Coral Windows  Reviews 

1.425
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,6

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Coral Windows - A mixed review - updated. Positive The product itself matches the online reviews of it being robust with good sound proofing. The father and son team who fitted the windows wer... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

The two fitters worked hard and managed to do their part of the installation in one day. the only complaint was their inability to clean up for themselves. Leaving plastic waste and numerous used and... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

From start to finish our experience with Coral has been faultless. Professional, non-pushy, good communication throughout and a good, tidy job. We had windows & doors and soffits and facias replaced a... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

From going to coral’s showroom and Eric visiting our home and showing our front and back door on computer we were very impressed and happy with the price. The the two men who fitted the doors were ver... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Dubbelglaszetter
  2. ook in
  3. Deurenleverancier
  4. PVC-ramen leverancier
  5. Ramenleverancier
  6. Serre-leverancier en -installateur
  7. Vensterinstallateur

Over Coral Windows

Geschreven door het bedrijf

Coral Windows has been a leading provider of windows, doors, conservatories, and extensions in Yorkshire for over three decades.

We offer a wide range of products from industry-leading suppliers. Our team of experts can help you choose the right products for your home and install them to the highest standards.

We are committed to providing our customers with the best possible service. We offer a free consultation and quote along with offering some of the longest guarantees in the industry. We are so confident in our products and service that we do not take a deposit or stage payments and payment is only to be made on completion. So, you can be sure that you are making the right decision.

If you are looking for high-quality windows, doors, or conservatories in Yorkshire, then Coral Windows is the perfect choice for you. Contact us today to learn more about our products and services.

Latest offer
Book a free appointment

SUMMER SALE!

Geschreven door het bedrijf

HALF PRICE SALE!
Get a free quotation this month and get fantastic savings!

WE ARE FINALISTS!

INSTALLER OF THE YEAR 2024

INSTALLER OF THE YEAR 2024
We are proud to be finalists for installer of the year at the G Awards 2024, a celebration of the very best window, door & conservatory installers across the UK! 🥂

Contactgegevens

Promotion box for Coral Windows

Autumn Sale!

UP TO HALF PRICE AUTUMN SALE IS NOW ON! UPGRADE YOUR HOME.

4,6

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

1K reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Vraagt klanten om een review

Dit bedrijf nodigt klanten uit om een review achter te laten. Deze mag zowel positief als negatief zijn.

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,6

Alle reviews

(1.425)

239 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

They have put new windows in my house…

They have put new windows in my house and 6 months later had them back to put a new window in my garage. Both excellent jobs.They are polite and curtious when I ring up and very helpful.

27 januari 2026
Logo Coral Windows

Antwoord van Coral Windows

Thank you so much for your fantastic review and for choosing Coral again!

We’re delighted to hear that you were so pleased with your new windows that you came back to us for your garage window six months later. It’s wonderful to know that you found both installations to be of an excellent standard and our team polite, courteous and helpful whenever you contacted us.

Your continued trust in Coral means a great deal to the whole team. Thank you again for your kind words and valued custom!

kind regards,
The Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I would recommend this company with…

I would recommend this company with high regard, from when John came to look and measure my door, gave me a quote the next day, surveyed the door the following week and with days the door was fitted, Adam came to fit the door he had a few hiccups when he was doing this but he was a up most professional in completing the door, the quality of the fitting was great and the service over all by coral was great and the price was comparable with other quotes I had, glad I went with Coral, thankyou

12 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Coral Windows

Antwoord van Coral Windows

Thank you so much for your fantastic review and for choosing Coral!

We’re delighted to hear that you were happy with the service from start to finish. It’s great to know that from the initial quotation and survey process were straightforward, and that Adam remained professional throughout the installation, overcoming the few hiccups along the way to ensure your new door was fitted to a high standard.

We really appreciate your kind comments about the quality, service and value for money. Your recommendation means a great deal to the whole team.

Thank you again for choosing Coral, and we hope you enjoy your new door for many years to come!

Kind regards,
The Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Roofline Review!

Recently had our roofline done by Coral (we didnt know they did rooflines) The whole process was fab - Charles came out to quote us the day after we called. He didnt rush our decision and went through the whole process with us. Unfortunately, we had nesting birds in the soffits, after agreeing a date. The admin team were more than happy to delay the fitting until the birds had gone - they did this twice for us, as they stayed slightly longer than expected! When it came to the days before, we were notified directly by the scaffolders when they would arrive. The fitting was delayed due to a run over on another job, but we were updated regularly by the team. Lewis (our Installations Manager) along with Andy and Tyler (fitters) kept us notified of where they were with the job (Neither of us were at home while the roofline was being replaced) and both Andy and Tyler were incredibly helpful and approachable. It was a breath of fresh air to have workmen who were friendly and happy to help, and a team behind the scenes that were happy to delay due to unforseen circumstances. We would highly recommend Coral.

4 augustus 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Coral Windows

Antwoord van Coral Windows

Thank you so much for taking the time to leave us such a fantastic review!

We’re delighted to hear how pleased you were with your new roofline and with the service you received from the whole Coral team. We completely understand that unexpected circumstances can arise, and we were more than happy to work around!

It’s wonderful to hear that Charles, Lewis, Andy and Tyler all helped make the experience a positive one, and we’ll be sure to pass your lovely comments on to them and the rest of the team.

Thank you again for your patience, your kind words and, most importantly, for choosing Coral. Your recommendation really does mean a lot to us, and we hope you enjoy your new roofline for many years to come!

Kind regards,
The Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I gave Coral the benefit of the doubt in 2023. After this experience, I feel obliged to warn others.

Coral fitted two doors at my home in August 2023. I did not review them then because, although the workmanship was poor and caused considerable disruption, most issues were eventually dealt with once their Managing Director became involved. I accept that things go wrong, so I left it there.

This time, however, oh boy, do I feel aggrieved. The service was terrible, the attitude defensive and confrontational, and one response from their Service Manager seemed designed to anger an already frustrated customer further. The original installation was shoddy. There were gaps around the door, frame damage, and the door stuck and was difficult to adjust. I lost a day for fitting and another for remedial work, with no compensation.

We have maintained the doors every few months since installation. We even removed and carefully refitted the front door once to get a sofa into the house, so we are familiar with the hinges. The only component ever changed on the affected door was the euro-cylinder, replaced by a locksmith after keys and the address were stolen. Nothing else was altered.

This summer, at about 2am, the door suddenly would not open. Somebody inside had to open a window so we could climb through. We eventually got it open and had to bodge it closed to keep the house secure.

We then took a day off work for an engineer booked for Wednesday 22 July. Nobody arrived. There was no call, warning or update. Coral admitted in writing:

“Unfortunately due to an error your appointment was accidently missed off the engineers planner and therefore we were not aware of the appointment.”

That is Coral’s own admission. Yet instead of urgently attending to the customer they had already failed, they told us nobody would come until Monday, costing us another working day.

When I challenged their claim that this was being treated as a priority, the Service Manager replied:

“With all due respect, although you may not feel like you have been given priority I can assure you, you have.”

That aggressive, patronising response perfectly sums up Coral’s attitude. No, we had not been given priority. Coral missed the appointment through its own error, gave no warning, wasted a day of our time and then placed us into the next convenient space in its diary. Telling a customer they have been prioritised does not make it true.

Priority would have meant acknowledging the failure and attending urgently. Instead, Coral quoted its terms and conditions to explain why it would not compensate us for lost wages. Coral made the mistake. We carried the cost.

When the engineer eventually attended, he replaced the complete locking strip and day-latch mechanism, plus the receiving strip in the frame. He reused the euro-cylinder, confirming it was not the failed component. The door now works reasonably, although I would not call it perfect.

More concerningly, he identified a missing retaining screw in the top frame plate and six missing grub screws across all three hinges. We have never removed those screws and had never seen them fitted. The engineer insisted they were installed by the manufacturer. If so, where did they go? They were either absent from installation or removed during Coral’s work.

The engineer stressed that the euro-cylinder was not supplied by Coral, despite reusing it and replacing Coral’s actual locking mechanism. He was snarly, dismissive and appeared determined to show that none of this could possibly be Coral’s fault.

We followed the suggested maintenance every few months, so lack of maintenance does not explain a failed locking mechanism, a threaded fixing or six missing hinge screws.

I gave Coral the benefit of the doubt in 2023. After this experience, I cannot remain silent and let others assume they will receive good service when something goes wrong.

I would not use Coral again.

27 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Coral Windows

Antwoord van Coral Windows

Having reviewed your case, we can confirm that we attended a door which had been removed and reinstalled by a third party. This work breaches the terms of our warranty. In addition, the lock had also been replaced by a third party, which further invalidates the warranty.

Despite the warranty being void, we attended the property and rectified the issues with the door free of charge, as a gesture of goodwill.

We did experience an issue with our scheduling system, which meant we had to reschedule your appointment. However, the appointment was rearranged for just two working days later. As the warranty had already been voided, and there were multiple occupants at the property as well as other points of access, we did not consider there to be a significant security risk during this short delay.

As the door has been removed and reinstalled by a third party, we cannot comment on the quality of that installation or accept responsibility for any issues arising from it. Unfortunately, we are also unable to provide any future warranty coverage for this product.

We believe we have gone above and beyond what would normally be expected by carrying out repairs free of charge on a product that is no longer covered by warranty.

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Because they came and did a good job

Because they came and did a good job, polite

17 juli 2026
Logo Coral Windows

Antwoord van Coral Windows

Thank you for your kind review!

We're really pleased to hear you were happy with the work carried out and that you found our team polite and professional.

We appreciate you taking the time to share your feedback.

Kind regards,
The Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great team at Coral Windows (Bradford)…

The team at Coral Windows (Bradford) have been fantastic. From initial quotation to completion of works has been a great experience. Any questions raised were answered and any issues were resolved immediately. The fitters, Andy and Tyler were polite, punctual and showed true expertise in their field of work. Craftsmanship highest standard. They are a great asset to the team. We would recommend Coral Windows to family amd friends.

13 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Coral Windows

Antwoord van Coral Windows

Thank you so much for your wonderful review!

We're delighted to hear that you had such a positive experience with us from your initial quotation through to the completion of your installation. Providing excellent customer service and quality workmanship is what we strive for, so it's fantastic to know our team delivered on that promise.

We'll be sure to pass your kind words on to Andy and Tyler they'll be thrilled to hear that their professionalism, punctuality, and craftsmanship made such a great impression.

Thank you again for choosing Coral Windows and for recommending us to your family and friends.

Kind regards,
The Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Clean Tidy and organised. Arrived on time and friendly guys

Clean Tidy and organised.
Arrived on time.
Friendly guys. I have already recommended Coral to 3 neighbours

21 juli 2026
Logo Coral Windows

Antwoord van Coral Windows

Thank you so much for your wonderful review!

We’re really pleased to hear that everything was clean, tidy, and well organised, and that the team arrived on time and made a great impression. It means a lot to us that you found everyone friendly and professional.

Your recommendation to your neighbours is the biggest compliment we could receive, thank you for your support! If you or your neighbours ever need anything in the future, we’re always here to help.

Thanks again for choosing Coral.

Kind regards,
The Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

We had new door and windows fitted

We had new door and windows fitted. The profiles are very good, solid and well made. The door is composite and solid as a rock and makes a reassuring hissing sound when closing, no drafts here. With the hot weather and sun shining directly on the door, it still cool on the inside, so a good thermal barrier, so should be nice and warm in winter. The fitters were first class. Not employees of Corral, but they have been with them for 15 years which tells you something. Not cheap but well worth the investment and they will last for many years. Well done Corral. Mike Robinson.

21 juli 2026
Logo Coral Windows

Antwoord van Coral Windows

Thank you so much for your fantastic review, Mike!

We’re delighted to hear how pleased you are with your new windows and composite door. It’s great to know you’re noticing the quality straight away!

We truly appreciate your comments about value and longevity, investing in your home is important, and we’re glad you feel it was worthwhile.

Thanks again for choosing Corral, and if you ever need anything in the future, we’re always here to help.

Kind regards,
The Customer Care team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

A great replacement window experience

Within less than 2 weeks from first contacting Coral all our windows and doors have been expertly installed. The work was carried out with the minimum of fuss and the end product is excellent. We were impressed by the professionalism of all personnel with whom we had contact from sales to begin with, then the surveyor and, last but not least, the fitters.

28 juli 2026
Logo Coral Windows

Antwoord van Coral Windows

Thank you so much for your fantastic review! We’re delighted to hear that your windows and doors were installed so quickly and to such a high standard. It’s great to know the whole process from your first contact with our sales team, through to the surveyor and our fitters met your expectations and was carried out smoothly.

We’ll be sure to pass on your kind words to everyone involved. Your feedback means a lot to us, and we’re so pleased you’re happy with the end result. If you ever need anything in the future, we’re always here to help!

Thanks again for choosing Coral.

Kind regards,
The Customer care team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Absolutely fantastic service

Absolutely fantastic service, from visiting their showroom in Bradford where all the staff were really helpful, to the installation. Paul (the manager) went above & beyond, communication & customer service was amazing!

30 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Coral Windows

Antwoord van Coral Windows

Thank you so much for your fantastic review! We’re thrilled to hear you had such a positive experience from your visit to our Bradford showroom right through to the installation. It’s great to know our team were helpful and that the whole process met your expectations.

We’ll be sure to pass on your kind words to Paul, he’ll be delighted to hear he made such a difference. Providing excellent communication and customer service is something we take great pride in, so your feedback truly means a lot to us.

Thank you again for choosing us, and we’re always here if you need anything in the future!

Kind regards,
The customer care team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great customer service from the initial…

Great customer service from the initial call to Coral windows. Lovely rep explaining everything in detail without being pushy. Fitters polite and left everything clean when work was completed

21 juli 2026
Logo Coral Windows

Antwoord van Coral Windows

Thank you so much for your wonderful review! We’re delighted to hear that you had a great experience from your first call through to the completed installation. It’s fantastic to know our representative was able to explain everything clearly without any pressure, and that our fitters were polite and left your home clean and tidy.

We truly appreciate your feedback and your support it means a lot to the whole team. If you ever need anything in the future, we’re always here to help!

Kind regards,
The customer care team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent service from start to finish

Excellent service from start to finish. The fitters were so quick and tidy. Windows are Excellent

13 juli 2026
Logo Coral Windows

Antwoord van Coral Windows

Thank you so much for your fantastic review!

We're delighted to hear that you had an excellent experience from start to finish. It’s great to know our fitting team made such a positive impression with their efficiency and tidiness, and that you're pleased with the quality of your new windows.

Your feedback means a lot to us, thank you for choosing us!

Kind Regards,
The Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

First class service

First class service from initial phone call to completed job. No pressure sales, good demonstration of the product and just the one price. No buy now because it’s cheaper comments or any hassle to make the decision, which made the choice easy. The surveying was very informative, plenty of advice given as to the fitting process and how long the job would take. The fitting was done by a single chap working alone, but he really knew his stuff, stopping frequently to give an update on the progress. Fully covered all working areas with dust sheets and tidied away the mess as he progressed.
We have to say this was a first class service and would highly recommend Coral if you are wanting replacement windows and doors.

13 juli 2026
Logo Coral Windows

Antwoord van Coral Windows

Thank you so much for your fantastic review!

We’re delighted to hear that you had such a positive experience from your initial enquiry right through to installation. Providing a relaxed, no-pressure approach along with clear and honest pricing is something we pride ourselves on, so it’s great to know this made the process easier for you.

It’s also wonderful to hear your feedback about the survey and installation. Our team works hard to keep customers informed and ensure everything is completed to the highest standard, so your comments will mean a lot to them especially your fitter, who will be pleased to know his efforts didn’t go unnoticed.

Thank you again for your recommendation. We truly appreciate your support.

Kind regards,
The Customer Care Team

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Scott made the buying experience easy &…

Scott made the buying experience easy & comfortable. The windows themselves are very good & 'as described' - We are quite disappointed with the final finish, the mastic down the edges is ugly & messy, we're looking to get it covered with some timber quadrant at our own expense.

9 juni 2026
Logo Coral Windows

Antwoord van Coral Windows

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re really pleased to hear that Scott made your buying experience easy and comfortable, and that you’re happy with the quality of the windows themselves.

We’re very sorry to hear that the final finish has not met your expectations. This is certainly not the standard we aim to deliver.

A member of our management team will be in touch with you shortly to discuss this further.

Kind Regards,
The Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Amazing company, would absolutely recommend

Honestly, Coral have been absolutely fantastic. They have recently completed work on an extension for me, and I could not have asked for a better company. As well as everyone being incredibly skilled at their jobs, they have also gone above and beyond to make sure that this project went exactly as we wanted it. Truly, please hire this company, as you absolutely will not be disappointed in the result and the professionalism from everyone. Can I give more than 5 stars, please?

25 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Coral Windows

Antwoord van Coral Windows

Thank you so much for your incredible review! We’re absolutely delighted to hear how happy you are with your extension and the overall experience.

Your kind words about our team mean a great deal to us. We always strive to deliver both high-quality workmanship and a smooth, supportive process, so it’s fantastic to know we achieved that for you.

We truly appreciate your recommendation and your enthusiasm it really does mean the world to everyone here at Coral.

Thank you again for choosing us.

Kind regards,
The Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren
Logo Coral Windows

Antwoord van Coral Windows

Thank you so much for your wonderful review!

We're delighted to hear you received outstanding service from start to finish. Your kind words mean a great deal to our team and motivate us to keep delivering the highest level of service.

We truly appreciate your support and look forward to helping you again in the future!

Kind Regards,
The Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good experience from start to finish

Good experience from start to finish, Sally was professional concise and a pleasure to deal with gave me a quote for three windows with no silly sales techniques. I was kept updated with timescales and found everyone pleasant to deal with . The fitters were excellent came on time and never stopped working and left no mess

3 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Coral Windows

Antwoord van Coral Windows

Thank you so much for your fantastic review!

We’re delighted to hear that you had a great experience from start to finish. Sally will be especially pleased to know her clear and professional approach made a positive impression.

It’s also great to hear that you felt well informed throughout and that our installation team delivered to such a high standard. We take real pride in being punctual, hardworking, and leaving everything clean and tidy.

We truly appreciate your kind words and your trust in us.

Kind Regards,
The Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Front door

Great service from point of first contact Friendly staff who have provided a quality service Thanks

30 juni 2026
Logo Coral Windows

Antwoord van Coral Windows

Thank you for your great review!

We’re delighted to hear that you received friendly service and a quality experience from your very first contact with us. Providing a smooth and positive journey for our customers is something we really take pride in.

Your feedback means a lot to the whole team thank you for choosing Coral!

Kind Regards,
The Customer Care Team

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Everyone was friendly and very helpfull…

Everyone was friendly and very helpfull , everything was straight forward. Looking forward to dealing with them again, Thanks Coral.

17 juli 2026
Logo Coral Windows

Antwoord van Coral Windows

Thank you for your lovely review!

We’re so pleased to hear that you found everything friendly, helpful, and straightforward that’s exactly the experience we aim to provide for every customer.

It means a lot that you’re looking forward to working with us again, and we’ll be more than happy to help whenever you need us.

Thanks again for choosing Coral!

Kind Regards,
The Customer Care Team

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Coral Windows lack prioritisation of customer satisfaction and their turn around time in fixing their errors is 10+ weeks

I’ve had a very poor experience with Coral Windows. The first point of the process with their sales rep was as to be expected and I cannot complain about my experience with him. However the service drastically dropped in quality from that point onwards. My window fitting was in complete. The fitters left exposed wood and the concrete used was the incorrect colour. When raising this issue, it took over 2 weeks to come out and inspect this. Once it was agreed that it was a poor finish, I paid 85% of the invoice. But then it took almost 9 weeks for someone to come out and correct the issues. After this, I was bombarded with WhatsApp message and phone calls to make payment for the remaining 15% of the invoice. Due to my work commitments, I was unable to respond immediately. I then received a threatening voicemail from Coral regarding a 7 day letter, which I find very ironic considering their inability to stick to appropriate timescales. Overall Coral lack prioritisation of customer satisfaction and I received a very poor service.

17 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Coral Windows

Antwoord van Coral Windows

Good Afternoon, we cannot agree with any of the detail in this review and while we apologise that you experienced some issues within the construction process, which were rectified, as is our policy our customers don't pay for work that is not done, as such we did not request any money for this part of the work until it was complete, many of our competitors can take as much as 75% before the job even starts work. Once it was done the you chose to not respond to any communications at all for 2 weeks (you say you had work commitments, although you didn't tell us this at the time, we would always advise customers let us know if they have issues paying rather than ignoring communications) and when rung from a different number, you answered then you hung up when we said who was calling, so to us it then seemed unlikely this was due to being busy, at this point we have no choice but to pursue other means of recovering money as you refused to communicate, even once this was escalated to a senior manager for a further week.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer