Beauty Pie Reviews 

28.582
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I have been a member for over 5 years, products are top notch, excellent service every time. I get all my skincare from Beauty Pie, saved me a small fortune compared to what I’d pay for high end beau... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Quality products, easy to shop website and app. Great customer service. Really good prices compared to buying the leading brands. Just wish they didn’t use Evri for delivery it was better when it us... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I love all my Beauty pie products, my skin is sensitive and I react to certain products but not ones from this brand and I don’t plan on switching to something else. The yearly subscription makes a... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I use several products from beautypie on a regular basis. The effectiveness is excellent at a great price point. I particularly like the vitamin C+E capsules (for skin) are brilliant and perfect for t... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Cosmetica winkel
  2. ook in
  3. Cosmeticabranche
  4. Cosmetische producten leverancier

Geschreven door het bedrijf

At BEAUTY PIE, our mission is to make you feel like a kid in a cosmetics candy shop. To bring you the fairy tale. To deliver the absolute best in beauty nonstop, at prices so amazing, even a splurge is a steal. Because there should be no guilt in getting gorgeous.


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

29K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Bij Trustpilot draait alles om menselijke content. Dit bedrijf kan echter ook onze AI-ondersteunde tool gebruiken die ze helpt bij het schrijven van hun reacties.

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(28.582)

2.461 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Rubbish delivery

Rubbish, never got my order as it was sent via Evri. Please use
Royal Mail?

16 september 2026
Logo Beauty Pie

Antwoord van Beauty Pie

Hi Jenny,

Thank you for taking the time to share your feedback and leave a review.

We're sorry to hear about the issues you have experienced with your order. I can see that a member of our team has already been in touch and arranged a replacement for you.

We’d also like to reassure you that we have now moved away from using Evri as our primary courier and are now using Amazon Shipping for our deliveries.

Thank you for your patience and understanding, and we apologise again for the inconvenience caused.

Best wishes,
Grace from Member Happiness
BEAUTY PIE

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I've been a beauty pie member for…

I've been a beauty pie member for years, the quality of the products is amazing especially their retinol products, the hyaluronic acid creams and youth bomb peptide cream. I absolutely love them and even with my sensitive skin they are great

16 september 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Evri lost the parcel

Evri lost the parcel. After 3 weeks BP
Re sent the order

16 september 2026
Logo Beauty Pie

Antwoord van Beauty Pie

Hi,

Thank you for taking the time to leave a review and share your feedback.

We’ve been experiencing a higher volume of contact than usual, and although our team has been working hard to respond as quickly as possible, we recognise that our response times haven’t met the standard of service you deserve. Thank you for your patience and understanding.

We’re sorry to hear that your recent order was lost by Evri. We completely understand how disappointing this must have been and we sincerely apologise for the inconvenience caused.

I can see that a member of our team arranged a replacement order, which has since been successfully delivered to your address. We’re pleased to see that this has been resolved for you.

We know the delivery is part of the whole Beauty Pie experience, not just the bit that happens after checkout - and as part of our regular review of the partners we work with, we’ve decided to make a change.

Our UK deliveries have moved from Evri to Amazon Shipping. For a small number of postcodes where Amazon Shipping isn’t available, Royal Mail will deliver instead.

We truly appreciate you taking the time to share your feedback, and please be assured that your comments have been passed on to the wider team.

If you require any further assistance, please don’t hesitate to get in touch with us via our contact form here: https://help.beautypie.com/en-US/contact

Best wishes,
Priscilla from Member Happiness
BEAUTY PIE

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Have been a customer for years

Have been a customer for years , delivery always ,quick lovely wrapped adding to the excitement off new products , have found what products suit me for an amazing price for the quality have tried things that didn't agree with my skin happily share with friends who have went on to be customers as well ,at the price you can afford to share

8 september 2026
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I was disappointed with this mascara as…

I was disappointed with this mascara as it makes my eyelashes droop rather than lifting and holding a curl. I was hoping for a more lengthening and lifting effect, but unfortunately, it didn’t give me the results I wanted.

14 september 2026
Logo Beauty Pie

Antwoord van Beauty Pie

Hi Donna,

Thank you for taking the time to leave a review and share your feedback.

We’re really sorry to hear that the mascara didn’t meet your expectations and that it didn’t provide effects that you were looking for.

A member of our team has now reached out to you by email to discuss this further and assist you.

We appreciate you taking the time to let us know about your experience.

Best wishes,
Grace from Member Happiness
BEAUTY PIE

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

My order wasn’t delivered which I…

My order wasn’t delivered which I appreciate it a carrier issue, however I was ignored twice when I raised the issue. It was finally resolved.

8 september 2026
Logo Beauty Pie

Antwoord van Beauty Pie

Hi Tanya,

Thank you for taking the time to leave a review and share your feedback.

We’re really sorry to hear about your experience and that you felt ignored when reaching out to us. We’re currently working through a backlog of enquiries as quickly as possible, and we apologise that we weren’t able to get back to you sooner.

We understand how frustrating it must have been to experience a delivery issue and then have to chase this up. We’re pleased to hear that the matter has now been resolved, and we really appreciate your patience and understanding while we work through our enquiries.

Best wishes,
Grace from Member Happiness
BEAUTY PIE

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I love that your company gives back

I love that your company gives back! One thing I'd love to see is real-time online guidance, like a live chat with a beauty advisor. They could recommend a product line based on my skin type, put together a few makeup products that work well together, and give tips on how to use and layer them. That kind of support would make shopping so much easier and more personal.

15 september 2026
Logo Beauty Pie

Antwoord van Beauty Pie

Hi,

Thank you for taking the time to leave a review and share your feedback.

We love your suggestion of having a live beauty advisor available to offer personalised recommendations, product pairings and application tips.

We understand how helpful this would be when choosing the right products for your individual needs, and we’ve passed your feedback on to our team for consideration.

Thank you for taking the time to share your ideas with us!

Best wishes,
Grace from Member Happiness
BEAUTY PIE

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor customer service

Poor customer service

8 september 2026
Logo Beauty Pie

Antwoord van Beauty Pie

Hi Hannah,

Thank you for taking the time to leave a review and share your feedback.

We’re very sorry to hear that you haven’t had the experience you expected from us. Providing a positive experience for our members is important to us, and we’d appreciate the opportunity to look into your concerns and help put things right.

A member of our Member Happiness Team has reached out to you via email so we can offer further assistance.

Thank you again for taking the time to share your feedback with us.

We look forward to assisting you further by email.

Best wishes,
Priscilla from Member Happiness
BEAUTY PIE

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Upset/Disappointed/non-existant customer service

My gripe is with the absolutely abysmal customer services. I am nearly a week in from making a complaint and have yet to interact with anything other than AI.

I am still no further forward and my upset and disappointment and utter disbelief that a company of Beauty Pie’s standing seems to think this is ok.

Come on Beauty Pie this is your opportunity to rectify this situation and go some way to restore my faith in you.

9 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Beauty Pie

Antwoord van Beauty Pie

Hi Susan,

Thank you for taking the time to leave a review and share your feedback,

You may have noticed longer-than-usual response times recently, and we want to be transparent about why. We've just completed a major technology upgrade to improve the overall member experience. Bringing these new systems online has caused a temporary delay in our responses, but this is not the level of service we aim to provide. Our team is working diligently to clear the backlog and return to our normal response times. We truly appreciate your patience while we complete this important upgrade.

A member of our team has now reached out by email to help resolve your query. We look forward to hearing from you.

Best wishes,
Grace from Member Happiness
BEAUTY PIE

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

My order was missing an item

My order was missing an item. I reached out to Beauty Pie straightaway hoping they will send me the item , but only received an automated AI response. I was asked to provide details including order number and address, only to receive an AI response saying it does not recognise my details even though I included screenshot of my order confirmation. So I requested to be contacted by an actual person. It has been 8 days and the only email I received is asking me to rate their service. I cancelled previously for the same issues: unreliable delivery, missing items, and lack of customer service support. I rejoined again with high hopes, only to be dismissed again. I love the products but your customer service approach is telling me you don't care about your members. All I need is a genuine reply telling me whether I will be refunded , or that my item will be sent as it should have been.

7 oktober 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Beauty Pie

Antwoord van Beauty Pie

Hi Amel,

Thank you for taking the time to leave a review and share your feedback.

We’ve been experiencing a higher volume of contact than usual, and although our team has been working hard to respond as quickly as possible, we recognise that our response times haven’t met the standard of service you deserve. Thank you for your patience and understanding.

We are very sorry to hear that an item was missing from your order. We completely understand how disappointing this must have been. Please be assured that we want to make this right and ensure you receive the missing product.

A member of our Member Happiness Team has reached out to you via email to assist you further with your order.

We look forward to hearing from you by email.

Best wishes,
Priscilla from Member Happiness
BEAUTY PIE

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Good high quality products

Prompt service, quick delivery of order. Good high quality products…..find it quite difficult in choosing makeup colours ie lipsticks etc because unlike beauty counters you can’t test before you buy.

7 september 2026

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer