Camera's besteld dit ging fout ,mijn schuld waren bekabeld .ik heb teceye opgebeld en zeiden we sturen nieuwe WiFi Camera's op ,ik moet zeggen ze hebben goede service en waren uiterst behulpzaam ,moc... Toon meer
We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie
Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie
Lees wat reviewers zeggen
ook ik was in de veronderstelling bij een Nederlandse website te bestellen. Kocht 3 weken geleden dag op dag telkens 1 camera. Netjes meteen betaald. Ik kreeg ook telkens meteen trac en trace codes,... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Ik heb de camera's een viertal weken in gebruik, dit tot verleden week naar volle tevredenheid. Afgelopen week bleek 1 camera plots geen kleuren beeld en geen infrarood meer te geven, nachtelijke op... Toon meer
Oplichters; €28 douanekosten wordt vergoed zeggen ze, maar betalen ho maar. € 10 euro te goed bon wordt later aangeboden, maar bij een volgende zending mag je eerst weer afrekenen met de douane. Klant... Toon meer
Bedrijf heeft geantwoord
Bedrijfsgegevens
Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen
Verkoop van camera's.
Contactgegevens
Nederland
- wifi-camera.nl
Geen gegevens bekend over review-uitnodigingen
Dit bedrijf heeft hun klanten niet uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief
Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot
Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.
Ik heb mijn bestelling na 1maand nog…
Ik heb mijn bestelling na 1maand nog steeds niet...
Tot op heden nog niets ontvangen
Tot op heden nog niets ontvangen. Eerst zou de camera tussen 6 en 16 jan. 2020 geleverd worden, maar de levering had vertraging opgelopen. Toen zou het tussen 16 en 26 jan. 2020 geleverd worden, maar ook dat ging niet door. Als je nu de bestelstatus bekijkt staat ie nog steeds op januari, terwijl het ondertussen al 9 februari is en we nog geen enkel bericht ontvangen hebben met de nieuwe te verwachten levertijd. U begrijpt dus dat we niet zo tevreden zijn!
Na maanden wachten en vele mails…
Na maanden wachten en vele mails eindelijk
Ontvangen. Producten zijn oke

Antwoord van Wifi Camera
ik heb in oktober de camer besteld en…
ik heb in oktober de camer besteld en tot heden is hij niet geleverd!!!

Antwoord van Wifi Camera
Belachelijk dit soort review mailtjes
Belachelijk dit soort review mailtjes. Product is nooit geleverd.
Mensen pas op je wordt gewoon besodermieterd. Niet bestellen dus.

Antwoord van Wifi Camera
Slechter kan niet 2.0
Slechter kan niet. gewoon denken dat je bij een Nederlandse firma besteld en wat denk je zij bestellen gewoon bij ali expresik heb direct betaald en er wordt niet geleverd ondanks de mooie beloftes
Dus Niet bij Wi-Fi-camera.nl bestellen
Nu wel een reactie van wifi camera ben al vanaf begin december 2019 met jullie bezig al meerdere mails ontvangen en gestuurd zelfs een mail met wat ik moet doen als ik een brief kijg van de douane maar nog steeds geen camera
Ik heb al op meerdere sites de reviews van wifi camera gelezen en das niet best echt niet 1tje positief

Antwoord van Wifi Camera
Kompleet waardeloos
Camera besteld met kerst 2019 die op voorraaad zou zijn maar moet nog geleverd worden.
Een aantal keer een mail van leverdatum maar helaas nu in februari nog geen camera.
Wordt niet gereageerd op mail en zijn telefonisch niet bereikbaar
Kompleet waardeloos dus gewoon niet doen
Wordt wel snel gereageerd op een negatieve beoordeling
Nooit geen camera geleverd dus gewoon opgelicht.

Antwoord van Wifi Camera
Zeer slecht want ik heb na twee maanden…
Zeer slecht want ik heb na twee maanden nog steeds mijn bestelling niet ontvangen.

Antwoord van Wifi Camera
6 weken geleden besteld en betaald en…
6 weken geleden besteld en betaald en nog steeds niet ontvangen !
Hoe kan ik dan een review schrijven ???
ik heb de camera nog niet ontvangen
ik heb de camera nog niet ontvangen, hoezo waardering !! op 22-12-2019 bestelt
Waardeloze bediening/levering
ik bestel op 5-1 een camera en zie nergens de levertijd en ben er vanuit gegaan, ook niet slim van mij wellicht, dat binnen Nederland toch wel binnen een paar dagen geleverd kan worden. Na de betaald te hebben en de bestelling geplaatst te hebben blijkt dat de levertijd nog weken op zich laat wachten, het is nu 2-2-2020 en nog heb ik niks.
Na de bevestiging wilde ik de opdracht annuleren maar kreeg een bericht dat dit neer meer mogelijk is.
Waardeloos om je zo te manifesteren op de Nederlandse markt. Snelle levering en goede service is je kracht en dit is verre van dat.
December 2019 besteld en betaald en nu…
December 2019 besteld en betaald en nu zijn wij februari 2020 en heb nog steeds geen camera's ontvangen. Tus heel slecht ervaring!!!!!!!
veel Te late levering , als er al een levering volgt ???
Nog steeds niets geleverd en al minimaal een maand te laat

Antwoord van Wifi Camera
Echt slechte communicatie En ook mijn geld nog niet terug na 6 weken nl niets gehad
Echt slechte communicatie heb na ruim een maand nog niets gehad. Heb vorige week bestelling geannuleerd krijg ik een mail sorry dat u zo lang moet wachten maar bedankt voor uw geduld. Gelijk weer een mail gestuurd dat ik de bestelling niet meer hoef want ik heb inmiddels gewoon bij de MM een camerasysteem gekocht! En nee heb mijn geld na 7 dagen ook nog niet terug echt heel slecht!
Eindelijk opgelost
Levertijd was niet gehaald helaas , vandaag netjes mijn geld terug gekregen .
Op de goede weg zo .
Hopelijk gaat het met levertijden beter in de toekomst .

Antwoord van Wifi Camera
Nog niet ontvangen dus kan geen review…
Nog niet ontvangen dus kan geen review geven
nog niets ontvangen
Tot 2 keer toe leverdatum uitgesteld
Tot 2 keer toe leverdatum uitgesteld. Product gaat terug zodra die binnen is.
Andere camera besteld, en al in gebruik.

Antwoord van Wifi Camera
Van half december besteld en nog altijd…
Van half december besteld en nog altijd niets ontvangen,zou graag mijn geld terug hebben

Antwoord van Wifi Camera
Camera is nog niet binnen
Camera is nog niet binnen, geen duidelijke afspraken over lever tijden en achteraf kon ik de camera voor 30euro kopen en na 1 dag thuis bezorgd dus niet tevreden
Dit is Trustpilot
Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.
Bedrijven kunnen reviews verzamelen via geautomatiseerde uitnodigingen. Deze reviews worden als geverifieerd bestempeld, omdat het evident is dat ze op echte ervaringen gebaseerd zijn.
Lees meer over geverifieerde reviews.
Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.
Lees meer over Trustpilots reviewproces.
Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.
Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.
Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.







