Camera's besteld dit ging fout ,mijn schuld waren bekabeld .ik heb teceye opgebeld en zeiden we sturen nieuwe WiFi Camera's op ,ik moet zeggen ze hebben goede service en waren uiterst behulpzaam ,moc... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
ook ik was in de veronderstelling bij een Nederlandse website te bestellen. Kocht 3 weken geleden dag op dag telkens 1 camera. Netjes meteen betaald. Ik kreeg ook telkens meteen trac en trace codes,... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Ik heb de camera's een viertal weken in gebruik, dit tot verleden week naar volle tevredenheid. Afgelopen week bleek 1 camera plots geen kleuren beeld en geen infrarood meer te geven, nachtelijke op... Toon meer
Oplichters; €28 douanekosten wordt vergoed zeggen ze, maar betalen ho maar. € 10 euro te goed bon wordt later aangeboden, maar bij een volgende zending mag je eerst weer afrekenen met de douane. Klant... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Bedrijfsgegevens
Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen
Verkoop van camera's.
Contactgegevens
Nederland
- wifi-camera.nl
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Goede service teceye
Camera's besteld dit ging fout ,mijn schuld waren bekabeld .ik heb teceye opgebeld en zeiden we sturen nieuwe WiFi Camera's op ,ik moet zeggen ze hebben goede service en waren uiterst behulpzaam ,mocht ik in de toekomst weer Camera's nodig hebben bestel ik ze weer bij jullie.
Opgelicht! niks kopen het zijn dieven.
Ook ik ben opgelicht. nu anderhalf jaar geleden camera besteld en nooit ontvangen. ik heb ondertussen meer dan 10 email verzonden. vanaf juni 2020 word ik volledig genegeerd. Ook ik ga bij de politie melding maken van oplichting en fraude.
Waarschuwing voor wifi-camera.nl en nason.nl
Waarschuwing: wifi-camera.nl ( intussen alweer overgegaan in nason.nl ) zijn oplichters!! Na betalen en heel lang wachten eindelijk een -defecte- camera ontvangen. Teruggezonden naar een zogenaamd repair-adres, en hiervoor opnieuw kosten gemaakt. En het moet ook nog eens via de douane omdat de spullen uit een verwegistan-land komen zonder dat het bedrijf de invoerrechten voldaan heeft. Na veelvuldig contact en evenzovele beloften nog steeds geen camera en ben intussen een jaar verder.
En de recensies op hun website? Allemaal zelf geschreven en verzonnen; 5000 tevreden klanten? Laat me ff lachen!!
Bedankt voor je aankoop!
Bedankt voor je aankoop!
Hallo A.m., we zorgen ervoor dat je bestelling gereed is voor verzending. We zullen je op de hoogte stellen wanneer deze is verzonden. De gemiddelde levertijd bedraagt tussen de 9 tot 15 werkdagen.
Maar helaas nooit iets ontvangen maar wel betaald
OPLICHTERS
Opgelicht door spidercam.nl voor 29,95
Opgelicht door spidercam.nl voor 29,95, aangifte gedaan van fraude, website bestaat niet meer
Ik heb bij SpiderCam een camera besteld…
Ik heb bij SpiderCam een camera besteld die nooit is geleverd. Mail naar het bedrijf komt terug: adres bestaat niet meer. Kennelijk is men onder andere naam verder. Ik heb nu digitaal aangifte wegens oplichting gedaan bij de politie en ik adviseer meer mensen om dit te doen.
Geen camera ontvangen!
Geen camera ontvangen!! Wel betaald!
Oplichters!
Ook ik ben er ingestonken
Ook ik ben er ingestonken. In begin nog mailcontact, maar camera's ho maar. Eind januari besteld. De zending heeft wel een track en trace code gekregen, maar deze is tot op de dag van vandaag nog steeds onbekend bij de vervoerder. Gelukkig had ik met creditcard betaald, zodat ik met deze verzekering het aankoopbedrag retour heb ontvangen.
Camera is al defect
Camera is al defect, geen rekening gekregen. Invoerkosten zelf moeten betalen en nog steeds geen reacties op mail gehad
WiFi-cam
Hi, volgens mij zijn ze nu weer online onder WiFi-cam.nl weet het niet zeker maar lijkt er erg op....bedankt voor het melden anders was ik er misschien ook ingestapt.
ik was van plan 4 stuks te bestellen
ik was van plan 4 stuks te bestellen, maar als ik zo de reviews ziet.....
-belachelijk lange levertijd
-geen/slecht email contact
veel voorkomende antwoorden: neem contact op met me via facebook, we balen zelf ook van de lange levertijden.
gast wat ben jij voor bedrijf?
doet alleen zaken via facebook berichten.
ik doe geen zaken via facebook, en verwacht bestellingen binnen 3 werkdagen thuis.
dus helaas, je bent niet de firma waar ik bestellingen ga doen, zeker gezien de slechte reviews. (52 en niet 1 is er positief)
8% slecht en 92% zeer slecht.
Camera Nooit ontvangen.
Camera is besteld, camera is betaald, nooit ontvangen. Bedrijf niet bereikbaar, beantwoorden geen mails. Riekt naar oplichting gezien de vele recensies. Kan nu niet meer bestellen, zijn waarschijnlijk gevlucht.
wacht al lange tijd op mijn camera…
wacht al lange tijd op mijn camera alleen maar mooie beloftes verder niets geld weg geen camera naar mijn mening gewoon een oplichters bende
Besteld....niet ontvangen..
Besteld....niet ontvangen... na 4 wkn brief van de douane.....op emails word niet of nauwelijks gereageert...hoe gaan we die kosten terug halen???erg meewerkend zijn jullie niet en als je om je geld terug vraagt geven jullie al helemaal niet thuis!!!ongelofelijk hoe jullie met mensen omgaan....Ik ben mn geld kwijt dus ik zeg mensen hier nooit wat bestellen!!!!
Vreselijk!
Camera 1: werd door de douane weerhouden: kosten (40€) en alles zelf moeten regelen. De camera's worden niet vanuit Nederland geleverd maar rechtstreeks vanuit China. Dit zijn verboden praktijken daar de douaneformaliteiten (o.a. invoerrechten) op die manier ontdoken worden. Als het pakje dan ter controle wordt uitgepikt door de douane dan krijg jij een brief thuis van de douane en begint de lijdensweg.
Camera 2: besteld op 7/1, 2 maanden later nog steeds niets ontvangen.
Er wordt ook niet geantwoord op het contactformulier (nochtans beloven ze antwoord binnen de 2 dagen)
Verschrikkelijk gewoon!
Beetgenomen?
In oktober 2019 twee camera’s besteld, betaald, nooit ontvangen, nooit reactie op mijn mails.
Spijtig,
beetgenomen,
illusie minder.
Één ster is te veel! Nul sterren werkt niet.
Wacht al weken
Wacht al weken, nog niets ontvangen. Zij reageren niet op mail. Lijkt een grote oplichterij ... ik hoop uiteindelijk nog iets te horen.
Camera 3 januari besteld mail gestuurd…
Camera 3 januari besteld mail gestuurd waar hij blijft hadden het te druk met bestellingen ik verwacht dat ik geld en camera kwijt ben dus bestel zeker niets meer op deze webshop
Ik heb de camera's een viertal weken in…
Ik heb de camera's een viertal weken in gebruik, dit tot verleden week naar volle tevredenheid. Afgelopen week bleek 1 camera plots geen kleuren beeld en geen infrarood meer te geven, nachtelijke opnames zijn niet duidelijk. Beeld overdag alleen in zwart wit
Heb via de mail om een oplossing gevraagd maar helaas geen reactie tot nu toe.
Levering van de camera's heeft ruim 30 dagen geduurd, das best wel lang .
Ik heb het 27 december een wifi cam…
Ik heb het 27 december een wifi cam besteld en vandaag is 10 februari en heb ze nog altijd niet

Antwoord van Wifi Camera
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







