BETDAQ Reviews 

1.663
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,4

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

top class exchange but Betdaq are closing down on the 21st of October and have been taken over by Matchbook who I can only describe as very poor and the customer service is a shambles. I will miss eve... Toon meer

Beoordeeld met 2 van de 5 sterren

I've been 'happy' enough with my Betdaq a/c ... now they've been taken over by Matchbook! I was with Betdaq for years and now I'm told that my a/c will be closed on 21/10 and not transferred t... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Much improved over recent months, and now without a doubt, the new market leader. Their big rival has become a total shambles. Betdaq nearly made the same mistakes, but were quick to understand the c... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Customer service is excellent! I did not use the account for long time and I can't deposit or withdraw after log in. Contacted the customer service via email and super fast reply. Usually I prefer li... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Wedkantoor
  2. ook in
  3. Gokdienst
  4. Online casino/bookmaker

Geschreven door het bedrijf

Betdaq is one of the largest betting exchanges in the world, offering customers a unique position to back and lay bets at competitive odds whilst accompanying their exchange product with an innovative sportsbook and casino.


Contactgegevens

Houd rekening met het volgende

4,4

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

2K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 93% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 48 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,4

Alle reviews

(1.663)

220 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Been a customer since early September…

Been a customer since early September 2025. No issues. Get my stake on unless I leave it really late. No problems with being paid. Once I got used to the ways of exchanges, it was plain sailing. Happy to recommend.

16 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BETDAQ

Antwoord van BETDAQ

Hi Gary,

Thank you for taking the time to leave us a review, we really appreciate the kind words.

Kind regards
BETDAQ

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I have updated to 3 stars

I have updated to 3 stars, as they have now contacted me regarding the account. Can't comment on the site as I'm currently still under self-exclusion from another group. I'll have to wait and see if the account can be reopened.

13 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BETDAQ

Antwoord van BETDAQ

Hi Ang,

Thank you for taking the time out to update the review to three-stars.

If you'd like to discuss anything further, please feel free to get in touch with our CS Team by live chat or by email at helpdesk@betdaq.com.

Kind regards
BETDAQ

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great enhanced specials markets and low…

Great enhanced specials markets and low commission rate.

11 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BETDAQ

Antwoord van BETDAQ

Hi Fred,

Thank you so much for your kind review! We're really glad to hear you had a great experience with us. Your feedback means a lot to our team, and we truly appreciate you taking the time to share it.

Have a great weekend.

Kind regards
BETDAQ

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Exchange

Excellent customer service and competitive odds.

11 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BETDAQ

Antwoord van BETDAQ

Hi Pip,

Thank you for the fantastic review! We're really glad you had a great experience. Your support means a lot to our team.

Have a great weekend.

Kind regards
BETDAQ

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing customer service

Amazing customer service

11 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BETDAQ

Antwoord van BETDAQ

Hi Charlie,

Thank you for taking the time to share your feedback. We're delighted to hear that you had a positive experience with us. Providing excellent service is our priority, and it's wonderful to know we delivered. We truly appreciate your support.

Have a great weekend.

Kind regards
BETDAQ

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vicky at customer support

Vicky at customer support was brilliant, quick, effective and found solutions easy. 5 stars.

11 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BETDAQ

Antwoord van BETDAQ

Hi Darrin,

Thank you for taking the time out to leave us a review. We're delighted to hear Vicky found a solution to your query. You can always reach out to us via the live chat or email at helpdesk@betdaq.com.

Have a great weekend.

Kind regards
BETDAQ

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vicky at customer service….

Vicky at customer service….. superb.
Very friendly and helpful…… sorted out
withdrawal enquiry promptly

11 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BETDAQ

Antwoord van BETDAQ

Hi Darrin,

Thank you for taking the time out to leave us a review. We're delighted to hear Vicky found a solution to your query. You can always reach out to us via the live chat or email at helpdesk@betdaq.com.

Kind regards
BETDAQ

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Vicky

Vicky instantly solved my problem and was so nice and understanding about it!!!! She deserves a raise

10 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BETDAQ

Antwoord van BETDAQ

Hi Kidam,

Thank you for taking the time out to leave us a review. We're delighted to hear Vicky found a solution to your query. You can always reach out to us via the live chat or email at helpdesk@betdaq.com.

Kind regards
BETDAQ

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Absolutely USELESS website.

Absolutely useless website which is full of glitches, its even difficult to login often having to click over ten times or more, its exactly the same trying to place bets.
Lord only knows what sort of defective software they are running as its by far the worst, and slowest, of any betting site I have ever used.

7 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BETDAQ

Antwoord van BETDAQ

Hi Stephen,

Thank you for leaving your review, we're disappointed to see that you have rated your BETDAQ experience one-star. You can follow the forgotten password process to regain access to BETDAQ.

If you'd like to discuss the matter further, please feel free to get in touch with our CS Team by live chat or by email at helpdesk@betdaq.com and they'll be happy to assist you.

Kind regards
BETDAQ

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Very helpful with applying my 0 percent…

Very helpful with applying my 0 percent commission.

24 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BETDAQ

Antwoord van BETDAQ

Hi Marlowe,

We're delighted to hear you're enjoying the commission offer. Don't hesitate to contact our customer service desk in future.

Many thanks
BETDAQ

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great service

Great service, from MatchedWise discord, Vicky was very helpful.

19 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BETDAQ

Antwoord van BETDAQ

Hi Joe,

Thank you for taking the time out to leave us a review. We're delighted to hear Vicky found a solution to your query. You can always reach out to us via the live chat or email at helpdesk@betdaq.com.

Kind regards
BETDAQ

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service with Vicky

21 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BETDAQ

Antwoord van BETDAQ

Hi William,

Thank you for taking the time out to leave us a review. We're delighted to hear Vicky found a solution to your query. You can always reach out to us via the live chat or email at helpdesk@betdaq.com.

Kind regards
BETDAQ

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Playing for hours

Playing for hours. Deposited £60 got up to £108 out of the blue my account got suspended. Couldn't contact customer services because my log in details wasn't matching which n fact it was correct. Scam site stay clear.
Edit: My account got suspended because I self excluded from Ladbrookes 9 years ago. It's anything not to pay you out or even get your deposit back.

2 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BETDAQ

Antwoord van BETDAQ

Hi Gareth,

Thank you for leaving your review, we're disappointed to see that you have rated your BETDAQ experience one-star. Our Customer Service Team have confirmed that the correct procedure was followed in this instance regrading your account.

If you'd like to discuss the matter further, please feel free to get in touch with our CS Team by live chat or by email at helpdesk@betdaq.com.

Kind regards
BETDAQ

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I tried to withdraw some money

I tried to withdraw some money but my bank declined my card - expired. After contacting Vicky, I provided details of my new card and verification and the money was in my account within hours.

25 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BETDAQ

Antwoord van BETDAQ

Hi Barry,

Thank you for taking the time out to leave us a review. We're delighted to hear Vicky found a solution to your query. You can always reach out to us via the live chat or email at helpdesk@betdaq.com.

Kind regards
BETDAQ

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

A few days ago I wrote

A few days ago I wrote, what I felt at the time, that was a genuine grievance to a loyal customer, and left a honest review.

Since then, Betdaq have reached out to me via customer service person Vicky. A couple of phone calls later and the majority of the issues have been dealt with. She must have worked hard as I am not an easy person to change minds.

I still think the affordability problems are slightly a self inflicted issue, I am more able to afford my hobby today than I was when 'unlimited' was the case.

Just goes to prove it is good to talk.

3 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BETDAQ

Antwoord van BETDAQ

Hi Barry,

Thank you for taking the time out to leave us a review. We're delighted to hear Vicky found a solution to your query. You can always reach out to us via the live chat or email at helpdesk@betdaq.com.

Kind regards
BETDAQ

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Your deposit request has been rejected…

Your deposit request has been rejected as it would exceed your deposit limits. It's the 1st of the month they should of reset it also been told i have £500 and £300 monthly limet last i asked. Turned out the £300 a month was correct. If you win £1000 withdraw it then go to add £300 later they say you have already reached your limit. Even tho you are up £700

1 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BETDAQ

Antwoord van BETDAQ

Hi Clive,

Thank you for your review. We are sorry to hear of your experience and can confirm a member of our Customer Service Team will be in contact regarding your query.

We apologise for any inconvenience caused.

Kind regards
BETDAQ

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

very helpfull,really sorted my problem…

very helpfull,really sorted my problem out first class

26 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BETDAQ

Antwoord van BETDAQ

Hi Brian,

Thank you for taking the time to leave us a review, we really appreciate the kind words.

Have a great weekend.

Kind regards
BETDAQ

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fast response

Fast response, got the job done

26 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BETDAQ

Antwoord van BETDAQ

Hi Ayano,

We're delighted to hear you found a fast response to your query and are always on hand to help.

Have a great weekend.

Many thanks
BETDAQ

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great

Great, prompt service from Vicky and Rory to resolve my issue.

25 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo BETDAQ

Antwoord van BETDAQ

Hi Mark,

Thank you so much for your wonderful review!

We’re absolutely delighted to hear that you had a positive experience with us. Your kind words mean a lot to our team and truly motivate us to keep delivering the best possible service.

Kind regards
BETDAQ

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer