warmtefonds.nl Reviews 110

TrustScore 3 uit 5

2,9

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Reviewsamenvatting

Gemaakt met AI, op basis van recente reviews

Rekening houdend met 67 recensies, de meeste recensenten waren redelijk tevreden over hun algehele ervaring. Sommige klanten melden positieve ervaringen met de service, waarbij de communicatie helder was en de afhandeling snel verliep nadat contact was gelegd. Mensen waarderen de behulpzaamheid van medewerkers en de snelle reacties via telefoon en e-mail, wat leidde tot een vlotte afhandeling van hun aanvragen. Ook wordt opgemerkt dat, wanneer alles correct is aangeleverd en toegewezen aan een beoordelaar, het proces snel kan verlopen. Echter, veel mensen waren ontevreden over de lange wachttijden aan de telefoon en de moeite om contact te krijgen, waarbij verbindingen soms werden verbroken na lang wachten. Ook de communicatie wordt als matig ervaren, met onbeantwoorde e-mails en een gebrek aan duidelijke statusupdates of reacties op vragen. Sommige klanten ervaren het proces als bureaucratisch en inefficiënt, met herhaalde verzoeken om documenten en ondeskundige medewerkers die verkeerd advies geven.

Waar mensen het meest over praten

Service

Klanten merken consistent dubbelzinnige ervaringen met service op, waarbij sommigen zeer teleurgesteld zijn... Toon meer

Customer communications

Recensenten benadrukken dubbelzinnige aspecten van contact; velen vinden het contact moeizaam en melden dat... Toon meer

Response time

Gebruikers beschrijven dubbelzinnige interacties met de reactietijd; veel klanten melden extreem lange... Toon meer

Staff

Consumenten vinden de ervaringen met het personeel dubbelzinnig; sommigen prijzen de behulpzaamheid en... Toon meer

Customer service

Recensenten vermelden dubbelzinnige feedback over de klantenservice, waarbij sommigen de service als... Toon meer

Reviews die deze samenvatting vormgeven

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Ik ben inmiddels bijna 80 en wil toch een pand uit 1920 verduurzamen. Dat vergt een forse investering waarbij het Warmtefonds mij kan helpen. Nadeel is dat ik geen computerexpert ben. Een briefje dat... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Review om in contact te komen Ik plaats deze review omdat dit de enige manier lijkt om aandacht te krijgen voor mijn aanvraag (lening 7198680). Hoewel ik nu ruim twee weken wacht op de beoor... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

23 april aanvraag gedaan, je zou uiterlijk na 12 werkdagen antwoord krijgen. 2 weken geleden (na heel lang wachten) iemand aan de telefoon gekregen, aanvraag is in finale fase, één dezer dagen krijg j... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Ben al 2 maanden lang bezig met het zelfde gezeik... Telkens zeuren ze over de werkgeversverklaring... Vervolgens ga ik bellen. Om na 20 min in de wacht te staan en dan te horen dat de werkgeve... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord



Contactgegevens

2,9

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

110 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen

Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 97% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Aanvraag Warmtefonds: men wil alles weten of niets.

Ik heb een aanvraag gedaan t.b.v. energiebesparende maatregelen. Alles wat zij vroegen - salarisstrook, intentieverklaring etc. - ingediend op een formulier met wie het zou gaan uitvoeren na. Dit omdat ik het desb. bedrijf midden in de Bouwvak hierover kon informeren. De bouwvak Zuid is inmiddels ten einde dus men is weer opgestart. Vanochtend kreeg ik het bericht dat de aanvraag niet binnen de termijn van 3 maanden is afgerond en daarmee komt te vervallen: U kunt een nieuwe aanvraag doen. Om evtl. toch de aanvraag te kunnen afhandelen gebeld met het bedrijf wat de maatregelen gaat uitvoeren. In overleg met hen besloten om niet bij het Warmtefonds te infomeren om de aanvraagtermijn met een week te kunnen uitstellen zodat het gevraagde formulier getekend en wel kan worden ingediend:
Je dient nl. ook een factuur te kunnen overleggen van de werkzaamheden wanneer deze zijn afgerond. Een offerte - en daarmee de factuur - kan zich altijd wijzigen door prijsontwikkelingen de komende maanden: de werkzaamheden staan ingepland voor medio juni 2026. Zo ja, dan krijg je pas het bedrag wat door hen is berekend. Althans, dat is wat ik van het bedrijf in kwestie als reactie kreeg. Kortom, je moet alles verantwoorden wil je een beroep kunnen doen op het warmtefonds. Weer een wijze les rijker.
Ik kom wel aan middelen zonder dat ik alles geheel dien te verantwoorden en dit waardeer ik met een passende rente.

18 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo warmtefonds.nl

Antwoord van warmtefonds.nl

Beste meneer van de Moosdijk,

Wat vervelend om te horen dat je onze service op deze manier hebt ervaren. Dat is natuurlijk niet wat we willen.

We leren graag van jouw ervaring, zodat we ons proces verder kunnen verbeteren.

Het is jammer dat je aanvraag is verlopen. We hanteren een termijn van 3 maanden voor het doorlopen van het aanvraagproces. In de meeste gevallen is dit voldoende om een aanvraag positief af te ronden. Soms hebben we echter extra documenten nodig, bijvoorbeeld omdat we aanvullende vragen hebben over je financiële situatie of over de verduurzamingsmaatregelen die je wilt uitvoeren, wat kan leiden tot een langere doorlooptijd.

Daarom vragen we je om voor de maatregelen verschillende documenten aan te leveren. Zo kunnen we zeker zijn dat alles voldoet aan de voorwaarden voor verduurzaming. Ik begrijp dat je ervan uitgaat dat de maatregelen in orde zijn, maar wij voeren een extra controle uit om dit te bevestigen.

Bij het beoordelen van je financiële situatie volgen we de wet- en regelgeving uit de AFM-gedragscode voor kredietverlening. Het is belangrijk dat de lening past bij jouw situatie, en daarom kan het zijn dat het aangevraagde bedrag wordt aangepast aan wat wij verantwoord kunnen aanbieden.

Hopelijk geeft dit je meer inzicht in ons proces en de manier waarop we de beoordeling hebben ingericht. Daarnaast gaan we graag met je in gesprek en hopen we een reactie te ontvangen op de e-mail die we naar jou hebben gestuurd.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

na 5 weken geef ik t op

na 5 weken geef ik t op. niks is er goed en om de 4 dagen moeten ze weer wat anders hebben, het lijkt wel een ontmoediging om te lenen voor zonnepanelen, ze gaan er maar vanuit dat je de perfecte documenten kunt scannen downloaden printen en uploaden. wat een waardeloos gebeuren het hele warmtefonds, na 14 verschillende focumenten zoeken ze het maar uit, SVN doet niet zo idioot en geeft de toestemming binnen 4 dagen geregeld..

14 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo warmtefonds.nl

Antwoord van warmtefonds.nl

Beste Bloem,

Bedankt voor de review.

Vervelend om te lezen dat je een slechte ervaring hebt gehad.

We begrijpen dat het ontmoedigd als er op verschillende momenten om nieuwe documenten worden opgevraagd. Of als de documenten niet goed gekeurd worden.

We kijken graag samen met je naar de situatie om extra uitleg te geven en, indien nodig, bij te sturen. Omdat we geen aanvraagnummer hebben, zouden we je willen vragen om even contact met ons op te nemen. Je kunt je gegevens sturen naar: klachten@warmtefonds.nl.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Al twee maanden bezig met aanvragen…

Al twee maanden bezig met aanvragen lening bij het Warmtefonds,ze blijven je maar aan het lijntje houden,het ene formulier is nog niet ingediend of het volgende moet weer,heel je hebben en houden moet je blootleggen en er wordt zeer ondeskundig met je gegevens omgegaan. We wilden het samen met onze buren doen ivm korting,die kunnen we nu wel vergeten,het zou in december gepland staan,gaat wel door voor onze buren maar voor ons wordt het pas begin volgend jaar. Bedankt Warmtefonds,om ons zo lang aan het lijntje te houden,ik ben heel boos hierover,zeer onprofessioneel 😡😡😡😡

30 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo warmtefonds.nl

Antwoord van warmtefonds.nl

Beste Martha,

Vorige week heb je een van mijn collega’s gesproken over je klacht. Wat vervelend om te horen dat je onze service op die manier hebt ervaren. Dat is uiteraard niet de bedoeling en de feedback die je hebt meegegeven, nemen we intern mee ter verbetering.

Inmiddels hebben we je aanvraag positief afgerond en kun je gebruikmaken van de lening voor de door jou gekozen verduurzamingsmaatregelen!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gebrek aan empathie en trage verwerking

** UPDATE 24 juli 2025 :
Vanochtend werd ik gebeld door de afdeling Klacht van het Warmtefonds. Het hele proces is versneld en de aanvraag is inmiddels goedgekeurd. Intern wordt ook de procedure opnieuw bekeken. Fijn dat er zo adequaat is gereageerd. Dank!

Op 11 juli een aanvraag gedaan. Proces is inderdaad stroperig, maar het werkt wel. Overal groene vinkjes. Toch volgt er een mail dat ik niet alles heb aangeleverd. 15 juli : Gebeld en lang moeten wachten. Krijg als antwoord dat er bij WF vinkjes verkeerd stonden en dat ze nog twee documenten nodig hadden. Die meteen gestuurd tijdens het gesprek. Inmiddels een week later en de status is onveranderd. Heb weer gebeld en de medewerker is totaal niet empathisch. Heb uitgelegd dat er door de fout bij WF ( de vinkjes ) wij weer onderaan de stapel zijn gekomen en ik een korting mis van maar liefst € 1400 op levering warmtepomp. Ik kreeg als antwoord dat mensen op kantoor zenuwachtig worden als er een dossier verplaatst moet worden hoger op de stapel.... Is toch te gek voor woorden. Slechte service, geen empathie bij de medewerkers maar wel hun belscript aan houden.... Jammer!!

22 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo warmtefonds.nl

Antwoord van warmtefonds.nl

Beste Jack,

Dat klinkt als een vervelende situatie rondom jouw aanvraag. Ook de telefoongesprekken die je beschrijft, lijken niet op een klachtgerichte manier te zijn verlopen.

We gaan hierover graag met je in gesprek en willen de voortgang van je aanvraag graag bevorderen. Neem hiervoor contact met ons op via klachten@warmtefonds.nl, zodat we dit verder kunnen oppakken.

We horen graag van je! Jouw feedback is waardevol en helpt ons om te verbeteren.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Slecht geregeld.

Slecht geregeld.
De app doet niet. Langere beoordelingstijden dan aangegeven…zolang dat uiteindelijk de aanvraag verlopen is…en dan zeggen het ligt aan mij …

19 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo warmtefonds.nl

Antwoord van warmtefonds.nl

Beste Eva Zessin,

Bedankt voor je review.

Zojuist hebben we elkaar gesproken over je beoordeling. Het is vervelend om te horen dat je onze service op deze manier hebt ervaren.

Je gaf aan dat de communicatie rondom de door jou genoemde punten niet altijd even duidelijk was, en dat er verwachtingen zijn gewekt die vervolgens niet zijn nagekomen.

We waarderen je feedback enorm, want hiervan kunnen we leren. We nemen dit intern mee ter verbetering van onze processen.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Prima oplossing voor financiering

Een paar jaar geleden een lening afgesloten voor de aanschaf van zonnepanelen. Het proces is wat stroperig, maar het werkt wel ok. Je moet er echt wel wat wat tijd aan besteden en niet denken dat het even snel geregeld is. De gebruiksvriendelijkheid van het systeem, en het gemak van het inleveren van de documenten zal voor sommige mensen een hoge drempel zijn. Dit zou iets gemakkelijker kunnen. Verder geen slechte punten. Dit jaar een tweede lening afgesloten voor een thuisbatterij. Hier liep het niet helemaal goed omdat het beleid over de financiering van batterijen wijzigde tijdens de aanvraag. Dit leverde even wat gedoe en misverstanden op, en aan de kant van het warmtefonds werden een paar foutjes gemaakt. Het warmtefonds nam echt de verantwoordelijkheid op zich, en alles werd echt snel en boven verwachting opgelost. Dat verdient een compliment.

30 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo warmtefonds.nl

Antwoord van warmtefonds.nl

Beste BobvE,

Wat fijn om te lezen, dank je wel! We doen er alles aan om onze service goed te houden. Ook de feedback die je geeft over het aanvraagproces is zeer waardevol, dit zullen we intern meenemen ter verbetering. En uiteraard is het compliment erg fijn om te horen!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Frustrerend, onprofessioneel en ondoorzichtig proces

Sinds half april bezig met een leningaanvraag bij Warmtefonds. Nu – weken later – zitten we nog steeds vast in een eindeloze cyclus van nieuwe documentverzoeken. Telkens worden eerder goedgekeurde documenten opnieuw opgevraagd, vaak pas na 7 tot 10 dagen wachten. Inmiddels al zeker tien keer opnieuw begonnen.

Alle documenten zijn volledig en correct aangeleverd. Toch is er geen voortgang, geen overzicht en geen enkele vorm van regie. De beloofde verwerkingstijd van vijf werkdagen wordt bij lange na niet gehaald. Ik heb talloze e-mails gestuurd, waarvan er slechts twee zijn beantwoord. Telefonisch contact is zinloos: medewerkers zijn onvriendelijk, ondeskundig en niet servicegericht.

Er is geen vaste contactpersoon of iemand die verantwoordelijk is voor je dossier. Je loopt telkens vast en weet totaal niet waar je staat.

Een organisatie waar zoveel mensen afhankelijk van zijn, hoort betrouwbaar en professioneel te werken. Warmtefonds faalt daarin volledig.

2 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo warmtefonds.nl

Antwoord van warmtefonds.nl

Beste Bart,

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen onder welke omstandigheden je het aanvraagproces hebt moeten doorlopen.

Fijn dat wij inmiddels telefonisch contact hebben gehad en samen tot een mooie oplossing zijn gekomen. We waarderen je feedback en gaan hier zeker mee aan de slag. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dit nogmaals hoeft te ervaren.

Mocht je in de toekomst nog vragen of opmerkingen hebben, staan we uiteraard weer voor je klaar!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Op pc makkelijk dan op telefoon in mijn geval

Ideaal om op deze manier tripple glas te financieren. Telefonisch zeer behulpzaam als ik er op mijn telefoon niet uitkwam. Op pc is het makkelijker denk ik

24 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo warmtefonds.nl

Antwoord van warmtefonds.nl

Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je een fijne ervaring had. Is er iets specifieks dat je extra goed beviel? We horen het graag!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Vreselijke website en app. En het werkt nog steeds niet.

Vreselijke website en app. Ik moet telkens mijn wachtwoord veranderen om in te loggen. De hoeveelheid informatie die men nodig heeft is overstelpend. En als je alles netjes hebt aangeleverd geeft de app aan dat dit niet het geval is. Vervolgens kun je e.e.a. niet opnieuw proberen, ook niet als je de app opnieuw installeert. Helemaal gehad hiermee maar ze hebben inmiddels wel allemaal privégegevens van ons verzameld. Waardeloos.

Update 20 mei: we lopen opnieuw vast in het systeem van het Warmtefonds. Nu bij stap 5. Alles is allang aangeleverd maar er gebeurt niets, alleen krijg ik mails dat ik de aanvraag kan afronden. Maar dat is reeds gedaan… Kafka in Holland dit. Benieuwd of ik na deze aanvulling weer gebeld word.

21 mei: ik stop met proberen en heb mijn aanvraag ingetrokken. Het Warmtefonds is een falende overheidsinstantie. Niet de enige helaas.

2 mei 2025
Review zonder uitnodiging
Logo warmtefonds.nl

Antwoord van warmtefonds.nl

Beste Wouter Klaver,

Bedankt voor je review. Wat vervelend om te lezen onder welke omstandigheden je het aanvraagproces hebt moeten doorlopen.

Fijn dat we elkaar zojuist telefonisch hebben gesproken en dat je de situatie verder hebt kunnen toelichten. We waarderen je feedback en gaan hier zeker mee aan de slag. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je dit nogmaals hoeft te ervaren.

Inmiddels is je aanvraag beoordeeld en kun je binnenkort een leenofferte van ons verwachten.

Zodra we de getekende offerte van jou retour hebben ontvangen, samen met de offerte van de aannemer of installateur, pakken we je aanvraag weer op.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prima door het proces geleid

Ik ben goed te spreken over de behandeling van onze aanvraag bij het Warmtefonds. Het aanvraagproces gaat best soepel. Je moet er natuurlijk even voor zitten, maar dat is begrijpelijk bij een krediet van dit soort bedragen. Toen bleek dat onze leencapaciteit onvoldoende was voor de volledige aanvraag, werd er constructief meegedacht over wat wél haalbaar was door behulpzame medewerkers aan de telefoon. De online omgeving zit prima in elkaar. Tot slot werden de declaraties vlot uitbetaald. Kortom: ik kan het Warmtefonds aanraden.

10 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo warmtefonds.nl

Antwoord van warmtefonds.nl

Wat fijn om te lezen en wat een mooie woorden, dank je wel! We doen er alles aan om onze service goed te houden. Heb je misschien nog tips of suggesties? We staan altijd open voor verbeteringen!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Leugens vertellen, fijne klantenservice hoor!

De aanvraag ging redelijk soepel, het enige was dat ik bepaalde documenten niet kon uploaden, maar uiteindelijk was de lening goedgekeurd. Twee weken geleden heb ik mijn eerste declaratie ingediend om direct uit te laten betalen aan de aannemer. Vorige week gebeld aangezien nog niets uitbetaald was en ze hadden mij gezegd 5 werkdagen. Ik kreeg te horen van die dame dat ze niets kon zien, maar dat ik dan terug gebeld zou worden of ik zou een email krijgen. Helaas niets ontvangen... Vanochtend belde ik weer, toen kreeg ik te horen dat er een storing was. Dus mijn vraag was dus... was die storing er vorige week ook.. jaaaa al een tijdje zei hij. Dus ik zei ik neem dan aan dat jullie door deze storing ook geen maandelijkse betaling van mijn rekening kunnen afnemen? Nee de storing was alleen met uitbetalen. Mijn aannemer zei wat raar, want wij hebben vandaag nog een betaling ontvangen van Warmtefonds en een andere klant had ook een goedkeuring van zijn declaratie gekregen en er werd niets gezegd over storing. Dus ik pissig, belde weer terug en gezegd dat ik niet tegen liegen kan.. dat ik vandaag antwoord wil hebben wanneer er wordt uitbetaald. Ik kreeg verontschuldigingen en degene die mijn declaratie aan het behandelen was die zou mij terugbellen, want ik kon niet doorverbonden worden. Dus ik zei ik heb liever dat jullie snel dat geld storten. Ook gevraagd dat ik vandaag zou worden teruggebeld... nou ik benieuwd. Ik heb inmiddels ook een klacht ingedient bij het warmtefonds, maar daar heb ik eerlijk gezegd ook geen goede hoop dat ik daar maar enig antwoord op krijg.

22 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo warmtefonds.nl

Antwoord van warmtefonds.nl

Beste Miranda,

Bedankt voor je review en het volledige verhaal!

We begrijpen dat de situatie betreft je declaratie erg frustrerend voor je is en dat je graag wilt weten wat er nu precies speelt en vooral wanneer de betaling verwerkt gaat worden.

Gisteren hebben we jouw klacht mogen ontvangen, de situatie is bekend en de Klachten Manager heeft inmiddels contact met je opgenomen om de kwestie te bespreken.

Bedankt voor je geduld. Alvast bedankt!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Aanvraag verloopt erg soepel en snel

Aanvraag verloopt erg soepel en snel. Kunt gewoon inloggen met je DigiD en alles wordt uit het systeem gehaald. Redelijk snelle offerte ontvangen en ondertekend. Uiteindelijk toch niet de juiste documenten aangeleverd en er moest opnieuw gekeken worden naar de aanvraag. Uiteindelijk iets meer dan een week gedaan vanaf aanvraag, tot offerte, tot rectificatie tot afgeronde lening.

15 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo warmtefonds.nl

Antwoord van warmtefonds.nl

Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je een fijne ervaring had. Is er iets specifieks dat je extra goed beviel? We horen het graag!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Onbevredigend

Ik heb vanmorgen geprobeerd om het formulier in te vullen, ben dan na 4 pogingen gestopt. Het systeem begrijpt niet dat er ook mensen zijn die aow uit 2 landen ontvangen en heeft dat telkens weer weggepoetst. Dat is me gewoon te dom!

8 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo warmtefonds.nl

Antwoord van warmtefonds.nl

Beste Norbert Krause,

Bedankt voor de review.

Wat vervelend om te lezen dat je gestopt bent met de aanvraag. Het is zeker mogelijk om inkomen uit het buitenland op te geven in de aanvraag, op het moment dat we gaan beoordelen zullen we nagaan of we dit inkomen ook tot het toets inkomen kunnen rekenen. Het kan namelijk zo zijn dat het niet of juist wel aan de voorwaarden voldoet.

We kunnen samen nogmaals naar de aanvraag kijken om deze verder af te ronden. Mocht je daar interesse in hebben zie ik graag de reactie op mijn verstuurde mail tegemoet.

Alvast bedankt!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ik snap de negatieve reviews hier niet…

Ik snap de negatieve reviews hier niet zo. Het aanvraagprocedure is heel gemakkelijk. Je hoeft alleen met je DigiD in te loggen en het systeem haalt je gegevens vanzelf naar boven. Binnen 5 dagen was mijn aanvraag alweer goedgekeurd.

8 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo warmtefonds.nl

Antwoord van warmtefonds.nl

Super bedankt voor je positieve woorden! Heb je misschien nog tips of suggesties? We staan altijd open voor verbeteringen!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Roverheidsinstantie waar alles fout gaat

Weer zo'n overheidsinstantie waar alles volgens de regels naar de duvel gaat.
Je kunt niet inloggen, of soms weer wel maar dan is er geen dossier aan jou gekoppeld.
Het is een ware chaos bij deze tent.
Begin er nooit aan.

En dan antwoorden ze om te e-mailen. Helaas reageren ze daar niet op dus dat is geen oplossing.
Inmiddels hebben ze op de website staan dat ze slecht telefonisch bereikbaar zijn.
Hoe onbereikbaar kan je zijn als instantie?

En nu heb ik na jullie reactie gemaild naar dit adres, krijg ik een bericht dat het niet afgeleverd is omdat het geen bestaand adres is!

Geweldige oplossing weer.

7 april 2025
Review zonder uitnodiging
Logo warmtefonds.nl

Antwoord van warmtefonds.nl

Beste Karel Dijkers,

Bedankt voor je review.

Wat jammer om te horen dat het niet gelukt is om in te loggen en het juiste dossier te vinden in het 'Mijn Warmtefonds' portaal. We begrijpen heel goed hoe frustrerend dat voor je kan zijn en dit is natuurlijk niet de ervaring die we voor ogen hebben.

Het is goed mogelijk dat er iets niet helemaal goed is gegaan bij het koppelen van je gegevens. We kijken dit graag voor je na, zodat we het kunnen oplossen. Zou je ons jouw gegevens per mail kunnen sturen? Dit mag naar het mail adres: klachten@warmtefonds.nl. Dan kunnen we dit verder onderzoeken en nemen we contact met je op om het netjes af te handelen.

Alvast hartelijk dank, we horen graag van je!

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Fijne voorwaarden en gemuggezift

Fijne voorwaarden, maar wat n geneuzel over kruisjes zetten op formulieren, terwijl ze er opstaan, is het weer niet goed en installeurs willen niet meer meewerken aan 3e correctie.
Teveel gemuggezift

29 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo warmtefonds.nl

Antwoord van warmtefonds.nl

Beste JM Janssen,

Bedankt voor jouw reactie. Het is begrijpelijk dat het voor jou niet als positief wordt ervaren om een document voor de derde keer aan te leveren zonder dat helemaal duidelijk is wat er mis is met het document.

Wellicht is het mogelijk om de lening toch positief af te sluiten. We kijken graag met je mee. Omdat ik jouw lening helaas niet kon terugvinden, vragen we je om jouw gegevens te mailen naar klachten@warmtefonds.nl zodat we mee kunnen kijken.

Bedankt!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dit is zo verschrikkelijk irritant

Dit is zo verschrikkelijk irritant. Begin hier niet aan. Ze vragen om de meest idiote dingen en elke keer opnieuw. Bellen mailen uploaden. We zijn er mee gestopt. Dit is leuk bedacht en ziet er mooi uit maar je word blij gemaakt met een dooie mus. Dit is voor ons al de tweede keer dat we t probeerde maar je word overstelpt met onnuttige info die ze willen. Zelfs bij een hypotheek aanvraag vragen ze niet zo veel. En erbij. Waarom is t niet genoeg dat je je stroom uitgave moet laten zien bij bv zonnepanelen. Het is een fonds...moeilijk doen moeilijk doen gekmakend. Ze mogen t ergens insteken waar de zon nooit komt. De groeten

24 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo warmtefonds.nl

Antwoord van warmtefonds.nl

Beste K. Schoos,

Dank je wel voor je review.

Wat vervelend om te lezen dat je onze dienstverlening als verschrikkelijk irritant hebt ervaren. Dit is niet onze intentie!

We hebben een volledig overzicht van de financiële situatie nodig om je leningaanvraag goed te beoordelen. Soms zijn niet alle documenten direct correct of is aanvullende informatie nodig. In dat geval vragen we deze op, maar uit jouw review begrijp ik dat de reden hiervoor niet duidelijk is geweest. En dat vinden we erg jammer.

We waarderen je feedback en willen je graag uitnodigen om contact met ons op te nemen via klachten@warmtefonds.nl. Zodat we kunnen leren en onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Bedankt!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Heel erg tevreden met het warmtefonds

Heel erg tevreden met het warmtefonds. Ik wou verduurzamen aan mijn woning en ik ben hier erg goed bij geholpen. Ik geef het 5 sterren

21 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo warmtefonds.nl

Antwoord van warmtefonds.nl

Bedankt voor je mooie review! We zijn blij dat je een fijne ervaring had. Is er iets specifieks dat je extra goed beviel? We horen het graag!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

super tevreden met dit project

super tevreden met dit project. waren een paar jongens langs geweest van het konings verduurzaming en hebben mij geweldig geholpen. eindstand was er iets fout gegaan met het indienen maar de mensen van het warmtefonds stonden gelijk klaar om ons te helpen. super goede serves en heeft mij echt geholpen om te kunnen verduurzamen.

15 november 2024
Review zonder uitnodiging
Logo warmtefonds.nl

Antwoord van warmtefonds.nl

Super bedankt voor je positieve woorden! Wat maakte jouw ervaring zo speciaal? Jouw feedback helpt ons om nog beter te worden!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

super goed geholpen ben bijna van al…

super goed geholpen ben bijna van al mijn kosten af en ben nu zelf voorzienend en on afhankelijk
ik heb niks meer te maken met stadsverwarming en ben helemaal op mezelf super fijn !!!

8 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo warmtefonds.nl

Antwoord van warmtefonds.nl

Wat fijn om te lezen, dank je wel! We doen er alles aan om onze service goed te houden. Heb je misschien nog tips of suggesties? We staan altijd open voor verbeteringen!

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.

Lees meer over geverifieerde reviews.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer