Activity Superstore Reviews 

5.001
•
TrustScore 3 uit 5

3,0

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Had a voucher which I wanted to exchange for something else , contacted Activity Superstore spoke to Dylan Tembe in customer service who couldn't be more helpful , he very quickly exchanged my voucher... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely rubbish. Everything takes forever. Complicated redeeming process. Dates are never available. Information keeps changing and you have to follow and chase up. It took me months to get... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I cannot recommend these vouchers. Our children bought us vouchers two years ago for a speific activity they thought we would love 'Sip & Paint '. When we tried to book the event at Newcastle. 'Booz... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great day out, tour of yard, workshops and stock of railway engines and carriages. Coffee and chat from Donna in the converted buffet carriage on how we would be split up into 2 teams to alternate bet... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Cadeauwinkel
  2. ook in
  3. Café
  4. Hotel
  5. Restaurant
  6. Spa

Geschreven door het bedrijf

Experience Days make great gifts and even greater memories! Activity Superstore offer over 1000 gift experiences for everyone and for every occasion - Christmas, Birthdays, Valentine's, Mother's and Father's Day, or simply to enjoy a day out. Prices start from as little as £10, opt for a postal pack or select an EVoucher for delivery the same day. Vouchers are fully exchangeable plus we off no-hassle, free of charge refunds within 28 days.


Contactgegevens

3,0

Gemiddeld

TrustScore 3 uit 5

5K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 86% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,0

Alle reviews

(5.001)

303 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Great customer service. I had an issue with my email address and therefore could not access a voucher i had paid for last year. rang their customer service and Dylan Tembe sorted it out pretty quickly. I was worried i would have to purchase the activity again. Big big big help.

11 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Activity Superstore

Antwoord van Activity Superstore

Thank you for your wonderful review.

It’s great to hear that Dylan was able to resolve your issue quickly. He’ll be thrilled to know that you were so happy with the service he provided.

We hope you have a wonderful experience!

Sapphire
The Activity Superstore Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DON'T WASTE YOUR MONEY ON THESE VOUCHERS!!!!

Haven't even used the voucher bought for me as a gift from my brother at Xmas... totally useless, nowhere in the midlands to eat (oh, one option for a dreadful place on a road of 18 year old drunks). total waste of money!!!

9 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Activity Superstore

Antwoord van Activity Superstore

Thank you for your feedback.

We’re sorry to hear that the locations included in your pack are not suitable for you. If you kindly get in touch with our friendly Customer Service team, they’ll be happy to assist you with exchanging your experience for something more suitable.

We hope we can help you find an experience that you’ll enjoy!

Sapphire
The Activity Superstore Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Unacceptable Customer Service and Loss…

Unacceptable Customer Service and Loss of Voucher Value

I am writing to make a formal complaint regarding the extremely disappointing way my voucher has been handled by Activity Superstore.

The voucher was purchased for us as a gift by my partner’s dad. Unfortunately, we were unable to use it before the expiry date. I contacted Activity Superstore to explain the situation and ask for assistance, expecting a reasonable level of customer service and some degree of flexibility.

Instead, I was left waiting an unreasonable amount of time for a response. By the time you eventually got back to me, I was effectively left with no realistic option other than paying £20 to extend the voucher.

I find this completely unacceptable.

Charging a customer £20 in these circumstances feels particularly underhand, especially when I had already contacted you for help and was then left waiting for a response. Rather than trying to find a reasonable solution, it felt as though I was simply being forced to pay an additional fee or lose the money that had already been spent on the gift.

What makes this even more frustrating is that the value of the experience itself appears to have been reduced.

When I originally looked at the available accommodation, I believe there was a two-night stay in Kent available. I am now only seeing a one-night stay. If that is correct, then despite paying to extend the voucher, we have effectively lost a significant proportion of what was originally purchased.

This is an incredibly poor customer experience.

Activity Superstore appears to be hiding behind rigid terms and conditions rather than making any genuine attempt to accommodate customers. Terms and conditions are one thing, but good customer service is about recognising individual circumstances and trying to find a fair resolution. Unfortunately, that has been completely lacking here.

The whole process has left me feeling that Activity Superstore is more interested in extracting additional money from customers than ensuring that the experience they have paid for is actually delivered fairly.

It is particularly disappointing because this was purchased as a gift. What should have been a thoughtful and enjoyable experience has instead resulted in frustration, additional expense and the feeling that we have been taken advantage of.

I am therefore asking you to properly investigate this complaint and provide a meaningful resolution, rather than simply sending me a generic response referring me back to your terms and conditions.

Specifically, I expect you to:

* Refund the £20 extension fee, given the unreasonable delay in responding to my original enquiry.
* Explain why the accommodation option in Kent appears to have gone from two nights to one night, and whether this represents a reduction in the value of the voucher.
* Restore the original level of value associated with the experience, where possible.
* Explain what you intend to do to resolve the fact that your customer service has left us substantially worse off than we were when the voucher was originally purchased.

I have already been more than reasonable in trying to resolve this directly with you. I do not consider it acceptable to simply be told that there is nothing you can do because of your terms and conditions.

I expect Activity Superstore to take responsibility for the customer service provided in this case and offer a fair resolution.

If the response is simply another inflexible refusal without properly addressing the points above, I will have to consider taking the matter further and making my experience known through the appropriate consumer review and complaint channels.

I look forward to receiving a substantive response rather than a standardised customer service reply.

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Activity Superstore

Antwoord van Activity Superstore

Thank you for your feedback.

Having reviewed the details, I can see that our team initially assisted you over the phone and then continued to support you via email.

Unfortunately, when you contacted us, the voucher was approaching its expiry date. As outlined in our terms and conditions, vouchers must be booked and the experience completed before the expiry date.

If you are unable to use your voucher within its validity period, it can be extended for up to six months (excluding promotional vouchers). A voucher can only be extended once, and the extension must be requested while the voucher is still valid. A £20 administration fee is payable for an extension.

Regarding the accommodation in Kent, we have checked this and can confirm that this location within your pack has only ever been offered as a one-night stay. We apologise for any confusion this may have caused.

I can also confirm that our team responded to your enquiries within our advertised response times. We’re sorry if you felt the process took longer than expected.

We appreciate you taking the time to raise your concerns and hope the above helps to clarify the situation.

Sapphire
The Activity Superstore Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic Customer Service

After my partner had brain tumour forgot about this lovely voucher our nephew i got for us. Lovely Lauren extended the voucher and explained what we needed to do to book as never had this type of gift before, so both experiences now booked up. A big thank you to Maya also for helping with confirmation of bookings..so lovely communucating with people rather than automations.

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Activity Superstore

Antwoord van Activity Superstore

Thank you for your lovely review.

We’re so pleased that our team were able to help you get everything arranged and that both of your experiences are now booked.

We hope you have a fantastic time enjoying your experiences, and thank you again for choosing us!

Sapphire
The Activity Superstore Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful

Dylan was very helpful in sorting out our problem. He went the extra mile for us.

6 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Activity Superstore

Antwoord van Activity Superstore

Thank you so much for your wonderful review!

We’re delighted to hear that Dylan was able to help and went the extra mile to get everything sorted for you.

Sapphire
The Activity Superstore Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Activation Problems

I did have a few problems activating my gift voucher, but this was initially due to me trying to use an incorrect email address. The contact phone number on the website came up as not recognised, but after a few emails I eventually talked to Dylan and all was resolved very quickly.

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Activity Superstore

Antwoord van Activity Superstore

Thank you for your your review.

It is great the hear that despite a few initial issues with activating your gift voucher, Dylan was able to assist and get everything resolved quickly.

We’re glad we could get everything resolved, and we really appreciate your patience and understanding.

Sapphire
The Activity Superstore Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

STAY AWAY from this company.

STAY AWAY FROM ACTIVITY SUPERSTORE!!!!
NO CUSTOMER SERVICE NUMBER, AND NO ONE REPLIES TO EMAILS UNLESS YOU CHASE REPEATEDLY!!!
Absolutely abhorrent customer service!!!
So we first contacted AS in early June to request to see Beetlejuice in the theatre on the 16th August. I used the voucher and was advised, via automatic email reply, that my request would be looked into and someone would get back to me. Fine.
3 days later nothing, so sent an email to the customer email address to chase things up. Waited another few days for a response only to find out my requested date wasn't available and to chose again.
So I did .. 3 different dates I tried, and each time had to wait days, chase ajd wait days again only to be told my date is not available.
And I STILL do not have a date 2 months later!
I have since requested to know some available dates from them to make life easier for both parties but no one is capable of helping me! I've had questions totally ignored, and deliberately overlooked. It is beyond frustrating because my children bought myself and partner a £100 voucher which is going to expire because this company are worse than useless and dont respond!!

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Biggest scam....ever i have been trying…

Biggest scam....ever i have been trying to book my meal voucher for over 2months ridiculous. Then booked me apparently to turn up at venue with no booking booked...i have sent several emails no response no booking and £50 down!!!!

5 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Activity Superstore

Antwoord van Activity Superstore

Thank you for taking the time to share your feedback.

We're sorry to hear about your experience.

Having looked at the voucher details provided in your review, I can see that a booking has been made for October, as requested via email, and this has been confirmed by our team.

If your review relates to a different experience or voucher, please get in touch with our Customer Service team, and we'll be more than happy to investigate this further and assist you.

Sapphire
The Activity Superstore Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Although communication was good

Although communication was good, whatever I chose wasn't available or the hotel didn't belong to the scheme any more. I was able to extend the voucher for £20 for a further 6 months but couldn't use it within that time frame due to personal circumstances. Therefore, it has wasted an awful lot of money and the hotels I was trying to book I could have booked directly for less. It certainly didn't work well for me and would just say, send your loved ones a bank transfer gift instead!!!!

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Activity Superstore

Antwoord van Activity Superstore

Thank you for taking the time to share your feedback.

We're sorry to hear that your experience did not meet your expectations. We understand how disappointing it must have been to find that your preferred hotels were unavailable and that, due to your personal circumstances, you were unable to use your extended voucher before it expired. It is with regret that locations do occasionally discontinue between the time of purchase and when a booking is made. However we do try to replace these throughout the year.

We appreciate your comments, and we'll ensure your feedback is shared with the relevant teams.

Sapphire
The Activity Superstore Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

What a drama!

What a drama!
My biggest frustration woth this company is they know most people buy these sets as gifts. This means they are unlikely to complain.
I got 2 boxes of two night getaway for my parents and in laws.
My in laws gave it back and told me to use it as the booking process is so confusing.
I did think maybe my MIL was just not tech savy, but unfortunately it is actually just a pain in the backside.
I tried to book one hotel on selected dats, waited 2 weeks, called up Activity superstore to chase to then be told our chosen hotel wasn't available but another was.
2 weeks later (so 1 week before our planned travel date) we get an email saying that one wasn't available either.
Tried booking different dates for 2 months from now, to find very few dates available and the ones that are require extortionate additional fees (one hotel in Lincoln said compulsory additional fee of £90!!)

After yet another phone call and emails today it looks like we finally have a hotel booked for October, but im still not actually sure if its booked.

Best advice I can offer is avoid these. They dont want you to actually use the voucher and put practically every barrier in the way. Ive lost hours of time, and can totally understand why my parents would struggle with this and just bin it!

31 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Activity Superstore

Antwoord van Activity Superstore

Thank you for taking the time to share your feedback.

We're sorry to hear about the frustration you experienced when trying to book your experience.

Having reviewed your case, I can see that our Customer Service team is in direct contact with you regarding your booking. If you could kindly reply to their email, they will be more than happy to assist you further.

Your feedback is important to us, and we will ensure your comments regarding the booking process, communication, and availability are shared with the relevant teams for review.

Sapphire
The Activity Superstore Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had to ring Activity Superstore with…

I had to ring Activity Superstore with a problem which I thought couldn't be fixed but having spoken to Charlie who listened and was so sympathetic, the problem was fixed. There was no fuss , great customer service a credit to your Company.

31 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Activity Superstore

Antwoord van Activity Superstore

Thank you for taking the time to leave us such a wonderful review.

We're delighted to hear that Charlie was able to resolve your issue and turn what you thought was an unfixable problem into a positive experience.

Thank you again for your lovely feedback, and we hope you enjoy your experience!

Sapphire
The Activity Superstore Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No options to book and no reply to emails

My husband purchased a “truck experience” for me, at the time of booking there were three location options. I planned to book the Wigan one, but when I went to book this one had been removed. I then started making plans to travel further to the Oxford one, but when I went back in to book both this and the other location (North Yorkshire) were “greyed out” and you couldn’t book. I emailed the company twice to ask how I can book as nothing is coming up as available, but they haven’t replied to either of my emails.

31 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Activity Superstore

Antwoord van Activity Superstore

Thank you for taking the time to share your feedback.

We're sorry to hear about the difficulties you experienced when trying to book your truck experience and for the delay in responding to your emails.

Having reviewed your case, I can see that a member of our Customer Service team has been in touch to assist you with your booking. We hope they were able to resolve the issue for you.

If you need any further assistance, please don't hesitate to get back in touch with our team, and we'll be happy to help.

Sapphire
The Activity Superstore Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very understanding & straightforward

Very understanding & straightforward. Due to personal circumstances I had to change my gift.

I dealt with Dylan who helped me through whole process.

Excellent customer service - i now look fwd to the new experience
Thankyou

29 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Activity Superstore

Antwoord van Activity Superstore

Thank you for your 5* review.

It is great the hear that Dylan was able to make the process of exchanging your gift as straightforward as possible during a difficult time.

Providing understanding and excellent customer service is something we take great pride in.

Sapphire
The Activity Superstore Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I received wonderful customer service…

I received wonderful customer service from Dylan today, which reinforced my belief that there are still genuinely caring people who go the extra mile. Dylan was incredibly empathetic about my situation and was able to accommodate my request regarding my voucher without any fuss.

His professionalism, understanding, and willingness to help made a real difference to my experience. It's refreshing to receive such excellent customer service, and Dylan is a real credit to the company.

Thank you, Dylan, and keep up the fantastic work!

28 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Activity Superstore

Antwoord van Activity Superstore

Thank you so much for taking the time to share your wonderful feedback!

We're delighted to hear that Dylan provided excellent customer service. We pride ourselves on supporting our customers wherever we can, and it's fantastic to know that Dylan's empathy, professionalism, and willingness to help made such a positive difference to your experience.

Sapphire
The Activity Superstore Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Through illness and going into hospital…

Through illness and going into hospital and being unable to drive for six weeks my voucher expired I was devastated but Maya and Charlie sorted it out for me ! Absolute credit to your company ! I cannot thank you enough !

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Activity Superstore

Antwoord van Activity Superstore

Thank you so much for your 5* review!

We're so sorry to hear that you were unwell and hope you're recovering well.

We're delighted that Maya and Charlie were able to help resolve everything for you. We'll be sure to pass on your kind words, they'll be thrilled to know they made such a positive difference.

Sapphire
The Activity Superstore Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Order two experiencing now & got them…

Order two experiencing now & got them in the post the next day. Also great to use the discount code for money off

24 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Activity Superstore

Antwoord van Activity Superstore

Thank you for your wonderful review.

We're so pleased your vouchers arrived so quickly and that you were able to take advantage of the discount code too.

We hope you have an amazing time enjoying your experiences.

Sapphire
The Activity Superstore team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service Dylan and Charlie

I approached the need to try and extend my voucher with a small amount of dread as trying to fulfill such matters can be tricky and labourious.
Firstly someone picking up quickly and efficiently was a very pleasant surprise. It happened both times of trying initially with Dylan and then also with Charlie. Both of them had lovely helpful attitudes and made the process as straightforward as possible explaining what was necessary clearly and helpfully. The whole thing was done swiftly and with their generous help. I am so appreciative of such service as it can be difficult to find these days. Thank you Dylan and Charlie keep it up - you blessed me and no doubt many others.

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Activity Superstore

Antwoord van Activity Superstore

Thank you for your 5 star review!

We're so pleased Dylan and Charlie were able to make extending your voucher quick and straightforward.

We'll be sure to pass on your lovely feedback to them—they'll be delighted to hear it.

Sapphire
The Activity Superstore Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought a mum and daughter photoshoot…

Bought a mum and daughter photoshoot for my mum on mother's day. Everything was super simple and easy from ordering to booking. We had our photoshoot on the weekend and we had such a laugh, can't wait to see the results. My mum said it's one of the best presents she's had, we made some amazing memories. Highly recommend.

25 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Activity Superstore

Antwoord van Activity Superstore

Thank you for your lovely review.

We're so pleased you and your mum had such a great time and made some wonderful memories together.

We really appreciate your support and look forward to helping you again in the future.

Sapphire
The Activity Superstore Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Activity Suoerstore experience


I received an Activity Suoerstore
gift experience and really struggled to activate and exchange it online. I became so frustrated that I almost gave up.
I eventually found their phone number and spoke to Dylan. What a star! He was incredibly patient, talked me through everything step by step, and even followed up to make sure I'd done everything correctly. As it turned out, I hadn't, so Dylan went the extra mile and booked the experience for me himself.
It's rare to receive customer service like this these days. Dylan was friendly, professional, and couldn't have been more helpful. He is a real credit to Activity Superstore. With advisors like Dylan, the company can't go wrong.
Thank you, Dylan!

22 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Activity Superstore

Antwoord van Activity Superstore

Thank you for your 5* review.

We're sorry to hear you found the activation process frustrating, but we're so pleased Dylan was able to help. We'll be sure to pass on your kind words, he'll be delighted to know his patience and support made such a difference.

We hope you have a fantastic time enjoying your experience!

Sapphire
The Activity Superstore Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Issue resolution

I had an issue which Dylan resolved brilliantly. Thank you so much, greatly appreciated.

20 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Activity Superstore

Antwoord van Activity Superstore

Thank you for your 5* review!

We're delighted to hear that Dylan was able to resolve your issue. We'll be sure to pass your kind feedback on to him, he'll really appreciate it.

Thank you for taking the time to share your experience. We truly value your support!

Sapphire
The Activity Superstore Team

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer