Bark Busters UK Reviews 

2.027
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

So impressed! Kirsty has a wealth of knowledge with a gentle, supportive & educational manner. She took time to listen to my concerns, worries and issues. Her advice was amazing and demonstrated how s... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We live in North Wales. The reason we contacted Bark Busters was because our rescue Chug [chihuahua cross pug] went wildly aggressive attacking people and biting them whenever they came in our hous... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We had a great first lesson with vicky our puppy trainer, she made an immediate impact with Otis on his biting and dominance. We carried on what we had learnt and had a more peaceful evening with Otis... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Leicester forest east. Carl Pedley. Tom visited us 26/09/26, to meet our very anxious French bully puppy, Lola who was attacked by her dad when she was only a couple of months old. Tom spent over t... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Hondentrainer
  2. ook in
  3. Huisdierentrainer

Geschreven door het bedrijf

Bark Busters trainers work directly with you in your own home. Our training takes into account the unique challenges you're facing, fostering a positive relationship between you and your dog. Our method enables you to build a lasting, emotional bond based on trust and respect, which in turn aids in overcoming past challenges with your dog.


Contactgegevens

4,7

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 19% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 2 weken

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,7

Alle reviews

(2.027)

255 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Would not recommend

Had a trainer from the Wirral for a year contract with Bark Busters. This didn't involve them coming to work with me and my dog for the full year. The appointments were not always regular, they were every 4 or 5 weeks. After now working with another trainer I have now seen a difference in ONE week in my dog than I ever did with Bark Busters. Bark Busters used positive reinforcement using treats which in my opinion masked the problem long term due to not addressing the root cause for the behaviour. My dog did not respond well to treats. My dog is highly reactive to mainly dogs but also people. After spending a year with this trainer I saw no difference at all until I had an idea to use something my dog does like which is a ball. I had to mask the problem with this ball just to get my dog outside because Bark Busters did not provide me with any useful techniques to help my dogs anxiety and fear. This only worked for so long but as soon as she saw a dog she was barking continously which then made it very difficult to get her attention back to me. After the contract ended I was still left with a reactive dog, to the point she escaped her harness recently and lunged at another dog through fear aggression. Also, the trainer once took me and my dog to a public shopping park and because my dog didn't walk when she wanted her to she dragged her across the tarmac infront of people and myself, nearly letting the harness come off my dog. That is NOT how you correct a dog or get them to trust you. I would not be seen in public dragging my dog. I would not recommend Bark Busters. They are happy to take your money but give you no results and you still have the same behaviours from your dog as you did when you started the contract. Half of their 'techniques' are learnt off the Internet and do not work.

If someone was to ask me the following questions after completing the contract with Bark Busters-
1. Can you now walk your dog without her barking continously at one of her triggers? The answer would be no.
2. Can you walk your dog without her being fearful and unhappy? The answer would be no.
3. Can you walk your dog through a car park back to the car without her having a meltdown? The answer would be no.
4. Is your dog trained after using Bark Busters? The answer would be no.

I would only have to send this company a video of how my dog behaved after the contract had ended to show just how little they helped. Don't waste your money.

14 mei 2026
Logo Bark Busters UK

Antwoord van Bark Busters UK

Thank you for taking the time to share your feedback.

I am genuinely sorry to read that you're disappointed with the support you received and that the outcome didn't meet your expectations. Working with a fearful and reactive dog can be a lengthy and complex process, and I understand how frustrating it can be when challenges remain.

As your trainer, I would like to clarify that throughout our time working together, you regularly reported positive progress with Matilda. In your updates, you described her as much improved around people and distractions and stated that she had made a lot of progress, was more content, more engaged, and was successfully visiting locations that had previously been challenging.

You also reported that her barking at people had reduced significantly and that she was responding well to her cues.

Because of these reported improvements, I was surprised to read your review that no progress was made during the programme.

While Matilda's reactivity around other dogs remained an ongoing challenge, our discussions throughout the training focused on the fact that progress was being achieved in several other important areas.

Behaviour modification for fearful and reactive dogs is rarely linear, and it is common for some aspects to improve more quickly than others.

I would also like to address the suggestion that we relied solely on treats. The techniques and strategies provided were tailored to Matilda as an individual, and evolved throughout the programme based on her responses, motivation, confidence and emotional state.

Where food rewards were not effective, we discussed and implemented alternative motivators and management strategies.

I was particularly concerned to read your description of the incident at the shopping park, and I would never intentionally put a dog's welfare at risk. My priority has always been the safety and well-being of both dog and owner, and the events described do not reflect my recollection of that lesson.

That said, I respect how you feel, and I am pleased to hear that you have found a trainer and approach that you feel is helping Matilda.

Ultimately, our shared goal has always been to improve her quality of life and confidence.

I sincerely wish you and Matilda every success for the future.

Your Bark Busters Trainer.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Gina our trainer is fantastic

Gina our trainer is fantastic. She listened our problems with our dog she started to get results very quickly with just a few easy changes to our routine. Only A week later we have noticed a massive change. Definitely would recommend.

5 september 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Meeting gavin for the first time we as…

Meeting gavin for the first time we as partners were nervous for the training with Bruce but soon as we met gavin the nerves went he was really great with us very polite and really good with Bruce he gave a great insight to Bruce’s training especially with his diet with only one session gavin has gone away I we feel more relaxed and confident with Bruce so Thankyou Gavin and bark busters.

12 september 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First at-home training…

We had our first at-home training session with Sarah today for our dog, Winnie, and it was absolutely brilliant.

Sarah spent three hours with us and we learned so much in that time. She gave us loads of practical advice that we can actually put into action straight away, from changes to Winnie’s diet through to all the little training techniques and tools, including the water spray and bottle. It was incredibly useful and tailored specifically to Winnie and the areas we need to work on.

We came away from the session feeling like we had a much better understanding of Winnie and, more importantly, a clear plan for what to do next. I genuinely can’t wait to start implementing everything Sarah recommended and seeing the difference it makes.

We’ve already booked another two at-home sessions with Sarah, which probably says everything! I’d definitely recommend her to anyone looking for knowledgeable, practical and genuinely helpful dog training.

10 september 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Pheobe

Tom explained everything very well and pheobe picked it up quite quickly looking forward to carrying on with my training

10 september 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bad experience with Bark Busters

They don’t deserve one star awful company, awful experience with one of their trainers I say trainer lightly.

Not a great experience from Bark Busters. Despite telling the company and the behaviourist that covers Hertfordshire in her initial phone call that I had only had my dog for two weeks, and that she was ex breeders dog with lots of issues, an appointment was arranged. Literally 10 minutes into the appointment the behaviourist said that it was too soon for a behaviourist and she asked for £535 ontop of the £60 I had already paid. I stupidly paid and should have said no. I received generic information that didn’t apply to my dog and nothing else. There is more to write but I have complained so will wait for Bark Busters response and from the behaviorist. Bark have responded that they will investigate but zero response from the behaviourist from Hertfordshire.
Reading the other reviews it seems this company has a history of taking payment and not delivering. Think I may need to take legal action. I am taking legal action now.
Surprise surprise the version of events from the trainer are very different to what actually happened!

6 september 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I was very pleased with Abi

I was very pleased with Abi, the trainer for my miniature Dachshund, she explained a lot before she started. My little Puppy of 4 months is a very excitable little dog. Her name is Lily and jumps at everyone non stop. Everything I tried failed but Abi had her in control in a very short time. Lily needs a lot more help but as she is only a little puppy but I know that we will succeed.I highly recommend Bark Buster. Thank you. Maria Pugh

27 augustus 2026
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Disappointed with results

I feel I must comment on my experience of using Bark Busters,I purchased a one year training package for my rescue dog in June 25 and from the initial 3 hour session visit I had reservations on the methods used such as using (BAR)and a water spray which only made my dog more hyper,other sessions including recall and reactivity witch was not addressed causing my dog race back towards me knocking me over and chewing the lead through and running off,my trainer didn't seem to to be able to deal with it over a number of sessions so very little improvement was made,there was no Plan B other than suggesting some nine months later that maybe return my dog to the rescue centre,quite frankly I found this appalling and unprofessional.My final comment would be.DON'T BOTHER WITH BARK BUSTERS AND SAVE YOUR MONEY.PS my dog has improved much better without their help.

4 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Bark Busters UK

Antwoord van Bark Busters UK

Thank you for taking the time to share your feedback.

I was disappointed to read that you were unhappy with the service I provided.

After our last lesson in March, I asked if you could update me on your progress, but sadly I didn't hear from you.

I want to make it clear that I never suggested you should rehome Mabel. At our last lesson, you told me that your family members had raised concerns about her suitability for you. You also said that the rehoming centre had not properly assessed the suitability of the match and that you did not even have the opportunity to test walking her.

You were upset and overwhelmed and said that you were considering rehoming Mabel. I said that this was your decision alone to make, and that you should do what you feel is best for you and Mabel.

It became apparent very quickly that Mabel had received little or no training on the lead when she was rehomed to you. With all elderly clients, my priority is always safety. Mabel is a very powerful dog, and I put together a training programme to give her the exercise she needed while also helping you manage her.

I agree that she rushed towards you and jumped, but this happened partly because she wasn't getting enough exercise and wasn't used to being on a long lead. However, if you can't employ a dog walker, we have to start somewhere.

We discussed her progress in lessons, and you confirmed that you had found it difficult to dedicate the time she needs for training. It became apparent that the training wasn't being followed as consistently as it should have been, and you agreed.

When I demonstrated the leadwork and walking techniques needed, Mabel walked well, but she played up for you when I left.

For Mabel's safety and others', I advised that Mabel should be muzzle trained. You advised me that you would think about it and let me know, but sadly, again, I didn't hear from you. The service you purchased includes free return visits if things aren't going well, but you have to keep me updated and provide me with a progress update. I will not know that you need further support if you don't contact me when requested.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tom is brilliant

Tom is brilliant he took the time to learn our problems with our cane Corso and gave us the reasons for his behaviour.
As he is a rescue dog we didn't know much about his past life with it now being 2 weeks of training 80 percent improvement and improvement is still continuing. He is not jumping up or mouthing. Generally a different dog. We have a dog that listens to requests and most of all happier. That is the main thing.

18 augustus 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We are happy with the service and the…

We are happy with the service and the advice that we was given and we will recoment lynn to any one and i feel more comfortable in myseft for takeing my dog out with lots of people and other dogs around.

26 augustus 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What a transformation of our Cavapoo!

What a transformation of our Cavapoo!
Kirsty, from Barkbusters has given us so much written, verbal, & practical information , in how to help our Cavapoo deal with his many natural issues, but unsettling things to us. We practice daily different methods with him, & are now ready to deal with him & the situation. Inside a week he has progressed so much he is a joy to walk & continue with the training. So thankful we went to Barkbusters!!

18 augustus 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Lee is brilliant

Lee is brilliant, he really knows his stuff. It’s only been a few days but my dog has calmed down every so much

17 augustus 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

What a transformation!

We had issues with jumping up, seeking attention, we were at our lowest ebb and felt rehoming was our only option. Liz made a difference from day 1. Murphy was a different dog. It still is a work in progress but I am certain that we will have a great relationship with our dog going forward.

13 augustus 2026

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer