We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Reviewsamenvatting

Gemaakt met AI, op basis van recente reviews

Rekening houdend met 86 recensies, de meeste recensenten waren ontevreden over hun algehele ervaring. Veel mensen vonden de prijzen te hoog, vooral voor eten en drinken, dat vaak van slechte kwaliteit was en koud geserveerd werd. Klanten ervaarden lange wachttijden bij attracties en eetgelegenheden, en er waren veel storingen bij attracties, wat leidde tot frustratie en gemiste ritten. Ook was er veel kritiek op de drukte in het park en het gedrag van andere bezoekers, waaronder roken en asociaal gedrag. Sommige mensen waren echter tevreden over de vriendelijkheid van het personeel en de kwaliteit van bepaalde achtbanen. Zij vonden het park schoon en de wachttijden kort, en genoten van de intensere attracties die Walibi biedt.

Waar mensen het meest over praten

Location

Recensenten benadrukken dubbelzinnige aspecten van de locatie, waarbij sommigen het park zelf geweldig vinden... Toon meer

Staff

Klanten merken consistent dubbelzinnige ervaringen met het personeel op; sommigen prijzen de vriendelijkheid,... Toon meer

Service

Gebruikers beschrijven negatieve interacties met de service, waarbij velen ontevredenheid uiten over lange... Toon meer

Price

Klanten uiten hun ontevredenheid over de hoge prijzen, waarbij velen de bedragen die worden gevraagd als... Toon meer

Product

Klanten delen dubbelzinnige meningen over het product, waarbij sommigen de attracties vermakelijk vinden en... Toon meer

Reviews die deze samenvatting vormgeven

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

15/8 naar Walibi geweest. Ondanks Lowlands was de verkeersbegeleiding naar de parkeerplaats soepel. De attracties zijn vooral geschikt voor jongeren. De 50 plussers onder ons hebben er, liefhebbers d... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Veelste druk! We waren zelf met spooky days maar na afloop werd het gigantisch druk voor de fright night. Het was niet normaal, walibi moet dit echt veranderen naar een aantal bezoekers per dag en daa... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Als alle attracties open zouden zijn, zou je hier een hele dag kunnen doorbrengen. Vandaag waren we na 3u al het park rond. De meeste attracties waren gesloten en diegene die open waren, vielen consta... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Park is erg gedateerd. Slecht onderhouden en bijgehouden. Attracties in storing. Weinig enthousiast personeel en eten bestellen duurder langer dan de wachttijden voor de attracties. Kaartjes zijn bij... Toon meer


Bedrijfsgegevens

  1. Amusementscentrum
  2. Pretpark
  3. Evenementenmanagementbedrijf
  4. Evenementenbureau
  5. Kaartverkoper voor evenementen

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Walibi Holland is a theme park in Biddinghuizen, Netherlands.


Contactgegevens

  • Spijkweg 30, 8256 RJ, Biddinghuizen, Nederland

  • walibi.nl

1,9

Slecht

TrustScore 2 uit 5

407 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lekker verdienen, maar service...

Goede attracties, maar zonder FastPas (€ 35 - € 45 PER persoon extra per dag) zijn de wachtrijen eigenlijk niet te doen. Leuk verdienmodel voor Walibi.

Te absurd voor woorden dat 11 van de 18 restaurants en foodstands gesloten waren, met als logisch gevolg dat de wachttijd om bijvoorbeeld een taco te kunnen kopen (eindelijk een restaurant wat wel open was) zo'n 50 min. bedroeg.

Zijn we eindelijk aan de beurt: Nee meneer, de Taco's zijn uitverkocht.
"Doe dan maar 2 friet en 2 cola". Nee meneer, we hebben hier geen frisdrank, die kunt u daar aan de bar kopen"

WTF!!!! Wat doen al die schermen en posters HIER dan met die geweldige combideal van gerecht en frisdrank erop? Moeten we nog een keer in een giga wachtrij gaan staan om ook nog een glaasje cola te mogen kopen?

Walibi heeft wel eens van een frisdrank automaat gehoord: Want op 1 hele plek in het park staan er maar liefst drie naast elkaar.

Ideetje Walibi; Advertenties van producten weghalen als je het daar toch niet verkoopt?

En Coca Cola even bellen? Die sponsoren heus wel een twintigtal extra automaten om door het HELE park neer te zetten.
Wel een iets uitgebreider assortiment dan de huidige keuze uit 27x Coca Cola Regular en NUL andere opties wellicht dan meteen?

Last but not least: Nog even een ijsje ter afsluiting?
Die zouden op 6 plekken verkocht worden volgens Walibi.
Succes om er eentje te kopen een half uur voor sluitingstijd. Doodleuk alles dicht!

29 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Goed park

Leuk park, maar tijdens etenstijd bijna alle restauranten dicht en te veel storingen.. en als je tijdens de zomervakantie gaat sws 60 min wachten om ergens in te mogen en wespen vallen je aan maar verder echt beste park van nl

29 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

t…geen woord wat er bij past

attracties die dicht waren eten wat niet te ...... was het is dat ik een dagje uit heb gehad en er het beste van gemaakt heb maar de prijs en de chaos en de helft dicht hammer heb leuke herrinneringen van 12 jaar terug maar dat viel vandaag heeeel erg tegen

29 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Lange rijen meeste dicht wegens…

Lange rijen meeste dicht wegens personeel te kort. 1 e attractie 45 min vastgezeten handmatig iedereen eruit gehaald. Kinderland 1 werknemer je moet 3 rondes wachten tot die naar andere attractie gaat waar ook een lange rij staan. Eet tent staat 1 iemand na een half uur in de rij en me kind die weg rent niks kunnen eten prijzen zijn ook abnormaal broodje knakworst 8 uit. Belachelijk.goliath dicht waterbaan tot 12 uur dicht rijen van 90 min wachten zelfs met kaartje firstlane s wachtrij

29 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

ik vond het het beste nederlandse park…

ik vond het het beste nederlandse park waar ik ooit geweest ben ik kom ongeveer 3 keer perjaar en ik vind marcha de beste directeur ever dus ik weet niet wat jullie allemaal voor slechte resentie schrijven maar in afrika zijn kinderen die niet eens naar een pretpark kunnen dus wees blij, en ik hoop dat walibi het met mij eens is en dat ze deze recentie te zien krijgen.

5 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Ik ben eerder in het attractiepark…

Ik ben eerder in het attractiepark Walibi geweest en heb goede herinneringen. Echter, wat onze familie gisteren overkwam, verdient een slechte beoordeling. Veel attracties waren buiten gebruik, en de attracties die zogenaamd geopend waren, werden niet bemand vanwege een personeeltekort. Het verhaal in het restaurant was hetzelfde. Door het gebrek aan personeel hebben we 40 minuten verloren, ondanks dat de rij helemaal niet lang was.Onze dochter was teleurgesteld dat ze bijna geen enkele attractie voor kinderen kon gebruiken.

26 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Eigenlijk is 1 ster nog teveel

Eigenlijk is 1 ster nog teveel. Het was een teleurstellende ervaring. Bij werkelijk iedere attractie hebben we moeten wachten omdat er technische mankementen waren en sommige attracties waren gewoon dicht. Heel veel horeca was dicht, het park was schoon maar zag er ongezellig uit. Kortom, voor ons nooit meer en eerlijk gezegd ben ik benieuwd of het park dit gaat overleven. Veel te veel geld t.o.v. magere kwaliteit. Niet heen gaan.

23 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slecht restaurant

Wij gingen wat eten bij een restaurantje in walibi 45 minuten gewacht om een zwarte Burger en lauw patat te krijgen wat slecht dit

23 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Een teleurstellende dag

We keken echt uit naar een dagje Walibi.
Helaas was ongeveer 75% van de eetgelegenheden dicht en waren ook best veel attracties gesloten.
Toen we dachten laten we om 11.40 voor de drukte wat eten werd ons verteld dat je pas na 12 uur iets kan bestellen bij 1 van de restaurants, we besloten verder te kijken en kwamen erachter dat 75% dicht was.
De rest van de dag waren de rijen om eten te kopen langer dan bij de attracties en hadden geen zin om dan een uur in de rij te moeten staan en hebben een hele dag niet gegeten.
Daarnaast viel op dat je op bepaalde plaatsen niet eens in het Nederlands geholpen kon worden!
We hebben nog informatie gevraagd bij de info balie en het antwoord is dat het klopt dat er een hoop niet open was door personeelstekort daar was niets aan te doen.
Alles bij elkaar erg slecht en hebben dan ook gekozen om het 2e geplande dagje later in het jaar te cancelen.
De volle mep betalen voor zo'n dag is het echt niet waard!

18 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Als school met grote groep…

Als school met grote groep gereserveerd.

Met zoveel scholieren in het park is het zeer slecht dat veel attracties en horeca dicht zijn. Wachtrij voor eten is langer dan bij attracties. Buitengewoon slecht en in de ervaring van vandaag geen reden om hier nog ooit terug te komen

17 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Veel attracties dicht

Veel attracties dicht. Veel horeca dicht. Lange rijen bij restaurants. Te weinig personeel. Park is zijn glans verloren. Goed personeel.

16 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Weinig eten te krijgen niets open

Langer moeten aanschuiven voor eten te bestellen als voor de attractie.
Restaurant die niet open zijn staan niet aangegeven app .je wandelt er heen en daar sta je. Dan maar terug naar het restaurant dat open is en in de wachtrij gaan staan

16 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Teleurstellend.

Vandaag met een groep van zo’n 200 jongeren naar Walibi.
Er blijken veel attracties dicht! En ook veel eetgelegenheden zijn niet open.
Bij de activiteiten die wel gedaan kunnen, staan lange rijen. Het restaurant dat wel open is, heeft weinig keus en weinig personeel en weinig stoelen.
Jammer dit.

16 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Het park is er flink op achteruit…

Het park is er flink op achteruit gegaan, zowel qua operationele aanpak als de algehele uitstraling. We hadden twee tickets met korting gekocht voor YOY, maar wat een teleurstelling. Het ontwerp lijkt compleet misgegaan — grotere rammelbak dan El Condor.

We kochten ook nog twee fast track-tickets, maar die kregen we niet eens binnen. Daarnaast draagt de thematisering met graffiti en zeecontainers totaal niet bij aan de sfeer; dan kun je beter helemaal niets doen.

Verder draaien ze het hele park bewust met maar één trein per attractie, wat op een zondag zorgt voor absurd lange wachttijden — tenzij je natuurlijk fast passes koopt. En zelfs de single riders line is onzinnig, want ze laten daar gewoon tweetallen in groepjes door.

Ik zou hier voorlopig niet meer naartoe gaan. Zelfs voor 22 euro is het het geld niet waard. Het park is een schim van wat het ooit was qua beleving. Alleen Goliath en Untamed maken het nog een beetje de moeite waard, maar dat is simpelweg te weinig.

13 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

zo'n leuk park!

zo'n leuk park!! Ik ben hier al meerdere keren naartoe geweest en het is zo leuk, leuke achtbanen, park ziet er verzorgd uit, geen lange wachtrijen. Bij de meeste achtbanen sta je MAXIMAAL 30 minuten is de rij, het gaat heel snel maar dit ligt er dan ook aan op welke dag je gaat, maar super goed park! Echt beste park ooit. Over 2 weken (23 april) ga ik alweer! Zin inn Yayaya xx jaycee

27 april 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

top park alleen lang wachten

top park vooral als je alleen bent kan je heel gemakkelijk in de achtbaan als singel rider top dat ze dat hebben uit gebracht alleen yoy was te druk 1,45 uur in de wachtrij gestaan want er waren drie storingen en heel veel was nog gesloten waardoor de drukte niet goed kon op splitsen want veel achtbanen gaan open om 12:00 erg jammer vind ik maar veder top gehad daar

11 april 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Online tickets niet ontvangen

Via een actie op de website 2 tickets besteld. Ik heb deze tickets wel betaald maar nu 2 dagen later nog steeds niet ontvangen! Geen reactie terug gekregen op mijn email. Ik hoop echt dat ik mijn geld terug krijg of de kaartjes nog toegestuurd krijg!!

15 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

De jongens prima naar hun zin gehad / ophalen een drama

De jongens prima naar hun zin gehad. Maar wat een drama bij het ophalen Walibi kan meer regie moeten nemen bij de afhandeling van het verkeer. Auto s reden Kris kras tegen de rijroute in naar de uitgang. Bestuurders kunnen natuurlijk zich ook gewoon aan de rijrichting houden. Beter geen k&r en buiten de parkeerplaats wachten. Klein uurtje stil gestaan bij afrijden parkeerplaats.

3 januari 2025
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer