We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Reviewsamenvatting

Gemaakt met AI, op basis van recente reviews

Rekening houdend met 86 recensies, de meeste recensenten waren ontevreden over hun algehele ervaring. Veel mensen vonden de prijzen te hoog, vooral voor eten en drinken, dat vaak van slechte kwaliteit was en koud geserveerd werd. Klanten ervaarden lange wachttijden bij attracties en eetgelegenheden, en er waren veel storingen bij attracties, wat leidde tot frustratie en gemiste ritten. Ook was er veel kritiek op de drukte in het park en het gedrag van andere bezoekers, waaronder roken en asociaal gedrag. Sommige mensen waren echter tevreden over de vriendelijkheid van het personeel en de kwaliteit van bepaalde achtbanen. Zij vonden het park schoon en de wachttijden kort, en genoten van de intensere attracties die Walibi biedt.

Waar mensen het meest over praten

Location

Recensenten benadrukken dubbelzinnige aspecten van de locatie, waarbij sommigen het park zelf geweldig vinden... Toon meer

Staff

Klanten merken consistent dubbelzinnige ervaringen met het personeel op; sommigen prijzen de vriendelijkheid,... Toon meer

Service

Gebruikers beschrijven negatieve interacties met de service, waarbij velen ontevredenheid uiten over lange... Toon meer

Price

Klanten uiten hun ontevredenheid over de hoge prijzen, waarbij velen de bedragen die worden gevraagd als... Toon meer

Product

Klanten delen dubbelzinnige meningen over het product, waarbij sommigen de attracties vermakelijk vinden en... Toon meer

Reviews die deze samenvatting vormgeven

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

15/8 naar Walibi geweest. Ondanks Lowlands was de verkeersbegeleiding naar de parkeerplaats soepel. De attracties zijn vooral geschikt voor jongeren. De 50 plussers onder ons hebben er, liefhebbers d... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Veelste druk! We waren zelf met spooky days maar na afloop werd het gigantisch druk voor de fright night. Het was niet normaal, walibi moet dit echt veranderen naar een aantal bezoekers per dag en daa... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Als alle attracties open zouden zijn, zou je hier een hele dag kunnen doorbrengen. Vandaag waren we na 3u al het park rond. De meeste attracties waren gesloten en diegene die open waren, vielen consta... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Park is erg gedateerd. Slecht onderhouden en bijgehouden. Attracties in storing. Weinig enthousiast personeel en eten bestellen duurder langer dan de wachttijden voor de attracties. Kaartjes zijn bij... Toon meer


Bedrijfsgegevens

  1. Amusementscentrum
  2. Pretpark
  3. Evenementenmanagementbedrijf
  4. Evenementenbureau
  5. Kaartverkoper voor evenementen

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Walibi Holland is a theme park in Biddinghuizen, Netherlands.


Contactgegevens

  • Spijkweg 30, 8256 RJ, Biddinghuizen, Nederland

  • walibi.nl

1,9

Slecht

TrustScore 2 uit 5

407 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Gekke ervaring

Tegen peuter wordt gezegd: je mag niet meer een knuffel geven aan Walibi. Teleurgesteld gaan we op een afstandje staan. Wordt er op het laatst een zeur groep mensen wel toegelaten. Ik boos, kind los gelaten om snel Walibi nog een knuffel te geven. Maar ze wordt tegen gehouden, Walibi loopt weg.
Ontzettend associaal.
Ten eerste neem even de tijd voor foto’s waren nog velen die dat wouden. Ten tweede trek een lijn, niet de ene wel en de andere niet. Gemaild naar Walibi, met dat ze er beter op zullen letten. Maar daar heeft mijn peuter niks meer aan.

7 september 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slecht gehandeld dit

Slecht gehandeld dit. Kom helemaal vanuit Goes Zeeland hier naartoe om vervolgens voor een dicht terrein te staan omdat het ‘te koud’ zou zijn? Slecht gedaan dit Walibi. Heel me kerst verpest.

26 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Alle attracties DICHT

We gingen met de familie een dagje naar walibi toen we na 1 uur rijden aankwamen kregen we pas te horen dat alle attracties dicht waren doordat het had gevroren echt belachelijk! Als eerst wouden ze niet eens een kaartje terug geven en moesten we een mail sturen uiteindelijk hebben ze ons toch wel een kaartje gegeven. Ik ben al eerdere jaren in walibi geweest toen het gevroren had en alle attracties waren gewoon open.
Toen we weg gingen kregen we maar 2 kaartjes waar maar 1 persoon op stond uiteindelijk bleek het dus te zijn dat die kaartjes voor 2 personen waren. Nu met z'n alle weer 1 uur terug naar huis echt niet oké dit!

Goed geregeld walibi! 😞 :(

26 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

1.5uur gewacht voor slappe patat

1.5uur gewacht voor slappe patat, taaie burger en slappe cola.. bezoekers die dag 4.000+- normaal 15 tot 20.000+- mensen dus veelste lang gewacht op het eten wat ook veelste duur was 2 personenen menu 33€ beter thuisbezorgd bestellen is sneller en lekkerder

22 december 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fright Nights was een teleurstelling

We waren er met de fright nights maar er was niets aan. Op de paar "zones" na geen enkele decoratie of sfeer van Halloween. In de scarezones was de decoratie ook krakkemikkig en de paar scare actors die er rond liepen konden de grote massa mensen niet aan. Overal werd wiet gerookt of gewoon gerookt en/of gevaped en de wachtrijen waren superlang. Ze hadden overduidelijk geld gestoken in de haunted houses en experiences maar daar moet je extra voor betalen. Gezien het park zelf al niet veel aan was ga ik zeker niet terug om nog meer te betalen voor zo'n spookhuis. Zeer teleurstellend

1 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Kaartjes gekocht via vakantieveiling…

Kaartjes gekocht via vakantieveiling voor mijn kleinkinderen vervolgens worden mijn kleinkinderen geweigerd bij de toegangspoorten, met de mededeling neem contact op met de verkoper, daar staan ze dan na anderhalf uur rijden. Ook geen gesprek krijgen voor uitleg . Zeer zeer slecht dit is oplichting

2 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bezoek Walibi fright night 1 november

Bezoek Walibi fright night 1 november. Het was geweldig! Ja, het was er erg druk vanaf 18:30 was het op sommige plekken koppen lopen. Maar we hebben ons niet onveilig gevoeld. Medewerkers parkeren bij kiss en ride zeer vriendelijk! Door lichamelijke klachten kon ik niet wachten tot we aan de beurt waren voor het spookhuis, mochten we via de snellere rij toch naar binnen. De medewerker van villa, heel medelevend! Walibi tot volgend jaar!

1 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Veel moet er veranderd worden

Veelste druk! We waren zelf met spooky days maar na afloop werd het gigantisch druk voor de fright night. Het was niet normaal, walibi moet dit echt veranderen naar een aantal bezoekers per dag en daar integen het parkeren vreselijk! Een modderbad met regen dagen en daardoor stond onze auto vast in de modder, daarnaast moet je ook een hele trap op om naar de overkant te kunnen niet handig als je met een kinderwagen bent, gelukkig heeft een medewerker ons geholpen maar dit moet drastisch veranderen. Wc's waren ook niet schoon!

1 november 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slecht, waardeloos, ongeorganiseerd , onveilig!!!!!

Slecht, slecht, slecht!!!!!!! Waardeloos park. Mega rijen, sommige wel 120 minuten wachten. Attracties met storing waardoor je soms voor niks in de rij stond.
Onveilige “sfeer” door bepaalde groepen jongeren. Ruzies gezien, huilende en scheldende pubers als gevolg van opstootjes.
Nog eens extra veel geld moeten betalen voor de Halloween experiences waarvan een aantal door de mega mensen massa gewoon al vol was. Overal loopt sjagerijnige beveiliging….bijzonder dat dit nodig is bij een “pret”park.
Eten halen ook een drama. Zelfde lange rijen. Daarnaast is het er goor! Wc “s vies, restaurantjes met uitpuilende prullenbakken en overal een smerige bende op de tafels waar je dan tussen je friet moet opeten.
Overal wordt gerookt…en door het hele park ruik je dat er flink geblowd wordt.
Wat een slecht, ongeorganiseerd park. Daar mag wel eens een flinke controle komen. Als daar paniek uit breekt zit je als ratten in de val.
Het is dat je 1 ster moet geven maar zelfs dat verdienen ze niet.
NOOIT NAAR DIT PARK GAAN !!!! Zelfs al kreeg ik het gratis dan nog zouden wij er nooit meer naar toe gaan.

25 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

De visitatie op 25-10 duurde enorm

De visitatie op 25-10 duurde enorm
Lang. Er waren teveel gasten in het park. Spookhuizen waren zo vol dat je geen schrik effect kon ervaren. Het rook overal naar wiet/hasj. Het park zat overduidelijk aan hun capaciteit. Het was een diep teleurstellende ervaring.

25 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bezoek op zaterdag 25 oktober

Bezoek op zaterdag 25 oktober. In de avond werd de sfeer grimmig. Veel opgefokt en agressief publiek waarvan er ook onder invloed van drank en drugs waren. Veel te lange wachtrijen en er heeft zich een incident voorgedaan tussen een agressief persoon en mijn zoon van 15. Heel beangstigend omdat er in de wachtrij geen beveiliging aanwezig was of een manier om weg te kunnen komen. Een officiële klacht is ingediend door mij hierover. Ik ga er nooit meer naartoe. En mijn kinderen mogen er ook nooit meer naar toe hoe jammer ook, want ze keken er altijd zo naar uit. Dit jaar was de derde keer dat we gingen. Onveilige sfeer wat we niet eerder zo hebben ervaren.

25 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ik heb me de hele dag erg onveilig…

Ik heb me de hele dag erg onveilig gevoeld in het park. Er komt vreemd publiek en de helft van medewerkers was maar beleefd. Een medewerkster van de groen/blauwe achtbaan schreeuwde de huid vol van haar collega, in het bijzijn van gasten en kinderen. Nooit meer voor ons.

17 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Echte afrader!

Echte afrader!
Zeer lange rijen bij atractie's, gemiddeld 90minuten moeten wachtten, en dat voor €45,50 per ticket.
En dan te bedenken dat je voor een extra bedrag tussen de €50 tot €175 voorrang in de wachtrij krijgt over het klootjes volk!?!?
Niet uit te leggen aan de kinderen.
Aan zo'n asociaal bedrijf met winstbejag geef ik geen geld nog tijd meer.

25 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Onveiligheid in walibi

Allereerst waren de wachttijden vrij lang. Daarnaast veel technische storingen , wat uiteraard kan gebeuren. Echter geen communicatie over hoe dit opgelost wordt en wat voor een tijdsduur.
Over het algemeen waren er ook weinig attracties open.

Als laatste de veiligheid in het park. De hoeveelheid opstotingen tussen mensen was enorm. Geen veilig gevoel gehad!

25 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Fiasco

Alles kon beter, kids mochten geen masker op ..Naja oke... De spookhuizen or experiences, moesten we los betalen , wat tussen de 18 en 32 euro pp was!! Boven op je entree ticket! Je moest een tijdslot reserveren... Je kon amper de ' normale' attracties vinden ... Er was 1 stukje wat leuk 'gratis' was en dat waren de piraten ... Voor de rest loopt er mega veel bepaald type jeugd, om ellende te trappen.. beuken tegen je aan ...zijn opzoek naar ellende trappen, nog nooit zoveel politie in een pretpark gezien. Ja politie... Bizar .. eens en noooooit meer

23 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Drugs en agressieve jongeren

Het was echt veel te druk soms wel meer dan 1,5 uur in de rij staan. Veel relschoppers en agressieve jongeren.
Er wordt vollop gerookt door mensen in de rij en je ruikt de mariuana overal in het Park en dat wil je niet als he met kleine kinderen bent. Waar ik me ook erg aan heb gestoord zijn de relschoppers die over hekken heen klimmen en dan een rij van 1,5 uur overslaan en dus gewoon maling hebben aan de rest. Dit was voor ons de eerst keer Halloween en ook meteen de laatste wat een zooi ongeregeld zeg.

24 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Veel te lange wachtrijen en heel veel…

Veel te lange wachtrijen en heel veel attracties dicht. Eén keer stonden we al een uur in de rij toen de attractie storing kreeg en we uit de rij moesten. Uiteindelijk na 6 uur in het park te zijn geweest met 3 teleurgestelde kinderen weer huiswaarts gegaan, ze waren maar in 3 attracties geweest. Van spooky days was weinig te merken. Het eten was duur en slecht. Geen mogelijkheden om binnen te zitten/op te warmen. Dit was echt eens maar nooit weer.

24 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Oplichters

Ik betaal voor n bal om te gooien voor de prijs krijg ik de bal niet omdat “ik de bal al had gekregen”terwijl dat niet zo is

24 oktober 2025
Review zonder uitnodiging

Is dit jouw bedrijf?

Claim je profiel om toegang te krijgen tot de gratis zakelijke tools van Trustpilot en versterk de relatie met je klanten.

Gratis account aanmaken

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer