We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Reviewsamenvatting

Gemaakt met AI, op basis van recente reviews

Rekening houdend met 86 recensies, de meeste recensenten waren ontevreden over hun algehele ervaring. Veel mensen vonden de prijzen te hoog, vooral voor eten en drinken, dat vaak van slechte kwaliteit was en koud geserveerd werd. Klanten ervaarden lange wachttijden bij attracties en eetgelegenheden, en er waren veel storingen bij attracties, wat leidde tot frustratie en gemiste ritten. Ook was er veel kritiek op de drukte in het park en het gedrag van andere bezoekers, waaronder roken en asociaal gedrag. Sommige mensen waren echter tevreden over de vriendelijkheid van het personeel en de kwaliteit van bepaalde achtbanen. Zij vonden het park schoon en de wachttijden kort, en genoten van de intensere attracties die Walibi biedt.

Waar mensen het meest over praten

Location

Recensenten benadrukken dubbelzinnige aspecten van de locatie, waarbij sommigen het park zelf geweldig vinden... Toon meer

Staff

Klanten merken consistent dubbelzinnige ervaringen met het personeel op; sommigen prijzen de vriendelijkheid,... Toon meer

Service

Gebruikers beschrijven negatieve interacties met de service, waarbij velen ontevredenheid uiten over lange... Toon meer

Price

Klanten uiten hun ontevredenheid over de hoge prijzen, waarbij velen de bedragen die worden gevraagd als... Toon meer

Product

Klanten delen dubbelzinnige meningen over het product, waarbij sommigen de attracties vermakelijk vinden en... Toon meer

Reviews die deze samenvatting vormgeven

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

15/8 naar Walibi geweest. Ondanks Lowlands was de verkeersbegeleiding naar de parkeerplaats soepel. De attracties zijn vooral geschikt voor jongeren. De 50 plussers onder ons hebben er, liefhebbers d... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Veelste druk! We waren zelf met spooky days maar na afloop werd het gigantisch druk voor de fright night. Het was niet normaal, walibi moet dit echt veranderen naar een aantal bezoekers per dag en daa... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Als alle attracties open zouden zijn, zou je hier een hele dag kunnen doorbrengen. Vandaag waren we na 3u al het park rond. De meeste attracties waren gesloten en diegene die open waren, vielen consta... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Park is erg gedateerd. Slecht onderhouden en bijgehouden. Attracties in storing. Weinig enthousiast personeel en eten bestellen duurder langer dan de wachttijden voor de attracties. Kaartjes zijn bij... Toon meer


Bedrijfsgegevens

  1. Amusementscentrum
  2. Pretpark
  3. Evenementenmanagementbedrijf
  4. Evenementenbureau
  5. Kaartverkoper voor evenementen

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Walibi Holland is a theme park in Biddinghuizen, Netherlands.


Contactgegevens

  • Spijkweg 30, 8256 RJ, Biddinghuizen, Nederland

  • walibi.nl

1,9

Slecht

TrustScore 2 uit 5

407 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

nooit meer freight nights!!!

We waren nieuwsgierig naar de Freight Nights van Walibi, een ervaring die nog op ons lijstje stond. We hadden de recensies van tevoren moeten lezen. Het park was veel en veel te vol en lang niet alle attracties waren open, waardoor er bij de achtbanen wachtrijen waren van minimaal 1,5 uur. Uiteindelijk na ruim 7 uur verblijf en maar 3 attracties verder ontgoocheld vertrokken. Onbegrijpelijk dat ze zoveel mensen toelaten in het pretpark.

We gingen voor de Halloweensfeer, maar het park heeft nauwelijks aankleding in het thema: alleen wat pompoenen bij de ingang en een paar 'scare zones' met piraten en heksen. Ik had wat vertier in de wachtrijen verwacht in de vorm van griezelige poppen of acteurs of op zijn minst wat sfeervolle decoratie. We hadden hoop op meer schrikeffecten/sfeer in het donker maar toen helemaal geen acteurs meer gezien.

De halloweenervaring is er helemaal niet als je een regulier ticket koopt. Er is nog meer halloween bij mij in de straat omdat de buren een pompoen hebben buiten staan en een spinnenweb aan de voorgevel hebben hangen, bij wijze van spreken. Kennelijk moet je entreekaarten voor de spookhuizen en of experiences erbij nemen, maar dan wordt het een erg dure grap. Ook overal wordt je gewezen op de mogelijkheid om fastlane tickets te kopen voor astronomische bedragen (€80,- p.p, om bij elke attractie 1x de rij te schrappen) en ook nog extra om de rijen bij de spookhuizen te vermijden. Als we een geslaagde dag hadden willen hebben zonder al teveel wachten en met het halloweenvertier waren we met 4 personen bijna €900,- kwijt geweest, aan alleen maar entree.

Het weer hielp niet mee, het was beestachtig slecht met vrijwel de hele dag harde regen en veel wind. Daardoor ontdekt dat je met regenachtig weer eigenlijk helemaal niet in Walibi moet zijn, want er is bijna niets overdekt, zelfs bijna alle eetgelegenheden zijn buiten. Mede door de drukte vandaag alleen maar kunnen zitten tijdens de luttele minuutjes in de 3 achtbanen waar we zijn in geweest.

De attracties, met name sommige achtbanen op zich zijn de moeite waard, maar die kun je dus beter gaan bezoeken op een rustige dag tijdens een reguliere parkopening. En dan nog is Walibi een weinig sfeervol park, wat bij lange na niet kan tippen aan parken als de Efteling of Toverland.

23 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vooral niet heen gaan

Vooral niet heen gaan. Te duur, tijdslots zijn zinloos. Uur wachten per huis waar je het volgende tijdslot mist. Attracties kan je niet eens doen om je tijden van de huizen te halen. Bizar druk in het park en echt veel asociaal volk. Roken, blowen.. personeel kan het niet eens aan. 20 min lopen naar je auto en vervolgens een uur erover doen om het parkeerterrein af te komen en de file na het parkeerterrein. Een woord drama! En de huizen.. leuk opgezet maar echt eng.. muahh nee.

17 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Kaartje bij Walibi Holland gekocht met…

Kaartje bij Walibi Holland gekocht met een datum die niet eens geldig is. Een email gestuurd niemand reageert, contact opgenomen via whatsapp niemand reageert. Bellen kan niet want het is niet mogelijk.Had ik dit eerder geweten had ik nooit een kaartje gekocht. Dit is eerste en de laatste keer.

17 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Nooit meer!

Nooit meer.
Wat een ellende. Ten eerste, de prijzen. Belachelijk hoog. Althans, voor wat je krijgt. Entree, de horror huizen en een fastlane erbij. Dure koude friet met lijkt wel afgekeurde gyros. Restaurant was smerig. De keuken. Volle vuilbakken. Daarnaast veel en veel te druk overal. Onduidelijkheden bij wicked woods. Wel/geen ticket. Wat een wanboel. De horror beleving is volledig weg. Je ziet de acteurs nauwelijks. Overal filmers. Huh, 16+? We nemen onze net aan tiener gewoon mee hoor. Daarnaast is het park smerig. Overal ligt zooi. Achtbanen hebben veel storing. Het gros van het personeel heeft er overduidelijk geen zin in. Rookzones. Haal ze maar weg. In de wachtrijen, terrassen nou ja, overal wordt gerookt en gevaped. Daarnaast lijkt het soms net één grote bar. Alcohol in overvloed. Wat merkbaar is op de late avond. Verder is veel publiek net zo vriendelijk als het personeel. Eens maar mij zien ze nooit meer.
Gelukkig bied (vooral Duitsland) parken met een betere beleving. Ze laten zien hoe het ook kan.

12 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Veel technische storingen…

Staan lang in de rij en dan tot 2 maal toe bij twee verschillende attracties een technische storing. 2 keer een uur in de rij gestaan. De hele avond verpest. Ik ga hier nooit meer heen.

12 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wat een verschrikkelijk park

Wat een verschrikkelijk park, gisteren naar Halloween geweest.
Personeel als beveiliging niet te genieten chagrijnig notsm koud en kil. 2 mensen gezien die erg vriendelijk waren een dame van de crew , en een man van een attractie . Verder kreeg ik een zeer onbehaaglijk gevoel . Verschrikkelijk. Ze zeggen op aparte plekken roken ,nee hoor door het hele park zelfs bij de eetgelegenheden. En wiet geuren geen uitzondering beveiliging genoeg staan er gewoon naast doen niks.. lopen als beveiliger in een park waar ze het gevoel geven er alleen onveiligheid heerst mede door hun negerende norse blikken kille dreigende houdingen als ze langs je lopen brrr... Alcohol mag gewoon door het park verkocht worden was zeer merkbaar toen we bij een spookhuis in de rij stonden en iemand mij aan de kant duwde en ik aangaf is dit nodig en iemand achter me schreeuwde we zijn met 7 hoor (ik praat over volwassenen) ik zweeg want had het gevoel van onveiligheid al genoeg ervaren naar binnen gegaan en maken ik het attractie park verlaten heb . En 1 attractie een eethuis en 2 spookhuizen bezocht en de tickets van de overige spookhuizen maar geen gebruik meer van gebruikt beide maken naar de uitgang te gaan en maken dat we er weg kwamen wat een hele en niet door een Halloween gevoel . Slechter dan slecht !

11 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Voedsel 0 van de 0 sterren

Zo te zien ben ik niet de enige.

Ook wij zijn wat te eten gaan halen tijdens Walibi Fright Night. Voor het gemak kozen voor de "Butcher burger", waar ze graag mee willen adverteren.

Ik ben echt niet de meest kritische en dat moet je ook niet zijn met fastfood, maar wat was dat slecht zeg. Het eten was gewoon al koud op het dienblad geserveerd. Het broodje was droog en klef. Het vlees was koud en gort droog. Als je het al dat plat geslagen stukje ellende al vlees kunt noemen. Dan had je nog een zielig stukje sla en een kwakje saus waar je naar moest zoeken.

Dan had je nog het patat, maar dit was net een kinder portie. Ook het patat was koud en niet te eten. Nu vind ik dit alles nog niet eens het ergste, maar dat ze hiervoor 16 euro!!! durven te vragen is voorbij alle schaamte.

Nu snap ik best dat het druk is op zulke momenten, maar dat mag geen excuus zijn om zulk slecht voedsel af te leveren.

4 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Onhygiënisch en onbeleefd personeel

Zeer onhygiënisch park. Lang wachttijden voor eten, klein bakje koude patat met broodje dunne, aangebrande hamburger voor €16,95. Geen ruimte om te zitten in restaurants, hele vieze tafels die niet worden schoongemaakt, kapotte koffiemachine. Toiletten zonder toiletpapier, Rookbeleid wordt niet gehandhaafd door personeel. Personeel ziet mensen roken maar zegt er niets van. Let ook op dat je kind geen sportkleding draagt van een voetbalclub want dan wordt je geweigerd omdat je dan aanstootgevend bent en rellen kunt veroorzaken aldus de beveiligers bij de ingang.

5 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Onveilig en walgelijk park!!!

Het is dat ik niet 0 sterren kan geven en dus minimaal 1 ster moet geven....

Afgelopen zaterdag ben ik naar Walibi Holland geweest. Ik kan niet altijd tegen flitslicht, dus ik was bewust niet in de 'XPress: Platform 13' gegaan. Vervolgens bleek op het toilet dat kinderen op een knopje kunnen drukken, waarbij plotseling het normale licht uitgaat, discolampen beginnen te knipperen (flitslicht dus) met luide muziek. Er zit geen begrenzing op dat dat knopje daarna bijvoorbeeld een paar minuten niet werkt, waardoor dit 4 keer achter elkaar gebeurde en er hing geen waarschuwing voor mensen met epilepsie of soortgelijke klachten. Ik voelde mij hierdoor onwel worden. Ik ben bijna neergegaan en in een aanval beland. Tijdens het lopen naar de Guest Service en het doen van mijn verhaal ging het steeds slechter.

De dames van de Guest Service zelf waren erg vriendelijk, net als de dame van de EHBO. Voor hen alle lof, maar ik ben ontzettend kwaad dat de manager die natuurlijk niet in het park te vinden is zijn personeel opdraagt me af te schepen met 2 vrijkaarten omdat ik naar huis moest met mijn klachten. Ik WIL namelijk niet meer naar Walibi! Ik gaf aan dat ik het ook behoorlijk bagger vond dat we zoveel tijd eraan kwijt waren, nog lang terug moesten met het ov, dat ook hadden aangegeven en niet wat eten kregen aangeboden. Dat zou nog een beetje fatsoenlijk zijn in zo'n situatie. Dat kon uiteindelijk; mijn dochter en ik konden kiezen tussen een bagel of een patatje. We kozen het 2e en ik gaf aan dat iets zouts mij waarschijnlijk goed zou doen. Na een tijdje wachten kregen we een tas met de bakjes patat, zakjes saus en een blikje cola voor ons allebei. Dat konden we opeten voordat we weggingen. De patat was slap, koud en er zat nog geen korrel zout op. Het was de naam eten niet waard!

Verder val ik erover dat Halloween pas in Oktober "gevierd" wordt daar en er nu al grafzerken etc. staan. Het moet voor iedereen een keuze mogen zijn om wel of niet met Halloween te maken te willen hebben (bijvoorbeeld vanwege geloofsovertuiging of PTSS).

Verder is het park niet rookvrij genoeg; zelfs in de wachtrij van de 'Speed of Sound' werd gerookt! Personeel zegt er niks van. Het wordt omgeroepen, maar alleen in het Nederlands, dus mensen die Engels, Duits of Frans alleen kunnen verstaan kunnen dus officieel niet weten dat er speciale rookzones zijn.

Dit park moet echt heel wat punten verbeteren, maar ik wil er niet meer heen. De Halloween campagne was al ongepast en misselijkmakend, maar al deze punten van afgelopen zaterdag maken dat ik er niet meer heen ga! #BOOS

27 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Helemaal niet rookvrij

Helemaal niet rookvrij, alle lucht van de rookplekken waait naar de looppaden en veel buitenlanders roken door het hele park, ik stond 40 minuten in de wachtrij voor de Goliath toen de man voor mij begon te roken. Ik ben geen racist maar het is wél zo. Is echt belachelijk. Leuk die Rookvrij bordjes als niemand zich er aan houd. De zitbankjes bij de Goliath daar roken gewoon mensen.

28 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Restaurant hoge prijzen, slechte kwaliteit

Je geeft 33€ uit aan patatje met heel klein beetje vlees. Ten eerste is de patat koud, vlees is nihil en koud, de beloofde sla op het menu wordt niet bijgevoegd. En als je erom vraagt geven ze aan dit niet te hebben. Nergens een Nederlandstalige medewerker te vinden of een manager te vinden. Uiteindelijk naam van de manager gekregen, maar deze blijkt nergens vindbaar te zijn. Yummy Tummy is geeft niet wat je besteld, slechte kwaliteit, steenkoud, duur en duidelijk niet georganiseerd door een leidinggevende.

14 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Fantastische dag!

We waren in het park met oa een rolstoelgebruiker. Zijn zeer te spreken over de duidelijke gang van zaken en de toegankelijkheidsregeling. Mede door deze duidelijkheid en het ontzettend vriendelijk personeel, hebben we genoten van een fantastische dag! Personeel verdient echt een pluim! Ze gaven ons overal een gevoel dat we welkom waren. Park is ook schoon en wachtrijen kort. Zeker voor herhaling vatbaar!

6 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastische dag gehad

Fantastische dag gehad. Heerlijk zonnetje. Relatief rustig en dus bij vele achtbanen er zo goed als direct in kunnen stappen (op bv Untamed na).
De achtbanen zijn ook gwn geweldig, bijna allemaal zijn het echt waard.
Ook geen storingen gehad.

Helaas waren er wel wat dingen gesloten (ivm rustige periode?).
En bij YoY is de wachtrij echt heel onduidelijk, zeker als je van opzij komt en dus tekst in de boom (die toch al bijna niet te lezen is) mist.
Sta je dan in de single riders lijn een uur te wachten, samen met nog tiental anderen die verkeerd gingen. Maar volgens werknemer eigen schuld, ondanks dat bijna iedereen verkeerd loopt.
Thrill van YoY leuke baan, wel schokkerig. En de bandjes vliegen tijdens de rit er steeds af.

5 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Eén ster is al veel te veel

Eén ster is al veel te veel.

Natuurlijk is een directeur of een CEO eindverantwoordelijk voor alles… ook voor de video waarin de suggestie wordt gegeven dat een vrouw - opgesloten !!!! - te koop is, de duivel de hoofdrol speelt en uiteindelijk wordt de vrouw zelfs vermoord.
Het idee dat deze ‘reclame’ contextgevoelig is, maakt duidelijk hoe verknipt degene is die deze video heeft bedacht en hoe eindverantwoordelijken hun taak opvatten. Ontsla de bedenker en neem daarna zelf ontslag en begin opnieuw… als hamburgerbakker (zie review eerder).

25 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Beledigende reclame

Walibi meldt dat de schokkende en beledigende relame met de jonge vrouw door 'sommigen' als zodanig wordt ervaren. De reclame wordt dan ook tijdelijk (!) teruggetrokken.
Ik kan jullie verzekeren dat dit om honderden zoniet duizenden mensen gaat!
Ik pleit voor definitieve verwijdering en excuus.

25 augustus 2025
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer