Warmlydecor Reviews 

300
•
TrustScore 1 uit 5

1,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

All products can be found on aliexpress.com, a retail ecommerce. Search image rather than text to find the exact match products of 1/10 times cheaper. Another shop boasted itself original Warmly de... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

To the extent this is the same outfit behind warmlylights.com, it's a scam operation. I ordered multiple pendant lights, and received a 4 inch acrylic Christmas tree night light with an estimated valu... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dieser Shop ist ein einziger Betrug! Auf gar keinen Fall hier einkaufen. Erst wurde die Ware nicht geschickt. Auf Emails oder jegliche Kontaktaufnahme keine Reaktion. Erst nach der Eröffnung eines Pay... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchased product. It came in. Electrical items were unsafe. Attempted to return. They refused due to return period expiration. They allowed an item swap. They led us on for months. We never received.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord


Contactgegevens

1,1

Zeer slecht

TrustScore 1 uit 5

300 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,1

Alle reviews

(300)

1 review in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

2 months waiting for a refund

Having waited over two months to get a light from China, it was delivered with the wrong drop. But to be fair to Warmly, they said that they would make a complete refund. The reality is a partial refund, and only false promises to refund the rest. Beware!!

26 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Warmlydecor

Antwoord van Warmlydecor

Hi Annette,

Happy to help!

Upon checking, we have issued a refund for your order on the following dates:

£435.18 refunded on the Visa ending in 9544 on November 15 (full refund)
£20.22 refunded on the Visa ending in 9544 on November 11 (customs fee)

Kindly reach out to your payment provider for further advise if you have not received your refund yet. They should be able to assist you better.

Order #37491
Order date: October 1, 2020
Delivered: November 9, 2020
https://global.cainiao.com/detail.htm?mailNoList=CP377545149CN

Did you place a different order from us which we haven't refunded? Please let us know! We're here to help!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sehr professioneller Service

Sehr professioneller Service, schneller Versand und halten Ihre Versprechen. Danke.

Very professional service, fast shipping and kept their promises. Thank you.

25 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Warmlydecor

Antwoord van Warmlydecor

Thanks so much for sharing your experience with us, Curt! We truly appreciate it!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Deceive buyers. Scam.

All products can be found on aliexpress.com, a retail ecommerce. Search image rather than text to find the exact match products of 1/10 times cheaper.

Another shop boasted itself original Warmly decor, named Nordvian, deceives the buyers at a higher level (claimed they made all the products).

22 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Warmlydecor

Antwoord van Warmlydecor

Hi William,

Have you placed an order with us yet? Unlike nearly all furniture companies, we actually offer a 100% money-back guarantee on all orders, and would be more than happy to give you a refund, store credit or send you a replacement if you aren’t happy with your purchase. You can also likely find other companies providing lower-quality copycats of many of our products but you’re likely to be disappointed by what you receive or the service that you get. We are also not connected with Nordvian.

Hope this helps!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We've been waiting for 16 weeks for our…

We've been waiting for 16 weeks for our lamp now - zero proactive communication on warmly's end. This seems like it's a scam.

18 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Warmlydecor

Antwoord van Warmlydecor

Hi JD,

May we have your full name or order number on the account? We have a 100% satisfaction guarantee on all orders which means you're entitled to a replacement or a refund if you purchased from us and aren't happy or if your package is lost in transit.

You may also reach out to us via Facebook messages or you may send us a message through our chat widget found here, https://warmlydecor.com/pages/contact-us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My experience has been extremely…

My experience has been extremely disappointing I am afraid that this site might be a scam. Ordered a couch cover September 9, 2020. Have written many polite inquiries and requests for refund as this was 17 weeks ago with no resolution in sight. I have lost 120$ to this company with no product. Don’t order from them!

7 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Warmlydecor

Antwoord van Warmlydecor

So sorry to hear about this, Rachel! We're here to help! Shipping usually takes about 3 - 5 weeks and your package may have been lost in transit. Totally unacceptable! We would be happy to re-send your order or issue you a full refund.

Upon checking, we sent you an email response on January 9. Kindly check your spam folder. Our emails sometimes gets lost in there!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Great product, quick delivery and excellent customer service. Will shop here again.

3 januari 2021
Review zonder uitnodiging
Logo Warmlydecor

Antwoord van Warmlydecor

Awesome! We look forward to seeing you again, Brice!

Thanks for sharing your experience with us!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Clearly a scam

Clearly a scam - I just went ahead and contested the charge through my bank - I won't spend any further time trying to work with them. No response to my emails. They are now using a separate website name (veuxdecor.com) with the same pricing and pics.

31 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Warmlydecor

Antwoord van Warmlydecor

Hi Andrew,

May we have your full name or order number on the account? We have a 100% satisfaction guarantee on all orders which means you're entitled to a replacement or a refund if you purchased from us and aren't happy or if your package is lost in transit.

You may also reach out to us via Facebook messages or you may send us a message through our chat widget found here, https://warmlydecor.com/pages/contact-us.

Please also beware of companies providing lower-quality copycats of many of our products. We are not connected with veuxdecor.com.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality items AVOID

This website is incredibly overpriced. The items I have purchased are of very poor quality and come with no instructions or not ready to fit. I have received partial refunds but am overwhelmed they get away with it. Also they don't let you leave feedback on their site so that must all be fake. Really disappointed

18 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Warmlydecor

Antwoord van Warmlydecor

It is certainly never our intention to disappoint, Amber!

We have a 100% satisfaction guarantee on all orders and upon checking, your order has been fully refunded. Let us know if you need help with anything else!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

This site is a total SCAM

This site is a total SCAM! Do not buy anything here. There is NO Customer Service!!!!!

17 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Warmlydecor

Antwoord van Warmlydecor

Hi Jessica,

Upon checking, we do not have any order under your name. May we have your name or order number on the account? We'll check on your order status asap!

You may also reach out to us via Facebook messages or you may send us a message through our chat widget found here, https://warmlydecor.com/pages/contact-us.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The service was excellent

The service was excellent, I received the light quite promptly, it's finally fitted and looks amazing! Thanks Warmly, I'll shop again.

16 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Warmlydecor

Antwoord van Warmlydecor

So happy to hear that you love our "Industrial Style Vintage Bar Wall Lamps"! Looking forward to seeing you again at Warmly!

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Solid product but long wait

I updated the overall rating to 3 stars, because:
++ Contact with customer service Melissa was great.
+ The product (floor lamp) is solid and looks nice.
Downsides:
- The customer service experience largely depends on with whom you are in touch (see detailed review below).
- Warmly does not carry stock, and you can't track delivery time on the website by yourself.

Overall based on my experience I'd say Warmly does help the customer resolve issues. I might purchase again if I see a design that I really love. Otherwise I think there are more companies that offer better DIY service (especially delivery tracking and goods return) in this business.

-----------------------
The lamp finally arrived after almost 40 days. One of the balls arrived broken, the replacement is received after another 4 weeks. Also the charger was UK standard so not useable on EU continent, I had to buy separately.
-------------------
Product ordered on 3rd Nov., got a mail saying shipment was done on 5th Nov. However till Dec. 8th still no goods. On the product site stated 2-4 weeks shipment time.
When reaching out, the customer service repeated 100% satisfaction guaranteed, however refused to refund as they claimed the goods had been shipped. Interesting view.. not sure how they guarantee 100% satisfaction when customer doesn't receive goods (at all)??

8 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Warmlydecor

Antwoord van Warmlydecor

Hi Lu,

May we have your full name or order number on the account? We do have a 100% satisfaction guarantee on all orders which means you're entitled to a replacement or a refund if you purchased from us and aren't happy or if your package is lost in transit.

You may also reach out to us via Facebook messages or you may send us a message through our chat widget found here, https://warmlydecor.com/pages/contact-us.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They don’t know what they are doing.

They sent me a complex lamp with no instruction on how to put it together. I hired an electrician we open the box to find no instruction inside. The electrician was baffled by the whole set up and couldn’t figure out how to mount it or how to put it together without a single note. I emailed them and they sent me a one page picture with no real detail about how to put the small parts together.
The instruction they eventually sent was not detailed. I will not hang a three 8 inch glass bubble over my head with a one page sketch you sent. I requested a return label for which I am still waiting.

6 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Warmlydecor

Antwoord van Warmlydecor

Hi Ani,

So sorry about that! Upon checking, one of our customer support specialists have responded to your email and provided an updated instruction sheet for your lamp. Hope this helps!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Awful product - Awful Customer service

Awful product (nothing like the advertised photos), awful customer service - I wrote to them to complain and they didn't get back to me (I wouldn't trust them)

1 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Warmlydecor

Antwoord van Warmlydecor

It's never our intention to disappoint, Marco!

Upon checking, your order was fully refunded on December 2. If you need help with anything else, please let us know!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Patience was worth it.

Although it took a little time, our order arrived in perfect condition and we were pleased with the construction and quality of the articles. I really appreciated the company reaching out several times to make sure we didn’t worry about the order in transit and to make sure we were satisfied when it arrived. Thanks so much!

1 december 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Warmlydecor

Antwoord van Warmlydecor

Thanks for sharing your experience with us, Debbie! We're happy to hear that you love our "Modern Nordic Industrial Hanging Lamps".

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

6 months have gone by

6 months have gone by, and Never received order. Beware

29 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Warmlydecor

Antwoord van Warmlydecor

So sorry to hear about this, Angela! Upon checking, one of our customer support specialists have responded to your email and provided an updated regarding your order. Let us know if you need anything else!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Avoid this company-Ordered several things on 10/3/2020.

Ordered several things on 10/3/2020.
It is almost 8 weeks and most of the order has not been received. The items I got are super cheap quality. They are giving me the run around and I have not been able return the products. Total scam.
Skip this company altogether!!!!

26 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Warmlydecor

Antwoord van Warmlydecor

Hi Marcela,

Upon checking, we do not have any order under your name. May we have your name or order number on the account? We have a 100% satisfaction guarantee on all orders which means you're entitled to a replacement or a refund if you purchased from us and aren't happy.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They changed their name to Njee Decor…

They changed their name to Njee Decor as all scam companies will do to avoid the spotlight on their scam. Please listen to reviewers here. I promise you, you will not receive what you think you ordered. This is another Chinese company using either stolen or highly misleading photos to trick you into purchasing their products, which are in reality cheap and barely functional. These products can’t even pretend to be good quality because they look so cheap. Very cheap.

25 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Warmlydecor

Antwoord van Warmlydecor

Hi John,

Our company is Warmly Decor, https://warmlydecor.com/, and not NJEE Decor.

Please beware of companies providing lower-quality copycats of many of our products.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My first order with Wamly

An Efficient friendly service from a cool business with an eclectic array of products. The Warmly customer service team followed up on my first order and delivery to make sure everything was on time and delivered without damage or complications. It really feels like they genuinely care about their customers which is always a positive with so many on line home & decor companies out there. Very impressed.

25 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Warmlydecor

Antwoord van Warmlydecor

So happy to hear this, Stuart! We truly care about our customers and we strive to provide a positive shopping experience!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be careful!

I had a terrible experience with my order. Melissa who was my focal point was kind enough to offer a 30% discount but this was of little value as my goods never arrived.
She never entertained a refund and asked that I keep checking with my post office.
I would caution customers ....
Thanks to Melissa for following up. Unfortunately the post office has not received my parcel and as such I have not received it.

24 november 2020
Review zonder uitnodiging
Logo Warmlydecor

Antwoord van Warmlydecor

Hi Aslam,

So sorry for any confusion! Just checking in if you have received your package already.

We have a 100% satisfaction guarantee on all orders which means you're entitled to a replacement or a refund if you purchased from us and aren't happy.

Hope this helps!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer