotel aanbieding voor 2 personen €110. Geweldig park, goed eten en attracties duren 2 keer zo lang.
Dit nooit weer
100 euro voor 2 kaartjes. We hadden er veel zin in. Eenmaal aangekomen in het park kom je bijna nergens in. Voor letterlijk alle enge (Halloween) dingen moet je weer een extra kaart kopen. Geen attractie gedaan want veel te druk en de helft was dicht. Dat was van te voren niet duidelijk dat je alleen maar wat in het park kan wandelen voor 100 euro. Zeer teleurstellend.We hadden verwacht in een Halloween sfeer terecht te komen maar het voelde meer als een bezoek aan het midden oosten. Volgend jaar ergens anders heen
Walibi fright night
Op 31 oktober 2024 zijn wij in Walibi geweest. Per attractie moesten wij 80 tot 120 minuten wachten. Er zijn prachtige attracties, maar niet meer te doen voor ons I.v.m. de wachttijden. Je hebt daar ook weinig mogelijkheden om ergens binnen te zitten. Er waren gewoon te veel bezoekers.
Ik had helaas de reviews eerst moeten lezen.
Halloween fright night
Mijn kinderen van 17 en 12 jaar wilden zo graag naar Halloween fright night. Mijn dochter is vorige jaar met een vriendin geweest. Gisteren geweest en wat een drama. Het kost zo ontzettend veel geld. 216 euro, 3 kaartjes en 3 kaartjes voor 3 spookhuizen. Maar oké ze wilden graag. Kom je daar aan rond half 11, mag je parkeren op het gras om vervolgens een takke end te lopen naar de ingang. Daar sta je vervolgens dik een uur in de rij voordat je naar binnen kan eenmaal binnen naar de Goliath, wachtrij van 1,5 uur. Ze hebben 1 achtbaan kunnen doen want de wachtrijen liepen enorm op. Het was zo druk niet normaal. In de avond na 6 uur werd het zo druk dat je nergens meer normaal kon lopen je liep echt in een enorme menigte. Het was een agressieve sfeer mensen elkaar duwen en overal kleine opstootjes. Ik voelde me daar helemaal niet veilig. Mijn dochter zei mam vorig jaar was het heel anders het was echt leuk. Ook door die scary zones lopen, je zag heel de acteurs niet. Was gewoon zo druk. Voor de toiletten stond je zelfs 30 minuten in de rij. Spookhuizen had je een tijdslot daar stond je ook in de rij 30 tot 40 minuten. Bij een pretpark hoort in de rij staan er nu eenmaal bij maar dit was niet normaal. We zagen mensen van de EHBO ploeteren om daar de menigte te komen, niemand kon opzij omdat het zo druk was. We zijn eerder weggegaan en hebben niet eens gebruikt gemaakt van de andere 2 spookhuizen. Op de parkeerplaats stond niet eens aangegeven waar je heen moest, iedereen reed rondjes. Nee Walibi dit was echt heel slecht allemaal, hoe meer mensen binnen hoe meer geld je kan verdienen dat was gisteren wel duidelijk. We gaan echt nooit meer!!! Oja en rookvrij park, er stonden overal borden. Nou zelfs in de rijen stonden ze te roken en te blowen. En door heel het park. Die rokerszones hebben voor niets gemaakt. Overal werd er gerookt en geblowd. Wat een aanfluiting, zo ontzettend zonde van het geld dit.
Vandaag na Halloween fright night…
Vandaag na Halloween fright night geweest. Nou nou wat een drukte en het was nog niet eens uitverkocht. Helaas vanaf 13:30 tot 17:30 2 achtbanen kunnen pakken. En dan nog niet te spreken over het tuig wat er rond loopt en de beveiliging doet er geen reet aan. Het eten was erg slecht, bij de chop chop hadden ze personeel staan waar scheldwoorden uitkwamen waar de dikke van dalen nog nooit van heeft gehoord. 18:00 hebben het spookhuis psychoshock gedaan en toen terug waards naar huis.
5 jaar geleden was dit zo leuk maar helaas nu een mega slechte ervaring. Misschien moeten ze er toch over na gaan denken om minder mensen toe te laten.
Geldklopperij
Gisteren naar de Spooky days geweest met mijn 10-jarige zoon. De griezelzones waren voor hem een lachertje, maar ik kan inzien dat het voor jonge kinderen een leuke ervaring is.
Knetterdruk bij de attracties, de aangegeven tijd in de app klopte niet 1 keer.
Sanitair wordt veel gereinigd, maar waarmee is voor mij een vraag. Toiletten vies en stinken (niet van een dagje). Oja, 2 medewerkers kwamen uit " de werkkast", met een enorme zwaai vloog de deur open en kreeg ik deze zo'n beetje op de neus. Geen respons van de dames. Tip aan deze medewerkers: als je deur van kantoor opent in een drukke looproute, kijk eerst even of de deur open kan... Dit voorkomt ongelukken!
Het eten is absurd duur, 2 friet en 2 blikjes fris voor bijna €15,- is echt belachelijk, en de friet was ook nog slap en zitplaatsen zijn schaars.
Trouwens triest om te zien dat bij de enge types beveiliging aanwezig moet zijn.
Maar hetgeen ik mij echt mee genaaid voel is dat ik voor parkeren op een grasveld als afsluiting van de dag nog eens €12,- mocht afrekenen! Er is werkelijk geen andere mogelijkheid om te parkeren, geen keuze hierin. De afstand van en naar het park is killing, na een dag slenteren door het park kan je je blaren nog even kapot lopen om bij je auto te komen. Geen pendelbus, niets.
Auto verplicht in een veldje op 4-daagse afstand en dit voor het absurde bedrag van €12,-
Voor mij geen Walibi meer
Ongelooflijke teleurstelling voor het hele gezin
Dit park moeten we massaal voor de rechter slepen
Vreselijk. Als je een dagje achter elkaar teleurgesteld wilt worden en er vet geld voor neer wil leggen moet je zeker naar walibi gaan! Vreselijk
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








