Ik ben inmiddels bijna 80 en wil toch een pand uit 1920 verduurzamen. Dat vergt een forse investering waarbij het Warmtefonds mij kan helpen. Nadeel is dat ik geen computerexpert ben. Een briefje dat... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Gemaakt met AI, op basis van recente reviews
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Heeft 97% van zijn negatieve reviews beantwoord
Reageert doorgaans binnen 24 uur
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Fijn dat deze mogelijkheid er is, ook al ben je wat ouder . Bij elkaar totaal slechts 3 weken geduurd voor dat het geld in het bouwdepot staat. Contact via de telefoon is ook correct.

Antwoord van warmtefonds.nl
Het systeem en de mogelijkheden zijn super.
Echter is mijn aanvraag afgewezen door verkeerd advies van een medewerker.
Ik heb hier veel tijd ingestoken en moet nu alles opnieuw gaan inzenden.
Alles loopt zo vertraging op. Ook is er op de afwijzing een verkeerde reden neer gezet. Ik vind dit slordig en niet professioneel.
De wachttijden en klantenservice zijn traag en je wordt ook niet teruggebeld na een verzoek.

Antwoord van warmtefonds.nl
Heel blij met de service en klantvriendelijke medewerkers!
Mijn koopwoning flink kunnen verduurzamen, de medewerkers dachten flink mee en reageerden snel, zowel telefonisch als via de mail.
Zeker aan te raden om gebruik te maken!

Antwoord van warmtefonds.nl
Top! Wilde altijd al verduurzamen en nu kon het eindelijk met hulp van het warmtefonds.

Antwoord van warmtefonds.nl
Aanvraag gedaan voor verschillende energiebesparende voorzieningen. Dit was geen enkel probleem en konden een lening krijgen voor alles wat we wilden financieren. Zelfs voor onze specifieke situatie konden ze met een oplossing komen. Snel geholpen en directe communicatie!

Antwoord van warmtefonds.nl
Wat een waardeloze organisatie.
Systeem met gegevens delen werkt niet, alternatief uploaden van bestanden lukt niet. Telefonisch niet bereikbaar. Geen reactie via diverse email.

Antwoord van warmtefonds.nl
Heb zeer goede ervaring met warmtefonds.Alles is zeer correct geregeld.

Antwoord van warmtefonds.nl
Na alle negatieve ervaringen te lezen, deel ik mijn positieve ervaring. Mijn aanvraag duurde in totaal ongeveer 3 weken. Van aanleveren documenten tot beschikbaarheid van bouwdepot. Na de 1e keer aanleveren van de documenten werd ik binnen 5 werkdagen gebeld door een hele aardige mevrouw. Ze gaf mij uitleg over het verzoek voor een aantal aanvullende documenten. En daarna kreeg ik het op de mail. Zelfde avond heb ik deze geüpload en toen 2 dagen later kreeg ik de goedkeuring, volgende dag ondertekenen en dag later stond het bouwdepot klaar. Een deel ligt ook hoe snel jij reageert op hun verzoeken, en of je gelijk het juiste aanlevert. Ik ben blij en mijn verbouwing kan starten!

Antwoord van warmtefonds.nl
Wij raden THUISBESPAARD en Warmtefonds AAN!!! Kosten loos geannuleerd na afwijzing van het fonds! Helaas een afwijzing maar wel keurig kosteloos geannuleerd door Tim. Goed een eerlijk advies van Rafael, zoals het hoort rondom aan te raden partij.

Antwoord van warmtefonds.nl
Nadat mijn stuk afgewezen is kreeg ik er geen melding van! Na een lange wachttijd heb ik gebeld toen zei de medewerkster dat het door een fout in her systeem is gebeurd en dat ik indien wil zeker zijn wat de status is altijd telefonisch moet bellen!
Daarna heb ik nogmaals gebeld voor mijn 3e aanvraag dat ik een veel lager bedrag heb gekregen dan het bedrag dat ik aangevraagd heb en daar liep de receptioniste vast!
Ze kon geen antwoord op mijn vragen geven en zei we kunnen niet iedere klant vertellen hoe de berekeningen zijn gemaakt.
Omdat ik zei dat ik toch de reden wil weten, heeft ze met iemand geschakeld en zei dat het aan de proeftijd van mijn vrouw baan ligt!
Ik heb toen verteld dat de periode voorbij is!
Haar reactie was dan moet je een nieuwe aanvraag indienen(dus een 4e aanvraag)!
Het proces is 1 van de slechtste processen dat ik ooit heb gezien en ervaren.
Ik vind dat NWF er nog veel aan moet doen om dit te verbeteren!.
Mijn persoonlijke ervaring is heel slecht en ik ben volledig gefrustreerd!

Antwoord van warmtefonds.nl
Koos Z. Ik ben vanaf 25-9 bezig met een thuisbatterij het is niet te doen. En zeker niet met een iPad. Ooit een Warmtepompboiler gekocht subsidie kwartiertje werk. Hier weken en nog niets.

Antwoord van warmtefonds.nl
onze keuze is naar thuisbespaard uitgegaan, Robert heeft goed geadviseerd, en de batterij is intussen succesvol geïnstalleerd wij zijn er blij mee hij laad op in de daluren middels een dynamisch contract we wachten nu nog enkel de installatie van de warmtepomp af. Zover aanrader. Tevens geen investering uit eigen zak alles is bettaald door het warmtefonds we besparen veel meer dan we af betalen het betaald praktisch zich zelf.

Antwoord van warmtefonds.nl
Ik ben inmiddels bijna 80 en wil toch een pand uit 1920 verduurzamen. Dat vergt een forse investering waarbij het Warmtefonds mij kan helpen. Nadeel is dat ik geen computerexpert ben. Een briefje dat ik moet uploaden wordt door het systeem niet geaccepteerd omdat het niet de juiste extensie heeft. Ik heb inmiddels 2 uur geprobeerd dit briefje van 3 regels te uploaden. Helaas niet gelukt. Ik heb al eerder opgemerkt dat er voor ouderen toch een betere mogelijkheid moet zijn om de stukken aan te leveren, ook verwacht ik dat een organisatie als het Warmtefonds zodanig is uitgerust dat men veel in een andere opmaak gemaakte brieven kan lezen, Het bezorgt mij in ieder geval slapeloze nachten

Antwoord van warmtefonds.nl
Ondanks dat ik een nieuwe aangifte heb gedaan voor het afgelopen jaar met hierin behoorlijke verbeterde inkomsten blijkt dat ze alleen naar de cijfers onder aan de streep kijken en niet naar de resultaten.
Mij bekruipt ook het gevoel dat vanwege het feit dat ik onder de 60k zit en daardoor 0% rente zou moeten betalen ik ook beperkt wordt in de hoogte van de lening en daardoor max 10k kan lenen omdat ze niet aan mij kunnen verdienen.
Ook blijkt uit de opmerkingen die ik in een telefonisch onderhoud heb gekregen vanuit het warmtefonds dat de beoordeling niet door een accountant of een profesioneel persoon met verstand van zaken is gedaan maar door iemand die een flowchart volgt.
Een opmerking was dat ik een negatief resultaat heb in mijn eigen zaak. Ja dat kan vele andere bedrijven mer mij.
En een andere opmerking was dat ik ondanks de bijtelling van mijn auto nog steeds een negatief resultaat heb. Nogmaals vele bedrijven met mij.
Maar de meest vreemde en bizarre opmerking die ik gekregen heb in dat gesprek was wel het feit dat ik geen belastingen betaal !!!!
Mijn accountant vind al deze opmerkingen zeer vreemd en heeft mij te kennen gegeven dat de resultaten en percentages zeer netjes zijn en totaal geen reden tot beperkingen zouden moeten geven.

Antwoord van warmtefonds.nl
als je iets aanvraagt zorg dan dat de aanvrager alles aanlevert. ook al is het overbodig. maak een standaard lijst in plaats van iedere 7-10 dagen om een upload te vragen. dan is het voor de aanvrager niet frustrerend en hoeft het ook niet lang te duren. zo ben je straks maanden bezig en heb je nog niets. Tevens op de reactie om contact op te nemen zie reactie heb ik gedaan. Ik kom het er maar mee uitzoeken. Was geen ene normale manier van communiceren. Werd niet vriendelijk behandeld

Antwoord van warmtefonds.nl
Toen ik de reviews hier las, had ik weinig vertrouwen in het verloop. Wel viel het me op dat veel negatieve reviews betrekking hadden op de inkomenstoets. Logisch dat die er is, en ook logisch dat men strenge normen hanteert. De lening, want dat is het, moet immers wel terugbetaald kunnen worden. Zelf hebben we niets ervaren van de negatieve reacties hier. De aanvraag was snel rond. Nadat bij ons het werk geklaard was, was de in depot staande lening binnen 3 werkdagen overgemaakt naar de leverancier, en werden wij daarover keurig geïnformeerd. Beter kan haast niet....

Antwoord van warmtefonds.nl
Ik heb al eens gebruik gemaakt van het warmtefonds en dat ging prima. Het is bedoeld voor mensen die graag willen verduurzamen maar er niet veel geld voor hebben liggen. Daar valt ik dus ook onder... Er word dan ook beweerd door bedrijven en het warmtefonds dat je meerdere leningen kunt aanvragen. Alleen blijkt de 2de aanvraag te vallen onder.. u verdiend te weinig! Dus als ik het goed begrijp, is deze regeling bedoelt om mensen met minder inkomen te helpen? En dan word je afgewezen omdat je graag verder wil verduurzamen? Ik kan €200 besparen elke maand en na aftrek van een lening nog 160. En dat is niet goed genoeg?? Wat een poppenkast en wederom voor de gewone man niet bereikbaar! Schande

Antwoord van warmtefonds.nl
Vervelend om dit te lezen!!!
Hebben ze geen andere openings zin?
Bager bedrijf

Antwoord van warmtefonds.nl
Vreselijk
Nu al een maand aan het wachten
Met weer gebeld
Deze week weer afwachten
Ze beloven van alles
Echt zo slecht
Zo jammer
Door 1 meneer vriendelijk geholpen
Rest Drama
Ik moet as maandag ziekenhuis in en had gehoopt alles in gang te kunnen zetten
Betreft de verbouwing
Heb er stress van pfff 😢😢

Antwoord van warmtefonds.nl
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.