Grote afrader! Ga hier niet in behandeling.
Ben al twee weken bezig geweest om een handtekening van een psychiater op mijn diagnose autisme te krijgen hier. Ik heb dat nodig omdat mijn diagnose anders niet geldig is in andere EU-landen. De psyciater wilde het eerst niet tekenen omdat ze zelf niet bij het onderzoek van 10 jaar geleden was. Daarna veranderde nog meerdere keren van reden. Nou, punt gemaakt, ze wil niet iets valideren wat 10 jaar geleden door haar eigen collegas en praktijk is gedaan, want het is niet betrouwbaar genoeg.
Ik heb toen daarna nog een keer de helpdesk gebeld om te vragen wat de reden nou concreet was. De receptioniste kon concreet in mijn dossier zien dat de psyciater van locatie Woerden me niet wilde helpen omdat het "te lang geleden" was. Maar zodra ik wilde vragen waarom dat is, (omdat autisme niet verjaard, je kan er niet uit groeien) kapte de receptioniste me af in het midden van mijn zin en hing op.
Tja, als jouw eigen psychiater het werk van haar omringende psychologen niet vertrouwd en jouw eigen receptioniste mensen afkapt en zomaar ophangt, dan lijkt dit me ook geen goede plek om je te laten behandelen.




