Covers&all Reviews 

361
•
TrustScore 4.5 uit 5

4,5

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

How easy it was to order being the first time order You kept up to date at every stage of the process it arrived safely the workman shit was great very impressed we will be happy to use this busine... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The covers arrived and were perfect. This particular order was to replace my first order of table covers that lasted 6 years on a roof top terrace, exposed to all the elements. These covers protected... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great communication and follow up to get the details right. The quality is far superior to any of the standard outdoor lounge coverings available in stores. The price was very reasonable for a tailo... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered made to measure covers for my outdoor setting. They arrived quickly and are well made from sturdy weatherproof fabric. Very happy with both the product and service.

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens


Contactgegevens

4,5

Uitstekend

TrustScore 4.5 uit 5

361 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 100% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

4,5

Alle reviews

(361)

135 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

Expensive but quality not guaranteed

For quite an expensive product, within 30 mins of my dogs walking through the mesh at a slow pace, the top section of the door became unstuck and would not stay up so it has been removed and packed away. Very disappointed and feels like a waste of money

12 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Covers&all

Antwoord van Covers&all

Hi Anthea, We’re sorry to hear about your experience. Please email us at reviews@groupbayport.com along with your order number and images of the issue. Our team will review the matter and assist you with an appropriate resolution as quickly as possible.

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Where to start

Where to start
I had a complex order for patio sectional foam/material replacement
Wanted to speak to their office before placing order to ensure correct measurements
After numerous attempts to call, with multiple hang ups due to their call centre being in India, unanswered chats and multiple emails, I reached Pritika in their sales area
To be noted I received a call from a rep from India at 2AM because they didn’t check where I lived before calling
Pritika was helpful, we confirmed the right measurements etc
Order paid for almost $1,700
Delivery date confirmed via telephone and on their system to be a June 1/26 two weeks before the due date this was confirmed
I waited the two weeks, watched the system that listed in production the whole time, the delivery date passed and no delivery
Past due date now and their office will not reply to chat, email and I give up calling because their representatives either hang up or it’s technical issues because they are in India
I will be going to my credit card company to dispute this transaction as I believe most of what they do is a scam
If they ship today I will take this all back but I doubt it
Also I deserve a price adjustment for all this hassle if they are ever sent, the work, time and energy put in to this was beyond nuts
Good luck and beware !

Update: they replied to my comment in this forum and have yet to contact me or ship the items!

1 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Covers&all

Antwoord van Covers&all

Hi Andrea, we sincerely apologize for your experience. We are currently reviewing the concerns you have raised, and a member of our team will be contacting you shortly to discuss the matter further and assist you.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product

Great product

11 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Covers&all

Antwoord van Covers&all

Hey Sandra! We are delighted to hear that you are pleased with our product. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great product delivered on time.

30 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Covers&all

Antwoord van Covers&all

Hey Paul! We are delighted to hear that you are pleased with our products and services. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Be aware when placing an Order, the experience you hoped for may not be a happy one.

I placed an order with this company with a delivery date of the 23rd April, When I never received it, I chased them up by email ‘and just got a standard response. On the 27th April I received an email saying my order was on hold. The phone line for this company was unavailable, so I used the chat service, to be told the material was out of stock, and the order was on hold awaiting by confirmation on what I wanted to do with it. Cancel or await until stock arrives.

Be aware when placing an order, the experience you hoped for may not be a happy one..

28 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Covers&all

Antwoord van Covers&all

We’re sorry to hear about your experience, Peter, and understand your concern regarding the delay and communication. Please email us your order number along with the complete issue details at reviews@groupbayport.com
so our team can review the matter and assist you further.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I ordered shade cloth for my veranda…

I ordered shade cloth for my veranda I’m very happy with the results.
They are very well made.
I highly recommend buying their products.

24 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Covers&all

Antwoord van Covers&all

Hey Rae! We are delighted to hear that you are pleased with our products. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Mud kitchen outdoor cover

Great customer service. Good quality and received within 2 weeks from ordering. Very well made.
Would highly recommend this company.

9 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Covers&all

Antwoord van Covers&all

Hey Barb! We are delighted to hear that you are pleased with our products and services. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

SCAM - Do not buy from this company.

Scam - Spent nearly $1000 on seat cushions. We paid express shipping as it said it would arrive Thursday April 23rd 2026. They provided me with an email on April 21st that states delivery is on track for April 23rd. However, when you click the tracking, Fedex shows delivery is for May 8th.
For systems don't work, they don't return calls and when you use the website chat they advise they will escalate to the relevant team.

23 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Covers&all

Antwoord van Covers&all

We’re sorry to see your review and would like to assist you further; however, we’re unable to locate your order details based on the information provided here. We kindly request you to email us at reviews@groupbayport.com with your order number and details so we can look into this promptly and provide the necessary assistance. Your feedback is valuable and will be considered to improve our services.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The online ordering process is very straightforward

The online ordering process is very straightforward for custom made fence screen in our case. They commit to a delivery date at time of order and pretty much achieve this within a day or so. The quality of the product is as described and we are extremely pleased with it.

4 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Covers&all

Antwoord van Covers&all

Hey Stewart! We are delighted to hear that you are pleased with our product and service. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Tv cover fits perfectly

Tv cover fits perfectly. Good quality. Will likely purchase other items in the future.

17 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Covers&all

Antwoord van Covers&all

Hey Jess! We are delighted to hear that you are pleased with our products. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent

Excellent. Fit perfectly

11 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Covers&all

Antwoord van Covers&all

Hey Bronwen! We are delighted to hear that you are pleased with our product. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great experience

Great experience. Fast and efficient. Staff were very responsive and helpful. Goods were exactly what I expected - great colour and fit. Highly recommend.

13 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Covers&all

Antwoord van Covers&all

Hey Lynne! We are delighted to hear that you are pleased with our product and service. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible support

Terrible support. Multiple emails with ZERO response. its NOT a local Australian business as its portrayed. Dropshipped items from India - shipped via China.

10 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Covers&all

Antwoord van Covers&all

Hi Deon, We’re sorry to hear about your experience and the delay in communication. This is certainly not the experience we aim to provide. We would like to clarify that, as mentioned on our website, all our covers are designed in Georgia, USA, and manufactured in India. We hope that the product delivered meets your expectations, and we truly value your feedback, which will be taken into consideration to improve our response times and overall service.

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Covers & all were fantastic

Covers & all were fantastic - best price, speedy delivery and well crafted cushions. Would definitely use again!

19 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Covers&all

Antwoord van Covers&all

Hey Vanessa! We are delighted to hear that you are pleased with our product and service. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Prompt delivery and excellent product…

Prompt delivery and excellent product would recommend. Quite cost effective and durable.

16 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Covers&all

Antwoord van Covers&all

Hey Tim! We are delighted to hear that you are pleased with our product and service. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

I am so very happy with the custom seat…

I am so very happy with the custom seat and back cushions. You guys are fabulous, great quality and perfect fit.

20 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Covers&all

Antwoord van Covers&all

Hey Karen! We are delighted to hear that you are pleased with our product. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic purchase

Fantastic product made exceptionally well. Great communication and speedy delivery. Highly recommend this company.

5 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Covers&all

Antwoord van Covers&all

Hey Jack! We are delighted to hear that you are pleased with our product and service. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Basic material is terrific quality.

I measured and ordered. They received order, made and sent back. Process was stress free. I ordered the basic material and was more than happy with the quality of the material. It will be long lasting for sure. Thanks 5*

1 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Covers&all

Antwoord van Covers&all

Hey Joanne! We are delighted to hear that you are pleased with our products and services. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

The old outdoor couch came up so well…

Our outdoor couch came up so well with new cushions! So good for the environment not to have to buy a whole new setting as the cushions aged. We were pleased with the service and quality. Thank you!

12 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Covers&all

Antwoord van Covers&all

Hey Caroline! We are delighted to hear that you are pleased with our product and service. Your satisfaction is our topmost priority. If you have any further questions or need any assistance in the future, don't hesitate to reach out. We're here to help you and ensure your experience with us remains positive!

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Great speedy service and general good…

Great speedy service and general good quality materials however we found that ringlets were not strong enough.

19 januari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo Covers&all

Antwoord van Covers&all

Hi Greg, Thank you for sharing your feedback. We’re glad to hear you were pleased with the fast service and overall material quality, and we appreciate you pointing out your concern regarding the ringlets. Your input is valuable and will be reviewed as we continue to improve our products, and if you experience any issues going forward, we encourage you to contact our team so we can assist you further.

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer