D. M. Keith Ltd Reviews 

664
•
TrustScore 3.5 uit 5

3,7

We verifiëren geen specifieke claims omdat reviewers hun eigen mening mogen geven. We kunnen reviews echter wel als 'Geverifieerd' bestempelen als we bevestiging hebben dat er een zakelijke interactie heeft plaatsgevonden. Meer informatie

Om de integriteit van het platform te beschermen, wordt elke review op ons platform – al dan niet geverifieerd – gescreend door onze geautomatiseerde software. Deze software kan inhoud identificeren en verwijderen die in strijd is met onze richtlijnen, inclusief reviews die niet zijn gebaseerd op een echte ervaring. We zijn ons ervan bewust dat we weleens wat over het hoofd zien, dus je kunt altijd reviews rapporteren waarvan je denkt dat we ze hebben gemist Meer informatie

Lees wat reviewers zeggen

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Just sold a car via Motorway to DM Keith Grimsby. As it was our first time of selling a car this way, we were a bit apprehensive but Alex Divers at Grimsby was great and kept in touch making the whole... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Agreed to a sale and part ex of our car, signed documents and paid deposit then they upped the price of the car we was going to buy by 2 grand (price of said car was increassd online). When as... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

DM Keith of York responded to our enquiry for a new Škoda Karoq very efficiently. Of particular note our contact, Harvey Greenhough, looked after all the complexities of the purchase for us and ensur... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Hello, D. M. Keith, Skoda in Leeds, an absolutely great place to buy a quality vehicle for the following reasons; 1. Well behaved polite with high level of caring about customer needs and requirem... Toon meer

Bedrijf heeft geantwoord

Bedrijfsgegevens

  1. Motorvoertuighandelaar
  2. ook in
  3. Ford-dealer
  4. Honda-dealer
  5. Kia-dealer
  6. Seat-dealer
  7. Skoda-dealer

Geschreven door het bedrijf

Owned and run for 60 years, we have a reputation for friendly, personal service and great value. D. M. Keith is here for the lifetime of your motoring needs with thirteen locations across Yorkshire and Lincolnshire. Let our family look after you.


Contactgegevens

3,7

Gemiddeld

TrustScore 3.5 uit 5

664 reviews

5 sterren
4 sterren
3 sterren
2 sterren
1 ster

Geen recente geschiedenis van het vragen naar reviews

Dit bedrijf heeft hun klanten niet recentelijk uitgenodigd, dus reviews zijn mogelijk niet representatief

Heeft 86% van zijn negatieve reviews beantwoord

Reageert doorgaans binnen 24 uur

Zo gebruikt dit bedrijf Trustpilot

Ontdek hoe ze hun reviews verzamelen, beoordelen en modereren.

3,7

Alle reviews

(664)

160 reviews in de afgelopen 12 maanden

Een review schrijven
Bedrijven op Trustpilot mogen geen beloningen aanbieden of betalen om reviews te verbergen. Reviews zijn de meningen van individuele gebruikers en niet van Trustpilot. Meer informatie

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Outstanding Service and a Great Deal on My BYD Dolphin


I had a fantastic experience with DM Keith BYD Leeds and can’t recommend them highly enough.

They gave me a great deal on my BYD Dolphin, which immediately set them apart, but what really impressed me was the level of service throughout.

The handover process was excellent — they took the time to walk me through the car in detail, showing me all the features and explaining everything clearly so I felt completely confident driving away.

What really stood out was their patience while dealing with issues caused by my (now former) bank. It wasn’t a straightforward situation, but they remained understanding, supportive, and professional the entire time, which made a stressful situation much easier to handle.

Overall, a top-class experience from start to finish. If you’re considering a BYD, I’d strongly recommend DM Keith Leeds.

17 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D. M. Keith Ltd

Antwoord van D. M. Keith Ltd

Hi Rich, Thank you very much for your glowing 5-star review. We're delighted to know how pleased you were with your all-round purchasing experience and we'll be sure to share your wonderful comments with the team. Here at D. M. Keith Ltd, providing exceptional care and attention to our customers is our top priority and it's great to know that's what you experienced. Thanks again Rich, we appreciate your feedback, enjoy your BYD Dolphin and we look forward to providing you with the same great service in the future.
D. M. Keith Customer Care Team (AS)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Terrible customer service

Recently bought a brand new Ibiza FR from the York dealership.
My main issue is that I was over charged £500 and trying to get the money refunded in my account as turned into a nightmare. Keep being promised the money from end of February and I'm still waiting.asked to speak to a manager twice and heard nothing. They advertise good customer service, but not in my case .
I was also disappointed that I'd booked a week in advance to come in to get my new car and trade mine in
2 days before asked to change the time , which I did , and then on the day Nathan who was meant to be dealing with me passed me on to a very young lad , which is why the over payment happened.
And one more gripe ( which is petty , but I'm angry and upset about how I've been treated) is when buying a brand new car u would expect the clock to be set at the right time . Not very professional at all.
So with my experience of DM Keith York I DON'T RECOMMEND , at all.
It's spoilt the pleasure of buying a new car .

25 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D. M. Keith Ltd

Antwoord van D. M. Keith Ltd

Dear Andrea, I am sorry to read your comments. As a family run business our customers are at the heart of everything we do. It is for this reason I would like to pass your comments onto the relevant head of business so they can investigate further and contact you direct. Please could you forward me your preferred contact details to feedback@dmkeith.com
D. M. Keith Customer Care Team (AS)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Recent purchase from DM Keith select…

Recent purchase from DM Keith select Bradford. Oil leak noticed after drive home. Dealership confirmed that the car had been into their ford ‘specialist’ garage a few days before for a repair of said oil leak but claim this was a completely new problem. Independent garage assessed, felt the repair had been completed incorrectly and furthermore deliberately covered up with subsequent poor work, sent picture evidence and invoice which the dealership refused to pay in its entirety claiming the independent garage made false accusations.
The dealership led us to believe we were not entitled to get our money back and claimed we would have to deal with their ‘legal team’ which are non existent. We did get our money back after weeks of stressful negotiation all whilst being without a car. The bill from the independent garage who inspected the vehicle had to be covered by us as the dealership refused to pay for this also.
The mechanics who complete work for DM Keith have proven they cannot be trusted and will cover up shoddy workmanship to the buyers cost.
The same car is currently listed for sale again a couple of days after it was returned after being ‘repaired’ by the same mechanics.
Recommend you avoid buying the ford edge with the registration MB19MLO and avoid DM Keith select Bradford as the mechanics who inspect and repair cars have proven to be untrustworthy.

1 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D. M. Keith Ltd

Antwoord van D. M. Keith Ltd

Dear Natalie, Thank you for taking the time to share your feedback. We are genuinely sorry that your experience felt stressful, and we appreciate the opportunity to clarify the facts, as several points in your review do not reflect what actually took place.
At DM Keith, safety and integrity are non‑negotiable. We do not sell unroadworthy vehicles, nor would we ever attempt to conceal a fault. When you contacted us about the oil leak, we immediately agreed to carry out all required repairs at our cost, without hesitation.
The additional work you later requested was not required to make the vehicle roadworthy, and our technicians explained this clearly. You asked for this extra work to be completed and paid for by us, which we could not agree to as it fell outside what was necessary to resolve the issue.
You chose to have the vehicle inspected and repaired by an independent garage before giving us the opportunity to complete the agreed work. While we reviewed the invoice and images they provided, we could not accept responsibility for additional charges relating to work we had not authorised and that was not required to address the original concern.
Regarding your refund, we processed this in line with our obligations and without delay once the vehicle was returned. At no point did we refuse your statutory rights, and we do not have or claim to have a “legal team” for customers to deal with — this appears to be a misunderstanding.
The vehicle has since been fully repaired and independently re‑inspected before being returned to sale, in line with our strict safety and quality standards.
We understand that car issues can be frustrating, and we genuinely regret that this situation caused you stress. However, we must be clear that your suggestion of deliberate cover‑ups or untrustworthy workmanship is incorrect and does not reflect the actions taken by our team.
If you would like to discuss this further, we are more than happy to speak with you directly and provide any additional clarification you may need.
Wes Smith
Dealer Principal

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

New Honda Civic

recently bought a car from this dealership and the whole experience was excellent from start to finish. The staff were friendly, knowledgeable, and never pushy, which made the process feel relaxed and straightforward. They took the time to answer all my questions and made sure I understood every step of the purchase.

The car itself was exactly as described — clean, well-prepared, and ready on the day we agreed. The paperwork was handled efficiently and everything was explained clearly, which made the handover smooth and stress-free.

What really stood out was the level of customer service. It felt like they genuinely cared about making sure I was happy with the purchase rather than just making a sale. I wouldn’t hesitate to recommend them to anyone looking for a reliable, professional dealer, and I would happily buy from them again in the future.

John Burns

11 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D. M. Keith Ltd

Antwoord van D. M. Keith Ltd

Hi John, Thank you very much for your glowing 5-star review. It's really nice to know how pleased you were with your all-round purchasing experience and we're delighted to hear how pleased you were with the level of service you received from Harry and the team, we'll be sure to share your warming comments, they mean a lot. Here at D. M. Keith Ltd, we strive to ensure that our customers feel comfortable and informed, and it's great to hear that this was reflected in your experience. Thanks again John, we value your feedback, enjoy your New Honda Civic and we look forward to providing you with the same great service in the future.
D. M. Keith Customer Care Team (AS)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Very disappointed

After booking twice online for a service ( I was on a service plan) both appointments were cancelled by DM keith Huddersfield as they couldn't fit it in. First one I had one weeks notice the second appointment was cancelled 2 days before. Finally had the service done and a few issues regarding rear tyres but nothing seemed urgent. Driving home from the service the engine light came on, however left this as it was booked for an MOT 2 and a half weeks later.( Also couldn't get an MOT on a sat until May, 3 months time?! ) Was told today it would fail MOT on tyres and engine light being
on. Engine light on due to EVAP tube and cannister which was near enough £600 to fix. In the past 2 months went to a trusted garage who did a full diagnostic and said there was nothing wrong with it and said the engine light can come on if you are overfilling the car and the fumes cannot 'escape' so cleared the EVAP system, engine light off until driving home for DM keith after service. Just not happy with their service, not even had the car 2 years. I would not recommend taking any service plans out with them as I think they have you over a barrel! I just don't trust them to be honest and give you a fair deal. I appreciate things can happen with cars but was previously with Arnold Clark who in my opinion provided a much better service. Skoda don't even wash your car anymore after a service which was very disappointing.

11 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D. M. Keith Ltd

Antwoord van D. M. Keith Ltd

Dear Rebecca, I am sorry to read your comments. As a family run business our customers are at the heart of everything we do. It is for this reason I would like to pass your comments onto the relevant head of business so they can investigate further and contact you direct. Please could you forward me your registration number and preferred contact details to feedback@dmkeith.com
D. M. Keith Customer Care Team (AS)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

Recently had contact with two branches…

Recently had contact with two branches of this company, both as bad as each other.
Hull. Went in to look at a used Skoda Kodiaq, I appreciate they only had one in but the salesman didn't have time to deal with me as he had an 'appointment'. Maybe put some more staff on?
Grimsby. Even worse. They had a Kodiaq on an online auction site, I rang them to enquire if a towbar could be fitted. Unfortunately I have a French surname, which I understand is difficult to pronounce. However, they didn't mute their phone properly and I heard the insulting comments. When I did manage to ask the question he said he would check if one could be fitted and he would ring me back later that day.
They never bothered.
I will now be looking at other makes of car and definitely will not return to D M Keith.

28 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D. M. Keith Ltd

Antwoord van D. M. Keith Ltd

Dear David, Thank you for your feedback and we are indeed very sorry to hear about your experience. This is certainly not the level of service we aim to provide and we’d really like the opportunity to look into this further. If you can confirm your preferred contact details to feedback@dmkeith.com we will ensure your comments are shared with our Head of Business for further investigation.
D. M. Keith Customer Care Team (AS)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

I recently purchased a 2024 model…

I recently purchased a 2024 model Suzuki Swift from the Ashton-under-Lyne branch of D M Keith, the local Suzuki / Sabaru. With the help and guidance of their resident salesman, Lee Kennedy, the purchase went through very smoothly indeed. This company is great to do business with and are recommended if you are thinking of buying a car in the near future.

5 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D. M. Keith Ltd

Antwoord van D. M. Keith Ltd

Hi Carl, Thank you very much for taking the time to leave us a 5-star review. It's really nice to know how pleased you were with your all-round purchasing experience, we'll be sure to share your kind comments with Lee, they mean a lot. Here at D. M. Keith Ltd, providing exceptional care and attention to our customers is our top priority and it's great to know that's what you experienced. Thanks again Carl, we value and appreciate your feedback and recommendation, and we wish you many years of enjoyable and unforgettable adventures in your Suzuki Swift.
D. M. Keith Customer Care Team (AS)

Beoordeeld met 4 van de 5 sterren

Sam Tate gave great service & resolved…

Sam Tate gave great service & resolved an issue for us and was helpful and professional throughout

9 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D. M. Keith Ltd

Antwoord van D. M. Keith Ltd

Hi Rich, Thank you very much for taking the time to share your thoughts with us. It's really nice to know how pleased you were with the great service you received from Sam and we're delighted to know Sam resolved the issue and was professional throughout. Thanks again Rich, we value your feedback and we'll be sure to share your kind comments with Sam.
D. M. Keith Customer Care Team (AS)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Today I purchased a car from DM Keith…

Today I purchased a car from DM Keith York and the service from start to finish was outstanding. Harvey made the whole process incredibly easy. I never felt pressured at any point. He is personable, friendly and extremely knowledgeable and is truly a huge asset to the team.
Harvey went above and beyond to find the best deal for both my car and my new car for which I am genuinely grateful for all his help.
A big thank you to Harvey and the whole team at DM Keith York

8 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D. M. Keith Ltd

Antwoord van D. M. Keith Ltd

Hi Dawn, Thank you very much for taking the time to leave us a 5-star review. It's really nice to know how pleased you were with your all-round purchasing experience and we're delighted to hear that Harvey made the whole process incredibly easy. Here at D. M Keith Ltd, we are committed to providing exceptional service and ensuring our customers feel comfortable and well-informed throughout the process and your kind comments really do confirm we're on the right track. Thanks again Dawn, we'll be sure to share your warming comments with Harvey, enjoy your Seat Ibiza and we look forward to providing you with the same great service in the future.
D. M. Keith Customer Care Team (AS)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Fantastic customer experience from the…

Fantastic customer experience from the York Skoda team, A big shout out to Matty Briggs for looking after us and finding our ideal car!

Highly recommended, we will definitely be back 5 stars.

6 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D. M. Keith Ltd

Antwoord van D. M. Keith Ltd

Hi Richard, Thank you very much for your wonderful 5-star review. It's really nice to know how pleased you were with the service you received from Matty, your kind comments mean a lot, we'll be sure to share them. Here at D. M. Keith Ltd, we do pride ourselves on the service we provide and it's nice to know you noticed this. Thanks again Richard, we appreciate your feedback and we're delighted you'd highly recommend us. Enjoy your new Skoda Enyaq Coupe and we look forward to providing you with the same great service in the future.
D. M. Keith Customer Care Team (AS)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Excellent experience…

Just bought a Skoda Karoq car from the Bradford Branch of D.M. Keith and Chris the salesman was absolutely brilliant. He is so friendly and explained everything thoroughly and gave us time to ask questions. We did not feel rushed at anytime while we were there. Chris is a great asset to the company and the sales team. Looking forward to getting our new car.

5 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D. M. Keith Ltd

Antwoord van D. M. Keith Ltd

Hi Sue, Thank you very much for your wonderful 5-star review. We're delighted to know how pleased you were with the service you received from Chris, we'll be sure to share your warming comments, they mean a lot. Thanks again Sue, we value and appreciate your support and we look forward to you taking delivery of your New Skoda Karoq.
D. M. Keith Customer Care Team (AS)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Great Service

Came to Ashton for a service which was well overdue, kept informed throughout. Lovely Atmosphere and staff. Jenna was as always was super helpful and friendly and thank you to Amanda for the tea and biscuits

4 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D. M. Keith Ltd

Antwoord van D. M. Keith Ltd

Thank you very much for your glowing 5-star review. It's really nice to know that once again you were happy with the service you received from us, we'll be sure to share your kind comments with Jenna, Amanda and the team. Thanks again, we appreciate your feedback and we value your continued loyalty.
D. M. Keith Customer Care Team (AS)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Professional and transparent

Very professional and transparent. I contacted them through facebook recommendation. But their sales people are very good and no lie about anything to grab customer. I have dealt for my BYD with Sam (sales manager) & Fioza. I am hoping that in future it will be great journey with them as my BYD under warranty and future services.

2 maart 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D. M. Keith Ltd

Antwoord van D. M. Keith Ltd

Thank you very much for taking the time to share your thoughts with us. We're delighted to know how pleased you were with the service you received from Sam & Fozia, we'll be sure to share your kind comments, they mean a lot. Here at D. M. Keith Ltd, we always strive to provide professional and transparent assistance and ensure that our customers have a smooth and enjoyable purchasing experience and it's been our pleasure in helping you find the perfect car. Thanks again, we appreciate your feedback and we look forward to providing you with the same great service in the future.
D. M. Keith Customer Care Team (AS)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Bought my kia from DM Keith 18 months…

Bought my kia from DM Keith 18 months ago and just had a chip off my door,had difficulty contacting the insurance people who sort out the repair,phoned Tony at Leeds kia sales and he managed to contact them ,they rang me right away and repair date should be sorted soon. very grateful for this after service .thanks again Tony

27 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D. M. Keith Ltd

Antwoord van D. M. Keith Ltd

Hi Mr Langley, Thank you very much for taking the time to leave us a 5-star review. It's really nice to hear how pleased you were with the service you received from Tony and it's great to know that due to Tony's interaction your vehicle should be repaired very soon. Thanks again, we value your support and we'll be sure to share your warming comments with Tony.
D. M. Keith Customer Care Team (AS)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

My experience was amazing!

My experience was amazing!! This is my 3rd car i have got from them! And im super excited to get my new one!

27 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D. M. Keith Ltd

Antwoord van D. M. Keith Ltd

Hi Chelsea, Thank you so much for your glowing 5-star review. We're delighted to know that once again you were happy with the service you received from us, we'll be sure to share your warming comments with the team, they mean a lot. Thanks again Chelsea, we appreciate your feedback and we value your continued loyalty. We wish you many years of enjoyable and unforgettable adventures in your New BYD Sealion and we look forward to providing you with the same great service in the future.
D. M. Keith Customer Care Team (AS)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Highly Recommended

A reliable and professional and trustworthy company. I felt I was in good hands right through the process of trading in my car and purchasing a new vehicle. Good communication throughout and staff happy to assist and provide reassurance. Delighted with my new vehicle and agreed after service. Staff / Sales agents I'd like to thank in particular are M SHARP & T Fishburn.

26 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D. M. Keith Ltd

Antwoord van D. M. Keith Ltd

Hi Anne, Thank you very much for your glowing 5-star review. We're delighted to know how pleased you were with your all-round purchasing experience and we'll be sure to share your warming comments with the team. Here at D. M. Keith Ltd, we do pride ourselves on the service we provide and it's nice to know you noticed this. Thanks again Anne, we value your support and it's nice to know you'd highly recommend us. Enjoy your new car and we look forward to providing you with the same great service in the future.
D. M. Keith Customer Care Team (AS)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Darrian at BYD York was very helpfull…

Darrian at BYD York was very helpfull and informative the test drive we had was the longest we had ever had. We loved the car so went ahead and purchased. The hand over was excellent too. Well done DM KEITH AT YORK.

26 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D. M. Keith Ltd

Antwoord van D. M. Keith Ltd

Hi Craig, Thank you very much for taking the time to leave us a 5-star review. It's really nice to know how pleased you were with your all-round purchasing experience alongside the helpful and informative service you received from Darrian. Here at D. M. Keith Ltd, we strive to provide the best experience possible for all our customers and your feedback is a great testament to our team's efforts. Thanks again Craig, we appreciate your review and we wish you many miles of safe and enjoyable motoring in your New BYD Dolphin.
D. M. Keith Customer Care Team (AS)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

We had our car serviced on Friday…

We had our car serviced on Friday 20/2/26 on a service plan. Service plus MOT the service took all day on picking the car up the MOT had not been done. We were given a date for the MOT 26/2/26 we were Promised the first place the promise in writing via email. Upon arrival we were told it would take all day. This company does not keep its promise I personally will never have any other dealings with them and if asked I will never recommend them.

26 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D. M. Keith Ltd

Antwoord van D. M. Keith Ltd

Dear Mr Wilson, Thank you for your feedback and I am sorry to hear about your experience. This is certainly not the level of service we aim to provide and we’d really like the opportunity to look into what has happened. If you could please confirm your registration number and preferred contact details to feedback@dmkeith.com we will ensure your comments are shared with the Head of Business for further investigation.
D. M. Keith Customer Care Team (AS)

Beoordeeld met 1 van de 5 sterren

I got three months warranty I phoned…

I got three months warranty I phoned them and told them my front disks were scraping I travelled from Sheffield to Leeds for them to tell me it was a bit of rust one month later I took my car for a service and guess what I've had to replace my front disks I will never deal with this company again rip off merchants warrenty my arse.

9 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D. M. Keith Ltd

Antwoord van D. M. Keith Ltd

Hi Michael, I'm sorry to read your comments. As a family run business our customers are at the heart of everything we do. It is for this reason I would like to pass your comments onto the relevant head of business so they can investigate further and contact you direct. Please could you forward me your registration number and preferred contact details to feedback@dmkeith.com
D. M. Keith Customer Care Team (AS)

Beoordeeld met 5 van de 5 sterren

Kind and respectful service - Ashton branch

We had excellent service from our salesperson Nick Hughes when we bought our new car at the Ashton branch in Manchester. He took the time to answer all of our questions and responded promptly to emails in between meetings. He was kind and patient and we felt he really listened to the needs of our family when suggesting cars. I was wary going into the process as a non expert but Nick quickly put us at ease. I particularly liked the fact that we felt under no pressure at any point in the process. Couldn’t recommend talking to him highly enough.

18 februari 2026
Review zonder uitnodiging
Logo D. M. Keith Ltd

Antwoord van D. M. Keith Ltd

Hi Hannah, Thank you very much for taking the time to leave us a glowing 5-star review. It's really nice to know how pleased you were with your all-round purchasing experience and the excellent service you received from Nick, we'll be sure to share your warming comments, they mean a lot. Here at D. M. Keith Ltd, providing exceptional care and attention to our customers is our top priority and it's great to know that's what you experienced. Thanks again Hannah, we appreciate your feedback, enjoy your Suzuki Vitara and we look forward to providing you with the same great service in the future.
D. M. Keith Customer Care Team (AS)

Dit is Trustpilot

Iedereen kan een review op Trustpilot achterlaten n.a.v. een ervaring met een bedrijf. Gebruikers hebben het recht om hun feedback op elk moment te wijzigen of te verwijderen, en elke gepubliceerde review is zichtbaar zolang het account van de betreffende gebruiker actief is.

Wij beveiligen ons platform met behulp van toegewijde specialisten en slimme technologieën. Lees meer over hoe wij nepreviews bestrijden.

Lees meer over Trustpilots reviewproces.

Hier vind je 8 tips voor het schrijven van een goede review.

Verificatie helpt ervoor te zorgen dat echte mensen de reviews schrijven die je op Trustpilot ziet staan.

Beloningen aanbieden voor reviews of een slechts een bepaalde groep mensen vragen om een review te schrijven, kan de TrustScore beïnvloeden. Dit is in strijd met onze richtlijnen.

Lees meer