We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Saw a picture of a white rock wall used in a bathroom and thought how amazing the effect was, so decided to try to find a supplier. Walldec was that supplier and the product is beyond my expectations!... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good product but it’s not ‘free shipping’ in many cases and it’s only when at checkout you see the shipping fees. It’s things like this that make a difference to the level of customer focussed servic... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very impressed from start to finish. The web site is uncomplicated and easy to navigate and lace your order. The angels arrived speedily as promised and were suitably packaged and the co... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered 8 pieces of panel 4 days ago along with adhesive glue - yesterday only one panel arrived- I still had a little faith hoping they are delivering in parts even though by standard delivery time... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Decoratie- en interieurwinkel

Geschreven door het bedrijf

We have wonderful Acoustic wood wall panels to transform your living spaces. The Acoustic wood panels you are looking for are here, we sell the best quality product in the UK at the most affordable price.


Contactgegevens

4,1

Goed

TrustScore 4 uit 5

79 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Heeft 30% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I ordered online

I ordered online, wall panels at cost of £500. Paid vis PayPal.
Next day I received a email that I cancelled the order and refund would take 5 days . Then i received email saying that company does not deliver to Glasgow/ Scotland.
Why do take orders from Scotland when you do not deliver?
Glad I Paid via PayPal as I was refunded without delay.

19 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Walldec Acoustic Wall Panels

Antwoord van Walldec Acoustic Wall Panels

Thank you for your feedback.

We’re genuinely sorry that we couldn’t complete your order. However, we’d like to clarify a few important points to provide full transparency.

Your order total was £493, and the refund was issued immediately after we contacted you — not because you cancelled, but because we had to make the difficult decision to cancel it on our end. This is due to the nature of our products: large acoustic wall panels that are fragile and easily damaged during long-distance shipping, particularly to Scotland. Unfortunately, couriers have repeatedly failed to deliver such items safely to that region.

Rather than risking a poor experience or sending you damaged goods, we felt it was more responsible to issue a full refund straight away — which you received without any delay via PayPal.

We aim to be as honest and customer-focused as possible, and we regret that this situation led to disappointment. However, we truly hope you understand that our intention was to protect you from receiving a damaged product and a frustrating experience.

Kind regards,

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I completely do not recommend this…

I completely do not recommend this site, I placed an order on February 22, today is March 10, I still haven't received anything, although their website claims to send 2-3 working days. After 3 days after I placed the order, they wrote to me that at the moment they do not have these panels, and we have to wait 10 days, which I agreed, but more has already passed, and there is still no information, many times I wrote to them in the support service and they do not respond. I am disappointed that I chose this store to make a purchase.

10 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Walldec Acoustic Wall Panels

Antwoord van Walldec Acoustic Wall Panels

Thank you for your review. We’re sorry to hear about your initial frustration.

However, we would like to clarify that your order has been successfully delivered, and as far as we’re aware, there are no ongoing issues.

It's true that your order faced a short delay due to a temporary stock shortage — something we communicated to you shortly after your purchase. You kindly agreed to wait, and we truly appreciated your patience. Once the item became available, it was dispatched and delivered without further delay.

We always strive to respond to all customer messages as quickly as possible. If there’s anything you feel hasn’t been addressed, please don’t hesitate to reach out again — we’re here to help.

We hope you're happy with your purchase and would love to hear your updated thoughts if you're satisfied with the product.

Best regards,

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Sadly the items arrived very badly…

Update 21/2/25
Collection of the damaged items was arranged for today, however no tracking was supplied for the collection and no one turned up.

11/2/25
Sadly the items arrived very badly damaged. When reported to waldec the response was good, however no follow up correspondence or contact, simce, or any sign of a collection of the damaged items or refund.the items are skip worthy only, and probably 100% the couriers fault, which is bad luck. But a swifter resolution is needed. Hopefully this review will spark a response, as a credit card charge back dispute is the only other option available.
Order number. 1585

4 februari 2025
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

If you looking for good quality and…

If you looking for good quality and even better prices - I highly recommend Walldec. I ordered stone effect panels, which arrived damaged by courier, but once I contacted customer service replacement was sent right away. Very quick delivery. Im very happy customer.

10 januari 2025
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Still waiting on delivery

Still waiting on delivery. The parcel company you use is very poor. Been once but didn't deliver. Rebooked waited in and then told car'nt deliver. Not happy wasting my time waiting in when i could be doing other things

25 december 2024
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

i had to go pick up the delivery myself…

i had to go pick up the delivery myself after waiting two weeks and paying for next day delivery then the product isnt heat proof like advertised or to the quality as advertised

18 december 2024
Logo Walldec Acoustic Wall Panels

Antwoord van Walldec Acoustic Wall Panels

Thank you for sharing your feedback. I’m truly sorry to hear about the issues you experienced with your recent order and for any inconvenience caused.

After reviewing the situation, it appears that the courier mistakenly delivered your parcel to your neighbor. If we had been informed that the delivery didn’t reach you, we would have immediately contacted the courier company to resolve the matter. I regret that this caused you frustration, and I sincerely apologize for the delay.

Regarding your concerns about the product, I’d like to clarify that we describe it as heat-resistant, not heat-proof. The product is designed to withstand moderate heat exposure, and we stand by the accuracy of this description. However, if you believe the product doesn’t meet the stated specifications, I’d be happy to investigate further or assist with a resolution.

We deeply value our customers and are committed to providing high-quality products and reliable service. I’m sorry this experience didn’t reflect those values, and I’d like to do what I can to make this right for you.

Thank you for your understanding, and I hope we can regain your trust. Please don’t hesitate to reach out if you have any further concerns.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Luxurious Walnut Panels

The Walnut acoustic wall panels from Walldec have exceeded my expectations. They have added a touch of luxury to my living area while effectively dampening sound. The installation was straightforward, and the quality of the panels is top-notch. I couldn’t be happier with my purchase!

13 juli 2024
Review zonder uitnodiging
Logo Walldec Acoustic Wall Panels

Antwoord van Walldec Acoustic Wall Panels

Hi Joziah,

We truly appreciate you taking the time to leave us such a wonderful 5-star review. Your feedback means a lot to the entire team.

Best regards

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer