Autrella Reviews 

1.341
•
TrustScore 4 uit 5

4,2

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

While the reimbursement for the covered part is greatly appreciated, the time to respond to the repair center was disappointing. I was traveling out of town when I received a brake failure notice.... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The website did not work while I was submitting the claim. I had to send a email to the claims department with a copy of the repair order to get approval. While the vehicle was here there was another... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Submitted a claim online, and waited 14 days to hear back. Called various numbers and could only leave messages as I couldn't reach a human. Then I got a call returned from Kyle, and he was great to w... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My experience with Discount ESP can be put in three letters. WOW!!! It is great dealing with these people. When it comes to extended warranty you may have doubts but you don't need to worry about Dis... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Autoverzekering
  2. ook in
  3. Verzekeraar
  4. Verzekeringsmaatschappij

Geschreven door het bedrijf

At Autrella, we believe vehicle protection should come with real support and real people behind it. We specialize in service contract solutions for powersports, luxury, exotic, and specialty vehicles, helping customers and dealers access coverage options that fit their needs. Our team is committed to responsive service, transparent communication, and making the ownership experience easier when unexpected repairs arise.


Contactgegevens

4,2

Goed

TrustScore 4 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 1 week

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,2

Alle reviews

(1.341)

59 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

It took multiple calls and attempts for…

It took multiple calls and attempts for approval paperwork to be emailed….not the first time! Is this an intentional directive by your company? Many others I know experience the same thing over and over!

20 januari 2025
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

This was a horrible experience for me…

This was a horrible experience for me and the shop that did repairs to my machine! It took 3 months for me to get repairs approved and complete. I had to repeatedly call/email to get the order approved and once the repairs were done I had to call/email repeatedly too get payment to the repair shop. I was told my the technician that for these reasons and experiences they do not like to utilize these types of plans. I have a 5 year plan and this has me regretting it

7 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible experience

Terrible experience, unprofessional staff - total harassment. Didn't move forward, requested the calls stop and I was ignored and harassed. I asked multiple times to be left alone and their rep did not care. Look around for a different company, if they will hire people like this, I can't imagine how much worse the customer service would be after doing business with them. Stay away!!! The response from ESP was a flat out lie. I made it crystal clear that I did not want to be contacted again. Their employee didn’t care one bit and although I told him not to contact me again he continued. I told him I revoked any permission to reach out again, and that I’d report him - he continued anyway. I told him I would report him to the the Insurance Commissioner and he continued to reach out. This company is now trying to distort reality. Instead of accepting any responsibility, they’re distorting facts to reduce the damage. The ridiculous thing is that had their employee honored my request - this would never have been necessary. I asked to speak to their management and guess what? They never provided any contact information in an attempt to hide the truth from their leadership team. I have reported them to the BBB and now it’s off to Yelp. This whole situation was caused by their employee Devin. Don’t buy anything from this place - ever. Their response is a classic example of providing a ridiculous response that attempts to cover up horrible unprofessional service and dress it up in disingenuous courteous wording. Now it’s time to post this on FB and X.

20 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Logo Autrella

Antwoord van Autrella

We are sorry you feel you had a bad experience. Upon review we see you requested a quote which we provided within 15 minutes on Jan 21st via text which you opted into. We followed up the following day via phone to see if you had any questions. You responded via text stating you were not interested and we simply responded asking what your concerns were since you requested the quote at which point you stated you didn't wan't to communicate any further. We asked once more time if there were any concerns we could address and when you responded back we replied simply by saying have a good day. The entire interaction was under 7 minutes and only 4 text messages back and forth. We have deleted your profile you submitted to us and you won't be hearing from us any longer. Have a blessed day and ride safe.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

great experience - good pricing

Easy to work with, good pricing, fast turnaround. Received a couple of good discounts and was able to cover all the items I was interested in covering without breaking the bank.

29 september 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It was easy and informative plus the…

It was easy and informative plus the salesperson was on top of everything and I was pleased with how everything was laid out to what was covered and what my deductible was and the full payment or monthly payments would be. Great insurance for me and my bike 🏍️.

6 januari 2025
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A pleasure to work with

I was concerned about my new purchase being out of factory warranty even though the bike had 7221 miles. I purchased a 2021 CVO Ultra Limited and was concerned about all the digital and after market items installed. Devin Cardozo knows his product and explained to me different options. He was very informative and understanding of my concerns. A pleasure to deal with him. Definitely recommend him and his company, which I found out about from watching Traveling Tall on YouTube

24 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Alex was fantastic

Alex was fantastic. I really didn't expect the process to be so easy and well managed. Hoping I don't have to use the warranty, but glad I have it. Thanks, Alex!

30 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience

Very easy process. Explained everything to the fullest. Also great recommendations on which coverages were needed and which weren't. Franko Cardozo was great. Thank you

26 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

ESP makes things happen!

Kyle is very good at what he does. The approval process could be faster. They have to protect their finances. However, they did take care of me once the verification process was finished.

16 december 2024
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Alex was very helpful and…

Alex was very helpful and knowledgeable. He kept in touch with me without being pushy and was quick to respond with an answer to any questions I had.

20 december 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I really like DSP

I really like DSP. When I took my bike to the shop and needed repairs DSP was quick to respond to my needs.

I highly recommend DSP.

16 december 2024

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer