BatteryMart.com Reviews 

577
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience ordering from them ....battery was kinda expensive but im hoping it will last more then 3 years like the others ive order in the pass ....would definitely buy from them again...fast s... Toon meer

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

It was supposed to be the right battery and fit perfectly. After some removing of outer wrapping and sticking my tongue out at just the right angle it went in, still a little tight, but works great.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It's a great product shipped right away. I love the not boiling my batteries slow charge with desulfating built-in. My garage is always in the temperature compensation range. It's a sturdy device with... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Item arrived a day earlier than projected and was perfect for the lawn mower. Was easy to install the battery thanks to the inclusion of the smaller nuts and bolts that fit the battery. Previous batte... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Batterijenwinkel
  2. ook in
  3. Elektronicawinkel

Geschreven door het bedrijf

BatteryMart.com has one of the largest inventories of alkaline and sealed lead batteries, rechargeable batteries for cell phones, camcorders and more.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

577 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(577)

207 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The battery size does not fit…

The battery size does not fit in the case designed to house BR-CCF2TH sized batteries.

29 september 2026
Logo BatteryMart.com

Antwoord van BatteryMart.com

We’re sorry the battery didn’t fit as expected. We understand how frustrating that can be. Please contact us at 1-800-405-2121 or mgr1@batterymart.com so we can look into this and help resolve the issue. We appreciate your feedback.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered the battery and my CC was…

I ordered the battery and my CC was charged for the purchased and then they told me it would be 4-5 weeks to receive the purchase, meanwhile my bike is stuck in the garage with no battery, all the while i have to replace the like Ionic lithium battery because the original I had in the bike i a thermal event

30 september 2026
Logo BatteryMart.com

Antwoord van BatteryMart.com

We’re sorry for the delay and understand how frustrating it is to have your bike out of commission while waiting for a replacement battery. We apologize for the inconvenience. Please contact us at 1-800-405-2121 or mgr1@batterymart.com if you would like us to look into your order or help find a comparable replacement. We appreciate your feedback.

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The battery was just in a box rattling…

The battery was just in a box rattling around with very little packaging materials to cushion it - I see that battery was sent from VA, so I’m sure the shelf life on the battery is much less because it was all smashed around …

30 september 2026
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It's a great product shipped right…

It's a great product shipped right away. I love the not boiling my batteries slow charge with desulfating built-in. My garage is always in the temperature compensation range. It's a sturdy device with mounting points and a fan. Nice layout on the front panel showing everything going on. I should have bought this five years ago when I first saw it on YouTube.

29 september 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I still haven’t received the battery

I still haven’t received the battery. It was supposed to be here two days. I am now being told it’ll be 2 to 3 weeks. I absolutely give you zero stars and will never order again.

29 september 2026
Logo BatteryMart.com

Antwoord van BatteryMart.com

We’re sorry for the frustration with the delivery time. This item ships directly from the manufacturer, and unfortunately, they ran out of stock at their normal warehouse. We did send an email letting you know that delivery could take 2–3 weeks. We understand that waiting longer than expected is frustrating, and we apologize for any inconvenience. We appreciate your business and your patience.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service. Great product. They gave me two-day shipping at no cost to me. FedEx dropped the ball tho..

29 september 2026
Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

Went through all the trouble to find

Went through all the trouble to find, order, and expedite shipping on the batteries that I needed to fix my Jeep. When they arrived, one battery was correct, and the other was some off-brand battery that I wouldn't use in a watch. The company did not notify me of the change, and the price I paid was not reduced for the lesser items. When I tried to contact the company for a return, I did not get any replies. In the end, I used PayPal to file a dispute, and my emails were returned instantly.

29 september 2026
Logo BatteryMart.com

Antwoord van BatteryMart.com

We apologize for the mistake on your order. We did ship the wrong battery, and we understand how frustrating that was, especially after you paid for expedited shipping because you needed the batteries for your Jeep. We have provided a return label for the incorrect battery, and we will issue your refund as soon as we receive it back. We’re sorry we let you down on this order and appreciate your patience while we get it resolved.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

You said you had two of my batteries in…

You said you had two of my batteries in stock, and after I ordered it, you emailed me and said that you didn’t have any in stock, and I would have to wait two weeks on it to get here

29 september 2026
Logo BatteryMart.com

Antwoord van BatteryMart.com

We’re sorry for the confusion and the delay. We understand how frustrating it is to place an order based on the inventory shown online and then find out the battery is not actually available. We’re working on our inventory accuracy so this doesn’t happen again. We appreciate your patience and apologize for the inconvenience.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer