Wood Panel Co Reviews 

143
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Offer chic, quality range of panels. Customer service is very helpful in dealing with queries too.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This is my second order after being impressed with the quality of the product first time around. The ordering experience was simple and straightforward and the products are received well package... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service. Good telephone experience when I had questions before I ordered two 2400 x 600 white on white accoustic panels online. The order online was simple. Delivery arrived as prom... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ordered 3 black panels originally,thought I needed a 4th,got a call to make sure the 4th panel would colour match the exact same as earlier 3,I never thought about colour match. Turns out I never need... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Decoratie- en interieurwinkel
  2. ook in
  3. Houtleverancier

Geschreven door het bedrijf

Our elegant Acoustic Slat Wood Wall Panelling range is ideal for both residential and commercial settings, delivering a sleek, modern aesthetic with the added advantage of sound dampening. The panels offer a straightforward and effortless installation and are constructed from sustainable recycled materials, with free UK mainland delivery. Perfect for any interior space, the panels create a visually attractive wall covering and reduce sound reverberation.


Contactgegevens

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

143 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans pas na meer dan 1 maand

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(143)

29 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The product ordered looked completely…

The product ordered looked completely different from that displayed on screen at the point of sale.
I appreciate they can send out samples however there should not be any real difference looking at Rustic Oak when you receive what can only be described as Pine....
I brought this up with the company and was told I would need to send back the panels at my own expense for a refund despite asking for a collection when I had placed a second order for a shade darker of panels.

Won't be ordering or using for future customer or DIY projects.

7 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Wood Panel Co

Antwoord van Wood Panel Co

Hi Charlie,

Thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry you have not been satisfied with the service you have received.

We would always advise ordering a sample before placing an order so that you feel confident with your choice. Our veneers are made from real wood so natural colour variations may occur. We accept returns if you change your mind but, as stated in our terms and conditions, we do not cover the cost of return shipping if you have decided you do not like the product.
We are more than happy to send out a new shade to you but we will need the original product returned to us first. Please contact us so we can discuss this further.

Kind regards,
Jodie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fulfilled every promise

Brilliant service provided,quick delivery ,was impressed by how good the quality of the panels were, and exceeded our expectations both on quality and efficient service.

9 juli 2023
Logo Wood Panel Co

Antwoord van Wood Panel Co

Hi Susan,

Thank you so much for your five star review. We are thrilled to hear you were pleased with the service you received and that your expectations were exceeded.

If you'd like to share any photos or videos of your project then we would love to see our panels in your home! Please get in touch at hello@woodpanelco.co.uk

Kind regards,

Jodie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Beautiful wood panels

I ordered samples ready to do my project i absolutely love this the colour was perfect and the quality was amazing

27 juni 2023
Logo Wood Panel Co

Antwoord van Wood Panel Co

Hi Beverley,

Thank you so much for taking the time to leave us a five star review. We are pleased you are happy with the colour and quality of panels and we hope your project goes well.

Please do reach out to us for any help, tips or advice.

Kind regards,

Jodie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Damaged wood and because I had thrown…

Damaged wood and because I had thrown packaging away he refused to help . Owner says he packs deliveries and he remembers packing mine distinctly??? Really , it hasn’t been sprayed properly and he wasn’t helpful at all , so won’t be using them ever again .

27 juni 2023
Logo Wood Panel Co

Antwoord van Wood Panel Co

Hi Moya,

We are sorry to hear you were not happy with the service you received. Of course we will always replace a damaged panel however depending on the damage we occasionally ask for the item to be returned to us so we can look into it further. Please contact us as we would love to help resolve this for you.

Kind Regards,
Jodie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experienced

Great experience, ordered and come within a few days. Easy instructions to install, and the products are such premium quality I searched the market for black wall panelling and they was also the lowest price for black and by far better quality

30 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Wood Panel Co

Antwoord van Wood Panel Co

Hi Carl,

Thank you for taking the time to leave us a five star review. We appreciate your feedback and it is great to hear that you were pleased with the quality, quick delivery and easy installation.

We hope your project went well! If you'd like to share any photos or videos then we would love to see them. Please contact us on hello@woodpanelco.co.uk or tag us on social media. \

Thank you once again,

Jodie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Impressed

Easy to order
Fast delivery
Very good quality for the price paid
Easy to install
Amazing results!
Definitely will order again

20 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Wood Panel Co

Antwoord van Wood Panel Co

Hi Corina,

Thank you for your feedback! We appreciate your time and we are pleased you had a great experience with us. We hope your project went well and if you need any help, tips or advice then please reach out to us.

Thank you again,

Jodie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Walnut acoustic panels

Good quality products and quick delivery.

It’s perfected my dining room and highly complimented by every guest who visited us.

8 juni 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Wood Panel Co

Antwoord van Wood Panel Co

Hi Claurice,

Thank you for taking the time to leave us your feedback.

We are pleased you are getting a great response from your new walnut panels. If you'd like to share any photos or videos of your dining room then we would love to see them. Please contact us on hello@woodpanelco.co.uk

Kind regards,
Jodie

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren
Logo Wood Panel Co

Antwoord van Wood Panel Co

Hi Stuart,

Thank you for leaving us your feedback! We are pleased you had a quick and easy experience with us and we hope your project went well.

If you need any more help, tips or advice then please reach out to us.

Kind regards,

Jodie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Five stars!!

29 mei 2023
Logo Wood Panel Co

Antwoord van Wood Panel Co

Hi Julio,

Thank you for taking the time to leave us your feedback! We are pleased you have had a great experience with us.

Kind regards,
Jodie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

ABSOLUTELY EXCELLENT

Excellent customer service with expert advice. Fantastic product, easy to install and looks absolutely amazing. I couldn't recommend this company highly enough. They went the extra mile from start to finish.

29 mei 2023
Logo Wood Panel Co

Antwoord van Wood Panel Co

Hi Caroline,

Thank you for leaving us a five star review! We are thrilled that you had a great experience with us. Nothing makes us happier than receiving such a wonderful review and we appreciate the time you have taken to give us your feedback.

Kind regards,
Jodie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent

Excellent. Great quality, fast delivery

3 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Wood Panel Co

Antwoord van Wood Panel Co

Hi Matthew,

Thank you for taking the time to leave us a five star review! We appreciate your feedback and we are thrilled to hear you were happy with the service you received.

If you'd like to share any photos or videos of your project then we would love to see our panels in your home! You can contact us on hello@woodpanelco.co.uk

Thank you and kind regards,

Jodie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic

Fantastic, attentive customer service.

Delivery was made direct rather than through a courier due to us being local and we were contacted throughout to ensure we knew what was happening.

We are so pleased with the panels, they have upgraded our living space beyond our expectations.

Thank you!

14 april 2023
Logo Wood Panel Co

Antwoord van Wood Panel Co

Thank you for taking the time to leave us a five star review. We appreciate your feedback and it is great to hear that you were pleased with the panels, the personal delivery and the attentive customer service.

We hope you are enjoying your new living space and if you'd like to share any photos then we would love to see them so please do get in touch!

Thank you once again,
Jodie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic quality

Fantastic quality, and excellent service. Panels have totally transformed our living room and were so easy to install

8 mei 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Wood Panel Co

Antwoord van Wood Panel Co

Hi Sophie,

Thank you for taking the time to leave us a five star review! We love getting feedback from our customers and its great to hear that you were pleased with the quality of our panels and the service you received.
We hope you're enjoying your newly transformed living room!

Thank you once again,
Jodie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Wood Panel Co

Antwoord van Wood Panel Co

Hi Gary,

Thank you for tasking the time to leave us a five star review! We appreciate your feedback. If you need any more help, tips or advice then please contact us.

Kind Regards,
Jodie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Looks fab

Excellent, dispatched and delivered within 3 days. Product is good and of good quality. Looks amazing when put up and transforms the look of your room. Though, do note, when adjoining the panels together, the gap remains little bigger than the gaps between the slats. by a mm or 2mm. Having spoken to the manager, he advised that it has been brought to his attention and that his supplier/ manufacturer is in the process of getting this resolved. Not a problem for me, as I'll be using a led strip light between for those adjoining panels gaps, which will give sufficient room to allow for the LEDs to sit in between the gap. Overall, happy with my purchase!

12 april 2023
Logo Wood Panel Co

Antwoord van Wood Panel Co

Hi Josh,

Thank you so much for taking the time to leave us a five star review. We are pleased you managed to discuss your concerns with Martin and are happy with the overall result of your purchase. We'd love to see your finished result! If you'd like to share any photos then please get in touch as we love to see our panels in your homes!

Kind regards, Jodie
hello@woodpanelco..co.uk

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Great product, great service, very happy with the overall look and the acoustic effect of the panels.

12 april 2023
Logo Wood Panel Co

Antwoord van Wood Panel Co

Hi James,

Thank you for taking the time to leave us some feedback! We are pleased you had a great experience with us!
We love to see our panels in our customers homes! If you'd like to share any photos with us then please contact us at hello@woodpanelco.co.uk. We would love to hear from you.

Many thanks once again,
Jodie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent product

Best panels on
Market , not cheap , but you get what you pay for , used these on my media wall which has transformed it totally , highly recomended .

12 april 2023
Logo Wood Panel Co

Antwoord van Wood Panel Co

Hi Craig,

Thank you for taking the time to leave us a five star review! We appreciate your feedback. We are pleased you are happy with your media wall and we would love to see it! If you'd like to share any photos then please contact us on hello@woodpanelco.co.uk. If you need any help, tips or advice then please get in touch!

Thank you once again,
Jodie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had a couple of samples sent out and…

I had a couple of samples sent out and was pleased how quick we received them. Thinking of buying a couple of panels soon and hope they are delivered as quick.
We were very pleased with the quality.

10 april 2023
Logo Wood Panel Co

Antwoord van Wood Panel Co

Hi Sharon,

Thank you for taking the time to leave us a review! We appreciate your feedback and we are pleased you were happy with the service you received.
We hope your project went well and you are pleased with the panels. If you have any photos you would like to share with us then we would love to see them! You can contact us on hello@woodpanelco.co.uk

Thank you once again, Jodie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Move over WoodVeneerHub.

Ordered on Thursday, arrived on Friday. Can’t thank Martin enough for his communication. Product packaged better than some rivals and overall better service!

20 april 2023
Review zonder uitnodiging
Logo Wood Panel Co

Antwoord van Wood Panel Co

Hi Lee,

Thank you for leaving us a five star review! We are pleased you were happy with the fast delivery, the quality of our packaging and the service you received from Martin!
We'd also like to thank you for sharing the photos of your project!

Thank you and kind regards, Jodie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Service above expectations

On this occasion I only purchased a sample,and spoke to your representative [Martin] who was most helpful, and product knowledgeable. When the sample arrived it was exactly as described resulting in me placing a full order today.

16 april 2023
Logo Wood Panel Co

Antwoord van Wood Panel Co

Hi Ian,
Thank you for taking the time to leave us a review! We appreciate your feedback and we are pleased Martin was able to assist you.
We hope your project went well! If you would like to share any photos or videos that we could use on our website then we would love to see them! Please contact us at hello@woodpanelco.co.uk.
Thank you once again, Jodie

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer