15/8 naar Walibi geweest. Ondanks Lowlands was de verkeersbegeleiding naar de parkeerplaats soepel. De attracties zijn vooral geschikt voor jongeren. De 50 plussers onder ons hebben er, liefhebbers d... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Reviewsamenvatting
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Waar mensen het meest over praten
Reviews die deze samenvatting vormgeven
Bedrijfsgegevens
- Amusementscentrum
- Pretpark
- Evenementenmanagementbedrijf
- Evenementenbureau
- Kaartverkoper voor evenementen
Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen
Walibi Holland is a theme park in Biddinghuizen, Netherlands.
Contactgegevens
Spijkweg 30, 8256 RJ, Biddinghuizen, Nederland
- walibi.nl
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Wat een achterlijk pretpark sta langer…
Wat een achterlijk pretpark sta langer in de rij voor eten en drinken dan een attractie
Ga je schamen
Ga je schamen. Hoe durf je een video te vertonen waarin een vrouw zo minderwaardig wordt behandeld. Schande
Vrouwonvriendelijk bedrijf, weg blijven
1 ster is te veel voor het marketingstrategie van dit pretpark. Duidelijk is dat na een studentenleven waarin vrouwen als object worden weg gezet, het in het bedrijfsleven gewoon verder gaat. Verzoek aan management walibi, gezien het gebrek aan fatsoen in het managementteam vanwege de goedkeuring voor deze vorm van marketing, zichzelf en het marketingteam op te heffen.
Wanstaltige Halloween video
Walibi heeft een bizarre video Halloween gedeeld waarin een doodsbange vrouw wordt geveild en vermoord.
Dit zegt genoeg over het bedrijf en de mensen die daar werken.
Een vrouw veilen..
Een vrouw veilen... vermoorden... in een promotie filmpje....
Femicide? Volkomen los staan van de maatschappij? Hele zieke geesten in de directie van Walibi?
Zeker als je dan ook nog zegt dat het terugtrekken van de promotie video 'tijdelijk' is?
Ga je alsjeblieft doodschamen....
Walibi parkeertip
15/8 naar Walibi geweest. Ondanks Lowlands was de verkeersbegeleiding naar de parkeerplaats soepel. De attracties zijn vooral geschikt voor jongeren. De 50 plussers onder ons hebben er, liefhebbers daargelaten, niks te zoeken. Maar goed je doet alles voor de kinderen en kleinkinderen.
Ik had keurig een uitrij ticket gekocht maar er is geen controle. De slagboom gaat gewoon open. Dus........bespaar 12,50 en koop GEEN parkeerticket. Veel plezier.
Walibi Holland of bedoel je Walibi…
Walibi Holland of bedoel je Walibi Storing?
Een hoop vergane glorie.
Na een aantal jaren weer eens geweest met de jongste. Kwaliteit van de attracties zijn slecht. Dat een attractie als de Condor nog mag blijven draaien is belachelijk. Ook de kwaliteit van de nieuwe attractie YOY is slecht je schud bijna uit elkaar. Van zo’n nieuwe attractie had ik wel verwacht dat die soepeler rijdt. De enigste achtbanen die lekker soepel rijden zijn Goliath, Untamed en Zero Graffiti. De rest is ouwe meuk. Blijkt ook wel want diverse achtbanen meerdere malen in storing. Het eten is ronduit duur en minimaal. Lauwe slappe friet, Kipburger alsof die al een halve dag liggen te wachten. Gelukkig was het rustig en hoefde we nergens lang te wachten, nadeel daarvan is dat er een hoop horeca dicht was. Nee wij gaan hier niet meer naartoe.
Veel storingen aan diverse achtbanen
Veel storingen aan diverse achtbanen, veel attracties buiten gebruik, lange wachttijden bij de horeca en weinig glutenvrij eten te krijgen.
Bezoek aan Walibi - Ervaringsverslag
Bij binnenkomst in het park valt direct op hoe vies en onverzorgd het rondom alle terrassen is. De attracties zijn zonder meer vermakelijk, maar ook daar ontbreekt het aan basale netheid en zorg.
Het personeel in de horecagelegenheden komt onvriendelijk over en handelt bovendien totaal niet hygiënisch. In de middag besloten wij een hapje te eten bij Haciënda. Allereerst was er veel te weinig personeel aanwezig, en het aanwezige personeel werkte zo traag dat veel mensen in de wachtrij van anderhalf uur begonnen te klagen. Anderhalf uur in de rij is onvoorstelbaar. Bij extreme drukte zou dat begrijpelijk zijn, maar het park was op dat moment niet vol en zeker niet druk bezocht.
Toen wij eindelijk aan de beurt waren, werd duidelijk waar het misging: we moesten de bestelling tot vijf keer toe herhalen. Het personeel wist zelfs dan de bestelling – drie eenvoudige burgermenu’s, waarvan twee identiek – niet correct te onthouden.
Ook ontstond er een woordenwisseling met de medewerkster. Verschillende mensen om ons heen waren bovendien getuige van een zorgwekkend incident. Twee jonge bezoekers kwamen terug bij de counter en leverden twee hamburgers in, waarvan de verpakking reeds geopend was. Zij gaven aan liever kipburgers te willen. De medewerkster overhandigde hen twee kipburgers, maar vouwde de verpakking van de teruggebrachte hamburgers simpelweg dicht en legde deze terug in de verkoopbak.
Verschillende mensen in de rij, waaronder wijzelf, zagen dit gebeuren met verbijstering. Iedereen lette goed op of deze hamburgers opnieuw zouden worden uitgedeeld. En inderdaad: wij kregen deze hamburgers aangeboden. Wij gaven direct aan dat wij deze absoluut niet wensten te ontvangen. Toen wij de medewerkster daarop aanspraken, reageerde zij: “Die zijn goed hoor, er is niks mee gebeurd.” Op onze vraag hoe zij dat kon weten – ze had immers niet bij de eerdere klanten aan tafel gezeten – bleef zij volhouden dat de hamburgers nog geschikt waren voor consumptie.
Uiteindelijk nam zij de hamburgers terug en maakte nieuwe klaar. Echter, de eerder teruggebrachte producten werden opnieuw in de verkoop gelegd. Achter ons in de rij waren velen het erover eens: dit is absoluut onacceptabel. De medewerkster merkte slechts op: “Er is niet van gegeten, hoor.”
Wij willen hierbij benadrukken dat het hier gaat om voedsel dat is meegegeven aan klanten, is geopend, en vervolgens is teruggebracht. Het opnieuw aanbieden hiervan aan andere gasten is een directe overtreding van de wettelijke voorschriften.
De betreffende medewerkster handelde bovendien voortdurend onhygiënisch, zat met haar handen aan haar haren en raakte vervolgens zonder handen wassen het voedsel aan.
Walibi dient zich aan de wet te houden.
De Nederlandse Voedsel- en Warenautoriteit (NVWA) stelt duidelijke regels op het gebied van voedselveiligheid. Eén daarvan is dat eten dat al door klanten is aangeraakt of meegenomen, niet opnieuw mag worden verkocht of aangeboden.
Onze algemene indruk van het park: leuke achtbanen, maar de hygiëne is op werkelijk elk niveau ernstig onder de maat. Rond de terrassen liggen etensresten op de grond, tafels en stoelen zijn te vies om aan te raken, en de voedselverkoop voldoet op geen enkele wijze aan de normen van de NVWA.
Walibi heeft nog veel te verbeteren.
Een grondige opleiding van het personeel is dringend nodig. Klantvriendelijkheid kost niets, maar is in dit park ver te zoeken.
Al met al: het park maakt een verslonste en sterk achteruitgaande indruk. Gezien de toegangsprijs mag een bezoeker op zijn minst een schoon park en correcte omgang met etenswaren verwachten. Een controle door de NVWA lijkt hier absoluut op zijn plaats.
Vergane glorie
Park is erg gedateerd. Slecht onderhouden en bijgehouden. Attracties in storing. Weinig enthousiast personeel en eten bestellen duurder langer dan de wachttijden voor de attracties. Kaartjes zijn bijna even duur als kaartjes voor de Efteling dus dan ga je al snel vergelijken. Walibi mag echter niet in de schaduw staan van de Efteling.
Walibi gaat ons niet meer terug zien.
Attractie park volle mep betalen
Attractie park volle mep betalen, en dan ook nog gesloten attracties aantreffen, beetje jammer, voor de rest wel een leuke dag gehad.
Prima dag, jammer van wat storingen.
We zijn er vandaag 25-7 geweest met z'n 4e. Gezin met 2 kinderen (10 en 13). Tickets gekocht via hun site met de Juli Flash deal (50% korting). €89,00 met z'n 4e vind ik een prima prijs voor één dag van 10:00 tot 19:00. We hebben daar op een snack na niet bij de horeca gegeten. Gemiddelde wachttijd was zo'n 25 minuten. Van 18:00 tot 19:00, nog maar 5 minuten. Park is zag er netjes uit. Voor wie van achtbanen houdt, is het zeker de moeite om te gaan. Personeel bij de attracties was erg vriendelijk. De Condor en Boomstammetjes waren het grootste deel van de dag dicht (storing?) De speed of sound ging in storing toen we er net inzaten, vervolgens 10 min extra gewacht. Verder een erg leuke dag!
PS: Als je niet tegen een stootje kan, kun je de Condor beter mijden. Die is nogal hardhandig, een gemiddelde betonmolen draait rustiger.
8 euro betaald voor een burger die…
8 euro betaald voor een burger die veelste verbrand was mayonaise die over de datum was en limonade die bestond uit alleen aanmaaksiroop, dus eigenlijk een voedselvergiftiging.
Het was echt fantastisch
Het was echt fantastisch. Veel leuke achtbanen (helaas de Crazy river die uitviel) maar de xpress condor goliath untamed speed of sound en lost gravity waren fantastisch. Geen fan van de yoy thrill and chill. Eten was niet echt goed maar viel mee te leven en er was goede service de mensen bij de pizza wisten niet echt wat ze deden. maar ja, dat neem ik ze niet kwalijk want uiteindelijk was het best lekker was wel een tekort aan ijsjes en de condor mag nodig een onderhoudsbeurt krijgen hij rammelde heel erg. Adviseer een paar rails te vervangen en alles weer goed vast te schroeven. Hele park werd goed onderhouden en de muziek gaf een goede sfeer. Voor ons snel weer!
Walibi Holland
Op drukke dagen in de vak. tijd of qua schoolreisjes is het heel normaal als het wat drukker is ,maar ik die moeilijk te been ben kan niet zo lang wachten in de wachtrij bij de Attracties.
Dus vind ik het systeem van de Fast Lane een ideale oplossing ,en ik lach me rot dat sommige mensen de Fast Lane alleen voor rijke mensen is weggelegd wat een BS. zeg ,is gewoon betaalbaar hoor !!
Mensen moeten niet zo jaloers doen en de mensen ook gunnen die daar voor kiezen en het wel kunnen betalen ,ook al is de entree al rond de 40,00 ,bevalt het je niet moet je gewoon je kont thuis parkeren en daar blijven & niet zo zielig lopen doen en komen janken en daar een klacht over indienen slaat toch werkelijk helemaal nergens op !!
Soms zijn bepaalde Attracties dicht maar ze gaan vrijwel weer snel open en je kan ze gewoon in principe allemaal doen.
Alleen het eten en drinken is absurd duur en je moet heel lang wachten stelletje slome die er werken normaliter moet de doorstroming veel sneller zijn ,je kan tig keer op en neer lopen om het juiste minst drukke eettentje te vinden wat best vlot gaat ,das wel een minpunt !
En ook dat ze 1,50 voor het Statiegeld vragen ,vervolgens dwingen ze je af de Tikkie App te installeren ,ipv. je gewoon je Bank kan selecteren wat in principe veel sneller en makkelijker is ,maar dat zit er helaas niet in ,maar het Tikkie Systeem werkt verders ook wel prima hoor :) !
Alleen gedoe dat je die statiebekers apart moet inleveren ,wij hadden 1 geluk wij hadden een zakje bij om de bekers in te doen ,anders kan je daar ook mee lopen leuren tot dat je de Automaat gevonden heb om de Statiebekers in te leveren.
En ik die moeilijk te been ben ,hadden ze wel ontzettend veel trappen ,ze mogen wel meer liften plaatsen of meer rolstoel vriendelijk maken ,naar de mensen toe die echt altijd afhankelijk van hun rolstoel zijn vind ik het racisme naar hun toe ,dit kan wel beter.
Bepaalde Attracties ook iets lastiger in en uitstappen ,dus de vraag is maar of ik dit ooit nog aan kan en kan doen ,ook ivm de trappen wat heel moeizaam gaat bij mij !
De balans met de fastlanes is totaal…
De balans met de fastlanes is totaal zoek in Walibi Holland. Wij hadden geen fastpass en stonden in de reguliere wachtrij. In de wachtrij staat aangegeven dat je ‘vanaf hier nog 30 minuten moet wachten’ maar door voorrang van de fastlane hebben we soms tot wel 110 minuten in de wachtrij moeten staan. Je kunt totaal niet van de genoemde wachttijden op aan! Onverantwoord met kinderen onder de 10 jaar! Je kunt ook geen kant op als het te lang duurt. Verder diverse attracties die in storing vallen. Ook dan; lange wachttijden en je kunt weer geen kant op! We hadden (helaas) een dag uitgekozen met veel scholieren. Wat een puinzooi! Personeel treedt niet op, alle wachtrijen vol met afval en spuug overal waar je kijkt! Roken en vapen is eerder regel dan uitzondering. Voor ons nooit meer!
Ruimte voor verbetering
Als alle attracties open zouden zijn, zou je hier een hele dag kunnen doorbrengen. Vandaag waren we na 3u al het park rond. De meeste attracties waren gesloten en diegene die open waren, vielen constant in panne oa Goliath, yoy thrill,... Zeer vervelend en zo ook wel een te dure uitstap. Wij zullen niet snel terug komen.
Rolstoelen
Leuk park, weinig rekening met rolstoelen gehouden. Het is onduidelijk te vinden waar we naar binnen moeten en er zijn veel smalle paadjes.
Achtbaan was dicht gegaan voor hele…
Achtbaan was dicht gegaan voor hele dag, fast lane tickets gekocht. We werden niet geholpen met een terugbetaling van de onbruikbaren tickets
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.








