We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Im Mai eine Lampe bestellt, bezahlt und bis heute (15.10.2026) nicht geliefert bekommen. Die angekündigte Lieferzeit war ca. 10 Tage. Wachsweiche Mails (wahrscheinlich KI erzeugt) kommen nach ca. 2 Mo... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Leider muß ich mich den Beschwerden anschließen, auch ich habe eine Lampe für 737 Euro bestellt und bezahlt und nie bekommen. Auf mehrmaliges urgieren hatte man promt reagiert und mich vertröstet. Au... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

TRUFFA! Vendono online, pur sapendo di essere in procedura di “crisi d’impresa” alla Camera di Commercio! Ordine di una lampada Nemo a maggio per più di 500 euro, dopo multiple loro mail per rassicura... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Acquistate due aplomb mini Foscarini (con sconto del 20%, che comunque, dopo aver visto le lampade seppur molto belle hanno a parer mio, un costo troppo alto rispetto a quello che sono in realtà). La... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Decoratie- en interieurwinkel
  2. ook in
  3. Dierenverzorgingswinkel
  4. Kookwinkel
  5. Lampenwinkel
  6. Woonwinkel

Geschreven door het bedrijf

AGOF Store è un negozio online specializzato nella vendita dei migliori marchi d'illuminazione, arredamento e complementi di design. Visita il nostro sito www.agofstore.com per vedere tutte le offerte.


Contactgegevens

2,4

Slecht

TrustScore 2.5 uit 5

177 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 66% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

2,4

Alle reviews

(177)

69 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prima esperienza perfetta

Ho acquistato una lampada Artemide. Prezzo molto conveniente (grazie anche a un paio di sconti extra), ho risparmiato più di 100€ rispetto al prezzo in negozio. Al momento dell'ordine erano previste circa 3 settimane per la consegna, ma dopo 10 giorni la lampada era già arrivata. Niente intoppi, prima esperienza perfetta.

11 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Katastrophales Verhalten bei…

Katastrophales Verhalten bei Reklamation, ziehen sich auf ihren Lieferanten zurück -unmöglich - bestellt dort nicht!!!

12 maart 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AGOF Store

Antwoord van AGOF Store

Es tut uns leid, dass Sie die Arbeit unseres Kundendienstes nicht zu schätzen wissen, da wir Ihren Antrag auf Ersatzlieferung bearbeiten, obwohl Ihre Meldung erst 11 Tage nach der Lieferung bei uns eingegangen ist. Wir möchten Sie darauf hinweisen, dass der Kurierdienst gemäß den geltenden Vorschriften Schadensmeldungen innerhalb von 8 Tagen nach dem Lieferdatum akzeptiert. Wie bereits mitgeteilt, wird das Produkt ersetzt.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ich bin zu 100 % zufrieden

Ich bin zu 100 % zufrieden. Die Lieferung erfolgte sogar früher als erwartet und die Qualität der Originalwaren ist über jeden Zweifel erhaben. Mein Lieblingsshop für hochwertige Designobjekte!!! DANKE AGOF Store

20 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Ware und Versand einwandfrei, aber...

Ware und Versand einwandfrei, jedoch stimmen die Maße nicht ganz. Der Deckel ist leider nur 23,50 cm breit und nicht wie angegeben 24,00 cm. Für meine Auflaufform (andere Firma) 5mm zu klein. Ich behalte die Deckel trotzdem

22 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Ware in top Zustand

Ware in top Zustand, Lieferung schneller als erwartet, sehr gutes Preis Leistungsverhältnis. Jederzeit gerne wieder.

20 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wiederholt gute Erfahrung…

Ich kann den AGOF Store uneingeschränkt empfehlen. Die Lieferung nach Deutschland benötigt ein paar Tage, aber das bekommt man auch mitgeteilt. Bei den zwei Bestellungen bisher ging es dann doch immer schneller. Die Kaufabwicklung und Kommunikation tipp topp. Ware perfekt. Gerne wieder. Danke.

15 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Pleasantly surprised

Very fast delivery although it initially stated that it will take 4 weeks. Pakage took only 4 days! No issues at all. Nothing broke. Superb price. Would gladly buy from agof store again. I bought an artemide tolomeo mega floor lamp.

13 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Pessimo servizio di vendita e assistenza

In data 12/01/25 ho acquistato 2 lampade Kartell MINI GEEN-A BATTERY VERSION e 1 lampada Hoba di Foscarini. In data 12/02/25 finalmente riesco a ritirare la consegna PARZIALE ma il colore delle lampade non è quanto richiesto e pagato. Il servizio clienti ha degli orari discutibili e alle 17:00 termina il servizio. Se questo vuol considerarsi un buon rivenditore.

12 februari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo AGOF Store

Antwoord van AGOF Store

Ci dispiace per l'inconveniente con il suo ordine. Come comunicato via mail stiamo provvedendo alla risoluzione del problema nel minor tempo possibile. Purtroppo la ditta ha commesso un errore inserendo prodotti di colore diverso rispetto a quanto riportato sull'etichetta.
Comprendiamo che i nostri orari di assistenza possano non essere comodi per tutti. Tuttavia, siamo sempre raggiungibili via email e, quando possibile, rispondiamo anche oltre l’orario di chiusura.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

The delivery Tool some time

The delivery Tool some time, but was within the time Frame, we had troubles with one the Lamps as the ceilling Rosette was produced Not Perfect,
Reclamation process is a nightmare, they just ignore facts , sorry.

18 december 2024
Review zonder uitnodiging
Logo AGOF Store

Antwoord van AGOF Store

We are sorry but we cannot complete the claim procedure with the manufacturer because you refuse to send us the photos of the defect that we asked you for. The only one photo you sent us does not show the problem and the manufacturer does not proceed with the replacement. We apologise but this "nightmare" is not up to us.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer