Wine Insiders Reviews 

235
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I had to call to get my order sent, because fedex broke the glass and they don't contact wine insiders to resend to customer. When I spoke to the person, they took care of the reorder quickly.But I do... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Was just checking on my order and since they had a huge 50% off 15 or more, it's going to take a couple extra day. No problem, I've ordered a few years now and always received great service from them... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I live in Massachusetts, and they consistently have many wines that are not available to ship to MA. Today they posted a cellar closeout sale. Out of the 18 offered wines, 8 were not available to ship... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a health condition that required cancelation of my subscription. The person I spoke with did not make me feel bad for doing so, in fact he genuinely seemed to wish me the best. He was quic... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Wijnhandel

Geschreven door het bedrijf

Wine Insiders makes it easy to get great wine. Our in-house winemaker works with world class wineries to stock our online store with exclusive selections from some of the world's best wineries and regions. With over 40 crowd-pleasing varietals from 15 top wine regions, you're sure to find wine that you love. We love our wine so much that we offer a 100% Satisfaction Guarantee, so you can ship and sip risk-free. Shop with confidence knowing you won't find hidden fees or unexpected club subscriptions at Wine Insiders. Allow us to raise a glass and welcome you to a world of: BETTER WINE, DELIVERED!


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

235 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(235)

80 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

FedEx delivery - unacceptable

the driver didn't ring the door bell and left the missing delivery tag when I was home the entire day waiting for the delivery

13 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wine Insiders

Antwoord van Wine Insiders

Hello there,

Thank you for your feedback. We are sincerely sorry to hear about the frustrating experience with your delivery. We absolutely acknowledge how annoying it is when the driver fails to ring the doorbell and leaves a "missing delivery" tag when you were home waiting the entire day.

We understand this wasted your time and caused unnecessary inconvenience.

We want to ensure your wine gets to you safely and quickly. Please contact us directly at (800) 615-7304 or info@wineinsiders.com so we can personally intervene with the carrier to resolve this issue and coordinate a successful delivery right away.

Cheers,
Wine Insiders Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

excellent service as always!

9 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wine Insiders

Antwoord van Wine Insiders

Hello there,

Thank you so much for the fantastic rating! We are absolutely thrilled to hear about the excellent service as always! Consistency is what we strive for.

If you'd like to share the excellent service and great wine, refer a friend to give and get a $25 coupon here: https://wineinsiders.com/pages/refer.

Warm regards,
Wine Insiders Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

excellent customer service rep!

9 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wine Insiders

Antwoord van Wine Insiders

Hello Ralph,

Thank you so much for the rating! We are absolutely thrilled to hear about the excellent customer service rep! That's wonderful feedback, and we'll be sure to celebrate your kind words with the team.

If you'd like to share the excellent service and great wine, refer a friend to give and get a $25 coupon here: https://wineinsiders.com/pages/refer.

Warm regards,
Wine Insiders Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A loyal customer…

I have bought about 75 cases of wine from CH and am continuing with WI. Service continues to be great.

5 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wine Insiders

Antwoord van Wine Insiders

Hello Rayvadee,

Thank you so much for your feedback! We are absolutely thrilled to hear about your incredible loyalty, having ordered around 75 cases and continuing with Wine Insiders (WI).

We are delighted that the great service continues to satisfy you. Your long-term business is truly appreciated!

If you'd like to share the reliability and great wine, refer a friend to give and get a $25 coupon here: https://wineinsiders.com/pages/refer.

Warm regards,
Wine Insiders Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick resolution to a shipping issue

I had contacted Wine Insiders when I had an issue with FedEx mishandling and damaging our shipment. Spoke with both Cha & Jonel about the matter. Also provided them with additional info from my end. Once FedEx acknowledged the damage on their end, Jonel quickly reached out to me and initiated a replacement order. This wine shipment was a GIFT from my sister-in-law and Jonel responded in order to make our experience a pleasant one. Thank you for all of your assistance.

7 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wine Insiders

Antwoord van Wine Insiders

Hello Tom,

We appreciate your feedback! We are absolutely thrilled to hear that you had a pleasant experience, despite the initial issue.

We are delighted that Cha and Jonel were able to resolve the matter quickly and initiate a replacement order after the FedEx mishandling was acknowledged. Making sure your gift arrived safely and ensuring your experience was pleasant is what a great company strives to do. Thank you for recognizing their assistance!

If you'd like to share the reliability and great wine, refer a friend to give and get a $25 coupon here: https://wineinsiders.com/pages/refer.

Warm regards,
Wine Insiders Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Exceptional service

We ordered 14 bottles on a great sale and received them less than 30 hours later! Their service is exceptional. Been ordering for more than 8 years. Always pleased with the selection. Once we didn't care for a bottle and were credited for it, no questioned asked.

8 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wine Insiders

Antwoord van Wine Insiders

Hello Lorrie,

Thank you so much for the fantastic rating! We are absolutely thrilled to hear about your exceptional service and your 8 years of loyalty. That means the world to us!

We are delighted that you received your order in less than 30 hours and that when you didn't care for a bottle, we credited you no questions asked. Making sure you're always pleased is our mission!

If you'd like to share the speedy service and great wine, refer a friend to give and get a $25 coupon here: https://wineinsiders.com/pages/refer.

Warm regards,
Wine Insiders Customer Service Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Missing magnum and some of the same problems as RK Experienced

I experienced some of the same website issues as the reviewer RK on the same day. These issues were 1. When I got to the payment page it said that "This store can't accept payments right now." Refreshing the page by going back to the wine selections did not help. It even asked me to submit my email address and age and log in again even though it was logged in. This happened multiple times before the problem stopped. 2. Four time I got to the payment page I was informed that one of my wines was not available with the statement "This product is not available for delivery to your location." Going back to order a replacement only triggered the problem in #1 when I when back to the payment page. Eventually the payment page started to work. However, the other issue was that I was ordering a case with the promotion of a free magnum advertised as a 50-dollar item after ordering 14 bottles. After all, the back and forth and website problems the magnum bottle disappeared from the order list. It was then too late in the day to call them, so I placed the order and called them first thing in the morning when they opened. I was told it was too late to add the magnum and all they could do was to give me a 20-dollar store credit. The right thing to do would have been to send a magnum separately. As with RK, I was told to "empty my cache". Perhaps the best thing is to develop better software, so these things don't happen. Can you imagine a major retailer with these types of software issues? It's no way to keep customers happy.

7 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wine Insiders

Antwoord van Wine Insiders

Hello Frank,

Thank you for reaching out. We are truly sorry and deeply concerned to hear that you experienced a string of unacceptable website and service failures (like the payment error, missing promotions, and unhelpful advice). We understand why you are frustrated and feel this is "no way to keep customers happy."

We apologize that the website failure caused you to lose the free magnum promotion. We need to fix this and all related issues immediately.

Please contact us directly at (800) 615-7304 or info@wineinsiders.com so we can personally ensure you receive the promised magnum and guarantee a smooth experience moving forward. We are committed to earning back your full satisfaction.

Cheers,
Wine Insiders Customer Service Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I attempted to order 3 cases of wine

I attempted to order 3 cases of wine. Initially the PayPal button would simply refresh without placing the order. I called and was told that the 1 case lot I ordered was not available. I saw no notice of this on my computer. She told me to try a different wine, I did with the same results. I logged out and logged back in and that screen stated that "This store can't accept payments right now." I then called and was told that everything was available, maybe I should restart my computer and empty my cache. I eventually logged back in and tried another form of payment. I then got a notice "This product is not available for delivery to your location." and I should "Change delivery address or remove unavailable item." I am frustrated, the site should have notified me about these problems while I was creating the order.

7 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wine Insiders

Antwoord van Wine Insiders

Hello there,

Thank you for reaching out and sharing your detailed feedback. We are truly sorry and deeply concerned to hear about the string of technical and communication failures you experienced while trying to place your order. It is unacceptable that our site wasted your time by not filtering wines for your location until the very end. We apologize for the frustration.

We understand that choosing your state upfront should filter out unavailable wines immediately. We need to fix this process and ensure your order is completed smoothly.

Please contact us immediately at (800) 615-7304 or info@wineinsiders.com so we can personally review your account and manually process your order, guaranteeing you only see wines available for immediate delivery to your location. We are committed to earning back your full satisfaction.

Cheers,
Wine Insiders Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wow, thanks.

Wow, FedEx and my pickup point at Walgreens somehow lost my order, or allowed my delivery to be stolen. Wine Insiders and their helpful phone rep Aldren fixed the problem, easily. Many thanks!

6 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wine Insiders

Antwoord van Wine Insiders

Hello Bruce,

Thank you so much for your feedback! We are thrilled to hear you had a great experience with us.

We are sincerely sorry and concerned to hear that your order was lost or stolen after being handed off to FedEx/Walgreens. We absolutely acknowledge how frustrating that experience must have been. However, we are delighted that our helpful phone rep, Aldren, was able to fix the problem easily for you! Many thanks for recognizing his excellent service.

If you'd like to share the reliability and great wine, refer a friend to give and get a $25 coupon here: https://wineinsiders.com/pages/refer.

Warm regards,
Wine Insiders Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good solution for bad wine

When I called to complain that one of my selections tasted old, I was offered a refund or store credit that were both satisfactory. I chose the store credit option and will apply it to a future purchase.

5 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wine Insiders

Antwoord van Wine Insiders

Hello Bob,

Thank you so much for the fantastic rating! We are thrilled to hear you are satisfied with our service.

We sincerely apologize that one of your selections tasted old. However, we are delighted to hear that the resolution offered (refund or store credit) was satisfactory and that you chose the store credit for a future purchase. Making things right quickly is what we aim for!

If you'd like to share the excellent service and great wine, refer a friend to give and get a $25 coupon here: https://wineinsiders.com/pages/refer.

Warm regards,
Wine Insiders Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quick and easy responses

Quick and easy responses; very polite and professional.

2 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wine Insiders

Antwoord van Wine Insiders

Hello Craig,

Thank you so much for the fantastic rating! We are absolutely thrilled to hear that your experience was marked by quick and easy responses and that our team was both polite and professional. That's wonderful feedback!

If you'd like to share the excellent service and great wine, refer a friend to give and get a $25 coupon here: https://wineinsiders.com/pages/refer.

Warm regards,
Wine Insiders Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had an issue with my order

I had an issue with my order, & the rep I spoke with resolved it quickly.

1 oktober 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wine Insiders

Antwoord van Wine Insiders

Hello there,

Thank you so much for the fantastic rating! We are thrilled to hear that you had an issue with your order and that the representative you spoke with resolved it quickly. Providing fast, effective support is what we strive for!

If you'd like to share the excellent service and great wine, refer a friend to give and get a $25 coupon here: https://wineinsiders.com/pages/refer.

Warm regards,
Wine Insiders Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Wouldn't warranty spoiled wine

Wine was spoiled full of sediment though all bottles.

29 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wine Insiders

Antwoord van Wine Insiders

Hello Anthony,

Thank you for your feedback. I am truly sorry and deeply concerned to hear that your wine was spoiled and contained sediment in all the bottles. We absolutely acknowledge that receiving spoiled wine is unacceptable, and we apologize for this extremely disappointing experience.

We want to make this right immediately. Please contact us directly at (800) 615-7304 or info@wineinsiders so we can personally resolve the issue with the quality of your entire shipment and ensure you get the excellent wine you deserve. We appreciate you bringing this serious matter to our attention.

Cheers,
Wine Insiders Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wineinsiders has great Wines, Cust Service and Prices

Wineinsiders has great customer service. Orders are delivered promptly and are easy to either have delivered at your home or to an alternate location (ie. Walgreens). They offer very good wines from Italy, France, Australia, Portugal etc.... good information on regions and flavor profiles are always nice to read. Most important the pricing is amazing...especially if you take advantage of their sales (30-45-50% off!)

25 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wine Insiders

Antwoord van Wine Insiders

Hello Happy,

Thank you so much for the fantastic 5-star rating! We are absolutely thrilled by your detailed feedback.

We are delighted to hear you appreciate our great customer service, the prompt delivery options (home or alternate location), the variety of wines from around the world, and our amazing pricing, especially the sales! That comprehensive feedback is wonderful to read.

If you'd like to share the convenience and great wine, refer a friend to give and get a $25 coupon here: https://wineinsiders.com/pages/refer.

Warm regards,
Wine Insiders Customer Service Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't use Wine Insiders

I placed an order and then Wine Insiders upgraded (at my expense) my order to Onward without my permission.
I immediately canceled the order and will no longer have any dealings with them.

23 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wine Insiders

Antwoord van Wine Insiders

Hello Joseph,

Thank you for your feedback. We are truly sorry and deeply concerned to hear that the change to your order, resulting in an additional charge, caused you to cancel immediately. It is unacceptable that the website process led you to feel your order was upgraded without your permission.

We apologize for this frustrating experience. We want to assure you the "Onward" option can be easily removed before checkout. We need to personally investigate why this was added and ensure you were not charged.

Please contact us immediately at info@wineinsiders.com or at (800) 615-7304 so we can review your account and fully resolve this matter for you. We appreciate the opportunity to make this right.

Cheers,
Wine Insiders Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Customer Service

We have always enjoyed the wine selection from Wine Insiders. Unfortunately one of our selections was out of stock this time, but once Lenard got that information to me, the order went right through.

19 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wine Insiders

Antwoord van Wine Insiders

Hello Iris,

Thank you so much for the fantastic rating! We are thrilled to hear you have always enjoyed the wine selection from Wine Insiders.

We sincerely apologize that one of your selections was out of stock this time. However, we are delighted that Lenard was able to get that information to you quickly and get your order processed right away! We'll be sure to share your kind words with him.

If you'd like to share the great wine and service, refer a friend to give and get a $25 coupon here: https://wineinsiders.com/pages/refer.

Warm regards,
Wine Insiders Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First time calling Wine Insiders

This was my first time calling Wine Insiders about an order. It was a pleasure to speak with an associate immediately after the call was answered. Jonel was able to find my account info right away and explained the details about my upcoming delivery with a Fed Ex tracking number for me to follow. Jonel was pleasant and helpful. Thank you.

18 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wine Insiders

Antwoord van Wine Insiders

Hello Charles,

Thank you so much for the fantastic rating! We are thrilled to hear you had such a wonderful first experience calling us.

We are especially delighted that Jonel was able to help you immediately, find your account information right away, and provide the tracking details. We'll be sure to pass along your compliments about how pleasant and helpful she was!

If you'd like to share the excellent service and great wine, refer a friend to give and get a $25 coupon here: https://wineinsiders.com/pages/refer.

Warm regards,
Wine Insiders Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently placed an order for 14…

I recently placed an order for 14 bottles of wine, with the 15 TJ in the case to be a free magnum bottle. The order took only 2 days, from ordering to delivery. Outstanding! When I opened the case, I had the 14 bottles I ordered but no free magnum. After making a call to Wine Insiders the concierge explained what possibly happened and rectified the mistake immediately. Another outstanding performance of what a great company truly is. Thanks!

18 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wine Insiders

Antwoord van Wine Insiders

Hello Gary,

Thank you so much for the fantastic 5-star rating! We are absolutely thrilled to hear that your order went from click to door in just 2 days—Outstanding!

We sincerely apologize that the free magnum bottle was missing when you first opened the case. However, we are so pleased that our Concierge team rectified the mistake immediately after your call. That dedication is why we love hearing we're a great company!

If you'd like to share the speedy service and great wine, refer a friend to give and get a $25 coupon here: https://wineinsiders.com/pages/refer.

Warm regards,
Wine Insiders Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My handicapped situation was handled to…

My handicapped situation was handled to my satisfaction - Good job!

17 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wine Insiders

Antwoord van Wine Insiders

Hello Steven,

Thank you so much for the fantastic 5-star rating! We are absolutely thrilled to hear that your situation was handled to your satisfaction. That's wonderful news, and we appreciate you recognizing our team's effort!

If you'd like to share the convenience and great wine, refer a friend to give and get a $25 coupon here: https://wineinsiders.com/pages/refer.

Warm regards,
Wine Insiders Customer Service Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First Class Customer Service

Have dealt with WineInsiders for many years with multiple orders. Had an issue today when I received notice I had placed an order I did not recognize. Called and quickly tracked and found to be gift order to me. Case closed. Annel very professional and courteous.

17 september 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Wine Insiders

Antwoord van Wine Insiders

Hello Stephen,

Thank you so much for the fantastic 5-star rating! We are thrilled to hear you've been a customer for many years—your loyalty means the world to us.

We sincerely apologize for the initial confusion regarding the unrecognized order notice. We are so glad you called and that our representative, Annel, was able to quickly resolve the issue and confirm it was a gift! We'll be sure to pass along your compliments regarding her professional and courteous service.

If you'd like to share the convenience and great wine, refer a friend to give and get a $25 coupon here: https://wineinsiders.com/pages/refer.

Warm regards,
Wine Insiders Customer Service Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer