We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Purchased 3 dresses in the sale to try them for fit quality and service. The delivery was quick. The quality of the clothes far beyond expected and not cheap looking. Sizing very good and accurate, ma... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Shocking treatment from customer service after being told my return parcel hadn’t been received. This has continued now for 3 week even though there parcel was sent signed for and shows it was deliver... Toon meer

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I waited eagerly for my first parcel (order CW269958) having read great reviews and noting the reasonable prices, and was totally overjoyed with my purchases. Two dresses, very simple in style, but ex... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Simple order and returns processes, superb customer service and good quality, well fitting clothes all at great prices. I was so fed up with being ripped off by other plus size stores, appalling cus... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Kledingwinkel voor grote maten

Geschreven door het bedrijf

CurveWow, the home of gorgeous plus size clothing in sizes 16-36. Check out our fantastic curve range and shop tops, dresses, skirts and much more!


Contactgegevens

3,6

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

602 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 96% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,6

Alle reviews

(602)

47 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

First time ordering from curvewow

First time ordering from curvewow.
I need to return items but the QR Code on the invoice is not working.
No online chat. No phone number just email.
Whilst they replied promptly I'm just being told to do via royalmail link which I have told them multiple times that the link and the code on the invoice is not working.
I need a digital label.
I have spent an hour and a half trying to do this.
Alex has stopped replying to my emails and no human to actually talk to.
Please curvewow sort this out.
Order number CW340043

Not a great first time experience 😕

9 juli 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CurveWow

Antwoord van CurveWow

Hi Sarah,

I'm sorry to hear you're having issues returning items.

I have filled in the information online for you and you should receive an email with a QR code shortly that you can use to return your parcel free of charge at the post office.

Thanks,
Laura

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Customer service ...what a joke !!!


I ordered clothes to be delivered on 13/06/26 on next day delivery.Total value with delivery £92 .My parcel wasn't delivered 😕 Royal Mail were the couriers..I have been trying to get a refund for 3 weeks now .Curve wow said they had to wait for conclusion of an investigation by Royal Mail before any refund could be issued.I have personally been having to chase this up with Royal Mail.Yesterday I finally got an email confirming there is no evidence electronically or photographic that the parcel was delivered to my address.The parcel is classed as missing .I cant however claim from them I have to claim my refund from Curve Wow and they then claim from Royal Mail.Ive forwarded the email confirming conclusion of the investigation but as usual no answer from Curve Wow !!! Im a regular customer but very disappointed in how this matter has been handled by Curve Wow ...I want my money back 😩

Thank you for your comment Laura but how do I contact you ? I have been playing tennis with curve wow with emails going back and forth with no resolution ...I have got a confirmation email from Royal Mail by chasing the investigation myself seems like curve wow cant be bothered to even contact Royal Mail !!!
I HAVE PERSONALLY RECEIVED AN EMAIL FROM ROYAL MAIL ...THE INVESTIGATION IS COMPLETE ..I FORWARDED THIS E MAIL TO YOU ....THE CONCLUSION IS THE PARCEL WAS NOT DELIVERED TO MINE AND IS MISSING THEREFORE YOU CAN GET A REFUND FROM THEM !!!! SO I CAN GET MY MONEY BACK FROM YOU ...I AM JUST GOING ROUND IN CIRCLES HERE ...WHAT INVESTIGATION REF HAVE YOU GOT ..I WILL AGAIN RING ROYAL MAIL MYSELF !!!!
Curve Wow you need to contact Royal Mail ...I have sent the email address to you .....trading standards are getting involved now

13 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CurveWow

Antwoord van CurveWow

Hi Suzie,

I'm sorry to hear that your order has not arrived.

I have looked into this for you and can see that Royal Mail are investigating your missing parcel.

We completely understand your frustration, and we're sorry that we don't have a further update for you at this time.

Royal Mail's investigation is still ongoing, and we're currently awaiting their findings. Unfortunately, until they provide us with a conclusive response, we're unable to process a refund or replacement.

Please be assured that we're continuing to monitor the case closely, and we'll contact you as soon as we receive an update from Royal Mail.

Thank you again for your continued patience.

Edit:
Hi Suzie,

I can now see your order has been refunded.

Thanks,
Laura

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Very poor customer service and delivery…

Very poor customer service and delivery time is not accurate
I have had no reply from emails sent and still haven't received my order.
UPDATE
Immediately after posting the reply to my review I was sent an email and now have been fully refunded Thank you Amira

30 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CurveWow

Antwoord van CurveWow

Hi Lisa,

I'm sorry to hear you've experienced issues with your order and that you haven't received a response to your emails.

We always aim to reply to customer enquiries as quickly as possible. Our UK Standard Delivery timeframe is an estimate and can occasionally take longer than expected, particularly during busy periods or due to courier delays.

I've now located your emails and will respond to you directly there so we can look into your order and help resolve this as quickly as possible.

Edit:
We're so glad the issue is now resolved. We would be extremely grateful if you could update the star rating to best represent your experience shopping with CurveWow.

Thanks,
Amira

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I ordered approximately 7 items

I ordered approximately 7 items. One was too small. I am attempting to return the item and purchase a larger size. They keep responding with same canned response. It does not contain anywhere to send the item back or a return slip. I think their customer service is awrful.

22 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CurveWow

Antwoord van CurveWow

Hi Cynthia,

I'm sorry to hear you're having issues returning your item.

Please can you respond to my request for more information so I can resolve this for you? I can't see an order or email communication under the name provided on this review.

Thanks,
Laura

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Not disabled friendly

2nd edit: CurveWow have made no real attempt to resolve this still, making the same unsuitable recommendation. Incredibly disappointing and no care for accessibility. I will not be shopping with them again.

Edit to add: I have provided the additional information requested and await CurveWow’s contact. I welcome any actual attempt to resolve this and will update my review accordingly.

Original review:

I placed a large order, several items needed to be returned. I organised collections twice with their courier who unfortunately did not show up. While this is not CurveWow’s fault, their customer service has been dreadful.

Alex (who I can see is mentioned in several other poor reviews) offered no viable solution. There is no point in continuing to book collections when the courier doesn’t even try to collect. Alex’s only solution was for her to re-book collection, which I am perfectly capable of doing on my own, sadly their chosen courier seems unable to bother to collect. I’m now stuck with a heavy and expensive order I’m unable to return.

Do better CurveWow. I can hardly be the only customer with physical/mobility issues.

23 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CurveWow

Antwoord van CurveWow

Hi,

Thank you for taking the time to share your feedback. We’re really sorry to hear about the difficulties you’ve experienced with your return.

We completely understand how frustrating it must have been to arrange two collections and have these not take place. Our free Royal Mail home collection service is provided specifically to make returns easier for customers who are unable to visit a Post Office or arrange a drop-off, so we’re disappointed that the service did not work as it should have on this occasion.

While the missed collections were unfortunately due to the courier service, we appreciate that from your point of view this has resulted in a very frustrating experience with us. We will be reviewing the communication around this with our team to ensure we are doing everything we can when collection issues occur.

We’d really like the opportunity to resolve this for you and ensure your return is completed. Please could you respond to my request for more information as unfortunately I cannot find your order from the information provided.

Edit:
Thank you for providing more information on your review. I have looked into this for you and have extended the time that you can return your order. Royal Mail currently have a warning that due to the heat deliveries and collections may be delayed.

When arranging a collection, you usually receive an email to confirm the booking, please double check that this has been confirmed as otherwise Royal Mail likely wouldn't collect.

I would suggest arranging another collection for next week, I understand this is frustrating due to already arranging collections however it is likely been missed due to Royal Mail busy. Unfortunately this is the only option we have for a collection, otherwise the parcel would need taking to a post office which I understand this is not a suitable option for you.

Thanks,
Laura

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

BIG DISAPPOINTMENT

I bought a dress that looks NOTHING like the picture. It is very poorly made and cheap material. I want to return it but the website makes it almost impossible for returns. Such a disappointment! Worst purchase I have ever made.

25 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CurveWow

Antwoord van CurveWow

Hi Janet,

I'm sorry to hear that you're not happy with your purchase.

All photoshoots are shot wearing the items from bulk therefore the images show the exact item customers would receive.

We also offer free returns from UK or Ireland, please respond to my request for more information so I can provide you with your free return label or email hello@curvewow.com and we can assist you with this.

Edit: Thanks for responding to my request for more information. Unfortunately this order number is not a CurveWow order and I can't find an order linked to your email address or name. It looks as though this order might be from a different company?

Thanks,
Laura

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I received my dress this morning

I received my dress this morning, and it’s absolutely lovely. It’s really roomy and comfortable, and it looks like it cost far more than I actually paid. I’m genuinely so pleased with it.... amazing, thank you.

16 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CurveWow

Antwoord van CurveWow

Hi Miss Morrison,

Thank you for taking the time to write such a lovely review. We're so glad you're happy with your dress.

We look forward to seeing you shopping with us again soon.

Thanks,
Laura

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I had ordered my size which I thought…

I had ordered my size which I thought would fit , but was unable to get them on curvewow had been in touch and offered to send me the next size up , very quickly and efficiently, great customer service 10 out of 10

13 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CurveWow

Antwoord van CurveWow

Hi Claire,

We're so glad you're happy with your experience shopping at CurveWow.

Thank you for taking the time to write a lovely review.

Laura

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

It's my first time ordering

It's my first time ordering. The web site is very easy to use and there's no annoying pop-ups , adverts or incentives to get your email address.
All my items delivered on time. I'm extremely impressed with the quality for the cost. Little details that show that thought has been put into the design.
I'm just pressing confirm for my next order

6 juni 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CurveWow

Antwoord van CurveWow

Hi Von,

We're so glad you're happy with your experience shopping with CurveWow.

Thank you for taking the time to write such a lovely review.

Laura

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Faulty Products

I ordered a dress which was received faulty, returned it for an exchange & at the same time e-mailed Alex who assured me a replacement was being kept on one side to ensure the dress didn’t sell out. The replacement arrived ripped in several places, I then sent this back for yet another exchange, if I’d had the time to shop elsewhere I would have given up after 2 faulty dresses, but I had a wedding to attend & no time to shop elsewhere. I also ordered a further 2 of the same dresses from the website incase the 3rd replacement also arrived faulty. These 2 arrived, 1 was just screwed up in the bag with make up around the neck and both were ripped in several places. The 5th arrived and was in an ‘acceptable’ condition for 1 days wear. These products are clearly not quality checked before sending out to customers and after all the messing around, inconvenience and stress that this caused all that was sent in the way of an apology was the £2.99 p&p originally paid. Do not order from this company if you need the item quickly as you can’t rely on the quality.

11 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CurveWow

Antwoord van CurveWow

Hi Katrina,

Thank you for taking the time to share your experience. We are very sorry for the repeated issues you encountered with your order and the inconvenience this caused, especially when you were working to a deadline for a wedding.

This is certainly not the standard of quality or service that we aim to provide. While the vast majority of our products arrive in excellent condition, it appears that this particular dress style may have had a manufacturing issue. We take feedback like yours very seriously and will be raising this matter with our supplier to investigate the faults you experienced.

We appreciate that having to arrange multiple exchanges was both frustrating and time-consuming, and we understand your disappointment with the outcome. We are pleased that you ultimately received a dress that was suitable for your event, but we recognise that this came after far more inconvenience than should ever be expected.

Thank you again for bringing this to our attention. Customer feedback helps us identify and address issues, and we are sorry that your experience did not reflect the level of quality and service we strive to provide.

Thanks,
Laura

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Very pleased with the clothes and…

Very pleased with the clothes and prices. Beautiful teal coloured top and full slip. True to size and good material and quality

28 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CurveWow

Antwoord van CurveWow

Hi,

We're so glad you're happy with your order.

Thank you for taking the time to write a lovely review.

Laura

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Out of 4 items i ordered

Out of 4 items i ordered, i received different quality items then showed or detailed when ordering, this is total fraud as far as i am concerned

22 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CurveWow

Antwoord van CurveWow

Hi Sylvie,

I'm sorry to hear you're not happy with your order. Unfortunately I can't find an order under your name. Please can you respond to my request for more information so I can look into this for you?

We take quality very seriously and consistently receive positive feedback from customers who find our items to be of good quality and excellent value for money. That said, we understand that this was not your experience, and we truly appreciate you bringing it to our attention.

Please remember that we offer free returns from the UK and Ireland, so if there is anything you are not completely happy with, you are welcome to return the item for a full refund.

Thanks,
Laura

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

This was my first purchase from… Curvewow.

This was my first purchase from Curvewow and all I can say is that I'm very happy with my order. The price was very, very reasonable. Will definitely be back to shop. THANK YOU. A******

22 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CurveWow

Antwoord van CurveWow

Hi,

We're so glad you're happy with your CurveWow order.

Thanks,
Laura

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

What’s not to like.

I’ve ordered and recieved many items of clothing from Curvewow. Always pleased with the quality of the dresses, true to size to for me. I love vibrant colours, and the plus size is a plus. Great prices too.

5 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CurveWow

Antwoord van CurveWow

Hi Jan,

We're so glad you're happy with your experience shopping with CurveWow.

Thank you for the lovely review.

Laura

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Good Job ,CurveWow

I have ordered from CurveWow several times and each and every time their products have been very good quality and excellent value for money...their clothes are also very 'buyable' in that they are very colourful and pretty...and feminine..
also I'm in Ireland and their clothes always arrive safely , well packed and in a short span of time...within a week usually ..which is excellent,,
anyway just wanted to give you a shout out for doing a great job..
Pauline O'Shea

12 mei 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CurveWow

Antwoord van CurveWow

Hi Pauline,

We're so glad you're happy with your experience shopping with CurveWow.

Thank you for taking the time to write such a lovely review.

Laura

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I found this site while searching for…

I found this site while searching for something for a wedding with only 2 days to spare as everything else i had ordered I didn’t like, and I wish I’d found this website sooner because I purchased a wrap dress in navy for only £9, and I felt a million dollars in it and received so many compliments, delivery was available as an option for next day at only £1 more than standard delivery and was well packaged. I’m so impressed with this site and will def use it again. They have some lovely items under £10.

16 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CurveWow

Antwoord van CurveWow

Hi Mandy,

Thank you so much for taking the time to write such a lovely review.

We're so glad you're happy with your dress.

We look forward to seeing you shopping with us again soon.

Thanks,
Laura

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Poor quality items

Poor quality items, especially the dress, poor stitching and lots of loose threads, very disappointing, had high hopes for order

1 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CurveWow

Antwoord van CurveWow

Hi Siobhan,

Thank you for your feedback. We’re really sorry to hear that your order did not meet your expectations, particularly with regard to the dress.

We take quality very seriously and consistently receive positive feedback from customers who find our items to be of good quality and excellent value for money. That said, we understand that this was not your experience, and we truly appreciate you bringing it to our attention.

Please remember that we offer free returns from the UK and Ireland, so if there is anything you are not completely happy with, you are welcome to return the item for a full refund.

If there’s anything further we can assist you with, please don’t hesitate to get in touch.

Thanks,
Laura

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Animal print wrap dress

I ordered an animal print wrap dress sometime in January (label still attached), but because of being poorly, it sat in the wardrobe until beginning of April. After finally trying it on I found every inch of it was clinging badly and did not look good on. I admit it went over the 60 day return limit. It was a nice looking dress on the hanger but I am unable to wear it, nor can I sell it. It has been a waste of money unfortunately. Customer service were polite but would not make an exception even though the dress is still in stock. I won't be purchasing anything from this company again

8 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CurveWow

Antwoord van CurveWow

Hi Elieen,

Thank you for your feedback. We’re very sorry to hear that the dress was not suitable for you.

We do aim to offer a generous and customer-friendly returns policy, which includes 60 days for free returns from the date of purchase. Unfortunately, as your request fell outside of this timeframe, we are unable to make an exception on this occasion.

Had we been contacted within the 60-day period, we would have been more than happy to assist with a return.

We appreciate your understanding and will take your feedback on board.

Thanks,
Laura

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

The design of the clothes is lovely …

The design of the clothes is lovely and modern but...the sizes are not matching the standard uk. I am a size 26 comfortable and ordered 26-28..there dressed where very small, more like a 24 I would if you're chubby go at least one size bigger, I have ordered twice and had the same issue, way to small to wear it comfortable

5 april 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CurveWow

Antwoord van CurveWow

Hi Alina,

We're glad to hear you like the designs of our clothes.

I'm sorry to hear you find our items too small. We have lots of feedback to say our sizes are true to size to generous.

We do offer free returns from UK and Ireland if you find anything is not quite right.

Thanks,
Laura

Beoordeeld met 3 van de 5 sterren

I DON'T RECOMMEND

I DON'T RECOMMEND. The delivery was on time. And their website is easy to navigate. Those are the only two positives. The dress I ordered is horrible. It's pleated from the waist down and arrived in an atrocious state. Needed an iron as it was just in a clear plastic bag all crumpled up and the pleats were so tight and so many of them there's no way I could iron them all. And the material is horrible. So flimsy. Poorly made and very poorly packaged.

4 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo CurveWow

Antwoord van CurveWow

Hi,

I'm sorry to hear you're not happy with your order.

We offer free returns from UK and Ireland.

Please contact us at hello@curvewow.com if you need assistance creating a return.

Thanks,
Laura

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer