15/8 naar Walibi geweest. Ondanks Lowlands was de verkeersbegeleiding naar de parkeerplaats soepel. De attracties zijn vooral geschikt voor jongeren. De 50 plussers onder ons hebben er, liefhebbers d... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Bedrijfsgegevens
- Amusementscentrum
- Pretpark
- Evenementenmanagementbedrijf
- Evenementenbureau
- Kaartverkoper voor evenementen
Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen
Walibi Holland is a theme park in Biddinghuizen, Netherlands.
Contactgegevens
Spijkweg 30, 8256 RJ, Biddinghuizen, Nederland
- walibi.nl
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Goede achtbanen
Goede achtbanen.
De doelgroep van vandaag (maandag 7 juli) was niet leuk. Allemaal groepen scholieren die voorkropen. In iedere wachtrij wel 3 x. Zeg je er wat van word je vuil aangekeken. Het hield niet op met het voorkruipen. Daarnaast is het park rook vrij, maar heb je wel de hele dag een vape damp in je gezicht hangen. Het park kan niet veel doen aan het gedrag van de doelgroep, maar het bederft wel de sfeer.
Eten
Bij eettent kregen we geen service en werden we niet goed geholpen
Vandaag vrijdag 4 juli
Vandaag vrijdag 4 juli. Drukte die men niet aan kan in het park. Veel attracties gesloten en daardoor dus nog langere wachttijden bij degen die wel open zijn. Allen de 8 banen draaiden de rest was dicht. Zwaar teleurstellend
Leuke park, maar veel gedoe en weinig verkoeling
Walibi was erg leuk en de attracties zijn top, maar veel hadden storingen waardoor we vaak moesten wachten. Het was ook erg warm en nergens was verkoeling of airco. Daarnaast werkte één van onze kaartjes niet, terwijl we duidelijk bewijs hadden dat het echt was. Toch deden ze erg moeilijk en het personeel was niet vriendelijk. Dat duurde allemaal veel te lang en was een vervelende start van de dag. Jammer, want het park zelf is verder gaaf.
Veel storingen
Storing bij de Goliath, Untamed én Xpress....tijden in de wachtrij voor niks. Beter geld steken in noodzakelijk onderhoud dan in nieuwe atracties.
heb je dorst dan maar even een uurtje in de rij
Vandaag in Walibi geweest, normale drukte behalve om iets te eten te halen.Ook geen waterpunten zoals in de Efteling , wel zo praktisch als het 30gr is buiten. De langste wachttijden waren dan ook bij de eetgelegenheden, alle snackkarren zaten dicht en bij de rest super lange wachttijden. Als je dan eindelijk besteld hebt schrik je nog een keertje van de rekening. Mocht ik ooit weer gaan neem ik eten en drinken wel weer zelf mee. super slecht voor elkaar daar.
Correct moment en tijd
Meer 4,8. Soms zijn de wachttijden lang maar ga gewoon op het correcte moment. Niet de goliath of untamed doen, voelt alsof je valt maar ga wel naar Merlin’s magic castle heel leuk. (Na een dag ben ik nog steeds een beetje duizelig van de goliath en untamed)
Beter naar een ander park gaan
Over de hele dag overal storingen gehad. We zijn 2 keer uit een wachtrij gestuurd na minstens een half uur wachten omdat er storingen waren. Meerdere keren ook mensen vast zien zitten in bakjes waarbij ze dan tijden moesten wachten om eruit te kunnen! Geeft niet een veilig gevoel. Maar naast storingen bij attracties waren deze ook bij meerdere eetstalletjes en automaten. Op een gegeven moment werden alle storingen de grap van de dag..
Veel eettentjes waren dicht, weinig keus! Onlogisch routes door het park.
Over het algemeen mist walibi een soort verwondering wat je in andere grote parken wel hebt. Ze hebben hun best gedaan dit te creëren met de verschillende thema's, maar is niet gelukt.
Erg slecht
Wij komen er er net weg
Was echt een aanfluiting
Veel attracties dicht
Veel horeca dicht konden niet eens een ijsje vinden daar
En ook veel winkeltjes dicht
Wat nou niet echt voor een gezellig zweer zorgt
Ook waren er bij verschilde attracties bakjes defect wat nou niet echt een veilig gevoel geeft
We zijn dat ook om 3 uur weer weg gegaan
Wij zullen er zeker niet mee heen gaan
Was het geld niet waard
Waardeloos
Waardeloos. Zoon ging vandaag met school van 10 tot 17 uur konden ze. Blijkt dat de leuke attracties allemaal dicht zijn. Sommige attracties zouden pas om 14 uur open gaan. Belachelijk dit. Dure tickets aangeschaft voor rondlopen in de speeltuin!!!!
Veel storingen
Veel storingen, om 10 uur waren er nog veel attracties dicht die nog getest moesten worden. Twee zijn de hele dag niet open geweest. Het was op onze dag niet te druk max 25 min gewacht en dat 1x. Veel eettenten gesloten. Gelukkig hadden we 2 kaartenvoor de prijs van 1 anders vond ik het echt te duur.
Niet waar met een ster
Niet waar met een ster
Want ik ging daar naar toe niemand was daar alleen ik
Walibi Holland
Walibi Holland
0:16
0:11
0:30
0:30
Alles bekijken
Walibi Holland
4,3
(31,3K)
Attractiepark in BiddinghuizenGesloten
Overzicht
Tickets
Gids
Reviews
Foto's
Van eigenaar
Over
Reviews van internet
Facebook
4,7/5
17.731 stemmen
Reviews.nl
3,6/5
7 reviews
Review-overzicht van Google
Alle
wachtrij537
fright nights326
storingen307
de efteling172
+6
Mariel Ritzema
13 reviews
Niet gepost
We zijn in de meivakantie naar Walibi Holland geweest. Onze zoon wilde al zo lang de achtbanen beleven en was dolenthousiast. Helaas werden drie achtbanen dichtgegooid. De teleurstelling was groot dat Goliath, Speed of Sound en Yoy thrill …Meer
We kunnen deze content op dit moment helaas niet publiceren
Details en acties bekijken
Sharon Soraya
Local Guide·397 reviews·1674 foto's
4 maanden geleden
Bezocht in de wintermaanden. Hierdoor waren er goeie actie met de entree. Het thema was Bright Nights en ze hadden het park mooi versierd. Parkeren was al erg druk. …Meer
Vuurwerk show
Eind show
Video 3 wordt beoordeeld door Sharon Soraya
Video 4 wordt beoordeeld door Sharon Soraya+34
🙏1
Jan Steinberg
Local Guide·70 reviews·57 foto's
6 maanden geleden
I visited the park during Halloween with my Girlfriend and while it was extremely crowded, the atmosphere was incredible! The decorations and performers added a spooky thrill to the experience. The haunted mazes were terrifying and …Meer
Vertaling bekijken (Nederlands)
Foto 1 wordt beoordeeld door Jan Steinberg
Foto 2 wordt beoordeeld door Jan Steinberg
Foto 3 wordt beoordeeld door Jan Steinberg
Foto 4 wordt beoordeeld door Jan Steinberg+5
🤯1
Reza De vries
7 reviews·7 foto's
een week geleden
Nieuw
IK HOU VAN DIT PARK. Ik durf nu in alle soorten achtbanen en op deze warme dag was het echt superrustig!! Ik kom hier zeker nog een keer terug, dankjewel walibi holland! …Meer
Foto 1 wordt beoordeeld door Reza De vries
Foto 2 wordt beoordeeld door Reza De vries
Mariel Ritzema
13 reviews
zojuist
Nieuw
We zijn in de meivakantie naar Walibi Holland geweest. Onze zoon wilde al zo lang de achtbanen beleven en was dolenthousiast. Helaas werden drie achtbanen dichtgegooid. De teleurstelling was groot dat Goliath, Speed of Sound en Yoy thrill dicht gingen in de loop van de dag. Wij vonden de horeca ook slecht, geen gezonde alternatieven, alleen eten met veel vet, suiker en zout. Toiletten waren smerig. Walibi Belgium was velen malen beter!
Walibi heeft potentie, maar mist structuur.
Vandaag bezochten we Walibi Holland met het gezin. Het park zelf is ruim opgezet, kindvriendelijk en biedt een leuke mix van attracties voor jong en oud. Ook de entreeprijs is redelijk, wat het toegankelijk maakt voor gezinnen. We hebben een fijne dag gehad, maar liepen helaas tegen een aantal frustrerende punten aan.
Bij aankomst viel direct op dat de parkeergeleiding totaal ontbrak. Er was niemand aanwezig om het verkeer te sturen en borden of aanwijzingen waren schaars. Het gevolg: bezoekers parkeerden waar het hen uitkwam, zelfs midden op de weg of op plekken bedoeld voor bussen. Dit gaf een rommelige en onveilige eerste indruk.
Eenmaal binnen was er genoeg vermaak, maar sommige faciliteiten voelen wat verouderd. In de gamehal werken alle automaten nog op muntgeld, wat op zich geen probleem is. Maar als je wilt pinnen om contant geld te verkrijgen, weet niemand van het personeel waar een pinautomaat te vinden is. Dat is onhandig, zeker als je bezoekers wilt stimuleren om meer te besteden.
Ook de horeca liet te wensen over. Bij een van de restaurants stonden lange rijen met slechts twee kassa’s open, terwijl het overduidelijk spitsuur was. Na een half uur nauwelijks vooruitgang te hebben geboekt, zijn we ergens anders gaan eten. Dat had met wat betere planning makkelijk voorkomen kunnen worden.
Conclusie: Walibi Holland is zeker een leuk park en de moeite waard voor gezinnen, maar er zijn duidelijk organisatorische verbeterpunten. Met betere logistiek en klantgerichte voorzieningen zou de ervaring veel aangenamer zijn.
Wij zijn super enthousiast
Wij zijn super enthousiast! Dit was onze eerste keer Walibi en we vonden het een mooi park met veel verschillende attracties! Het park is heel netjes onderhouden, veel groen en een gezellige sfeer. De nieuwe achtbaan YOY was echt gaaf! Dus wij gaan zeker nog een keer!
Een warm Walibi
Donderdag geweest. Een erg warme dag. Helaas waren de wachtrijen erg lang, een overkapping of een waterpunt zou fijn zijn. Jammer dat er dan ook geen extra karretjes reden. De eet-en drinkgelegenheden waren dicht en bij wat er open was stond een enorme rij.
Je flesje vullen kon ook niet. De enige mogelijkheid bij het toilet en ook daar heel druk.
De attracties blijven top!
Meeste horeca gesloten terwijl het 26…
Meeste horeca gesloten terwijl het 26 graden was.
Vandaag bij Walibi geweest (26 graden) maar enkele punten waar je drinken o.i.d. Kan halen en waar je het kan halen staat een lange wachtrij.
De ‘nieuwe’ attractie was gesloten, verder bij het ‘kinder’ gedeelte moest je een medewerker vragen om ze de attractie wilde open doen.
Het is duidelijk dat er een flink personeelstekort is, maar dat dit ook ten koste gaat van waar je überhaupt drinken kan halen, kan echt niet met zulk warm weer.
Walibi moet gaan omdenken bij personeelskrapte
Kan niet anders dan wat de meesten hier al aangaven, te ondersteunen. Ik ben er nu, en er zitten veel attracties én eet en drinkgelegenheden dicht (ofwel de paar automaten die er zijn, buiten bedrijf). Dus wat wél open is, ontzettend lang wachten.. Als er geen personeel te vinden is, das natuurlijk heel vervelend en verdrietig, maar t is dan wel fair om de entreeprijs te verlagen en de situatie op voorhand uit te leggen. Dan weet je waar je voor kiest. Ik denk dat dat meer mensen stimuleert om toch te komen. Overigens zijn de attracties die open zijn zeker wel leuk. Daar zit m t probleem niet.
Ijs en drink stalletjes dicht bij 25 graden
25 graden buiten, op zoek naar drink stalletjes. Alles dicht! Je kan cola uit een automaat halen of bij een Hamburger tent waar je 30 minuten in de rij moet staan.
Belachelijk! En dan nog niet eens te spreken over de ijs kraampjes wat allemaal dicht zit op z'n warme dag!
Het personeel bij de horeca lijken wel…
Het personeel bij de horeca lijken wel of ze in slowmotion werken. Onbegrijpelijk wat zijn die langzaam. Eten is matig en erg duur. In het park zelf is weinig open aan winkeltjes en eet en drinkgelegenheden. Dat met 28⁰c
Wachttijden rond een uur met alles pfff.
Dachten lekker vroeg te gaan is er bijna nergens personeel voor. Dan krijg je idd wachtrijen van een uur.
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








