Avery UK Reviews 

18.159
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently tried Avery's 4-in-1 A3 trimmer for handmade crafts (greetings cards and gift tags) and also for cutting my art paper. Its such a convenient tool, it's features include Straight, wavy cut,... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Easy site to use to design your own labels. Saves the design for you to go back many times to check or edit. And when there is an error or, in their opinion, the design won’t work, Avery contact you t... Toon meer

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I’ve used Avery since starting my business. This time they have really fell short of great customer service. I placed an order nearly 2 weeks ago and I’m still waiting for it to arrive. I was told of... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very good product as described and prompt despatch. I just wish Avery wasn't using UPS: despite paying extra for home delivery, UPS dropped off my parcel at a collection point with zero attempt at del... Toon meer


Bedrijfsgegevens

  1. Stickerfabrikant
  2. ook in
  3. Copyshop
  4. Digitale afdrukservice
  5. Labelprinter
  6. Prints en uithangbordenwinkel

Geschreven door het bedrijf

Our labels play a vital role in your world. We appreciate the needs you have and we're here to help you organise, elevate and communicate. We are more than a label company, but labelling is in our DNA. Our blank printable labels, print service and free design and print software all evolved out of our passion for innovation. Whether you're using our custom printed labels to power up your small business or organise your home. We've go the labels for you.

Avery

Geschreven door het bedrijf

Quality you can trust
Avery has over 90 years of experience in the label industry. All of our products are made to the highest Avery specification in the UK. Design your product for free and get it delivered with no hidden or surprise costs!

Satisfaction guaranteed

If you're not happy, we're not happy

Contact us (for free!) if you are not happy with the quality of your delivered Avery product.

Contactgegevens

Looking for great labels & stickers?

Avery has a huge range of materials and shapes to personalise & design

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

18K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 71% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(18.159)

617 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good quality labels

Good quality labels, easy to design and order. Delivery could have been a bit faster, but I was impressed that I was informed about the delay which was outwith their control, so all good, thanks.

10 september 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Failed to deliver to schedule

Failed to deliver to schedule. Then failed to alter delivery address as agreed...very poor,

10 september 2026
Logo Avery UK

Antwoord van Avery UK

Thank you for your feedback. I am sorry that your order was not delivered within the expected timeframe and that we were unable to update the delivery address as requested.

We understand how frustrating this must have been, particularly when you had taken steps to try and avoid further delays. Unfortunately, following the technical issues we experienced, some orders were impacted by disruptions to both production and fulfilment processes. However, we appreciate that this does not lessen the inconvenience caused to you.

We recognise that both meeting delivery commitments and acting on customer requests promptly are important parts of the service you should expect from us. On this occasion, we fell short of those expectations, and for that we sincerely apologise.

Thank you for taking the time to share your experience. Your feedback is important and helps us identify where we need to improve our processes and communication moving forward.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I’ve used Avery since starting my…

I’ve used Avery since starting my business. This time they have really fell short of great customer service. I placed an order nearly 2 weeks ago and I’m still waiting for it to arrive. I was told of a technical issue their side. But all is now resolved and I’ve had to reach out constantly. No announcement on their website or communication from them unless I reached out. It’s a shame as for a big business I’d expect better and more clear communication to regular customers

3 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Avery UK

Antwoord van Avery UK

Thank you for your feedback and for being a loyal customer. We are very sorry that your recent experience did not reflect the level of service you have come to expect from us.

Unfortunately, your order was affected by a technical issue within our production process, which resulted in delays beyond our normal lead times. We understand how frustrating this was, particularly as you had to contact us for updates rather than receiving proactive communication from us.

While we worked to resolve the issue as quickly as possible, we recognise that our communication fell short on this occasion. Keeping our customers informed is extremely important, and we appreciate your comments regarding the lack of updates and visibility around the disruption.

Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused. We value your continued support and are disappointed that we have let you down this time. Your feedback has been shared with the relevant teams as we continue to review both our communication processes and our response to unexpected service disruptions.

Thank you for taking the time to bring this to our attention, and we hope to have the opportunity to restore your confidence in our service in the future.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I specifically ordered products on the…

I specifically ordered products on the UK site because it said delivery was 1-3 days. Not true! I had friends visiting Portugal where I live and they would be bringing the products over to me. They did not arrive in time and even worse, over 5 days! I am so annoyed because now the products are sitting in my friend's house in the UK and will never arrive here if they are posted due to customs problems and there will be a further charge. I wrote to Avery to request a refund. No response. Now they want a review. Here it is.

31 augustus 2026
Logo Avery UK

Antwoord van Avery UK

Thank you for your feedback. I am sincerely sorry that your order did not arrive within the advertised timeframe and that this has caused you significant inconvenience.

We completely understand your frustration. You placed your order based on the delivery expectations shown on our website, and it is disappointing that the delay meant your friends were unable to bring the products to Portugal as planned. We appreciate that this has left you in a difficult position, with additional complications and potential costs if the items now need to be forwarded internationally.

The delays were caused by the technical issues we experienced, which created a substantial backlog of orders. While we have been working hard to recover from this disruption, we recognise that this does not lessen the impact on customers who were relying on their orders arriving within the expected timeframe.

We are also sorry to hear that you did not receive a response to your refund request. Clear and timely communication is something our customers should be able to expect from us, and we apologise that this was not your experience. I have reviewed our mailbox and am unable to locate an email from your email address relating to the order, I have however refunded your order as a goodwill gesture.

Thank you for taking the time to share your concerns. We regret that we have let you down on this occasion, and we apologise for the frustration and disappointment caused.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Wrong product sent

Wrong product sent. Still awaiting response to report of error
Since posting this original comment I followed up with Avery, and it became apparent that I had mistakenly sent my query to the incorrect email address. Once my error was corrected, I received a timely reply and the original error was corrected. I am very happy to update my review to reflect my overall experience

2 september 2026
Logo Avery UK

Antwoord van Avery UK

Thank you for your feedback. I am sorry that you felt we had not responded to you.

I have reviewed your case and can confirm that we received your email on 18 September and responded to it on the same day. The issue was investigated and resolved immediately, and my understanding is that you subsequently received the correct labels.

We appreciate your comments and are sorry that your experience left you feeling dissatisfied, despite the matter being resolved promptly upon receipt of your email.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great website and ordering process

Great website and ordering process, really informative and easy to find the labels you are after. Excellent fast delivery and packaging, all arrived in good condition. if only everyone could run a business like this!. Thank you.

2 september 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Product is great

Product was delivered promptly, quality of product is really great, templates online are very easy to use and extremely helpful with printer settings advice.

2 september 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Avery 4-in-1 trimmer

I recently tried Avery's 4-in-1 A3 trimmer for handmade crafts (greetings cards and gift tags) and also for cutting my art paper. Its such a convenient tool, it's features include Straight, wavy cut, dash and fold (scoring) which are super handy as you do not need to swap tools for each feature. I really recommend this trimmer as it is a great help for my small business.

1 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Really disappointing experience.

Really disappointing experience.

Last week, I placed a small order for just 20 labels for a test prototype. This was intended as a trial before potentially placing a much larger order for thousands of labels.

At the time I ordered, the website stated a lead time of 1–3 working days, which was the main reason I chose to order online rather than simply have the labels printed locally.

A week later, with no labels received, I called to ask for an update. I was then told that the order would require another five working days and that their lead time had apparently been updated to 10 working days.

Had the website stated 10 working days when I ordered, I simply would not have placed the order.

I therefore asked to cancel it, but was told this wasn’t possible because the order had already been “processed.” This is an order for 20 printed labels. If they haven’t yet been produced and still require another five working days, I find it very difficult to understand why the company couldn’t simply stop the job and refund the £25.

What makes the experience particularly frustrating is that this was a tiny prototype order that could have led to an order for thousands of labels. Instead, they’ve lost a potential long-term customer over a £25 order.

Overall, the lead times communicated at checkout did not reflect what I was subsequently told, the customer service was unclear and inflexible, and the whole experience was unnecessarily frustrating.

I certainly won’t be placing the larger order with them.

8 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Avery UK

Antwoord van Avery UK

Thank you for taking the time to share your feedback. I am sorry that your experience did not meet your expectations.

At the time your order was placed, the lead time displayed was 1-3 working days. Unfortunately, due to unforeseen production issues, we experienced delays which affected a number of orders, including yours. We understand how frustrating this was, particularly as the labels were required for a prototype project and a potential larger order.

When you contacted us, your order had already entered production and, regrettably, could not be cancelled at that stage. We appreciate that this may have seemed unreasonable given the size of the order, but our processes do not allow us to stop orders once production has commenced.

We completely understand your disappointment and recognise that this experience has impacted your confidence in us. Please accept our sincere apologies for the inconvenience caused and for not providing the level of service you expected. We value all orders, regardless of size, and we are sorry that on this occasion we failed to deliver the experience that would have encouraged you to place future business with us.

Thank you for your feedback, which has been shared internally as part of our ongoing efforts to improve our service and communication.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

No response when they made an printing error.

The printed labels were not set correctly when printed.

The labels on the left of the sheet are fine but the labels on the right of the sheet are totally out of alignment. So 80% can't be used.

I've been trying to contact Avery since 02/09, it's now 08/09, but no reply.

So I can't recommend them at all.

Order number 61100276547.

2 september 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Avery UK

Antwoord van Avery UK

Thank you for your email. I am sorry that you feel we have not responded to your enquiry.

I have reviewed the correspondence and can confirm that we replied to your email on 9 September, the day after we received your message on 8 September. In our response, we requested some additional information so that we could investigate the issue fully and assist you in resolving it as quickly as possible.

Please could you review our previous email and provide the requested information? Once we receive this, we will be happy to continue our investigation and work towards a resolution for your order.

Thank you for your cooperation, and we look forward to hearing from you soon.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Avery all great, UPS not

Very good product as described and prompt despatch. I just wish Avery wasn't using UPS: despite paying extra for home delivery, UPS dropped off my parcel at a collection point with zero attempt at delivering it to my home (I was in all day). This is not my first negative experience with UPS. I wish Avery would use a different courier.

22 augustus 2026
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Waited far too long for the standard…

Waited far too long for the standard delivery which was expensive at £4.99 + VAT.
Packaged well though.

30 augustus 2026
Logo Avery UK

Antwoord van Avery UK

Thank you for your feedback. We are pleased to hear that your order arrived well packaged, but we are sorry that the delivery time did not meet your expectations.

We understand how frustrating it can be when an order takes longer than anticipated to arrive, particularly when a delivery charge has been paid. Please accept our apologies for any disappointment caused. We continually review our delivery performance and customer feedback to help improve our service.
On this occasion, I have refunded the delivery charge as a goodwill gesture.

Thank you for taking the time to share your experience with us. Your comments are appreciated and have been noted.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

All round great!

Speedy service, great results, reasonable price- even followed my business on its socials!
Will recommend to my fellow business owners .

24 augustus 2026

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer