AmpleBosom.com Reviews 

52
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love this shop! It sells the most gorgeous bras-yes, they are a bit more expensive than those found on the high street, but every bra I've bought from them has been superb quality, beautiful styles... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Purchased a front fastening bra (£45). The hooks and eyes continually undo. I emailed customer service who told me to push the hooks down with a knife.... Not impressed. A lot of money for a bra tha... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have shopped at Amplebosom.com for many years and am continually impressed by the range of products and sizes - the site is a godsend for us bigger ladies who find it difficult to get the size a... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Sally and the Amplebosom team are brilliant! I was rang to order an old favourite Triumph bra which I have had for years, but once I spoke to Sally she selected several new bras to send to me to try o... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Lingeriewinkel

Informatie afkomstig van verschillende externe bronnen

Bras, plus size bra, swimwear, lingerie, underwear, swimwear, corsets, maternity wear, thongs


Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

52 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(52)

3 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service

Excellent service. I went for a fitting and was delighted with both the products and customer service. The team were very efficient with my requests and I came away with exactly what I wanted. I will most certainly buy from them again.

30 november 2017
Review zonder uitnodiging
Logo AmpleBosom.com

Antwoord van AmpleBosom.com

Hi Melanie, Thanks for taking the time to leave this review, it's much appreciated. We are delighted that you were pleased with the products you came away with when you came for a fitting. The staff were pleased to meet you, thank you for your custom and we look forward to hearing from you again. Kind regards The AmpleBosom Team

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

After reading these reviews of items …

After reading these reviews of items not being available, I thought I'd give them a chance and the benefit of the doubt, but the reviews are right, they emailed to say that the item I had ordered online which was shown as available, was not available and they are unable to get hold of the item anymore. I replied to say that this should reflect on the website and they replied to say they are working on this. Well after reading these reviews it seems they have been working on this since 2014 and haven't really gotten around to updating the problem! They did however offer an alternative option but offered a completely different bra size to what was originally ordered and I asked if it is delivered can they guarantee me a full refund including the delivery if the product doesnt fit and they responded by saying they cannot guarantee the size will fit and offered another alternative which I can only imagine was most likely not the same price so I declined and they completely ignored my original question. This is all via email. I asked for a full refund and they have said that they have not yet taken any money so I will wait and see my bank statement to confirm this. Personally I would avoid this company in future as I feel that if you are unable to update your website of available products, then you are not running a brilliant business and wasting people's time with online shopping!!!

16 augustus 2017
Review zonder uitnodiging
Logo AmpleBosom.com

Antwoord van AmpleBosom.com

Hi Kelly,
We are very sorry that the item you ordered was not available. We have had a look at your order and the item you ordered had just been sold and was a sale item where we unfortunately only had one item left and it was an item that is no longer available from the supplier. We are working on getting stock quantities available on our website and because we are only a small family run business this is taking time to achieve. We do try to show products that we have available for immediate dispatch, as we have this displayed on product pages were the items are in our stockroom and we are working on showing actual stock quantities and if quantities are low. We don't take payment until items are going to be dispatched. We again send our apologies for any inconvenience and disappointment caused. kind regards The AmpleBosom Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Let down only by poor delivery

My initial online 'chat' with Ample Bosom was really helpful and following that I ordered 3 items in two different sizes just as they had suggested. The first two items arrived the next day and I emailed to say how pleased I was with such prompt service. Those items were OK but on receipt of the third item, about a week later, I decided the first two items were not as good a fit as the third so returned these. I then received the fourth item about another week later. I ordered the items on 14 June and as at today's date, 6 July, the final two items are still outstanding. I have therefore e-mailed them today to ask if these could be cancelled and refunded as I needed the underwear for a dress fitting last weekend. The quality of the products was excellent and I probably would order from the site again. However, in an age when we're used to 'next day' or 'same day' delivery, I think they need to up their game in that respect. I may well have been quicker ordering direct from the manufacturer and may consider that next time.

6 juli 2017
Review zonder uitnodiging
Logo AmpleBosom.com

Antwoord van AmpleBosom.com

Hi Shona, Thank you for taking the time to write this review, we are pleased you found the online chat helpful and our products excellent quality. We are very sorry that some of the items you ordered didn't arrive on time for your dress fitting. We need to re look at our communication system for letting customers know if stock is not available straight away and making sure we keep customers informed if an order is looking like it may take a few weeks to come, which can sometimes be the case with some of the brands.
We are currently working on getting live stock levels on the website so that customers can see easily which items are in stock or which sizes have to be ordered in. If we have stock in at the moment the product page will say "has sizes available for immediate dispatch" but not all our products are currently in stock. Our web developers are working on making stock levels clear for customers to see. If you do wish to place an order with us in the future, if you phone up then our staff will be able to give you a clearer idea of how long an item will take. We appreciate your comments and custom and hope that you will come back to our website again. Please don't hesitate to get in touch if we can help with any future queries or orders you may have. Kind regards The AmpleBosom Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

No problems at all!

After placing an order on Saturday I phoned outside of opening hours later in the week and left a message asking them to give me an update on my order. Sarah phoned me back first thing the following day to say my order had already been despatched and all was good. I think my order had been progress efficiently and I think their service is absolutely perfect.
I think where these poorer reviews are coming from are based on slightly high expectations based upon huge e-commerce companies like Amazon and Next that offer exceptional service far beyond the smaller companies found on the internet.
If you appreciate who Ample Bosom are with the wide range of products they offer then the service level they provide is exceptional.

6 april 2017
Review zonder uitnodiging
Logo AmpleBosom.com

Antwoord van AmpleBosom.com

Hi Jeremy, Thank you for your review. We are pleased that you felt your order was processed efficiently and that the service you received was good. We are a small business and we are working hard to get our stock levels live on our website. Thanks for your custom and taking the time to write this review, we appreciate your feedback. Kind regards The AmpleBosom Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Brilliant service

I have been using this company for several years and have always had excellent service.

They will tell you if they have an item in stock and if not they will order it for you otherwise items arrive really quickly much quicker than all the other mail order companies I order from.

Cannot understand the poor reviews staff have always been helpful

1 juli 2016
Review zonder uitnodiging
Logo AmpleBosom.com

Antwoord van AmpleBosom.com

Hi Jo, Thanks for your review and for your continued custom. We are delighted you have found our service to be excellent. If we have the item in stock we aim to deliver it quickly, we do have to order some stock in but we are working on getting live stock levels on our website. Thanks again for your feedback. Kind regards The AmpleBosom Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Dreadful Customer Service

I ordered a bra, three weeks ago, if I hadn't have rung them I wouldn't have known that they didn't have it stock, e mails are not answered. I was assured that it was on order from America and would arrive the following week, delivery to me the following week, It would take a week to send?......I waited ......I rang again and was again fobbed off, but assured delivery to me would take another two weeks, needless to say this is poor customer service.I cancelled I shall not use them again.

8 maart 2016
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor service and stock problems

Despite what has been said in response to other reviews this company do not tell you if something is out of stock or delayed. I have waited four weeks and heard nothing from them. I then emailed and got no response. I emailed to cancel the order and got a flippant response saying we have cancelled your order, sorry. No explanation and no indication of the responders position or job. I have shopped with Amplebosom before but they have gone way down hill especially as the items are available from stock elsewhere. I will not shop with them again.

11 november 2014
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Very poor service

Staff are abrupt and in a hurry to get you off the 'phone. Have been waiting 8 weeks for an order to be told today that it it still wasn't in. The site shows stock availability, not items in stock, basically the items are ordered in from USA when an order is placed. On my previous 'phone call to them, the girl hung up before I had finished speaking. I will not use this company again as I resent spending hard earned money for such amateurish service. As the previous reviewer said, there are much better companies out there!

10 juni 2014
Review zonder uitnodiging
Logo AmpleBosom.com

Antwoord van AmpleBosom.com

I am sorry to hear you have had a bad experience ordering from AmpleBosom.com i can assure you this will be looked in to.
We understand it is frustrating to not have live stock levels on the website, this is a feature we are working on and will have in action shortly. We do email our customers to inform you of any delays as soon as we receive your order.
Glamorise is an exception, this supplier can take up to 6 weeks to deliver to us, goods are held in America and this is where the delay lies. Unfortunately we can only pass on the information we are given personally from Glamorise. I can see one of the bras you ordered was dispatched within the week, the second had a lengthy delay which i can only apologize for. We are a service and offer difficult to find sizes in as much choice as we can- sometimes this does unfortunately have a delay.

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Unreliable and ungracious

Website looks great, with choice of bra's best around - but it's misleading, the website doesn't show stock levels. I placed a three hundred pound order for four bras, and was told after placing the order that just one was in stock. When I responded to their email telling me the items I'd ordered weren't available, I asked them to cancel my order and refund all monies paid - including the very expensive next day P&P, the reply from Amplebosom was less than gracious. There are better and more reliable companies out there - such as Rigby & Peller and David Nieper. Avoid Amplebosom.

5 juni 2014
Review zonder uitnodiging
Logo AmpleBosom.com

Antwoord van AmpleBosom.com

I have looked into your review and can see i did email you as soon as your order was received to advise of the three items out of stock, I personally spent time to find you alternative colours/styles that we had in stock available for immediate dispatch to fulfill your next day delivery.
As your email to cancel your order was received after out post had been collected one of the items you ordered had been dispatched, the remaining three were cancelled with no issue as we only take payment on dispatch. Had the bra we dispatched been returned to us we would have been happy to refund you in full, as this item was kept the £6.50 next day postage charge was not refunded.
We are working on live stock levels for our website as we understand this is very frustrating for customers ordering. Please accept our apologies.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent all-round service

I have shopped at Amplebosom.com for many years and am continually impressed by the range of products and sizes - the site is a godsend for us bigger ladies who find it difficult to get the size and choice we require in high street shops. There is a fantastic range of lingerie from all over the world to fit all shapes and sizes!

The level of service is excellent - goods are delivered speedily (by first class post) and returning unsuitable goods is very easy, and any delays are notified by a personal email. The website has recently undergone improvements and is very easy to use.

I no longer even consider shopping for bras on the high street, and I would strongly recommend Amplebosom to anyone.

14 januari 2012
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service

Easy to use website, quick delivery and great returns service.

I'm a regular Ample Bosom customer, and on the rare occasion that I order the wrong item, they have a brilliant returns service.

The staff are very helpful and I always get a quick email response whenever I contact them.

Overall, a highly recommended lingerie site.

4 juli 2011
Review zonder uitnodiging

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer