bhs-homeimprovements.com Reviews 

1.021
•
TrustScore 2 uit 5

1,8

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased a large bathroom mirror. Unfortunately after a year one of the clips holding it came off leaving it being held by one clip, leaving it very dangerous. I tried to contact BHS Home many ti... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased a Bathroom Mirror from retailer bhs-homeimprovements (no connection to BHS Stores) in May 2025. In June 2026, a Bracket on the back of the mirror failed. I phoned, left messages and e... Toon meer

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We are currently having our bathroom done and were promised that the bath we ordered would arrive 5 days ago. It has still not arrived. The tilers are finished with their job and we have a small windo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

3.9 trust pilot reviews I wonder why? Ordered a McAlpine TSG50SS gully trap from this outfit 2 days later received an e mail details below. Unable to supply no explanation. I ha... Toon meer

Bedrijfsgegevens

  1. Badkamerinstallateur

Geschreven door het bedrijf

A huge selection of bathroom and kitchen products at massively discounted prices! BHS-Home Improvements offer you choice and value.


Contactgegevens

1,8

Slecht

TrustScore 2 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft nog niet op negatieve reviews gereageerd

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

1,8

Alle reviews

(1.021)

2 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Don't purchased from bhs-homeimprovements

I purchased a Bathroom Mirror from retailer bhs-homeimprovements (no connection to BHS Stores) in May 2025.
In June 2026, a Bracket on the back of the mirror failed.
I phoned, left messages and emailed the retailer however, they did not respond to any of my communications.
I contacted the direct supplier and within 70 minutes of a phone call and an email with photos, HIB Ltd had ordered a replacement mirror.
The service of bhs-homeimprovements was non existent and they were put to shame by their supplier HIB Ltd.
I suggest you don't use bhs-homeimprovements should you require any bathroom supplies.

5 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I purchased a large bathroom mirror - never again

I purchased a large bathroom mirror. Unfortunately after a year one of the clips holding it came off leaving it being held by one clip, leaving it very dangerous.
I tried to contact BHS Home many times by telephone but nobody answered. I also sent many emails, but again there was no reply. This is unacceptable. I contacted HIB (the manufacturer) who immediately, after sending photos of the said mirror, sent us a replacement. No quibble. I cannot thank HIB enough.
I would seriously think twice to anyone purchasing anything from them. I know I won’t buy anything.

6 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

3.9 trust pilot reviews I wonder why?

3.9 trust pilot reviews I wonder why?
Ordered a McAlpine TSG50SS gully trap from this outfit 2 days later received an e mail details below. Unable to supply no explanation.
I have telephoned left messages and e mails ZERO RESPONSE.
They have taken my money but 3 days later still no refund.
————————————————
Good morning
Thank you for your recent order.
I’m sorry to advise that we aren’t in a position to supply
This item.

Please accept our apologies. A refund will be made today.

Kind regards

Tony
Customer Services
+44 (0)1489 782 333 (Opt. 3)
bhs-homeimprovements.com




25 oktober 2024
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Refuse to take returns

Bought a shower trap from them, it turned up a couple of weeks later. Turns out it didnt quite fit.
Looked at the T&Cs for returns..you must email before you send it (alarm bells started ringing!) then they take off 25% for "restocking".
OK so i thought i'd take the hit.
EMailed them..... no response
Waited...... no response
Sent the shower trap back with all the returns forms
Courier tried 3 times to deliver
Eventually it gets returned to back to me
Looks like its been opened as the packaging i put it in had been opened
Emailed...no response
facebook messenger...no response
I'll put it down to experience and go to Screwfix in future.

23 november 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I needed a specific HiB LED Bathroom…

I needed a specific HiB LED Bathroom Mirror urgently and phoned the Company to enquire about ordering the required product. The gentleman on the phone was very supportive and referred me to their website. Unfortunately the specific product I required was not listed. I phoned the gentleman back and although this was a non-listed line, he made it possible for me to order this product.
Thanks to Tony who processed the order so that it was possible to hit the deadline for ordering and I picked up the mirror directly from their showroom today. Such great customer care, many thanks and very happy to recommend your business.

30 oktober 2023
Review zonder uitnodiging
Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We are extremely pleased with our…

We are extremely pleased with our bathroom, The HTS team are very professional, friendly workers. Always left the place tidy. We had a couple of issues which they sorted in a timely manner and we are more than happy with the result. They always made sure that we were happy with each stage of the process and we are very happy to recommend them.

21 oktober 2022
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Think carefully before order from here!

Anyone thinking of buying stuff here, either look somewhere else or put order in like months before u need it cause people here specially the manager seem to not care about your order which cause delay in ordering etc,

Here I got to Amit they offer a very competitive price but many items isn’t update eventhou they cannot get it they will still leave it on website for u to get confuse about. My advice just pay little more somewhere else and u Will definately get your stuff on-time then, here u hope to safe little (which I did) but in the end I wasted a week + have to pay little more somewhere else anyway, waste of time here! Very disappointed!

2 december 2022
Review zonder uitnodiging
Logo bhs-homeimprovements.com

Antwoord van bhs-homeimprovements.com

Dear Mr Kamjadphai,
Thank you for your feedback, we welcome all reviews however we feel you review is unfair. We all care about all customers and all orders, unfortunately with your order there was one product that was discontinued which we advised you of, however as we tried to resolve this with you and select an alternative we missed the cut off for ordering with our supplier. We do appreciate that you had requested the order be complete and sent however we were unable to get this order in time. I am very sorry for the delay and inconvenience, the product will be removed from our website now that we have been advised it is discontinued. We all strive to provide good customer service and provide the products to you at good prices and quick leadtime and I am sorry on this occasion this did not happen, it certainly does not mean we do not care.
Kind regards
Chris

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Bath hasn't arrived and delayed bathroom

We are currently having our bathroom done and were promised that the bath we ordered would arrive 5 days ago. It has still not arrived. The tilers are finished with their job and we have a small window for the plumber or we will be without a bathroom for weeks while we try and get another plumber if they are delayed. Seriously unimpressed! The actual company seems OK, but they rely on their supplier who has been totally rubbish and BHS has provided no useful solution.

29 november 2022
Review zonder uitnodiging
Logo bhs-homeimprovements.com

Antwoord van bhs-homeimprovements.com

Dear Lara,
I am very sorry to hear of the delay in getting your order out to you, if you could contact us via email or phone then we can certainly look into this for you as we do not have any orders coming up under your name.
Kind regards
Chris

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent customer service

Excellent customer service. Left an enquiry on their telephone about my order. Contacted me with the answer within 30 minutes. Order arrived when I was advised. Would definitely recommend this company.

3 oktober 2022
Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

DO NOT PURCHASE ANYTHING FROM HERE…

DO NOT PURCHASE ANYTHING FROM HERE ************
TERRIBLE SERVICE BROUGHT A BATH AND PRICE WAS WRONG ON THERE SITE NOT MY FAULT AND DID NOT MENTION TILL 2 WEEKS AFTER I PURCHASED NO GOOD

16 september 2022
Logo bhs-homeimprovements.com

Antwoord van bhs-homeimprovements.com

Dear Lucy,
Thank you for your feedback and we are sorry to hear of this experience. I have checked your order and can see there was a pricing issue which we notified you of, this was a genuine error and as per our terms and conditions in the event of an obvious pricing error we will notify you asap. You ordered on Saturday 17th September and by Tuesday 20th September we had advised of the issue, far from 2 weeks and within 5 working days of you placing the order it was cancelled with no payment being taken. We welcome all reviews and of course we realise there was an issue with this order, but we do ask for reviews to be factual. We have since amended the pricing issue on our website.
Kind regards
Chris

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

WHAT A SHOWER of S### . And its not soap.

Ordered and paid for a shower on line with these jokers. 10 days later they said they were unable to deliver due to transport problems...but if I wanted they said I could arrange pick up myself...I actually have a van so i thought I would ask where their location was...and was told Southampton..well I live in Leeds 250mls and for 4hrs drive so that was a no brainer. I asked for a complete refund which I received 5 days later. In total 15 days wasted. I would not order a toilet seat from these so called traders. You have been warned.

15 september 2022
Logo bhs-homeimprovements.com

Antwoord van bhs-homeimprovements.com

Dear Mr Manuel,
Thank you for taking your time to leave us some feedback and we apologise for the bad experience. As explained via email we had been incorrectly advised by the supplier of these products that they could deliver this to you direct, however when it came to delivery, they advised this was not a service they offer. Due to the size of the enclosure, we do not have the facility to transport this. You will notice that these products have now been removed from our site to avoid this scenario in the future.
Kind regards
Chris

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Excessive delivery charge.

Ordered bath shower screen and made payment including a delivery charge to be told that due to the fragile nature of the item it would cost an extra £60 for delivery.
I cancelled the item but was never told officially that my money had been refunded until I rang the company some weeks later.

20 augustus 2022
Logo bhs-homeimprovements.com

Antwoord van bhs-homeimprovements.com

Hi James,
Thank you for your feedback, we are in the process of updating some of our prices on our website however I can see that this particular product did have a warning prior to ordering that it required a fragile delivery and there would be an additional cost, as this wasn't added before checkout, we advised you by email. Once the order was cancelled, we emailed to confirm cancellation and this email advises that the transaction will be returned to your account.
Kind regards
Chris

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great price and responsive customer services

After a hiccough with their chosen courier, bhs-improvements looked into the matter and after a short delay refunded my delivery. Good to know you can order with confidence.
A great product at a great price.

30 september 2022
Review zonder uitnodiging
Logo bhs-homeimprovements.com

Antwoord van bhs-homeimprovements.com

Hi Indie,
Once again I am very sorry for the experience you had with the couriers, this was escalated to them and once we had a response we came back to you to advise that due to the poor experience we would be refunding the £60 fragile delivery charge.
Kind regards
Chris

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Ordered water softener salt, no refund

Ordered water softener salt, paid £272 on 3/9/22. They emailed me following day to say supplier couldn't deliver. Now 1/10 and refund still not arrived in my bank account despite chasing

3 september 2022
Logo bhs-homeimprovements.com

Antwoord van bhs-homeimprovements.com

Hi Nigel,
I know we have exchanged many emails, I am very sorry for the inconvenience this caused, the payment was never taken by us and so the delay in the money returning to your account was due to the banks and not something that we had done wrong. Once we cancelled the payment the funds are usually returned to your bank within 7 working days so I can only apologise that for some reason on this occasion there was a delay.
Kind regards
Chris

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer