Wet Wall Works Reviews 

149
•
TrustScore 2 uit 5

2,1

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Shocking..... All looked good until delivery. The standard of delivery services today is shocking, the only contact with the company is these people. Products thrown and wrestled from van while tra... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered and paid for the better quality wet wall, other than the one we were originally looking at. Bar codes and product numbers match on the boxes. Faulty product with a shade difference. Acknowle... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

The guy who i dealt with on the phone (i gathered was owner) Was rude and abrupt The delivery costs are super expensive and when you question that (and the signal goes on your end) you try and c... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Glasgow Hillington site. Great showroom with plenty options on display. After sound advice from David we were very quickly able to decide on aqua click panels. Delivered within a few days using... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Badkamerinstallateur

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

We are suppliers of wet wall and decorative ceiling panels and all associated products for all your bathroom and shower room requirements as well as stylish wall coverings which can be used throughout your home and business,these panels are very strong ...


Contactgegevens

2,1

Slecht

TrustScore 2 uit 5

149 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 55% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,1

Alle reviews

(149)

13 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I do not recommend this company

I do not recommend this company, and I am genuinely disappointed with how this situation has been handled.

When I was deciding whether I would need 3 or 4 packs of wetwall, I specifically asked about returns. I was reassured, “Oh, returns are easy. Buy the extra wetwall and you can always return it, as lots of our customers return what they don’t use.”

That reassurance directly influenced my decision to purchase the additional pack. I therefore believed that, if I didn't end up needing it, returning it would be straightforward and reasonably affordable.

Unfortunately, when I actually needed to return the unused wetwall, I was simply referred to external couriers. I have been quoted around £60 to return a pack that cost approximately £75.

I find this extremely disappointing. If I had been clearly told at the time of purchase that I would have to arrange my own external courier and potentially pay around £60 to return one pack, I would not have purchased the fourth pack. I would have simply bought 3.

I completely understand that return postage may be the customer's responsibility, but that is not the issue here. The issue is the reassurance I was given when I specifically asked about returns. Saying that returns are “easy” and encouraging me to buy an extra pack because I could “always return it” gave me a very different impression of what returning an unused pack would actually involve.

I feel the information provided to me was misleading, and I am very unhappy that I made a purchasing decision based on that reassurance only to discover afterwards that returning the unused product could cost almost as much as the product itself.

I should have been given clear and complete information about the practicalities and potential cost of returns before making a purchase.

4 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Shocking.....

Shocking.....
All looked good until delivery.
The standard of delivery services today is shocking, the only contact with the company is these people. Products thrown and wrestled from van while trampling on other people's products. No wonder the order was damaged to the point it was not usable. The company was quick with a response and quick to give a partial refund.
The only way forward to improving the business is the correct delivery service that respects the company they are delivering for!

10 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unfortunately DO NOT BUY

Unfortunately, this was a very disappointing experience from start to finish.

I ordered bathroom wall panels which arrived one day later than expected. While delivery delays happen and I can accept that, the real issue started when my contractors opened the order. We had scheduled installation for Thursday and Friday because my new tenants were due to move into the property on Saturday.

On Wednesday, after opening all seven panels, we discovered that four were defective. The long locking edge was curved instead of straight, making it impossible for the panels to click together correctly. At 4:55 pm that day I contacted customer service explaining that this was urgent and that I needed replacements as quickly as possible. I was asked to send an email, which I did immediately, although by then I already suspected there would not be enough time to resolve the issue.

On Thursday morning I had no choice but to spend hours driving around local suppliers looking for replacement panels. Fortunately, I managed to find an alternative in stock. While I was doing this, Wet Wall Works emailed asking for photos and videos of the faulty panels, which I provided. However, because my renovation had to be completed before the tenants moved in, we proceeded with the alternative panels and disposed of the faulty ones at the local recycling centre. At that point I was fully focused on finishing the renovation and forgot about the ongoing email conversation.

On Saturday morning I saw another email saying they wanted to collect the faulty panels to arrange replacements. By then it was too late. The defective panels had already been recycled and the new ones were installed. Customer service then informed me that because they could not collect the faulty panels, they would not offer any refund whatsoever.

I find this completely unreasonable. I provided evidence that the products were faulty, including photos and videos, and the defect was the reason I had to purchase replacement panels elsewhere at short notice. Instead of taking responsibility, the company refused any form of compensation, even for the four defective panels.

I will be pursuing a chargeback because I have clear evidence that the goods supplied were defective and the company failed to provide a practical solution when it mattered.

Based on my experience, I would strongly recommend avoiding Wet Wall Works if your project has any time-sensitive deadlines.

29 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

They cancelled my order due to stroppy man on the phone when challenged about high postage costs

The guy who i dealt with on the phone (i gathered was owner)
Was rude and abrupt
The delivery costs are super expensive and when you question that (and the signal goes on your end) you try and call him back he got all stroppy and said he was refunding money
Despite having already waited a few days for dispatch and it delayed the fitting of my whole bathroom
I would not use this company ever again or recommend doing so

20 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I bought a number of wet wall panels…

I bought a number of wet wall panels from them. The first lot, a large order, was fulfilled without incident. However, my builder failed to order enough so I ordered one more. This duly arrived and from the outer packaged there were no obvious issues. However upon opening the outer packaging it was clear that the inner package was damaged. This can be seen clearly in my pictures.

I called and complained to Rupert but despite the evidence suggested it was a courier issue which I did not agree. I believe the damage occurred before - most likely between pick and pack.

The cost of my lost sits at £70 to which they want me to return the panel first BUT my builder threw it away!

So I have evidence of the damaged panel, evidence of the packaging and they wont refund me.

I would say this - dont use them, I am happy to be persuaded otherwise but their CS representative blamed anyone and everyone, including me, but would not accept any responsibility whatsoever. My advice - go elsewhere.

4 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wet Wall Works

Antwoord van Wet Wall Works

Hi Andy,

I can assure you we don’t dispatch products that are damaged; this wouldn’t be a good business model. Any damage that occurs does so during transit. I personally don’t blame anyone and everyone; I will point out what has gone wrong. In this situation, you didn’t follow a logical path in the decisions you made, nor did you follow the terms you agreed to on purchasing.

We do our utmost to protect the products; at times, because the products are so fragile, items can get knocked about. A bit like eggs, as the packaging can be perfect, but inside there can be a cracked one. This is why it’s best to inspect the product and not the packaging, which on the phone you mentioned you hadn’t inspected as the cardboard looked good.

Some days later, your fitter went to fit the product; he/she found an issue. Then decided to discard the product prior to any conversation with one of the team members at Wet Wall Works.

Over the phone you wanted a refund, but still to date you have provided no images to demonstrate any damage. As you had a previous order with ten Volcanic Gris panels, due to your fitter mismeasuring, you needed another panel, but without any evidence from you, I can only presume you have the panel and want a full refund.

It’s standard practice with any store purchase to discuss options and have the retailer advise on what to do. In our situation, a claim would have been made with the courier as they damaged the item, and a collection arranged because this panel would have been cut to make approx. 150 samples.

My advice to you is inspect the physical product and not the outer packaging when receiving any online purchase, and if you discover an issue, speak to the retailer first, as it’ll only be a costly mistake you have made yourself in this situation, £70.

Kind regards,

Rupert

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lee from Wet Wall Works was so…

Lee from Wet Wall Works was so incredibly helpful assisting me with my questions and enquiries. He responded so quick and was so knowledgeable about their products. Five stars!

10 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered and paid for the better quality…

Ordered and paid for the better quality wet wall, other than the one we were originally looking at. Bar codes and product numbers match on the boxes. Faulty product with a shade difference. Acknowledged by email by the manager Stuart, Now ignoring emails when asked for refund. Do not shop here run do not walk from the premises. Customer service non existent.

21 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Delivery deadlines missed, rude customer service

Delivery deadlines missed, rude customer service. They can't understand why we are not delighted we only had to wait a few extra days!

7 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wet Wall Works

Antwoord van Wet Wall Works

Are you able to provide any information? Your profile doesn't have a name, and you are located in France, which we don't deliver to as a UK-based company. Please forward any information to websales@wetwallworks.co.uk or kindly remove your review.

Thank you

Rupert

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Do not purchase from this retailer to avoid disappointment.

Terrible service from Rupert, the customer services representative. When placing an order, you need to call for tracking, rather given a tracking reference number. When calling for a tracking update, I was not giving an indication of where my order was or expected delivery (now the second time for only two orders made). Rupert was very critical of the carrier M & H Carriers, saying they are terrible, but he had no other carrier option as they had the monopoly for deliveries in Scotland. I informed him that as retailer, accountability for delivery is with the retailer, who I have a contract of sale with. He refuted this and became argumentative. I cancelled the order and requested a refund. The terms and conditions of this retailer is refund within a maximum of 14 days of cancellation date. I emailed and followed up with a call today, asking where my refund was. Now the 14th day since cancellation. Rupert was very rude on the phone. He said that he had just came back from holiday and will refund me “when he gets round to it”. I reminded him that his company terms and conditions was refund within 14 days of cancellation. He simply repeated that he will do it when he gets round to it…..My next step will be to dispute this sale with my bank and if necessary small claims court. Companies with customer service personnel that like to talk a lot and blame others for poor service, then become argumentative, lose customer base and revenue……Update :- Thanks for your response. I see you are not in denial of what you said to me. You preach terms and conditions when taking money from the public, but not so quick in sticking to your own terms and conditions when having to refund customers. You publish a small part of my email out of context to defend your rudeness, which I see you don’t deny. Your arrogance is astounding considering your job is to answer the phone to disgruntled customers. 23% of reviews on here are one star. That tells the public who you are and the company you represent. My advice to your director would be to get rid of you, you are a liability.

14 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wet Wall Works

Antwoord van Wet Wall Works

Hi William,

Thank you for your review. My customer service stopped prior to our last phone call because of your attitude. Below is what you wrote.

"...Are you bored? Nothing to do? No orders to sort out. Are you really this thick? This is why I am a £millionaire and you work in a low-level business answering calls from disgruntled customers 😂."

I do not need to give any explanation as to why I put the phone down on you.

Many thanks,

Rupert

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Multipanel shower panels…

Ordered some Multipanel shower panels from here. Very competitive on price and delivery was fast. There was however a mix up with the delivery. It might have been the delivery companies error as the address was wrong and it was delivered to someone else down my road. Luckily he called the company to let them know and I managed to pick it up from him later that day. Communication with Wet Wall Works was good. He kept me up to date with the situation

16 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Never again

I brought 4 panels and 2 had been dropped so the corners were smashed. I called and was told if I send pics and decide to use them I'd get a partial refund, almost £400 worth of panels including postage.
I needed to get the job done and the customer didn't want to wait so I used them as best as I could.
I chased the refund for over 2 weeks as the company kept shifting the goalposts to avoid paying. After getting angry about this they decided to offer me £30.
It's a shame as I thought I'd finally found a company i could use as I'll be ordering many more this year, but not with this lot, never again!

Following on from your reply... you asked for pictures of the damaged panels which I sent. I didn't steam ahead and going on holiday (my personal circumstances have nothing to do with it!)
You shifted the goalposts to suit yourselves and to get out of paying a suitable and fair refund.
Lesson learnt I suppose...

25 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Wet Wall Works

Antwoord van Wet Wall Works

Hi Matt,

Thank you for your review. You are spot on, as you were told to send photos of the damaged panels, and then we could discuss a partial refund, but you were entitled to a full replacement. You went ahead and fitted the panels, went on holiday and then asked for a partial refund after they were fitted and you had left the site.

I personally asked you for photos of the finished project, which you couldn't provide, yet when your customer phoned me, I asked her if you had reached out for these pictures; she said you had never asked. She would have sent them straight away if you had done.

Items should never be damaged; unfortunately, our products are fragile, and damages can occur. Where you went wrong was you steamed ahead to fit the panels and then, after the event, went to gain the refund. In future, if anything occurs, please iron out any concerns prior to fitting.

Kind regards,

Rupert

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Pointless. Got message in the packet saying ‘ we will not be sending the other samples’?!?! Whats the point in letting customers order them if you have no intention of providing them? P.S your reviews in general leave a lot to be desired…

Pointless. Ordered multiple samples and received 2 with a note to say ‘ we wont be sending the missing ones’
Well what point was there in allowing me to add to basket it there was zero intention if sending. Because of this i will NOT be buying anythimg from them. Absolute waste of my time…

3 december 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wet Wall Works

Antwoord van Wet Wall Works

Jennifer, You ordered 3 samples which were free. We had two samples available, ready to pick, for you to receive within a couple of days. The third needed cutting, which isn't booked in until next week.

When we spoke my mouth was literally open, as I've never had someone kicking off when they didn't receive their free sample. If we hadn't sent the two samples available due to the fact we would be waiting for the third to be cut, I can't imagine the fallout from you then! I am honestly more than happy you take your business elsewhere and let someone else deal with you.

Rupert

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Really happy!

Really happy with the wall panels, they look great! Fab quality, delivered quickly & packaged really well. The trims arrived damaged (from transit) but this was resolved straight away. Everyone I spoke to over email was so knowledgeable, friendly & helpful.

16 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Promised refund not honoured, unprofessional service

I ordered Navy Chevron Premium Shower Panel from Wet Wall Works on 3rd September and 19th September. Long story short, I was unhappy with the product as when joining the panels, the pattern didn’t match, so we had to order another panel and I raised my concerns to customer services. A replacement panel was sent which was appreciated, along with the panel I had bought and the company promised a refund of the delivery fee for the extra panel I had bought (£19.95), in writing but has not processed it.

The person I have been corresponding with has refused to escalate my complaint or let me speak to anyone else and has made personal and unprofessional comments in emails, which is completely inappropriate.

While the product arrived, the customer service experience has been frustrating, and the company has failed to honour their written commitment.

24 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wet Wall Works

Antwoord van Wet Wall Works

Hannah,

On numerous occasions, I told you mathematically cutting two panels that have identical printed tile designs at different widths means the patterns won't ever match up. It's not a hard concept to grasp! Rather than point the finger at the product, I told you to point your finger towards the fitter, as he should have known better.

On receiving a FREE replacement, you did it again, even though I'd sent diagrams on what to do. You might ask why I sent a 'free panel'? Quite simple: I wanted your fitter to realise that we had his back, hoping for future relationships. I'm guessing he might have changed careers now, as he wasn't very good, nor am I at fitting which is why I never followed that path.

There was no route to escalate you. The M.D would look deep into my soul with mass confusion on what to say to someone like you; hence, I tackle these situations, as I'm very patient until the line is crossed and I close the door quietly whilst shaking my head.

Hannah, during our time on earth, we must be accountable for what we say and do. We can want for nothing, but it doesn't mean we get for nothing.

Many thanks,

Rupert

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Won’t accept returns of unused product to swap

Poor company.
Won’t accept returns of unused products (to swap NOT REFUND). Bathroom installations can hit delays and the items were kept safe in packaging. 3 days past 28 days I am not able to return my product. Citing ‘we don’t know how it’s been stored’ in those extra 3 days. Ridiculous. Also didn’t answer email and I had to call about it. Now I’m left with a product I can’t use and having to buy replacement. Buy your wet wall products elsewhere!

29 augustus 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wet Wall Works

Antwoord van Wet Wall Works

Hi Vicky,

Both your orders were placed by you online; they weren't manually processed by one of the team, you were fully in charge of what you added to the cart. Your first order arrived on the 16th of July; you checked them and realised you had wrongly measured; hence, you placed another order, but you ordered a different panel. All of our emails tell customers to check their items within 72 hours after receiving them, which you didn't. If you had, you would have realised that you bought a different panel design.

Logically, if you had followed the procedure, you would have emailed or called to arrange a collection code and then purchased the correct panels. I appreciate one has delays, but why are you hammering us with a bad review? You never checked your panels within 72 hours after receiving them, let alone within the 28-day return policy. As you hadn't checked your order confirmation, packing slip, invoice or the panels, you wouldn't have read the storing process either.

You are at fault! This is your own doing, and I would advise that you follow procedures with any company when purchasing. There is a cut-off date in our terms which you agreed to on purchase. We can't go along with dates pulled out of a hat. It's wrong you give us a 1-star when you should be the one wearing it.

Kind regards,

Rupert

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

If i could give them a ZERO I would

If i could give them a ZERO I would. Placed an order via a lovely local business monies paid on 23.06.2025 processed was told delivery for the Friday so took a day off nothing nada zip no contact to tell me they weren't coming or to the company I bought from. They then lied saying they hadn't received the order so the local business re ordered it and made sure they had got it which they said they had and that it would be delivered the following Friday nope still nothing then when the local business rang they said they would re order then and we would get them the following Friday again time off to wait for the panels nope nothing then got told when the local business rang it would be Monday so partner took the day off and still nothing then they just appeared when I was at work had to get the local company to come and get the panels as delivery driver said he wasn't waiting 10 minutes. The plumber we had booked had to leave this job as had over work booked I lost 3 days holiday partner 1 day and not a word of sorry. I will never ever recommend this company to anyone again they don't answer the phone or emails they barely do the minimum contact with the customer so don't deserve the business. DO NOT USE

23 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wet Wall Works

Antwoord van Wet Wall Works

Hi Sharon,

We have no order under your name and our delivery driver had no missed or re routed deliveries on Friday. Can you forward me the number and email address you tried to contact us on to stuart@wetwallworks.co.uk and your order number so I can look into this in more detail?

Many Thanks
Stuart
Wet Wall Works

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service and patient and understanding re our error

Had a miscommunication with partner during a refurb re ordering wall panels and ended up with panels that didn't suit the space they were intended for, Rupert went over and above to ensure suitable panels were delivered and this was done to a tight timescale too, 24 hours for each set of panels. Couldn't be happier with the new panels just can't wait to install them!

22 juli 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be warned!

Be warned!

If you dont inspect your panels on delivery then when your fitter comes to fit them and opens the packages, if there is damage then they wont compensate you. So make sure you inspect them within 72 hours or you will be in the same position I am in!

26 juni 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wet Wall Works

Antwoord van Wet Wall Works

Hi Daryl,

We ask customers to inspect items within 72 hours after receiving them; if any damage has been caused, it can be dealt with swiftly. After this time, the couriers claim damage can occur in one's home, as they aren't used to carrying items of this size/weight. We state this on all our emails which you didn't act on.

By checking your items within a reasonable time, you save costs with fitters. In your circumstance, you had to pay for a fitter's time not to fit panels. You hadn't done your one job, which caused you needless stress/costs but the items had been with you for a few weeks.

No matter how good the packaging looks, you need to check them, as picking errors can occur, customers don't like the items they've purchased, and customers have incorrectly ordered due to incorrectly reading sizes, etc. If you had checked them, we would have rectified within 24 hours, you could have then had piece of mind knowing the fitter would arrive to fit.

Kind regards,

Rupert

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Panels arrived damaged

8 shower panels ordered, 3 arrived damaged. They offered to replace the damaged panels, which would take approx 5 days, or refund £65, which only just covered the delivery. Nice panels but not worth the stress, poor delivery and non-existent customer service

28 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wet Wall Works

Antwoord van Wet Wall Works

Hi Jo,

There are multiple emails between myself, Lee and Justin to you, so I have no idea where your non-existenet customer service comment is coming from. In one of your emails you wrote, "...noticed the damage after he had cut into the panel." Why weren't they checked before the fitter started?

If you weren't happy with the items then, collection would have been arranged, and once back in our warehouse, we would have sent new panels. If we had sent new panels out prior to receiving the return, perhaps we might not ever see them.

You did accept £65, which was a good gesture due to your spending, but we didn't need to do this. For both of us, you were happy to use the panels; you just weren't happy with the amount. I would advise in future to check the items prior to the fitter physically cutting them and to be organised with timing.

Many thanks,

Rupert

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer